Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Monikulttuuriketju

Aloittaja Toope, tammikuu 25, 2019, 22:48:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - huhtikuu 01, 2020, 19:08:30
Kysyin Eläimeltä, en sinulta. Jossakin ketjussa joku järkeili että kuolleita olisi tullut tuon verran jos olisi valittu vähemmän tiukka linja, tai jotain tällaista.

Jos se oli Eläin jolle on ihan samantekevää että tulee vainaita, niin sitten hänellä on luonnollisesti otsaa väittää myös Kopekia satusedäksi. Noin Eläimen oma näkemys asettuu omaan arvoonsa, tai arvottomuuteensa.

Turhaan tässä Eläintä jahtaat, se olen ollut minä, joka olen koko ajan koronakeskustelussa ollut sitä mieltä, että nykyiset toimenpiteet ovat väärinkohdennettuja ja siten osin liian tiukkoja.

Sen sijaan on pskanjauhantaa väittää, että olisin ollut sitä mieltä, että jos vainajia tulee, ei tunnu missään. Tälläisen väitteen esittäminen kyllä asettaa nimenomaan sinun mielipiteesi aika arvottomaksi.

T: Xante

Norma Bates

Mitä jos Xante vain antaisit olla? Voin vakuuttaa etten kiusaa ulkkiksia. Rasistisinta mitä olen konkreettisesti tehnyt on ollut liueta paikalta jos tulee joku lähi-itäläisjätkäsakki lähelle. Kaupassa saatan jopa vasiten valita ulkkiskassan, varsinkin jos ovat muiden asiakkaiden karttamia.

Eli ei minustakaan täysin yksioikoista kuvaa saa laadittua, jos ei vasiten halua.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - huhtikuu 01, 2020, 19:12:30
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - huhtikuu 01, 2020, 19:08:30
Kysyin Eläimeltä, en sinulta. Jossakin ketjussa joku järkeili että kuolleita olisi tullut tuon verran jos olisi valittu vähemmän tiukka linja, tai jotain tällaista.

Jos se oli Eläin jolle on ihan samantekevää että tulee vainaita, niin sitten hänellä on luonnollisesti otsaa väittää myös Kopekia satusedäksi. Noin Eläimen oma näkemys asettuu omaan arvoonsa, tai arvottomuuteensa.

Turhaan tässä Eläintä jahtaat, se olen ollut minä, joka olen koko ajan koronakeskustelussa ollut sitä mieltä, että nykyiset toimenpiteet ovat väärinkohdennettuja ja siten osin liian tiukkoja.

Sen sijaan on pskanjauhantaa väittää, että olisin ollut sitä mieltä, että jos vainajia tulee, ei tunnu missään. Tälläisen väitteen esittäminen kyllä asettaa nimenomaan sinun mielipiteesi aika arvottomaksi.

T: Xante

Tuo on nyt jo niin naurettavaa että sulla lienee aika käynyt pitkäksi. Sinä suhtaudut skeptisesti koronaan ja se joka vähät välitti tuhannesta ruumiista suhtautuu ihmisiin jäätävästi. Ei ole Eläimen "jahtaamista" selvittää oliko se hän. On täällä muutkin vastuussa sanomisistaan kuin sinä tai minä

Mutta tämä oli tässä.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - huhtikuu 01, 2020, 19:20:19
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - huhtikuu 01, 2020, 19:12:30
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - huhtikuu 01, 2020, 19:08:30
Kysyin Eläimeltä, en sinulta. Jossakin ketjussa joku järkeili että kuolleita olisi tullut tuon verran jos olisi valittu vähemmän tiukka linja, tai jotain tällaista.

Jos se oli Eläin jolle on ihan samantekevää että tulee vainaita, niin sitten hänellä on luonnollisesti otsaa väittää myös Kopekia satusedäksi. Noin Eläimen oma näkemys asettuu omaan arvoonsa, tai arvottomuuteensa.

