Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Foorumin moderoinnista

Aloittaja Herra, tammikuu 03, 2019, 10:12:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Sepe - huhtikuu 15, 2019, 10:28:55
Voi ilmoittaa, toki.
Eetu saksii, kuten olemme huomanneet, vaikkei kukaan ilmoita. Saksisiko Eetu lisää jos joku ilmoittaisi, ts. eikö Eetu ole itse huomannut sääntöjen rikkomista?
Ei kai se että Eetu saa ilmoituksen muuta Eetun kriteerejä, ts. saksittavien ominaisuuksia?
Kaiken kaikkiaan minulle on epäselvää tuon "ilmoita valvojalle" merkitys ja toiminta.

Mielestäni muutos tapahtuu jos Ylläpito niin ilmoittaa. Jos ei ilmoita sääntöjen rikkomisesta tulee vallitseva käytäntö.
On makuasia häiriintyykö poliittisesta propagandasta vai uskonnollisten harhojen propagoinnista.

Mistä sä tiedät, onko joku ilmoittanut vai ei?

Sepe

Olet oikeassa, en tiedä. Oletin vain Edwardin ahkeruuden perusteella ettei noin vilkasta ilmoittelua ole, ts. ei ainakaan jokaisesta Edwardin saksimasta viestistä ole ilmoitettu. Mutta mistäs minä tiedän, totta.

hibiscuc

Yksi vinkulelu väittää, että moderointi on puolueellista, eikä moderaatiotiimi ota huomioon hänen ruikutuksiaan. Minä olen toista mieltä. Kukin saa ansioidensa mukaan, vaikka silloin tällöin pinna kärähtää ylläpidoltakin. Täysin ymmärrettävää. Itsekin jäseninä syyllistymme ajoittain asiattomuuksiin.

Sepe

Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - heinäkuu 15, 2019, 17:22:09
Yksi vinkulelu väittää, että moderointi on puolueellista, eikä moderaatiotiimi ota huomioon hänen ruikutuksiaan. Minä olen toista mieltä. Kukin saa ansioidensa mukaan, vaikka silloin tällöin pinna kärähtää ylläpidoltakin. Täysin ymmärrettävää. Itsekin jäseninä syyllistymme ajoittain asiattomuuksiin.

Ihminen on itsensä herra ja voi muuttaa mieltään:

Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 20, 2019, 13:23:49

Tuo on aivan totta. Lenny on ylläpitotiimissä neljällä nimimerkillä luultavasti pullistellakseen lihaksiaan. Moderointi on mielestäni täysin luokatonta ja linjatonta.

hibiscuc

Lainaus käyttäjältä: Sepe - heinäkuu 15, 2019, 18:38:35
Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - heinäkuu 15, 2019, 17:22:09
Yksi vinkulelu väittää, että moderointi on puolueellista, eikä moderaatiotiimi ota huomioon hänen ruikutuksiaan. Minä olen toista mieltä. Kukin saa ansioidensa mukaan, vaikka silloin tällöin pinna kärähtää ylläpidoltakin. Täysin ymmärrettävää. Itsekin jäseninä syyllistymme ajoittain asiattomuuksiin.

Ihminen on itsensä herra ja voi muuttaa mieltään:

Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 20, 2019, 13:23:49

Tuo on aivan totta. Lenny on ylläpitotiimissä neljällä nimimerkillä luultavasti pullistellakseen lihaksiaan. Moderointi on mielestäni täysin luokatonta ja linjatonta.

Sepe äärimmäisen kilttinä ja muutenkin älykkäänä miehenä jaksaa kaivella jatkuvasti tikulla tongittavaa. Kerropas nyt ihan omin sanoin, mikä noissa minun viesteissäni on ristiriitaista. Tunnistitko itsesi vinkuleluksi?

hibiscuc

Minä ihmettelen Edwardin herkkähipiäistä saksimispolitiikkaa. Onko tarkoitus näyttää vieraille, että kantapaikka on sisäsiisti foorumi ja hakea saksilla uusia jäseniä palstalle? Jos näin on, niin pikemminkin liike on ollut pois foorumilta kuin päinvastoin. Käytäntö on osoittanut, että ihmisiä kiinnostavat väittelyt ja pienet nahistelutkin ja sellaisten salliminen piristää foorumeita. Tietenkään muiden jäsenten rienaamista ei pitäisi sallia.

Juha


Ei saksiminen aina haittaa keskustelua.

Se voi olla oma osuutensa, keskustelussa, jonka itsessäänkin voi nähdä siivouksena. Joten keskustelussa, niiden siirroissa ja erilaisissa otetoimissa ei tarvitse nähdä eroa. Jos mitään ei viestitä tietyllä tarpeellisella tavalla, niin viestit jäävät puhumatta. Mikä hyvyys tässä toteutuu? Voi toimia, kun on keskusteltu, jolloin toimi voi tuoda arvoa keskustelulle, ei viedä sitä.

Yleisjuttu. Miten itse kukin on noissa mukana, kun valta, niin varmasti on monenlaiseen perustuvaa siivoilua/sotkemista.

Lenny

Saksimisen tarkoitus on siistiä ketjuja jotka rönsyilevät liikaa, tai ajautuvat muuten vain aiheesta sivuun, metaan jne.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

kertsi

Tissirönsyn voisi erottaa rasismiketjusta?
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Brutto

Lainaus käyttäjältä: kertsi - elokuu 07, 2019, 12:58:45
Tissirönsyn voisi erottaa rasismiketjusta?

Ja otsikoksi joko Tissirönsy tai Lupa katsoa?
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Brutto - elokuu 07, 2019, 13:00:57
Lainaus käyttäjältä: kertsi - elokuu 07, 2019, 12:58:45
Tissirönsyn voisi erottaa rasismiketjusta?

Ja otsikoksi joko Tissirönsy tai Lupa katsoa?

Brutto - lupa katsoa 00 8)

kertsi

#116
Tai neutraalimmin: Onko naisten tissien tuijottelu julkisessa tilassa hyvien tapojen vastaista?
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

safiiri

Kiitos Edwardille järjestelyistä. Olikin aika vähän organisoida tuota liian kauaksi varsinaisesta aiheesta ajautunutta jutustelua juonteessa Kirkosta ja siitä eroamisesta

Juha

Lainaus käyttäjältä: kertsi - elokuu 07, 2019, 13:17:07Tai neutraalimmin: Onko naisten tissien tuijottelu julkisessa tilassa hyvien tapojen astaista?

Kerran olen, sen jälkeen en enää.

Karikko

Lainaus käyttäjältä: kertsi - elokuu 07, 2019, 13:17:07
Tai neutraalimmin: Onko naisten tissien tuijottelu julkisessa tilassa hyvien tapojen vastaista?

En tiedä, mutta kohteliasta olisi naisten kertoa koska menevät julkisiin tiloihin ja mihin, näyttelemään tisujaan, sitten voisi käydä katsomassa ja miettiä tuota moraalista näkökohtaa.