Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Monikulttuuriketju

Aloittaja Toope, tammikuu 25, 2019, 22:48:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Renttu

^^
En väitä lainkaan, etteikö Japani olisi erittäin sisäänpäinlämpiävä maa. Mutta sama pätee Aasiaan yleisemminkin. Joillain turistireissuilla ja turistialueilla liikkuva ei saa siitäkään asiasta mitään merkittävää käsitystä - koska on turisti. Japanissa ei myöskään näy suora rasismi ihan niin arkisesti, kuin esimerkiksi Etelä-Koreassa tai Thaimaassa. Noilla tanhuvilla on fetissi natseihin, ja natsiaiheista sälää myydään sieltä sun täältä. Muistaakseni Etelä-Koreassa myydään tai on takavuosina myyty Hitler-merkkistä tupakkaakin mikä on erityisen hassua, sillä natsipuoluehan oli maailman ensimmäinen tupakkaa vastustava puolue. Ympäristöpuolue ja eläinten oikeuksia ajava puolue, muutenkin.

Sehän se aina naurattaakin, kun suomalaiset tynnyrilkosmopoliitit parkuvat Suomen olevan muka niin rasistinen maa. Heillä ei ole todellisesta rasismista käsitystäkään - miten avointa, arkista ja hyväksyyttyä se on, valtaosassa koko maapalloa. Minusta on hassua sekin, että juniori kitisee jostain syrjivästä turvatarkastuksesta. No johan oli kamala. Ei sentään tehty peräsuolitutkimusta kumihanskojen kanssa, mikä ei välttämättä ole tietyissä maissa mikään yllätys, sekään.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Tuottavuusloikka - helmikuu 02, 2019, 13:06:43
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 11:35:10
Jaaha, joidenkin ihmisten kotimaat ovat sitten "paskaa". Varsin mairitteleva arvio toisten kulttuureista...  ;D
Sulla ei siis taida olla mitään käsitystä, miksi ne ihmiset eivät pysy siellä, vaan pyrkivät muutamaan esimerkiksi tänne Suomeen?

Käsittääkseni kysymyksessä on sisällissota, joten vähän vaikea ajatella että siellä on joku ulkopuolelta tuleva taho poikaparkojen kimpussa. Siis Irakissa tai Syyriassa. Tai Afganistanissa. Sehän ei ole ollenkaan niin varmaa että maasta onnistuvat poistumaan vain ja nimenomaan ne viattomista viattomimmat.

Toki lähtijät usein osaavat esittää oikein viatonta marttyyria jolla ei ole osaa ei arpaa siihen mikä meneillään on. Mutta jos sattuu olemaan miessukupuolen edustaja tämä Itku-Iikka, niin vaikea olla kauhean herkästi uskomassa kaikkea. Naisten hädästä kertovat tarinat kyllä uskon. Kulttuureissa joissa pitää vaieta raiskatuksi tulemisestaan ei kukaan ala sellaisia sepittelemään. Näin ollen joku jesidimuija kuuluisi pakolaiseksi sata kertaa vahvemmin kuin irakilaissälli.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 13:29:59
Lainaus käyttäjältä: Tuottavuusloikka - helmikuu 02, 2019, 13:06:43
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 11:35:10
Jaaha, joidenkin ihmisten kotimaat ovat sitten "paskaa". Varsin mairitteleva arvio toisten kulttuureista...  ;D
Sulla ei siis taida olla mitään käsitystä, miksi ne ihmiset eivät pysy siellä, vaan pyrkivät muutamaan esimerkiksi tänne Suomeen?

Käsittääkseni kysymyksessä on sisällissota, joten vähän vaikea ajatella että siellä on joku ulkopuolelta tuleva taho poikaparkojen kimpussa. Siis Irakissa tai Syyriassa. Tai Afganistanissa. Sehän ei ole ollenkaan niin varmaa että maasta onnistuvat poistumaan vain ja nimenomaan ne viattomista viattomimmat.