Turhaan tässä Eläintä jahtaat, se olen ollut minä, joka olen koko ajan koronakeskustelussa ollut sitä mieltä, että nykyiset toimenpiteet ovat väärinkohdennettuja ja siten osin liian tiukkoja.

Sen sijaan on pskanjauhantaa väittää, että olisin ollut sitä mieltä, että jos vainajia tulee, ei tunnu missään. Tälläisen väitteen esittäminen kyllä asettaa nimenomaan sinun mielipiteesi aika arvottomaksi.

T: Xante

Tuo on nyt jo niin naurettavaa että sulla lienee aika käynyt pitkäksi. Sinä suhtaudut skeptisesti koronaan ja se joka vähät välitti tuhannesta ruumiista suhtautuu ihmisiin jäätävästi. Ei ole Eläimen "jahtaamista" selvittää oliko se hän. On täällä muutkin vastuussa sanomisistaan kuin sinä tai minä

Mutta tämä oli tässä.

Ei minun puoleltani. Jos esittää väitteen, että joku toinen on sanonut, että "tuhat kuollutta ei tunnu missään", kyllä se on ihan itse kyettävä todistamaan, että toinen on tälläistä sanonut. Ei ole kenenkään muun vastuulla sanoutua irti sinun väitteistäsi. Ihan foorumikeskustelun ykskakskolme.

Eli kyllä sinä nyt olet vastuussa siitä, että väität hänen tälläistä sanoneen.

T: Xante

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - huhtikuu 01, 2020, 18:58:07
Vai olitkos se sinä jonka mielestä tuhat vainaata ei tunnu missään, joten eletään niin kuin ennenkin?
En. Mutta eikös se ole pikemminkin sinun mielestäsi niin, että ei tunnu missään jos 1000 kuolee kunhan ovat mamuja ja kerjäläisiä?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Eläimen kokoinen möhkäle - huhtikuu 02, 2020, 08:47:20
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - huhtikuu 01, 2020, 18:58:07
Vai olitkos se sinä jonka mielestä tuhat vainaata ei tunnu missään, joten eletään niin kuin ennenkin?
En. Mutta eikös se ole pikemminkin sinun mielestäsi niin, että ei tunnu missään jos 1000 kuolee kunhan ovat mamuja ja kerjäläisiä?

Hyvä. Jos osuu silmiin se että kuka se huihai tonni -tyyppi oli, niin ilmiannan hänet tähän ettei jää epäselvää. Ellei sitten ole jo pohdiskelujaan poistanut.

Ei minulla ole mitään kunnollisia maahanmuuttajia vastaan (en halua käyttää tympeää nimikettä "mamu"). Kerjäläisetkin ovat oppineet tavoille. Live and let live. Mutta ihmettelen että mitä ihmeen järkeä siinä on että joka kevät lennätetään toiselta puolelta Eurooppaa porukkaa istumaan perseet jäässä kaduilla, kun kai sitä nyt järkevämpääkin puuhaa voisi ihmiselle keksiä. Ne jotka tykkäävät antaa rahaa kerjäläisille voisivat vaikka luoda sellaisen systeemin että raha menee suoraan sinne Romaniaan, niin ei tarvitse näiden romanienkin osallistua luonnon tuhoon kannattamalla lentoliikennettä. Ja jos taas heidät kyörätään tänne Euroopan halki pakettiautoilla tms. niin ei sekään luonnolle hyvä homma ole.

Norma Bates

https://www.suomenuutiset.fi/turvapaikanhakijat-eivat-meinaa-pysya-koronakaranteenissa-saksassa/

Turviksia pännii Saksassa.

Linkistä löytyy linkki Ylelle josta käy ilmi että turviksia on pänninyt myös Suomessa. Mutta sitten vellikello vei voiton.

Amore

Bhad Bhabie -taiteilijanimellä musiikkia tekevä Danielle Bregolin, 17, uusi tyyli kuohuttaa sosiaalisessa mediassa, amerikkalaismediat uutisoivat.

