Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Suvakit ja antiryhmittymät

Aloittaja Norma Bates, tammikuu 22, 2019, 10:14:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 02, 2019, 15:12:56
Siksi se kiinnostaa että minusta tuli feministi 90-luvun alussa ja tätä nykyistä tyylisuuntaa en omakseni tunnista. Mutta olet oikeassa, ei ole pakko osallistua keskusteluun jonka kokee hyödyttömäksi.

No mutta tässä tapauksessa olisikohan kaikille mielenkiintoisempaa pohtia feminismin muutosta 90-luvulta tähän päivään, siis aivan omana aiheenaan?

Nyt kytkös on tuntunut sangen keinotekoiselta ja ainakin minussa juuri siksi herättää vastustusta.

T: Xante

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - syyskuu 02, 2019, 15:08:09
Norma,

Minä ainakin aktivoidun aina, kun saavut paasaamaan siitä, mitä nykyfeministit tai suvakit ovat. Olet suominut näet feministejä ja suvakkeja huomattavasti enemmän kuin islamia tai ympärileikkausta.

Juuri se siis on ongelmani: lähestyt tätä asiaa kuvitteellisen ryhmän kautta, jolle olet antanut ajatuksia, mitä he asiasta ajattelevat. Tarvitset siis jonkun viiteryhmän, jota mollata, että saisit asiasi esille.

Et tarvitse, voit puhua ihan omista ajatuksistasi, ilman, että höystät niitä kuvitelmilla toisten ajatuksista.

T: Xante

Muistelisin ettet katso olevasi suvakki. Nyt käytät käsitettä "kuvitteellinen". Jos minä olen niin hullu että mäkätän mielikuvitusolennoista, niin miksi ryntäät kerta toisensa jälkeen käyttäytymään niin että tuntuu kuin puolustelisit.

Olemattomia olentoja?

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 02, 2019, 15:19:37
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - syyskuu 02, 2019, 15:08:09
Norma,

Minä ainakin aktivoidun aina, kun saavut paasaamaan siitä, mitä nykyfeministit tai suvakit ovat. Olet suominut näet feministejä ja suvakkeja huomattavasti enemmän kuin islamia tai ympärileikkausta.

Juuri se siis on ongelmani: lähestyt tätä asiaa kuvitteellisen ryhmän kautta, jolle olet antanut ajatuksia, mitä he asiasta ajattelevat. Tarvitset siis jonkun viiteryhmän, jota mollata, että saisit asiasi esille.

Et tarvitse, voit puhua ihan omista ajatuksistasi, ilman, että höystät niitä kuvitelmilla toisten ajatuksista.

T: Xante

Muistelisin ettet katso olevasi suvakki. Nyt käytät käsitettä "kuvitteellinen". Jos minä olen niin hullu että mäkätän mielikuvitusolennoista, niin miksi ryntäät kerta toisensa jälkeen käyttäytymään niin että tuntuu kuin puolustelisit.

Olemattomia olentoja?

Sillä, mitä minä katson olevani ei ole tämän  asian kanssa mitään tekemistä.

Sinulla on kyllä sangen vahva taipumus tuoda julki ihmisten ajatuksia, motiiveja, jne. joista yksinkertaisesti tuskin tiedät mitään. Kuten nyt vaikkapa, miksi joku perheenisä on lähtenyt pakoon tai miksi joku nainen tekee lapsen. Selostat, miten nykyfeministit ovat lääpällään miehiin. Perustat siis mielikuvituksessasi ihmisryhmiä, joiden ajatukset kuvittelet tietäväsi ja tuot niitä tänne muka perusteluina jollekin.

Se ärsyttää minua ja provosoi minut tuomaan esille oman mielipiteeni.

T: Xante

Norma Bates

Mielipiteet kertovat ihmisestä itsestään. Ei se niin mene että voi kuvitella olevansa objektiivinen kaikkien muiden ollessa subjektiivisia.

Juuli

En näe mitään mielikuvitusta sanoissa suvakki, antiryhmät. Jotkut kuuluu jompaankumpaan eikä kuvitelmiinsa voi oikeasti täällä sivuilla liittoutua. En tunne mintään sympatiaa tänne vierasmaalaisia massoja rahtaavia kohtaan. Olen siis rasisti ja rahtaajat eivät ole. Ei tässä ole tilaa mielikuvitukselle. Kun kartsalla kävelee niin huomaa sangen selvästi mistä on oikeasti kysymys. 