Toki lähtijät usein osaavat esittää oikein viatonta marttyyria jolla ei ole osaa ei arpaa siihen mikä meneillään on. Mutta jos sattuu olemaan miessukupuolen edustaja tämä Itku-Iikka, niin vaikea olla kauhean herkästi uskomassa kaikkea. Naisten hädästä kertovat tarinat kyllä uskon. Kulttuureissa joissa pitää vaieta raiskatuksi tulemisestaan ei kukaan ala sellaisia sepittelemään. Näin ollen joku jesidimuija kuuluisi pakolaiseksi sata kertaa vahvemmin kuin irakilaissälli.
Ja sisällissotako on niin mukavaa kulttuuria, ettei sitä paskaksi sovi kutsua?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Renttu

#33
Sota Irakissa on jatkunut jo vuodesta 2003. Tänne nyt saapuneet nuoret miehet ovat kasvaneet lähes koko ikänsä sodan olosuhteissa. Varovainen arvioni on, että yksikään tällä foorumilla ei pysty heihin aidosti samaistumaan -  ja tämä sitten niin hyvässä, kuin pahassa.

Osa heistä on myös rintamakarkureita ja terroristeja.  Hädän vuoksi ei tulla Suomeen asti. Sellainen hätä loppui viimeistään, kun saapuivat Euroopan mantereelle. Suomeen ja Pohjoismaihin on tultu etujen perässä ja myös sikäläisen markkinoinnin vuoksi, eikä tarkoitus ole välttämättä edes jäädä. Monille reissu on myös itsessään seikkailu. Lähtisinkö itse vaikkapa Yhdysvaltoihin jos tietäisin, että siellä minulle kustannetaan hyvä ylläpito ja maksetaan vielä hulppeat paluurahat, jos ja kun ne haluaakin minusta eroon? Ei todellakaan suurta kynnystä lähtöön, jos omassa maassa ei ole suotuisia tulevaisuudennäkymiä.

Sitten on tietysti niin, että näissä maissa eivät lopu nuoret miehet kovin äkkiä kesken, vaikka sotia käytäisiin monin verroin tappavammin. Olen varma, että nimimerkki Tuottavuusloikka ei ole näiden jamppojen kanssa missään tekemisissä, eikä hänellä myöskään ole kovinkaan realistista käsitystä siitä, millaista porukkaa tulijat keskimäärin ovat. Vaikuttaakin sille, että näissä "keskusteluissa" on enemmän kyse poseerauksesta ja hyvelarppaamisesta, kuin mistään muusta. Oman napansa ympärillä pyörimistä ja pikkusieluista itsensä korostamista.

Avun voi aivan hyvin ja oikeutetusti lopettaa kun huomataankin, että se tapahtuu oman maamme kansalaisten terveyden ja hyvinvoinnin kustannuksella. Hätää kärsivät ihmiset ovat vähästäkin avusta kiitollisia, ja tyytyvät vähään. He eivät valita kun eivät saakaan lähtömaidensa ruokaa, eivät muka tarpeeksi rahaa, eivät ole tyytyväisiä majoitukseen vaikka saisivat hotellin katon päänsä päälle, eivät uhkaile ja hyöki auttajiensa kimppuun, eivät ryöstä, hakkaa ja raiskaa auttajiaan... Kuinka tyhmiä näitä asioita parhain päin selittelevien ihmisten pitää olla?!

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Tuottavuusloikka - helmikuu 02, 2019, 13:32:49
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 13:29:59
Lainaus käyttäjältä: Tuottavuusloikka - helmikuu 02, 2019, 13:06:43
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 11:35:10
Jaaha, joidenkin ihmisten kotimaat ovat sitten "paskaa". Varsin mairitteleva arvio toisten kulttuureista...  ;D
Sulla ei siis taida olla mitään käsitystä, miksi ne ihmiset eivät pysy siellä, vaan pyrkivät muutamaan esimerkiksi tänne Suomeen?

