Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Foorumin moderoinnista

Aloittaja Herra, tammikuu 03, 2019, 10:12:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Sepe

AEO ei ole mikään pakko, tavoite on löytää nurkka jossa voi kirjoitella ilman että joku - aina sama- käy paskomassa ja halveksimassa ja solvaamassa. Pilkkaamassa toisen surua.
Lähestymiskielto koskisi koko foorumia.

Sepe

AEO:lla ei tavoitella kirjoituskieltoa vaan oikeutta poistaa omasta ketjusta viestejä.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Lenny - maaliskuu 21, 2019, 02:24:31
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 20, 2019, 21:50:06
No, miten on Lenny? Tuleeko oikeus antaa porttikielto yksittäisille nikeille päiväkirjaketjuun?

Ei tule. Aloittajan erityisoikeutta ei nimenomaan haluttu foorumille ja kirjoituskiellot vain tiettyihin ketjuihin menee jo teknisesti niin haasteelliseksi kikkailuksi, että ei onnistu.

Ok, olin tässä vähän ryytynyt, mutta sitten muistinkin että tällä foorumillahan henkilöön käyminen ei ole suotavaa. Siinä mielessä mitään erityisrauhallista nurkkausta ei oikeastaan kai tarvitsekaan.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 20, 2019, 22:57:56
Tuo ei suoraan sanoen vaikuta täysjärkisen kirjoitukselta. Minä siis vaihdan alinomaan nikkiäni päästäkseni syöksymään vittuilemaan sinulle. Sinähän se tässä vittuilet minulle oikein onnistumatta siinä. Koen kyllä sinut äärimmäisen rasittavaksi rasistisine mielipiteinesi ja minusta olisi vain hyvä, jos moderaattori antaisi päiväkirjojen pitäjälle oikeuden antaa porttikieltoja päiväkirjojen pitäjille vastenmielisiksi katsomilleen nimimerkeille. Katson siihen asti oikeudekseni vastata vittuiluihisi.

En ole muuten vaihtanut nimimerkkiäni aikoihin ja tämä nykyinen nimimerkkini oli vain kirjoitusvirhe. Ei siinä mitään taka-ajatuksia ollut.

Anteeksi, mutta nyt en ymmärrä logiikkaa. Kun siis joku kirjoittaa päiväkirjaa (ei nyt puututa siihen, onko se hyvä vai huono nimi), jonka kirjoitukset koet äärimmäisen rasittavaksi, et osaa olla menemättä lukemaan ja ärtymään, ellei sitä ole teknisesti kielletty?

Vai siis koetko, että asiat, joita esim. Norma on kirjoittanut päiväkirjaansa, ovat vittuiluja juuri sinulle ja sen vuoksi sinä koet tarvetta/oikeutesi olevan mennä kommentoimaan?

T: Xante

hibiscuc

Aina sama = hibiscuc. Tässä poikeuksetta kauniisti ja ystävällisesti kirjoittava Sepe väittää minun pilkanneen toisen surua ja käyvän paskomassa ja solvaamassa toisten kirjoituksia ja ehdottaa minulle kiertoilmaisulla ikuista bannia foorumille kuten usein ennenkin on tehnyt. Jotain rajaa hänenkin viestintäänsä tarvittaisiin, mutta minua tuollaiset purkaukset eivät haittaa. Vaikuttavat syyntakeettoman viesteiltä.

hibiscuc

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 21, 2019, 09:17:52
Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 20, 2019, 22:57:56
Tuo ei suoraan sanoen vaikuta täysjärkisen kirjoitukselta. Minä siis vaihdan alinomaan nikkiäni päästäkseni syöksymään vittuilemaan sinulle. Sinähän se tässä vittuilet minulle oikein onnistumatta siinä. Koen kyllä sinut äärimmäisen rasittavaksi rasistisine mielipiteinesi ja minusta olisi vain hyvä, jos moderaattori antaisi päiväkirjojen pitäjälle oikeuden antaa porttikieltoja päiväkirjojen pitäjille vastenmielisiksi katsomilleen nimimerkeille. Katson siihen asti oikeudekseni vastata vittuiluihisi.

