Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Suvakit ja antiryhmittymät

Aloittaja Norma Bates, tammikuu 22, 2019, 10:14:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Brutto - syyskuu 03, 2019, 19:10:36
Olen oikeassa elämässä melkoinen suvakki ja äärihyysäri. Viime kuussa hoidin kansalaisuuden kolmelle maahanmuuttajalle, jotka luultavasti eivät ilman minua sitä olisi ikinä saaneet.

Ja se sihteerikin oli oikeasti siivooja?   ::)

Oikeasti pitäisi tietää montako asiallista hakemusta olet edesauttanut hylkäämään, ennenkuin tiedetään hyysäriytesi aste. Ei se absoluuttinen määrä vaan prosentit. Tavallasi  vedotaan usein myös kiintiönaisiin tai -homoihin jossain organisaatioissa kun puolustellaan tasa-arvoisuutta tai vähemmistöjen huomioimista.

Luultavasti olet suosinut käsistään näppäriä ja syrjinyt kömpelöitä - se on rasismia.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Brutto

#391
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - syyskuu 04, 2019, 11:04:42

Luultavasti olet suosinut käsistään näppäriä ja syrjinyt kömpelöitä - se on rasismia.

Oikein arvasit. Kaikki kolme on pirun kovia työmiehiä. Lisäksi plussana oli, etteivät osanneet juurikaan lukea tai kirjoittaa, mikä takaa sen, että pysyvät jatkossakin pirun kovina työmihinä. Sellaisista alkaa olla kova pula. Meillä on ihan riittävästi luku- ja kirjoitustaitoisia maistereita, jotka eivät osaa tehdä mitään hyödyllistä.

Ja oma toimintani ei suinkaan ollut rasismia vaan sitä kuuluisaa positiivista syrjintää.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."