Käsittääkseni kysymyksessä on sisällissota, joten vähän vaikea ajatella että siellä on joku ulkopuolelta tuleva taho poikaparkojen kimpussa. Siis Irakissa tai Syyriassa. Tai Afganistanissa. Sehän ei ole ollenkaan niin varmaa että maasta onnistuvat poistumaan vain ja nimenomaan ne viattomista viattomimmat.

Toki lähtijät usein osaavat esittää oikein viatonta marttyyria jolla ei ole osaa ei arpaa siihen mikä meneillään on. Mutta jos sattuu olemaan miessukupuolen edustaja tämä Itku-Iikka, niin vaikea olla kauhean herkästi uskomassa kaikkea. Naisten hädästä kertovat tarinat kyllä uskon. Kulttuureissa joissa pitää vaieta raiskatuksi tulemisestaan ei kukaan ala sellaisia sepittelemään. Näin ollen joku jesidimuija kuuluisi pakolaiseksi sata kertaa vahvemmin kuin irakilaissälli.
Ja sisällissotako on niin mukavaa kulttuuria, ettei sitä paskaksi sovi kutsua?

Eli Suomessakin oli paska kulttuuri 1918. No, miten vain. M6tta sitä haen takaa että ei se maan sisäinen hässäkkä tyhjästä pölähdä. Harvemmin valtavissa mieslaumoissa kaikki tyynni ovat täysin sivullisia ja osaa ottamattomia koko jutun suhteen. Olen helvetin huono kuvailemaan mitä haen takaa, mutta minulle tulee aina mieleen Zapata-leffa. Kun rahvaan etua ajaneesta jätkästä tulee viimein itsestään presidentti, hän huomaakin olevansa samanlainen styranki kuin se jota vastaan hän taisteli.

Jos potentiaaliset taistelijat vain pakenevat maasta toiseen, mikä sitten takaa että "paska" jää sinne mistä he pakenivat? Ja naisten, lasten ja vanhustenko ne asiat pitäisi laittaa kotimaassa kuntoon aikuisten miesten puolesta?

Dalai Lamakin on sitä mieltä että turvisten tulee palata omaan kotiinsa omaa kulttuuriaan rakentamaan.

-:)lauri

#35
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 15:36:32
Lainaus käyttäjältä: Tuottavuusloikka - helmikuu 02, 2019, 13:32:49
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 13:29:59
Lainaus käyttäjältä: Tuottavuusloikka - helmikuu 02, 2019, 13:06:43
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 11:35:10
Jaaha, joidenkin ihmisten kotimaat ovat sitten "paskaa". Varsin mairitteleva arvio toisten kulttuureista...  ;D
Sulla ei siis taida olla mitään käsitystä, miksi ne ihmiset eivät pysy siellä, vaan pyrkivät muutamaan esimerkiksi tänne Suomeen?

Käsittääkseni kysymyksessä on sisällissota, joten vähän vaikea ajatella että siellä on joku ulkopuolelta tuleva taho poikaparkojen kimpussa. Siis Irakissa tai Syyriassa. Tai Afganistanissa. Sehän ei ole ollenkaan niin varmaa että maasta onnistuvat poistumaan vain ja nimenomaan ne viattomista viattomimmat.

Toki lähtijät usein osaavat esittää oikein viatonta marttyyria jolla ei ole osaa ei arpaa siihen mikä meneillään on. Mutta jos sattuu olemaan miessukupuolen edustaja tämä Itku-Iikka, niin vaikea olla kauhean herkästi uskomassa kaikkea. Naisten hädästä kertovat tarinat kyllä uskon. Kulttuureissa joissa pitää vaieta raiskatuksi tulemisestaan ei kukaan ala sellaisia sepittelemään. Näin ollen joku jesidimuija kuuluisi pakolaiseksi sata kertaa vahvemmin kuin irakilaissälli.
Ja sisällissotako on niin mukavaa kulttuuria, ettei sitä paskaksi sovi kutsua?

