Kirjoittaja Aihe: Foorumin moderoinnista  (Luettu 2836 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa safiiri

• Kantapeikko
Vs: Foorumin moderoinnista
« Vastaus #105 : Huhtikuu 15, 2019, 10:32:14 »
Voi ilmoittaa, toki.
Eetu saksii, kuten olemme huomanneet, vaikkei kukaan ilmoita. Saksisiko Eetu lisää jos joku ilmoittaisi, ts. eikö Eetu ole itse huomannut sääntöjen rikkomista?
Ei kai se että Eetu saa ilmoituksen muuta Eetun kriteerejä, ts. saksittavien ominaisuuksia?
Kaiken kaikkiaan minulle on epäselvää tuon "ilmoita valvojalle" merkitys ja toiminta.

Mielestäni muutos tapahtuu jos Ylläpito niin ilmoittaa. Jos ei ilmoita sääntöjen rikkomisesta tulee vallitseva käytäntö.
On makuasia häiriintyykö poliittisesta propagandasta vai uskonnollisten harhojen propagoinnista.

Mistä sä tiedät, onko joku ilmoittanut vai ei?

Poissa Sepe

• Kantapeikko
« Vastaus #106 : Huhtikuu 15, 2019, 11:22:27 »
Olet oikeassa, en tiedä. Oletin vain Edwardin ahkeruuden perusteella ettei noin vilkasta ilmoittelua ole, ts. ei ainakaan jokaisesta Edwardin saksimasta viestistä ole ilmoitettu. Mutta mistäs minä tiedän, totta.
Olen äärimmäisen kiltti.

Poissa hibiscuc

• Vakiojäsen
  • **
« Vastaus #107 : Heinäkuu 15, 2019, 17:22:09 »
Yksi vinkulelu väittää, että moderointi on puolueellista, eikä moderaatiotiimi ota huomioon hänen ruikutuksiaan. Minä olen toista mieltä. Kukin saa ansioidensa mukaan, vaikka silloin tällöin pinna kärähtää ylläpidoltakin. Täysin ymmärrettävää. Itsekin jäseninä syyllistymme ajoittain asiattomuuksiin.

Poissa Sepe

• Kantapeikko
« Vastaus #108 : Heinäkuu 15, 2019, 18:38:35 »
Yksi vinkulelu väittää, että moderointi on puolueellista, eikä moderaatiotiimi ota huomioon hänen ruikutuksiaan. Minä olen toista mieltä. Kukin saa ansioidensa mukaan, vaikka silloin tällöin pinna kärähtää ylläpidoltakin. Täysin ymmärrettävää. Itsekin jäseninä syyllistymme ajoittain asiattomuuksiin.

Ihminen on itsensä herra ja voi muuttaa mieltään:

Tuo on aivan totta. Lenny on ylläpitotiimissä neljällä nimimerkillä luultavasti pullistellakseen lihaksiaan. Moderointi on mielestäni täysin luokatonta ja linjatonta.
Olen äärimmäisen kiltti.

Poissa hibiscuc

• Vakiojäsen
  • **
« Vastaus #109 : Heinäkuu 15, 2019, 18:45:07 »

Ihminen on itsensä herra ja voi muuttaa mieltään:

Tuo on aivan totta. Lenny on ylläpitotiimissä neljällä nimimerkillä luultavasti pullistellakseen lihaksiaan. Moderointi on mielestäni täysin luokatonta ja linjatonta.

Sepe äärimmäisen kilttinä ja muutenkin älykkäänä miehenä jaksaa kaivella jatkuvasti tikulla tongittavaa. Kerropas nyt ihan omin sanoin, mikä noissa minun viesteissäni on ristiriitaista. Tunnistitko itsesi vinkuleluksi?