Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Foorumin moderoinnista

Aloittaja Herra, tammikuu 03, 2019, 10:12:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Jaska - syyskuu 27, 2019, 11:28:12

Tuskin tuota ryhmää asiallisten tulokkaiden hillitsemiseksi on perustettu. Arvaan kuitenkin olleen syynsä, joita keskustelufoorumeilla näkee.  Jollain tämän joukon foorumilla taisin joskus nähdä yllättäen sadan spammajatunnuksen nopean kirjautumisen onnistuneen ja niiden tulleen sitten poistetuiksi.

Jaskan kanssa samoilla linjoilla (tähän olisin käyttänyt tykkää-nappulaa ;)), mutta tosiaan itsekin kuvittelen, että kysymyssä saattaa olla  hyvinkin tarpeellinen toiminto ottaen huomioon uhkaukset, joiden höystämänä on jo foorumilta lähdettykin.

T: Xante

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Jaska - syyskuu 27, 2019, 11:28:12
Tuskin tuota ryhmää asiallisten tulokkaiden hillitsemiseksi on perustettu.

Näin minäkin luulen. Miksipä asiallisia tulokkaita pitäisi hillitä?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

pulsatilla

Vaikuttaa siltä, että minä saatan olla joidenkin mielestä jo ennen tätä ensimmäistä viestiäniepäasiallinen harjoittelija, jota on syynättävä luupin kanssa. Mikäpäs siinä. Olen ollut viimeksi harjoittelija teini-ikäisenä. Kuitenkin nimimekkini viestejä olisi voinut tarkkailla ilman tuota mielestäni jossakin määrin halventavaa harjoittelija-luokitteluakin. Toki minulle sopii olla harjoittelija pitkästä aikaa.

Lenny

Harjoittelija-ryhmä on perustettu, koska ylläpidolla on erittäin hyvät syyt epäillä, että kaikilla rekisteröintiä yrittäneillä ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Ryhmä käy väliaikaisesti myös ihan hyvin sellaiselle konkarille, jolla karkaa lapasesta. Olisin saattanut käyttää tätä toimintoa jo aikaisemmin bannien sijaan jos olisin tiennyt miten se toimii. No oppia ikä kaikki.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

Sepe

Voisit standardisoida toimiasi.
Nyt saattaa joku saada toimistaan ehdollisen = varoituksen, joku saa suoraan bannit.

Lenny

Lainaus käyttäjältä: pulsatilla - syyskuu 27, 2019, 12:20:17
Vaikuttaa siltä, että minä saatan olla joidenkin mielestä jo ennen tätä ensimmäistä viestiäniepäasiallinen harjoittelija, jota on syynättävä luupin kanssa. Mikäpäs siinä. Olen ollut viimeksi harjoittelija teini-ikäisenä. Kuitenkin nimimekkini viestejä olisi voinut tarkkailla ilman tuota mielestäni jossakin määrin halventavaa harjoittelija-luokitteluakin. Toki minulle sopii olla harjoittelija pitkästä aikaa.

Täällä on ollut hämminkiä parin nimimerkin ja spämmibottien kanssa, ja eräs on vielä uhkaillut foorumia. Parempi pitää uudet jonkin aikaa harjoittelemassa, koska viestien siivoileminen jälkikäteen on vaivalloisempaa. Ei mitään henkilökohtaista.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

pulsatilla

Tuntuu aika turhauttavalta, kun harjoittelijana ei voi keskustella keskustelupalstalla, eikä tiedä, kuinka kauan harjoittelujakso kestää.

Laika

Lainaus käyttäjältä: pulsatilla - syyskuu 29, 2019, 10:57:37
Tuntuu aika turhauttavalta, kun harjoittelijana ei voi keskustella keskustelupalstalla, eikä tiedä, kuinka kauan harjoittelujakso kestää.

Luitko hänen allekirjoituksensa? Jospa tilanteesi kuvastaa Lennyn hienovaraista huumoria. Sitä on puuttunut, joten en väitä vastaan.
'Custom will reconcile people to any atrocity, and fashion will drive them to acquire any custom.'