Eli Suomessakin oli paska kulttuuri 1918. No, miten vain. M6tta sitä haen takaa että ei se maan sisäinen hässäkkä tyhjästä pölähdä. Harvemmin valtavissa mieslaumoissa kaikki tyynni ovat täysin sivullisia ja osaa ottamattomia koko jutun suhteen. Olen helvetin huono kuvailemaan mitä haen takaa, mutta minulle tulee aina mieleen Zapata-leffa. Kun rahvaan etua ajaneesta jätkästä tulee viimein itsestään presidentti, hän huomaakin olevansa samanlainen styranki kuin se jota vastaan hän taisteli.

Jos potentiaaliset taistelijat vain pakenevat maasta toiseen, mikä sitten takaa että "paska" jää sinne mistä he pakenivat? Ja naisten, lasten ja vanhustenko ne asiat pitäisi laittaa kotimaassa kuntoon aikuisten miesten puolesta?

Dalai Lamakin on sitä mieltä että turvisten tulee palata omaan kotiinsa omaa kulttuuriaan rakentamaan.
Miksi sinä kutsut sotaa kulttuuriksi? Ja haluaisit Suomeen jälleen tuollaisen 1918-luvun kulttuurin? Ja sisäslissota ei ole mielestäsi lainkaan paskaa vaan arvostettavaa kulttuuria?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Norma Bates

Sitäpä voidaan miettiä vaikka koko loppupäivä että miten kummassa mahtavasta, upeasta ja kaikin puolin jalosta kulttuurista, muinaisen Mesopotamian perilliseksi CMX:n solistin todentamasta, on moista paskaa poikinut.

Mutta itse otit sen paska-sanan käyttöön joten ongelma ei ole minun.

-:)lauri

#37
Minusta sota on paskaa, mutta sinusta selvästi ei joten vastaa nyt kysymyksiini. Vai huomasitko jälleen reagoineesi hysteerisesti aiheeseen järjen käytön sijaan ja haluaisit lakaista keskustelun siitä maton alle?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

mikainen

#38
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 16:03:45
Sitäpä voidaan miettiä vaikka koko loppupäivä että miten kummassa mahtavasta, upeasta ja kaikin puolin jalosta kulttuurista, muinaisen Mesopotamian perilliseksi CMX:n solistin todentamasta, on moista paskaa poikinut.

Mutta itse otit sen paska-sanan käyttöön joten ongelma ei ole minun.

Onko sinulla jotain muutakin A.W. Yrjänää vastaan kun tunnut jatkuvasti tähän viittaavan? 🙂

Kulttuurit nousevat ja rappeutuvat. Ei mitään uutta auringon alla.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Tuottavuusloikka - helmikuu 02, 2019, 16:07:05
Minusta sota on paskaa, mutta sinusta selvästi ei joten vastaa nyt kysymyksiini. Vai huomasitko jälleen reagoineesi hysteerisesti aiheeseen järjen käytön sijaan ja haluaisit lakaista keskustelun siitä maton alle?

Ei, päätin että olen yhtä hankala kuin sinäkin aina jos kommentoimme toisiamme. Eli saa väännellä miten lystää. Eihän siitä mitään tulisi jos noudattaisin yksinäni jotain sääntöjä joilla et sinäkään itseäsi rasita.

Useimmiten en sitten toisaalta jaksa kauhean kauaa vääntää. What's the point kun olet päättänyt että ulkkis hyvä, suomalainen paha.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 20:17:54
Lainaus käyttäjältä: Tuottavuusloikka - helmikuu 02, 2019, 16:07:05
Minusta sota on paskaa, mutta sinusta selvästi ei joten vastaa nyt kysymyksiini. Vai huomasitko jälleen reagoineesi hysteerisesti aiheeseen järjen käytön sijaan ja haluaisit lakaista keskustelun siitä maton alle?

