Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Foorumin moderoinnista

Aloittaja Herra, tammikuu 03, 2019, 10:12:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Xantippa

Vainoharhaista kuvitella, että Lenny tarkoittaisi tosiaankin modettavansa mielipiteitä mieleisiksiin. Tietenkään siitä ei ole kyse. Totta kai vaatimus koskettaa vain tapaa, jolla mielipiteitä esitetään ja miten kanssakeskustelijoita kohdellaan.

Ei minulle tee heikkoakaan myöntää, että itselläni on siinä vielä rutkasti parannettavaa.

T: Xante

Lenny

Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 29, 2019, 14:01:02
Lainaus käyttäjältä: Lenny - maaliskuu 29, 2019, 13:49:45
Minun linjauksenihan on ollut koko ajan, että tänne voi kirjoittaa mistä hyvänsä asiasta, mutta pitää osata käyttäytyä. Se ei tietenkään sovi kaikille, kuten on jo huomattu muutaman ensimmäisen kuukauden aikana.

Melkoista selittelyn makua. Annan arvon sille, että sait tämän foorumin pystyyn nopeasti ja formaatin toimimaan. Minä kannatan demokratiaa ja vaikuttaa siltä, että ainakin tämän foorumin puikoissa kannatat itsevaltiutta.

No on se selittelyä siinä mielessä, että et selvästikään nyt täysin ymmärrä miten täällä hommat toimii. Joten pitää selittää.

Demokratian kanssa foorumin ylläpitämisellä ei ole mitään tekemistä. Eihän tästä mitään tulisi jos minun pitäisi kuunnella kirjoittajien mielipiteitä joka asiassa. Joissakin asioissa saatan kuunnella ja kysyäkin, kuten olen jo tehnytkin.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

hibiscuc

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 29, 2019, 14:28:40
Vainoharhaista kuvitella, että Lenny tarkoittaisi tosiaankin modettavansa mielipiteitä mieleisiksiin. Tietenkään siitä ei ole kyse. Totta kai vaatimus koskettaa vain tapaa, jolla mielipiteitä esitetään ja miten kanssakeskustelijoita kohdellaan.

Ei minulle tee heikkoakaan myöntää, että itselläni on siinä vielä rutkasti parannettavaa.

T: Xante

Kukaan muu ei ole vielä pitänyt minua irl paranoidina. En todellakaan tarkoittanut sitä, että Lenny moderoisi mielipiteitä mieleisikseen, vaan sitä, että hän kirjoitti näin:"Mutta niin pitkään kun minä tätä pyöritän (ja maksan viulut), täällä keskustellaan sillä tavalla kun minä haluan. On täysin järjetöntä edes kuvitella mitään muuta." Hän poistaa ja saksii oman makunsa mukaan mitä huvittaa kuuntelematta muuta kenttää kuin lipojia. 

Xantippa

^

Aivan. Entäs sitten? Pitäisikö jokaista jankkausta, tökkimistä, perässä roikkumista, vttuilua, muuten vaan heittoa käydä kyselemässä, pitäisikö tuo saksia vai onko hyvä siinä, missä on?

Mitä kenttää mielestäsi pitäisi kuunnella siinä tapauksessa, että näkee kahden kirjoittajan (tiedän kuuluvani liian usein tähän ryhmään) vttuilevan toisilleen täysin mukavuusalueellaan, eli tavalla, jota ovat harrastaneet jo vuosikausia? Tapauksissa, jossa tullaan ketjuun ihan vaan kertomaan, miten tyhmä joku kirjoittaja on, milloin mitkäkin aasinsillat ja sanat valiten?

Äänestääkö mielestäsi saksimisesta tai poistamisesta pitäisi?

T: Xante

hibiscuc

Lainaus käyttäjältä: Lenny - maaliskuu 29, 2019, 14:48:20
Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 29, 2019, 14:01:02
Lainaus käyttäjältä: Lenny - maaliskuu 29, 2019, 13:49:45
Minun linjauksenihan on ollut koko ajan, että tänne voi kirjoittaa mistä hyvänsä asiasta, mutta pitää osata käyttäytyä. Se ei tietenkään sovi kaikille, kuten on jo huomattu muutaman ensimmäisen kuukauden aikana.

