Kirjoittaja Aihe: Monikulttuuriketju  (Luettu 98978 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Norma Bates

• Kantapeikko
  • Äärinukkuvien puolue
Vs: Monikulttuuriketju
« Vastaus #1365 : Marraskuu 20, 2021, 21:55:23 »
https://yle.fi/uutiset/3-12171659?fbclid=IwAR19_qRh2W9ph2G6UFFuho6B5c3RjZUq7_f-LTlOXlZanhYevDyOw55_f44

Ruotsista tuli murhien ja kranaatti-iskujen keskus, ja näitä virheitä Suomen pitäisi välttää – ruotsalaisekspertti: "Me olimme naiiveja"

Ruotsi on epäonnistunut niin poliisin toiminnassa, kouluissa kuin kotouttamisessa, sanovat ruotsalaiset asiantuntijat. Heillä on vinkki Suomelle: ottakaa jengiytymisen varhaiset signaalit vakavasti.

Muistan uutisoinnissa nähneeni vakuutetun ainakin Helsingin ja Tampereen taholta että meillä ei ole nuorisojengejä. Ei niitä kai sitten ole, kun niin sanotaan...
Me ollaan uhreja kaikki, kun oikein silmin katsotaan.

Vihapuhujia äidin oomme kaikki, oomme kaikki. Sinä ja minä.

Poissa Toope

• Ikijäärä
« Vastaus #1366 : Marraskuu 20, 2021, 22:19:28 »
https://yle.fi/uutiset/3-12171659?fbclid=IwAR19_qRh2W9ph2G6UFFuho6B5c3RjZUq7_f-LTlOXlZanhYevDyOw55_f44

Ruotsista tuli murhien ja kranaatti-iskujen keskus, ja näitä virheitä Suomen pitäisi välttää – ruotsalaisekspertti: "Me olimme naiiveja"

Ruotsi on epäonnistunut niin poliisin toiminnassa, kouluissa kuin kotouttamisessa, sanovat ruotsalaiset asiantuntijat. Heillä on vinkki Suomelle: ottakaa jengiytymisen varhaiset signaalit vakavasti.

Muistan uutisoinnissa nähneeni vakuutetun ainakin Helsingin ja Tampereen taholta että meillä ei ole nuorisojengejä. Ei niitä kai sitten ole, kun niin sanotaan...
Hyvää uutisointia YLE:ltä, vain se yksi asia unohtui. Se, minkä kaikki tiedämme.
Miksi helvetissä pitää ottaa hyvinvoivaan maahan kaikki kehitysmaiden ylijäämäväestö?

Tottakai siitä tulee ongelmia, tottakai yhteiskunta kärsii. Mitä hyvää olisi saavutettavissa, kun pahat vaikutukset ovat ilmiselviä?

Poissa Norma Bates

• Kantapeikko
  • Äärinukkuvien puolue
« Vastaus #1367 : Marraskuu 22, 2021, 21:58:57 »
Katselin eilen sellaisen elokuvan kuin Vigil, mitä mainittiin "juutalaiseksi Paranormal Activityksi". Aloin miettimään että mikähän siinä on että vaikka olen luontainen opponentti juutalaisuudelle uskontona, niin jotenkin kulttuurina juutalaisuus on aina saanut minulta jonkinlaista lukkarinrakkautta osakseen. En kyllä muista mitään edellistä elämää juutalaisena (mikä ei toki tarkoita etteikö niitä ole voinut olla). Olisiko niin että kun minua on kotona kasvatettu (tai yritetty kasvattaa) vaatimattomuuteen, ja siihen että ei saa luulla suuria itsestään, niin fiktiossa esiintyvä kuva juutalaisista nöyrinä ja vaatimattomina ihmisinä jotka jauhavat keskenään jotain loputonta elämänfilosofiaa, sitten vaan jotenkin vetoaa. Tietenkin kyse on Euroopan ja Amerikan juutalaisista, ei öykkäröimään ryhtyneestä Israelista.

Kaiken tämän takia minua alkaa aina kyllästyttämään kun milloin mikäkin sekopääsakki heittäytyy parjaamaan juutalaisia. Että eikö jo keksitä jotain uutta.
Me ollaan uhreja kaikki, kun oikein silmin katsotaan.

Vihapuhujia äidin oomme kaikki, oomme kaikki. Sinä ja minä.