Ei, päätin että olen yhtä hankala kuin sinäkin aina jos kommentoimme toisiamme. Eli saa väännellä miten lystää. Eihän siitä mitään tulisi jos noudattaisin yksinäni jotain sääntöjä joilla et sinäkään itseäsi rasita.

Useimmiten en sitten toisaalta jaksa kauhean kauaa vääntää. What's the point kun olet päättänyt että ulkkis hyvä, suomalainen paha.
Sinusta poiketen minä en kykene kusettamaan itseäni. Minä kysyin, miksi ihmiset haluaisivat paskan keskelle. Kun kyse on Lähi-idästä jokainen terve aikuinen tajuaa, että sillä paskalla tarkoitetaan siellä paraikaa vallitseva sotatilaa. Miksi sinä aloit puhua kultturista? Miten sait päähäsi että paska on kulttuurin synonyymi? Ja miksi syyttelet minua arvostuksen puutteesta kulttuureita kohtaan, vaikka meistä kahdesta vain sinä todistettavasti näit kulttuurin paskana?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: mikainen - helmikuu 02, 2019, 17:41:41
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 16:03:45
Sitäpä voidaan miettiä vaikka koko loppupäivä että miten kummassa mahtavasta, upeasta ja kaikin puolin jalosta kulttuurista, muinaisen Mesopotamian perilliseksi CMX:n solistin todentamasta, on moista paskaa poikinut.

Mutta itse otit sen paska-sanan käyttöön joten ongelma ei ole minun.

Onko sinulla jotain muutakin A.W. Yrjänää vastaan kun tunnut jatkuvasti tähän viittaavan? 🙂

Kulttuurit nousevat ja rappeutuvat. Ei mitään uutta auringon alla.

Tykkäsin hänen äänestään ja siitä että hän on opiskellut teologiaa, ellen väärin muista. Harmitti että lähti suvakkimöyhöttäjien pinnalliseen porukkaan. Ikäänkuin ei muuta voisi jos tekee luovaa työtä.

Suomalaisia halveksumalla turvaturistien motiivit eivät tule syväpuhtaiksi.

Mutta kiva kun edes joskus joku muistaa mihin olen aiemmin viitannut. Tuntuu että jotkut asiat tulevat mukamas aina upouutena vaikka ovat ikivanhoja keissejä. Välillä tuntunut jopa että on menossa joku siivous niin että suvakit voivat kiistää pokkana että ei ole sanottu eikä ole tehty. Vaikka on ollut media väärällään kuviakin.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Tuottavuusloikka - helmikuu 02, 2019, 20:23:04
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 20:17:54
Lainaus käyttäjältä: Tuottavuusloikka - helmikuu 02, 2019, 16:07:05
Minusta sota on paskaa, mutta sinusta selvästi ei joten vastaa nyt kysymyksiini. Vai huomasitko jälleen reagoineesi hysteerisesti aiheeseen järjen käytön sijaan ja haluaisit lakaista keskustelun siitä maton alle?

Ei, päätin että olen yhtä hankala kuin sinäkin aina jos kommentoimme toisiamme. Eli saa väännellä miten lystää. Eihän siitä mitään tulisi jos noudattaisin yksinäni jotain sääntöjä joilla et sinäkään itseäsi rasita.

Useimmiten en sitten toisaalta jaksa kauhean kauaa vääntää. What's the point kun olet päättänyt että ulkkis hyvä, suomalainen paha.
Sinusta poiketen minä en kykene kusettamaan itseäni. Minä kysyin, miksi ihmiset haluaisivat paskan keskelle. Kun kyse on Lähi-idästä jokainen terve aikuinen tajuaa, että sillä paskalla tarkoitetaan siellä paraikaa vallitseva sotatilaa. Miksi sinä aloit puhua kultturista? Miten sait päähäsi että paska on kulttuurin synonyymi? Ja miksi syyttelet minua siitä, että itse todistettavasti meistä kahdesta näit kulttuurin paskana?