Melkoista selittelyn makua. Annan arvon sille, että sait tämän foorumin pystyyn nopeasti ja formaatin toimimaan. Minä kannatan demokratiaa ja vaikuttaa siltä, että ainakin tämän foorumin puikoissa kannatat itsevaltiutta.

No on se selittelyä siinä mielessä, että et selvästikään nyt täysin ymmärrä miten täällä hommat toimii. Joten pitää selittää.

Demokratian kanssa foorumin ylläpitämisellä ei ole mitään tekemistä. Eihän tästä mitään tulisi jos minun pitäisi kuunnella kirjoittajien mielipiteitä joka asiassa. Joissakin asioissa saatan kuunnella ja kysyäkin, kuten olen jo tehnytkin.

Kyllä minä ymmärrän. Hommat  toimivat juuri siten kuin sinä haluat. Eihän tästä mitään tulekaan. Ota joku toinenkin ylläpitotiimiin. Sellainen, joka ei ole kanssasi kaikessa samaa mieltä. Taakkasi saattaisi kevetä jopa puolella.

hibiscuc

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 29, 2019, 14:59:22
^

Aivan. Entäs sitten? Pitäisikö jokaista jankkausta, tökkimistä, perässä roikkumista, vttuilua, muuten vaan heittoa käydä kyselemässä, pitäisikö tuo saksia vai onko hyvä siinä, missä on?

Mitä kenttää mielestäsi pitäisi kuunnella siinä tapauksessa, että näkee kahden kirjoittajan (tiedän kuuluvani liian usein tähän ryhmään) vttuilevan toisilleen täysin mukavuusalueellaan, eli tavalla, jota ovat harrastaneet jo vuosikausia? Tapauksissa, jossa tullaan ketjuun ihan vaan kertomaan, miten tyhmä joku kirjoittaja on, milloin mitkäkin aasinsillat ja sanat valiten?

Äänestääkö mielestäsi saksimisesta tai poistamisesta pitäisi?

T: Xante

No ei tosiaan. Olet hienosti vaihtanut kaistaa ja kielesi on jo vähintään vaaleanruskea.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 29, 2019, 15:06:31
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 29, 2019, 14:59:22
^

Aivan. Entäs sitten? Pitäisikö jokaista jankkausta, tökkimistä, perässä roikkumista, vttuilua, muuten vaan heittoa käydä kyselemässä, pitäisikö tuo saksia vai onko hyvä siinä, missä on?

Mitä kenttää mielestäsi pitäisi kuunnella siinä tapauksessa, että näkee kahden kirjoittajan (tiedän kuuluvani liian usein tähän ryhmään) vttuilevan toisilleen täysin mukavuusalueellaan, eli tavalla, jota ovat harrastaneet jo vuosikausia? Tapauksissa, jossa tullaan ketjuun ihan vaan kertomaan, miten tyhmä joku kirjoittaja on, milloin mitkäkin aasinsillat ja sanat valiten?

Äänestääkö mielestäsi saksimisesta tai poistamisesta pitäisi?

T: Xante

No ei tosiaan. Olet hienosti vaihtanut kaistaa ja kielesi on jo vähintään vaaleanruskea.

Millä tavalla olen vaihtanut kaistaa. Minulla ei ole ikinä ollut patologista tarvetta taistella foorumin ylläpitoja vastaan eikä vänkyttää milloin mistäkin "tuomiosta".

T: Xante

Lenny

Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 29, 2019, 14:55:40
Hän poistaa ja saksii oman makunsa mukaan mitä huvittaa kuuntelematta muuta kenttää kuin lipojia.

Tähän sellainen korjaus, että en kuuntele jäseniä ollenkaan :D

Meitä on kolme modetiimissä, ja se riittää kyllä aika hyvään näkemykseen.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

hibiscuc

Lainaus käyttäjältä: Lenny - maaliskuu 29, 2019, 15:24:12
Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 29, 2019, 14:55:40
Hän poistaa ja saksii oman makunsa mukaan mitä huvittaa kuuntelematta muuta kenttää kuin lipojia.

Tähän sellainen korjaus, että en kuuntele jäseniä ollenkaan :D

Meitä on kolme modetiimissä, ja se riittää kyllä aika hyvään näkemykseen.