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 02, 2019, 15:29:32
Mielipiteet kertovat ihmisestä itsestään. Ei se niin mene että voi kuvitella olevansa objektiivinen kaikkien muiden ollessa subjektiivisia.

Tätähän juuri sitä on yritetty sanoa. Että ehkä et kuitenkaan ole ihan pätevä kertomaan, mihin ne nykyfeministit ovat lääpällään.

T: Xante

-:)lauri

#351
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 02, 2019, 15:00:57
Lainaus käyttäjältä: Vihervasemmisto - syyskuu 02, 2019, 08:50:34
Ajatteleeko Norma, että kun meillä on Suomessakin satojatuhansia feministejä (jakavat käsityksen ihmisoikeuksista), että noiden kaikkien pitäisi keskittyä A) vain yhteen ja samaan asiaan kerrallaan ja B) juuri siihen asiaan, joka Normaa vituttaa eniten?

Omituiseksi muuttuisi maailma jos Norma saisi päättää. Kaikkien kokkien tulisi valmistaa yhtä ja samaa ateriaa samaan aikaan ja tietenkin vain sitä ateriaa, josta Norma tykkää. Kaikkien Bussikuskien tulisi ajaa yhtä ja samaa bussia samaan aikaan ja tietenkin vain sitä linjaa, joka sopii Norman arkeen parhaiten. Kaikkien kaupan kassojen tulisi palvella vain yhtä asiakasta kerrallaan ja tietenkin tämä asiakas olisi Norma itse. Koska muuten Kuten Norma tietää mikään noista ammattikunnista ei keskity siihen, mikä on kaikkein tärkeintä.

Norma ajattelee että perin kummallista että suvakit ottivat lemppareikseen potrat pojat, eivätkä kärsiviä tyttöjä tai naisia.

Eikä ottanut. Lakkaa sepittämästä omiasi.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - syyskuu 02, 2019, 15:44:14
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 02, 2019, 15:29:32
Mielipiteet kertovat ihmisestä itsestään. Ei se niin mene että voi kuvitella olevansa objektiivinen kaikkien muiden ollessa subjektiivisia.

Tätähän juuri sitä on yritetty sanoa. Että ehkä et kuitenkaan ole ihan pätevä kertomaan, mihin ne nykyfeministit ovat lääpällään.

T: Xante

Eihän minun sitä tarvitsekaan kertoa, ihan esittelevät sen omalla toiminnallaan ja kirjoituksillaan. En ymmärrä mikä heissä on niin pyhää ettei saisi sanoa vastaan. Sinäkin sanot tuon tuostakin minullekin vastaan, mutta minä en sitten saisi sanoa ihmisistä joita sinä et ilmeisesti edes edusta?

Miksi täällä foorumilla ylipäätään keskustellaan yhtään mistään, kun kaikki keskustelu aina olisi syytä käydä jossain ihan muualla. Esim. "sannoista" täällä on länkytetty pilvin pimein ilman että meistä yksikään on sanna.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Vihervasemmisto - syyskuu 02, 2019, 15:50:47
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 02, 2019, 15:00:57
Lainaus käyttäjältä: Vihervasemmisto - syyskuu 02, 2019, 08:50:34
Ajatteleeko Norma, että kun meillä on Suomessakin satojatuhansia feministejä (jakavat käsityksen ihmisoikeuksista), että noiden kaikkien pitäisi keskittyä A) vain yhteen ja samaan asiaan kerrallaan ja B) juuri siihen asiaan, joka Normaa vituttaa eniten?

Omituiseksi muuttuisi maailma jos Norma saisi päättää. Kaikkien kokkien tulisi valmistaa yhtä ja samaa ateriaa samaan aikaan ja tietenkin vain sitä ateriaa, josta Norma tykkää. Kaikkien Bussikuskien tulisi ajaa yhtä ja samaa bussia samaan aikaan ja tietenkin vain sitä linjaa, joka sopii Norman arkeen parhaiten. Kaikkien kaupan kassojen tulisi palvella vain yhtä asiakasta kerrallaan ja tietenkin tämä asiakas olisi Norma itse. Koska muuten Kuten Norma tietää mikään noista ammattikunnista ei keskity siihen, mikä on kaikkein tärkeintä.