-George Bernard Shaw

Sepe

Mielestäni Edward ei kohtele eri sukupuolia moderoinnissaan tasapuolisesti.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Sepe - huhtikuu 03, 2020, 15:54:24
Mielestäni Edward ei kohtele eri sukupuolia moderoinnissaan tasapuolisesti.

Jos sinulla on vaikeuksia olla miesoletettu, niin kannattaa hakeutua jonnekin missä ongelmaasi voidaan puuttua. Tämä palsta ei taida olla sellainen. Ensin psykoterapiaa ja jos se ei auta niin sitten sukupuolenkorjaava leikkaus.

Ei ole missään sanottu, että miehenä olemisen pitäisi olla jotenkin helppoa. Helpompaa meillä on kuin monilla muilla eläimillä joilla naaras parittelun päätteeksi syö uroksen. Tai sitten voi henki mennä jo kosiomenoissa.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Lenny

Lainaus käyttäjältä: Sepe - huhtikuu 03, 2020, 15:54:24
Mielestäni Edward ei kohtele eri sukupuolia moderoinnissaan tasapuolisesti.

Lähtökohtaisesti täällä kaikki ovat tasa-arvoisia, mutta minä toki olen tasa-arvoisempi kuin muut.

Hyvin täällä on moderoinnit hoidettu. Jos on valittamista jostakin tietystä keissistä, niin ilmoita valvojalle. Tutkitaan.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

Sepe

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - huhtikuu 03, 2020, 16:04:55
Lainaus käyttäjältä: Sepe - huhtikuu 03, 2020, 15:54:24
Mielestäni Edward ei kohtele eri sukupuolia moderoinnissaan tasapuolisesti.

Jos sinulla on vaikeuksia olla miesoletettu, niin kannattaa hakeutua jonnekin missä ongelmaasi voidaan puuttua. Tämä palsta ei taida olla sellainen. Ensin psykoterapiaa ja jos se ei auta niin sitten sukupuolenkorjaava leikkaus.

Ei ole missään sanottu, että miehenä olemisen pitäisi olla jotenkin helppoa. Helpompaa meillä on kuin monilla muilla eläimillä joilla naaras parittelun päätteeksi syö uroksen. Tai sitten voi henki mennä jo kosiomenoissa.

Ymmärsit viestini aivan oikein.

Sepe

Lainaus käyttäjältä: Lenny - huhtikuu 03, 2020, 16:50:31
Lainaus käyttäjältä: Sepe - huhtikuu 03, 2020, 15:54:24
Mielestäni Edward ei kohtele eri sukupuolia moderoinnissaan tasapuolisesti.

Lähtökohtaisesti täällä kaikki ovat tasa-arvoisia, mutta minä toki olen tasa-arvoisempi kuin muut.

Hyvin täällä on moderoinnit hoidettu. Jos on valittamista jostakin tietystä keissistä, niin ilmoita valvojalle. Tutkitaan.

Olen ilmoittanutkin. Tutkimuksen tuloksista en ole kuullut.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Sepe - huhtikuu 03, 2020, 16:51:54
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - huhtikuu 03, 2020, 16:04:55
Lainaus käyttäjältä: Sepe - huhtikuu 03, 2020, 15:54:24
Mielestäni Edward ei kohtele eri sukupuolia moderoinnissaan tasapuolisesti.

Jos sinulla on vaikeuksia olla miesoletettu, niin kannattaa hakeutua jonnekin missä ongelmaasi voidaan puuttua. Tämä palsta ei taida olla sellainen. Ensin psykoterapiaa ja jos se ei auta niin sitten sukupuolenkorjaava leikkaus.

Ei ole missään sanottu, että miehenä olemisen pitäisi olla jotenkin helppoa. Helpompaa meillä on kuin monilla muilla eläimillä joilla naaras parittelun päätteeksi syö uroksen. Tai sitten voi henki mennä jo kosiomenoissa.

Ymmärsit viestini aivan oikein.

Palautteeni ei koskenut pelkästään äskeistä viestiä, vaan on pidemmän ajan synteesi siitä, minkä mielikuvan olen saanut käyttäytymisestäsi huudeilla.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Sepe

^Loistava analyysi. Tällaista kaipaamme. Taattua ROOSTERia.