Aika hyvä näkemys on oma mielipiteesi. Jos et ole kloonannut itseäsi tai luovuttanut nimimerkkejäsi muiden käyttöön, niin veikkaan, että muut modetiimin jäsenet ovat Jaska, Xantippa tai Hippi.

Xantippa

Voin kertoa, että ei ole Xantippa.

T: Xante

hibiscuc

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 29, 2019, 15:44:34
Voin kertoa, että ei ole Xantippa.

T: Xante

No en minä sitä oikein uskonutkaan, että olisit myös ajoittain kärkeviä viestejä kirjoittavana ottanut moista taakkaa harteillesi. Jos totta puhutaan, niin olen sitä mieltä, että Lenny puhuu soopaa kolmen todellisen henkilön olevan moderointitiimissä. Lenny on niitä minä minä minä -miehiä.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 29, 2019, 15:52:17
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 29, 2019, 15:44:34
Voin kertoa, että ei ole Xantippa.

T: Xante

No en minä sitä oikein uskonutkaan, että olisit myös ajoittain kärkeviä viestejä kirjoittavana ottanut moista taakkaa harteillesi. Jos totta puhutaan, niin olen sitä mieltä, että Lenny puhuu soopaa kolmen todellisen henkilön olevan moderointitiimissä. Lenny on niitä minä minä minä -miehiä.
Kummat aiheet kiinnostavat sinua keskusteluissa enemmän, asiat vai ihmiset? Ja kummista kokonaisuuksista kirjoitat mielestäsi enemmän?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

hibiscuc

Lainaus käyttäjältä: Tuottavuusloikka - maaliskuu 29, 2019, 16:02:58
Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 29, 2019, 15:52:17
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 29, 2019, 15:44:34
Voin kertoa, että ei ole Xantippa.

T: Xante

No en minä sitä oikein uskonutkaan, että olisit myös ajoittain kärkeviä viestejä kirjoittavana ottanut moista taakkaa harteillesi. Jos totta puhutaan, niin olen sitä mieltä, että Lenny puhuu soopaa kolmen todellisen henkilön olevan moderointitiimissä. Lenny on niitä minä minä minä -miehiä.
Kummat aiheet kiinnostavat sinua keskusteluissa enemmän, asiat vai ihmiset? Ja kummista kokonaisuuksista kirjoitat mielestäsi enemmän?

Minua kiinnostavat enemmän asiat kuin ihmiset. Sikäli kyllä ihmisetkin kiinnostavat, mitä he kirjoittavat. Mitä tarkoitat kummilla kokonaisuuksilla?

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 29, 2019, 16:09:38
Lainaus käyttäjältä: Tuottavuusloikka - maaliskuu 29, 2019, 16:02:58
Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 29, 2019, 15:52:17
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 29, 2019, 15:44:34
Voin kertoa, että ei ole Xantippa.

T: Xante

No en minä sitä oikein uskonutkaan, että olisit myös ajoittain kärkeviä viestejä kirjoittavana ottanut moista taakkaa harteillesi. Jos totta puhutaan, niin olen sitä mieltä, että Lenny puhuu soopaa kolmen todellisen henkilön olevan moderointitiimissä. Lenny on niitä minä minä minä -miehiä.
Kummat aiheet kiinnostavat sinua keskusteluissa enemmän, asiat vai ihmiset? Ja kummista kokonaisuuksista kirjoitat mielestäsi enemmän?

Minua kiinnostavat enemmän asiat kuin ihmiset. Sikäli kyllä ihmisetkin kiinnostavat, mitä he kirjoittavat. Mitä tarkoitat kummilla kokonaisuuksilla?
Niin siis kumpia sinä mielestäsi käsittelet viesteissäsi enemmän, ihmisiä vai asioita?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Lenny

Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - maaliskuu 29, 2019, 15:52:17
Jos totta puhutaan, niin olen sitä mieltä, että Lenny puhuu soopaa kolmen todellisen henkilön olevan moderointitiimissä. Lenny on niitä minä minä minä -miehiä.

https://kantapaikka.net/index.php/topic,71.0.html

Nyt varmaan ymmärrät miksi minun on vähän vaikea ottaa tätä sinun kritiikkiäsi todesta? Heittelet ihan villisti kaikenlaisia syytöksiä joilla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)