En ole muuten vaihtanut nimimerkkiäni aikoihin ja tämä nykyinen nimimerkkini oli vain kirjoitusvirhe. Ei siinä mitään taka-ajatuksia ollut.

Anteeksi, mutta nyt en ymmärrä logiikkaa. Kun siis joku kirjoittaa päiväkirjaa (ei nyt puututa siihen, onko se hyvä vai huono nimi), jonka kirjoitukset koet äärimmäisen rasittavaksi, et osaa olla menemättä lukemaan ja ärtymään, ellei sitä ole teknisesti kielletty?

Vai siis koetko, että asiat, joita esim. Norma on kirjoittanut päiväkirjaansa, ovat vittuiluja juuri sinulle ja sen vuoksi sinä koet tarvetta/oikeutesi olevan mennä kommentoimaan?

T: Xante

Kun et ymmärrä, niin minkäpä sille voi. Norman valheisiin ja outoihin harhaisiin käsityksiin ja vittuiluihin ei siis saisi puuttua. En minä hänen päiväkirjojajaan juuri luekaan, enkä koe minulle vittuiluksi muuta kuin sen, mikä on minulle vittuilua. Se siitä, enpuutu enää tähän aiheeseen täällä,joten vittuilkoon päiväkirjassaan rauhassa ja jatkaa te muut hänen paapomistaan.

Sepe

Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 21, 2019, 10:30:51
Aina sama = hibiscuc. Tässä poikeuksetta kauniisti ja ystävällisesti kirjoittava Sepe väittää minun pilkanneen toisen surua ja käyvän paskomassa ja solvaamassa toisten kirjoituksia ja ehdottaa minulle kiertoilmaisulla ikuista bannia foorumille kuten usein ennenkin on tehnyt. Jotain rajaa hänenkin viestintäänsä tarvittaisiin, mutta minua tuollaiset purkaukset eivät haittaa. Vaikuttavat syyntakeettoman viesteiltä.

Toivottavasti Ylläpito ei ota hibiscucin kiertoilmaisulla esittämää Sepen ikuisen bannin toivomusta huomioon. On se niin tolkuton toivomus.

hibiscuc

Lainaus käyttäjältä: Sepe - maaliskuu 21, 2019, 10:58:25
Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 21, 2019, 10:30:51
Aina sama = hibiscuc. Tässä poikeuksetta kauniisti ja ystävällisesti kirjoittava Sepe väittää minun pilkanneen toisen surua ja käyvän paskomassa ja solvaamassa toisten kirjoituksia ja ehdottaa minulle kiertoilmaisulla ikuista bannia foorumille kuten usein ennenkin on tehnyt. Jotain rajaa hänenkin viestintäänsä tarvittaisiin, mutta minua tuollaiset purkaukset eivät haittaa. Vaikuttavat syyntakeettoman viesteiltä.

Toivottavasti Ylläpito ei ota hibiscucin kiertoilmaisulla esittämää Sepen ikuisen bannin toivomusta huomioon. On se niin tolkuton toivomus.

Valehdellakin saat. Syyntakeettomuutesi vuoksi sinut tulisi vapauttaa kaikenlaisista moderointitoimenpiteistä. Toivottavasti tämä paskanjauhaminen siirretään metaketjuun ja palattaisiin ruotuun.

MrKAT

Edwardille kehut metaketjun moderoinnista (lohkomisesta) ja uskonnollisuus-ketjun perustamisesta!
Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Xantippa

#54
Kun tässä päiväkirjoista nyt puhutaan, huomauttaisin, että omasta mielestäni tämä on myös aika ikävä tapa,
tulla haastamaan riitaa jonkun päiväkirjaan, koska huomaa siellä kirjoittavan nimimerkin, josta ei pidä:

Lainaus käyttäjältä: Sepe - maaliskuu 22, 2019, 14:47:31
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 22, 2019, 09:21:59
Lainaus käyttäjältä: Sepe - maaliskuu 22, 2019, 09:19:12
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 22, 2019, 09:15:44
Olen myös aika varma, että jos mies menee lääkäriin ja pyytää testejä, hänelle annetaan ne ilman muuta, hienoa, että olet valveutunut, eikä aleta tiukkaamaan, ottaako nyt vielä eteen ja jos, niin ahah, katsotaan sitten uudelleen, kun ei enää ota.