Norma ajattelee että perin kummallista että suvakit ottivat lemppareikseen potrat pojat, eivätkä kärsiviä tyttöjä tai naisia.

Eikä ottanut. Lakkaa sepittämästä omiasi.

Sinä siis ilmeisesti olet suvakki että tiedät miten suvakit toimivat tai eivät toimi. Vaikka heidät juuri julistettiin mielikuvitusolennoiksi.

Norma Bates

On se muuten jännä että eniten tällä foorumilla puolustellaan ihmisryhmää jota kukaan ei myönnä olevansa, tai väittää ettei moista edes ole olemassakaan.  ;D

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 02, 2019, 17:07:15
Lainaus käyttäjältä: Vihervasemmisto - syyskuu 02, 2019, 15:50:47
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 02, 2019, 15:00:57
Lainaus käyttäjältä: Vihervasemmisto - syyskuu 02, 2019, 08:50:34
Ajatteleeko Norma, että kun meillä on Suomessakin satojatuhansia feministejä (jakavat käsityksen ihmisoikeuksista), että noiden kaikkien pitäisi keskittyä A) vain yhteen ja samaan asiaan kerrallaan ja B) juuri siihen asiaan, joka Normaa vituttaa eniten?

Omituiseksi muuttuisi maailma jos Norma saisi päättää. Kaikkien kokkien tulisi valmistaa yhtä ja samaa ateriaa samaan aikaan ja tietenkin vain sitä ateriaa, josta Norma tykkää. Kaikkien Bussikuskien tulisi ajaa yhtä ja samaa bussia samaan aikaan ja tietenkin vain sitä linjaa, joka sopii Norman arkeen parhaiten. Kaikkien kaupan kassojen tulisi palvella vain yhtä asiakasta kerrallaan ja tietenkin tämä asiakas olisi Norma itse. Koska muuten Kuten Norma tietää mikään noista ammattikunnista ei keskity siihen, mikä on kaikkein tärkeintä.

Norma ajattelee että perin kummallista että suvakit ottivat lemppareikseen potrat pojat, eivätkä kärsiviä tyttöjä tai naisia.

Eikä ottanut. Lakkaa sepittämästä omiasi.

Sinä siis ilmeisesti olet suvakki että tiedät miten suvakit toimivat tai eivät toimi. Vaikka heidät juuri julistettiin mielikuvitusolennoiksi.

Minä tiedän, milloin sinä valehtelet oli kyyseessä todelliset ihmiset kuten minä tai suvakeiksi kutsumasi mielikuvitusolennot.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Kopek

#356
Maahanmuuttoon liittyvälle keskustelulle on ominaista se, että maahanmuuttokriittisyyteen kriittisesti suhtautuvat eivät esitä omaa näkemystään siitä, millaista maahanmuuttopolitiikan pitäisi olla. Heidän kirjoittamisensa aiheesta näyttää viihteeltä tyhmien rasistien kustannuksella. Rasisteja ärsytetään ja nautitaan siitä, kun he kiemurtelevat ahdistuksissaan, kun heidät on saatu solmuun sanoistaan. Varsinainen aihe on vain kulissi, jossa tätä älykäs vastaan tyhmä -näytelmää käydään. Fiksuimmat - onhan heitäkin - maahanmuuton ja maahanmuuttopolitiikan arvostelijat tietysti ymmärtävät, mistä on kyse, ja pelaavat mukana. Voihan joku tuurinpotku osua myös suvakin maaliin, jonka puolustamisen hän on älyllisessä ylimielisyydessään unohtanut. Eli hauskaa riittää kaikille.


Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Vihervasemmisto - syyskuu 02, 2019, 17:12:58
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 02, 2019, 17:07:15
Lainaus käyttäjältä: Vihervasemmisto - syyskuu 02, 2019, 15:50:47
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 02, 2019, 15:00:57
Lainaus käyttäjältä: Vihervasemmisto - syyskuu 02, 2019, 08:50:34
Ajatteleeko Norma, että kun meillä on Suomessakin satojatuhansia feministejä (jakavat käsityksen ihmisoikeuksista), että noiden kaikkien pitäisi keskittyä A) vain yhteen ja samaan asiaan kerrallaan ja B) juuri siihen asiaan, joka Normaa vituttaa eniten?