Sodat syttyvät ihan omia aikojaan vähän kuin iskisi salama puuhun... Kulttuurilla jonka keskellä sota syttyi ei ole yhtään mitään tekemistä sodan kanssa. Sodat ovat yksittäistapauksia ja kulttuureita ei voi syyttää mistään. Ja blaa blaa blaa.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 20:26:05
Lainaus käyttäjältä: Tuottavuusloikka - helmikuu 02, 2019, 20:23:04
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 20:17:54
Lainaus käyttäjältä: Tuottavuusloikka - helmikuu 02, 2019, 16:07:05
Minusta sota on paskaa, mutta sinusta selvästi ei joten vastaa nyt kysymyksiini. Vai huomasitko jälleen reagoineesi hysteerisesti aiheeseen järjen käytön sijaan ja haluaisit lakaista keskustelun siitä maton alle?

Ei, päätin että olen yhtä hankala kuin sinäkin aina jos kommentoimme toisiamme. Eli saa väännellä miten lystää. Eihän siitä mitään tulisi jos noudattaisin yksinäni jotain sääntöjä joilla et sinäkään itseäsi rasita.

Useimmiten en sitten toisaalta jaksa kauhean kauaa vääntää. What's the point kun olet päättänyt että ulkkis hyvä, suomalainen paha.
Sinusta poiketen minä en kykene kusettamaan itseäni. Minä kysyin, miksi ihmiset haluaisivat paskan keskelle. Kun kyse on Lähi-idästä jokainen terve aikuinen tajuaa, että sillä paskalla tarkoitetaan siellä paraikaa vallitseva sotatilaa. Miksi sinä aloit puhua kultturista? Miten sait päähäsi että paska on kulttuurin synonyymi? Ja miksi syyttelet minua siitä, että itse todistettavasti meistä kahdesta näit kulttuurin paskana?

Sodat syttyvät ihan omia aikojaan vähän kuin iskisi salama puuhun... Kulttuurilla jonka keskellä sota syttyi ei ole yhtään mitään tekemistä sodan kanssa. Sodat ovat yksittäistapauksia ja kulttuureita ei voi syyttää mistään. Ja blaa blaa blaa.
Vastaatko kysymyksiini. Vai etkö uskalla?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

mikainen

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 20:23:36
Lainaus käyttäjältä: mikainen - helmikuu 02, 2019, 17:41:41
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 16:03:45
Sitäpä voidaan miettiä vaikka koko loppupäivä että miten kummassa mahtavasta, upeasta ja kaikin puolin jalosta kulttuurista, muinaisen Mesopotamian perilliseksi CMX:n solistin todentamasta, on moista paskaa poikinut.

Mutta itse otit sen paska-sanan käyttöön joten ongelma ei ole minun.

Onko sinulla jotain muutakin A.W. Yrjänää vastaan kun tunnut jatkuvasti tähän viittaavan? 🙂

Kulttuurit nousevat ja rappeutuvat. Ei mitään uutta auringon alla.

Tykkäsin hänen äänestään ja siitä että hän on opiskellut teologiaa, ellen väärin muista. Harmitti että lähti suvakkimöyhöttäjien pinnalliseen porukkaan. Ikäänkuin ei muuta voisi jos tekee luovaa työtä.

Suomalaisia halveksumalla turvaturistien motiivit eivät tule syväpuhtaiksi.

Taidat nyt vain antaa ylenmääräisen suuren painon tuolle A.W:n  lausahdukselle.

Pitäisikö katsoa vaikka Ukonvaaja-dokkari ja kokea kuinka paljon sitä suomalaisuutta siinäkin halveksutaan:

   https://www.levykauppax.fi/dvd/yrjana_a_w/ukonvaaja/