T: Xante

On se niin väärin.

Onko tämä mielestäsi korrekti paikka harrastaa tämän tyylin kommentointia? Löydät varmaan muualtakin paikkoja tulla kommentoimaan oman tapasi mukaan kirjoituksiani.

Nimittäin itselläni tässä nyt on Normalle sanoma, jota pidän tärkeänä, oikeasti. Henkilökohtainen sanoma.

T: Xante

Minusta Xantipan päätös alkaa nillittää miesten kohtelusta ei, tässä paikassa, ollut korrekti. Ymmärtääkseni Normalla on muitakin huolehdittavaa kuin miesten kohtelu terveydenhoidossa.
Minä välitän henkilökohtaiset sanomat yksityisviesteinä.

Voisitko lopettaa tämän perässäni roikkumisen? Koetko olevasi asemassa, joka oikeuttaa/velvoittaa sinut kulkemaan perässäni kertomassa, millä tarkoituksella minä jotakin kirjoitan ja opastaa minua, missä kirjoitan?

Jostakin syystä tällä foorumilla valvojille ilmoittaminen on itselleni nyt aika helppoa.
[/quote]

T: Xante


Sepe

Xante haluaa päästä määräämään, kuka saa kommentoida hänen viestejään.
En ole kuvitellut Xanten olevan sellaisessa asemassa.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Sepe - maaliskuu 22, 2019, 15:40:53
Xante haluaa päästä määräämään, kuka saa kommentoida hänen viestejään.
En ole kuvitellut Xanten olevan sellaisessa asemassa.

Väärin tulkittu taasenkin. Xante haluaa, että lakkaat rimpattamasta hänen perässään haastamassa riitaa, mutta koska se tuskin on mahdollista, hän haluaa, ettet nyt tulisi tekemään sitä keskelle keskustelua toisen päiväkirjassa.

T: Xante

Sepe

Xante voisi kunkin viestinsä perään kirjoittaa listan nimimerkeistä joiden ei toivo vastaavan siihen viestiin. Lista nimimerkeistä joka eivät saa vastata on ymmärtääkseni Ylläpidon heiniä.

Juha


Voisi arvella, näin sivustaseuraajana,
että Hibiksen kaunan määrä on valtaisa,
ja kovasti arvostaa sen kertymän ylläpitoa.

hibiscuc

Lainaus käyttäjältä: Juha - maaliskuu 22, 2019, 16:52:13

Voisi arvella, näin sivustaseuraajana,
että Hibiksen kaunan määrä on valtaisa,
ja kovasti arvostaa sen kertymän ylläpitoa.

Itse kukin voi sivustaseuraajana tai vaikkapa aitiopaikalta arvioida, että nyt ammuit ohi maalin jopa niin pahasti, että räkäpää (puuluoti) osui omaan kihtiseen pikkuvarapaaseesi. Älä ole minusta huolissasi, kun läheiseni, ystäväni ja rakkaani eivät hekään ole. Kusipäisyys ei ole periytyvä ominaisuus, joten luulen, että minut siittänyt isäni ja äitini eivät yhdy tuohon sinun näkemykseesi. Täällä kantapaikassa ainakin minä olen virtuaalihenkilö, joten kirjoittelen mitä milloinkin ja miltä tuntuu. Elävässä elämässä minulla omasta ja lähimpieni mielestä kaikki on oikein hyvin. Lähden keväällä Kuubaan joksikin aikaa nuorimman tyttäreni häähumuun. Kuubalainen vävypoikani on sysimusta neekeri ja oikein mukava mies. Hän kävi Suomessa ja vaihtelimme ajatuksia tyttäreni tulkatessa, koska espanjankielen taitoni on jokseenkin onnetonta.