Omituiseksi muuttuisi maailma jos Norma saisi päättää. Kaikkien kokkien tulisi valmistaa yhtä ja samaa ateriaa samaan aikaan ja tietenkin vain sitä ateriaa, josta Norma tykkää. Kaikkien Bussikuskien tulisi ajaa yhtä ja samaa bussia samaan aikaan ja tietenkin vain sitä linjaa, joka sopii Norman arkeen parhaiten. Kaikkien kaupan kassojen tulisi palvella vain yhtä asiakasta kerrallaan ja tietenkin tämä asiakas olisi Norma itse. Koska muuten Kuten Norma tietää mikään noista ammattikunnista ei keskity siihen, mikä on kaikkein tärkeintä.

Norma ajattelee että perin kummallista että suvakit ottivat lemppareikseen potrat pojat, eivätkä kärsiviä tyttöjä tai naisia.

Eikä ottanut. Lakkaa sepittämästä omiasi.

Sinä siis ilmeisesti olet suvakki että tiedät miten suvakit toimivat tai eivät toimi. Vaikka heidät juuri julistettiin mielikuvitusolennoiksi.

Minä tiedän, milloin sinä valehtelet oli kyyseessä todelliset ihmiset kuten minä tai suvakeiksi kutsumasi mielikuvitusolennot.

Sinä et tiedä mitään. Tuollainen väite vain saa sinut kuulostamaan... uskovaiselta. K-uskovaisten kanssa tuli aikoineen sen verran keskusteltua netissä että kävi harvinaisen selväksi se heidän ajatusmaailmansa. Jos väitti että Jumalaa ei ole, valehteli, koska kaikkihan nyt kumminkin tietävät että Jumala on olemassa. Näin heidän mukaansa. Sinun mukaasi siis valehtelee jos sanoo että suvakit suosivat miehiä. Mitäpä muutakaan he ovat vuodesta 2015 eteenpäin tehneet?!

Taisin mainita täällä että taannoin keskustelin eräästä muslimimaasta olevan nuoren miehen kanssa Tinderissä. Hän opiskelee Suomessa, käsittääkseni yliopistossa (villi arvaus keskustelun kulusta päätellen). Seksiseuraahan hän etsi ja en ole sen koommin hänestä kuullut, mutta sen verran tuli keskusteltua että otin esille tämän että ulkomaalaiset miehet saavat huonoa mainosta siitä että irakilaiset raiskailevat naisia Suomessa. Keskustelu johti siihen että hän sanoi että minkä takia nuorten miesten pitäisi jäädä kuolemaan Lähi-itään. Täsmälleen tätä samaa ovat suvakit jankanneet läpi jokaikinen kerta kun on kärhämöity siitä että minkä takia tänne piti tulla nimenomaan miehiä. Opintojensa lomassa hän on hyvin tullut aivopestyksi suomalaisten suvakkien taholta, jos ei sitten sattunut olemaan hänen ikioma kantansa että nimenomaan miesten pitää päästä turvaan.


Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Kopek - syyskuu 02, 2019, 17:16:49
Maahanmuuttoon liittyvälle keskustelulle on ominaista se, että maahanmuuttokriittisyyteen kriittisesti suhtautuvat eivät esitä omaa näkemystään siitä, millaista maahanmuuttopolitiikan pitäisi olla. Heidän kirjoittamisen aiheesta näyttää viihteeltä tyhmien rasistien kustannuksella. Rasisteja ärsytetään ja nautitaan siitä, kun he kiemurtelevat ahdistuksissaan, kun heidät on saatu solmuun sanoistaan. Varsinainen aihe on vain kulissi, jossa tätä älykäs vastaan tyhmä -näytelmää käydään. Fiksuimmat - onhan heitäkin - maahanmuuton ja maahanmuuttopolitiikan arvostelijat tietysti ymmärtävät, mistä on kyse, ja pelaavat mukana. Voihan joku tuurinpotku osua myös suvakin maaliin, jonka puolustamisen hän on älyllisessä ylimielisyydessään unohtanut. Eli hauskaa riittää kaikille.