Bregolin iho näyttää tuoreissa videoissa huomattavasti aikaisempaa tummemmalta ja se on herättänyt ihmisissä raivoa.

Muun muassa Paper-lehti ja E! News kertovat, että räppäriä on syytetty sosiaalisessa mediassa blackfishingistä. Blackfishingiksi kutsutaan sitä, kun valkoihoinen pyrkii näyttämään tummaihoiselta tai omaksuu tummaihoisten kulttuuriin yhdistettyjä piirteitä.


https://www.is.fi/viihde/art-2000006467427.html

Sukupuolen "vaihtaminen" on ok, mutta rotu on "pyhä"? Eikös afrohiuksia ole suoristettu jo...en muista mistä alkaen?
All you need is Love

Kopek

#803
Lainaus käyttäjältä: Amore - huhtikuu 07, 2020, 20:28:34
ja se on herättänyt ihmisissä raivoa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006467427.html

Mikä ei herättäisi. Ellei sellaista vielä ole tehty, niin tulevaisuudessa on todennäköisesti olemassa painos painokselta laajeneva sääntökirja siitä, mitä kaikkea valkoihoiset ihmiset eivät saa tehdä, etteivät he vain loukkaisi mustaihoisia.
Lainaa
Sukupuolen "vaihtaminen" on ok, mutta rotu on "pyhä"?

Epäpyhän ei ole koskaan sallittu uskotella kuuluvansa pyhiin.

Mutta toisaalta, eihän rotuja pitänyt olla edes olemassa.

Sanotaan, että rotuja ei ole, eikä rodun - siis sen, jota ei ole - pidä vaikuttaa ihmisten oikeuksiin eikä ylipäätään mihinkään. Samaan aikaan kuitenkin rotuun - siis siihen, jota ei ole - kiinnitetään enemmän huomiota kuin koskaan aikaisemmin. Rotuja - siis niitä, joita ei ole - koskevia käyttäytymissääntöjä tulee päivittäin.
Lainaa
Eikös afrohiuksia ole suoristettu jo...en muista mistä alkaen?
Mustaihoiset suoristivat ja saavat suoristaa edelleenkin. "Ei saa tehdä mitään, mikä voi loukata" -säännöt eivät luonnollisestikaan koske heitä vaan ainostaan alempaa rotua, valkoihoisia.

Toope

No, kaikkihan nyt näemme, että avoimet rajat ja avoin liikkuvuus ovat ongelmia. Ovat rikollisuuden, mafioiden tms. kannalta olleet sitä jo pitkään. Nyt jopa tautien vuoksi. Ehkä tämä tilanne herkistää meitä ajattelemaan järkevämmin rajojamme ja niiden valvontaa, samoin kuin kansallista huoltovarmuutta. En edelleenkään vastusta sinänsä vapaata kauppaa EU-maiden (Euroopan maiden) välillä, mutta ehkä tuo rajattomuus luo enemmän ongelmia, kuin hyötyjä?

Toope

Lainaus käyttäjältä: Kopek - huhtikuu 07, 2020, 20:54:47
Lainaus käyttäjältä: Amore - huhtikuu 07, 2020, 20:28:34
ja se on herättänyt ihmisissä raivoa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006467427.html

Mikä ei herättäisi. Ellei sellaista vielä ole tehty, niin tulevaisuudessa on todennäköisesti olemassa painos painokselta laajeneva sääntökirja siitä, mitä kaikkea valkoihoiset ihmiset eivät saa tehdä, etteivät he vain loukkaisi mustaihoisia.
Lainaa
Sukupuolen "vaihtaminen" on ok, mutta rotu on "pyhä"?

Epäpyhän ei ole koskaan sallittu uskotella kuuluvansa pyhiin.

Mutta toisaalta, eihän rotuja pitänyt olla edes olemassa.