Minun silmissäni suvakit ovat vain uskovaisia. Yhtä ylimielisiä ja omahyväisiä.

-:)lauri

#359
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 02, 2019, 17:28:46
Lainaus käyttäjältä: Vihervasemmisto - syyskuu 02, 2019, 17:12:58
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 02, 2019, 17:07:15
Lainaus käyttäjältä: Vihervasemmisto - syyskuu 02, 2019, 15:50:47
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 02, 2019, 15:00:57
Lainaus käyttäjältä: Vihervasemmisto - syyskuu 02, 2019, 08:50:34
Ajatteleeko Norma, että kun meillä on Suomessakin satojatuhansia feministejä (jakavat käsityksen ihmisoikeuksista), että noiden kaikkien pitäisi keskittyä A) vain yhteen ja samaan asiaan kerrallaan ja B) juuri siihen asiaan, joka Normaa vituttaa eniten?

Omituiseksi muuttuisi maailma jos Norma saisi päättää. Kaikkien kokkien tulisi valmistaa yhtä ja samaa ateriaa samaan aikaan ja tietenkin vain sitä ateriaa, josta Norma tykkää. Kaikkien Bussikuskien tulisi ajaa yhtä ja samaa bussia samaan aikaan ja tietenkin vain sitä linjaa, joka sopii Norman arkeen parhaiten. Kaikkien kaupan kassojen tulisi palvella vain yhtä asiakasta kerrallaan ja tietenkin tämä asiakas olisi Norma itse. Koska muuten Kuten Norma tietää mikään noista ammattikunnista ei keskity siihen, mikä on kaikkein tärkeintä.

Norma ajattelee että perin kummallista että suvakit ottivat lemppareikseen potrat pojat, eivätkä kärsiviä tyttöjä tai naisia.

Eikä ottanut. Lakkaa sepittämästä omiasi.

Sinä siis ilmeisesti olet suvakki että tiedät miten suvakit toimivat tai eivät toimi. Vaikka heidät juuri julistettiin mielikuvitusolennoiksi.

Minä tiedän, milloin sinä valehtelet oli kyyseessä todelliset ihmiset kuten minä tai suvakeiksi kutsumasi mielikuvitusolennot.

Sinä et tiedä mitään. Tuollainen väite vain saa sinut kuulostamaan... uskovaiselta. K-uskovaisten kanssa tuli aikoineen sen verran keskusteltua netissä että kävi harvinaisen selväksi se heidän ajatusmaailmansa. Jos väitti että Jumalaa ei ole, valehteli, koska kaikkihan nyt kumminkin tietävät että Jumala on olemassa. Näin heidän mukaansa. Sinun mukaasi siis valehtelee jos sanoo että suvakit suosivat miehiä. Mitäpä muutakaan he ovat vuodesta 2015 eteenpäin tehneet?!

Taisin mainita täällä että taannoin keskustelin eräästä muslimimaasta olevan nuoren miehen kanssa Tinderissä. Hän opiskelee Suomessa, käsittääkseni yliopistossa (villi arvaus keskustelun kulusta päätellen). Seksiseuraahan hän etsi ja en ole sen koommin hänestä kuullut, mutta sen verran tuli keskusteltua että otin esille tämän että ulkomaalaiset miehet saavat huonoa mainosta siitä että irakilaiset raiskailevat naisia Suomessa. Keskustelu johti siihen että hän sanoi että minkä takia nuorten miesten pitäisi jäädä kuolemaan Lähi-itään. Täsmälleen tätä samaa ovat suvakit jankanneet läpi jokaikinen kerta kun on kärhämöity siitä että minkä takia tänne piti tulla nimenomaan miehiä. Opintojensa lomassa hän on hyvin tullut aivopestyksi suomalaisten suvakkien taholta, jos ei sitten sattunut olemaan hänen ikioma kantansa että nimenomaan miesten pitää päästä turvaan.

Ehkä sinun kannattaisi viettää vähemmän aikaa tinderpoikekavereittesi ja alibi-lehden kanssa. Mitäpä jos hankkisit vaikkapa tanssiharrastuksen? Tanssitunneilla tapaísit ihan oikeita ihmisiä. Nämä kuvitelmasi meistä muista ihmisistä sattaisivat saada hieman toisenlaisia sävyjä.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.