Sanotaan, että rotuja ei ole, eikä rodun - siis sen, jota ei ole - pidä vaikuttaa ihmisten oikeuksiin eikä ylipäätään mihinkään. Samaan aikaan kuitenkin rotuun - siis siihen, jota ei ole - kiinnitetään enemmän huomiota kuin koskaan aikaisemmin. Rotuja - siis niitä, joita ei ole - koskevia käyttäytymissääntöjä tulee päivittäin.
Lainaa
Eikös afrohiuksia ole suoristettu jo...en muista mistä alkaen?
Mustaihoiset suoristivat ja saavat suoristaa edelleenkin. "Ei saa tehdä mitään, mikä voi loukata" -säännöt eivät luonnollisestikaan koske heitä vaan ainostaan alempaa rotua, valkoihoisia.
Rotukysymykset ovat aika hupaisia, kun niitä vedetään toisinpäin...!

Toope

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - huhtikuu 01, 2020, 19:12:30
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - huhtikuu 01, 2020, 19:08:30
Kysyin Eläimeltä, en sinulta. Jossakin ketjussa joku järkeili että kuolleita olisi tullut tuon verran jos olisi valittu vähemmän tiukka linja, tai jotain tällaista.

Jos se oli Eläin jolle on ihan samantekevää että tulee vainaita, niin sitten hänellä on luonnollisesti otsaa väittää myös Kopekia satusedäksi. Noin Eläimen oma näkemys asettuu omaan arvoonsa, tai arvottomuuteensa.

Turhaan tässä Eläintä jahtaat, se olen ollut minä, joka olen koko ajan koronakeskustelussa ollut sitä mieltä, että nykyiset toimenpiteet ovat väärinkohdennettuja ja siten osin liian tiukkoja.

Sen sijaan on pskanjauhantaa väittää, että olisin ollut sitä mieltä, että jos vainajia tulee, ei tunnu missään. Tälläisen väitteen esittäminen kyllä asettaa nimenomaan sinun mielipiteesi aika arvottomaksi.
Vainajia tulee, tosin ei ehkä normi-influessaa enemmän.
Oma faijani kuoli ihan yleiseen sairaalabakteeriin, joka ainakin aiemmin on tappanut enemmän vanhuksia, kuin nämä pandemiat.

Norma Bates

https://www.is.fi/viihde/art-2000006467427.html

Osui nyt itsellenikin vastaan. Plikallahan on suora tukka ja huuletkin kohtalaisen maltillista kokoa (verrattuna pahimpiin silikoniturbohuuliin). Mitä sitten jos on pelleillyt ihonvärinsä kanssa, varsinkin keski-ikäiset brittinaiset voisi melkein julistaa omaksi rodukseen kun heidän ihonvärinsä on oranssi.

Hayabusa

^Näyttää joltain pirihuoralta. Kai sekin on jotain kulttuuria...
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - huhtikuu 08, 2020, 18:02:27
https://www.is.fi/viihde/art-2000006467427.html

Osui nyt itsellenikin vastaan. Plikallahan on suora tukka ja huuletkin kohtalaisen maltillista kokoa (verrattuna pahimpiin silikoniturbohuuliin). Mitä sitten jos on pelleillyt ihonvärinsä kanssa, varsinkin keski-ikäiset brittinaiset voisi melkein julistaa omaksi rodukseen kun heidän ihonvärinsä on oranssi.
LainaaBlackfishingiksi kutsutaan sitä, kun valkoihoinen pyrkii näyttämään tummaihoiselta tai omaksuu tummaihoisten kulttuuriin yhdistettyjä piirteitä.
Normaalistihan mustat naiset suoristavat kikkarahiuksiaan ja leikkauttavat neniään näyttääkseen valkoisilta.
https://www.google.fi/search?q=black+actresses&sxsrf=ALeKk03A2Dpfj1Kzhy0e6oVK8HderZJRyw:1586375061146&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiN5f_Py9noAhVBr4sKHQSlA3YQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1920&bih=916