Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Minun rasismini

Aloittaja Amore, kesäkuu 06, 2020, 12:58:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Kopek - toukokuu 09, 2024, 11:14:35...Ja miten afrikkalaisten elämä eroaisi nykyisestä, jos he eivät olisi joutuneet elämään kolonialismin ikeen alla, eivätkä pahan valkoisen miehen saappaat olisi jättäneet jälkiään Afrikan maaperään?
Tuo on sarkasmia! ::)

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: kertsi - maaliskuu 17, 2024, 16:22:01
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 16, 2024, 10:07:25Minä en käsitä millä tavalla olen rasisti jos puutun muslimien tekemiin rikoksiin.

Lonkalta heittäen, puhut paljon rikoksista, ja 90% niistä käsittelemisistäsi on muslimien tekemiä, joten kirjoituksistasi saa kuvan, että käsittelet melkein vain muslimien tekemiä rikoksia.

Ja koska niin paljon nostat nimenomaan niitä tikun nokkaan, saa kirjoituksistasi kuvan, että haluat liioitella tehtyjen rikosten lukumäärää ja raakuutta - rasistisessa tarkoituksessa, eli mustamaalaamistarkoituksessa, maalataksesi erittäin aivan järkyttävän kamalan kuvan kaikista muslimeista, vaikka heistä ehkäpä vain 1% tai 0,1% tai 0,01% syyllistyy johonkin rikokseen Suomessa (en oikein jaksa uskoa, että tuota enempää, mutta luen kyllä vastaevidenssiäsi, jos sellaista esittäisit).

Jos päivästä ja vuodesta toiseen jäkättäisit vaikkapa violettisilmäisten ihmisten tekemistä rikoksista, voisi siitä saada aika erikoisen kuvan tarkoitusperistäsi, jos osoittautuisi, että eiväthän violettisilmäiset sen enempää syyllisty rikoksiin kuin sini- tai ruskeasilmäisetkään (violetti taitaa olla yksi harvinaisimmista silmänväreistä). Vaihda tuohon muslimin tai violettisilmäisen sijalle mikä vaan, ´vaikka vaaleatukkaisuus tai krav maga -harrastaja, ja makustele, tuntuisiko sellainen jatkuva jankutus relevantilta vaiko semmoiselta, mille ei ole mitään järjellistä perustetta muuta kuin ennakkoluulot. Saatko kiinni ajatuksesta?

Melkein-raiskaajasta ei saanut sanoa rumasti kun hän oli ylipainoinen, ja muslimitaustaisista rikollisista ei saa sanoa mitään ikävää kun he ovat muslimeja. Minulle ei valitettavasti ole olemassa semmoista seikkaa joka pyhittää jonkin ihmisryhmän niin että heidän ikävistä teoistaan ei saa raportoida millään tavalla.

Minun puolestani voit mainiosti alkaa raportoimaan vaikkapa kamppailulajien harrastajien pahoista teoista (minähän olen sentään harrastanut jo useampaa lajia). Tiedän esim. että Brasiliassa yksi tyyppi oli raiskaillut lapsia. Olisiko ollut karateka, kun en enää lajiaan muista. Että ei olla kyllä mitään partiopoikia siis valitettavasti tälläkään saralla.

Itse näen islamin yhtenä nykyisistä maailman suurimmista vaaratekijöistä, joten siinä mielessä en todellakaan ala olemaan hyssynsyssyn joka kerta kun joku heittää tyttärensä päin seinää sen takia että huivia ei huvittaisi pitää. Mitä siitäkin tulisi, jos jokainen pentu tutustutettaisiin lähietäisyydeltä seinään siitä hyvästä että ei laittanut myssyä pakkasella päähän?

Enkä tosiaankaan vaikene jos joku leikkaa kaulan katki eksältään. Tai lähettää lapsensa kotimaahan silvottavaksi. Mutta tietysti toivon että kaikkea tällaista olisi jatkossa vähemmän, eikä enemmän. Enkä minäkään jouda tästä kokoaikaa uutisia päivystämään että mitä siellä nyt on taas tehty kenen toimesta kellekin.

Islam ei ole mikään rotu. Siksi se joutaakin vaikka hävittää Maan päältä kokonaan, jos mahdollista.

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 11, 2024, 11:07:57Islam ei ole mikään rotu. Siksi se joutaakin vaikka hävittää Maan päältä kokonaan, jos mahdollista.

Ei rotua - ei rasismia.

Juutalaisuuskaan ei ole rotu vaan uskonnollis-kulttuurinen identiteetti. Juutalaisvastaisuuteen suhtaudutaan kuitenkin kielteisemmin kuin islamilaisvastaisuuteen. Syynä lienevät historialliset tapahtumat. Ehkä syynä on myös se, että juutalaisuutta pidetään ikään kuin rotuna, vaikka sitä ei julkisesti sanotakaan.

Lestadiolaisuus on uskonnollinen suuntaus. Rotuna sitä ei pidä kukaan. Lestadiolaisuuteen suhtaudutaan erittäin kielteisesti - aivan eri asteikolla kuin juutalaisuuteen tai islamiin.

Juutalaisuuteen kääntyminen voi edellyttää verenvuodatustakin. Kenellä enemmän, kenellä vähemmän.

https://www.bbc.co.uk/religion/religions/judaism/beliefs/conversion.shtml

Norma Bates

Ei se kyllä oikein ole siltä vaikuttanut että antisemitismi olisi verbotten.

Jotenkin olen saanut sellaisen mielikuvan että orjien jälkeläiset, mustat amerikkalaiset olisivat jossain vaiheessa samaistuneet juutalaisiin. Ehkä tämä johtuu Bob Marleystä ja Boney M:stä? Nyt kuitenkin olen ympäri nettiä törmännyt siihen että nuoret mustat yliopisto-opiskelijat syytävät antisemitismiä suustaan (sormistaan) someen niin että hirvittää.

Kopek

Lainaus käyttäjältä: -:)lauri - toukokuu 11, 2024, 14:32:41https://www.mtv.fi/lyhyet/2b975d6b800d61a77133/video-20-vuotias-amira-ja-taman-11-vuotias-pikkusisko-joutui-rasistisen-ja-uhkaavan-hyokkayksen-kohteeksi-bussipysakilla-helsingin-laajasalossa?playlist=4Bk3e6DX5cQKdSApH7V8Iw

Suomessa ei ole rasismia.

Enemmistöön kuuluvan valkoihoisen hörhön solvauksen kohteeksi joutuminen on ikävää, mutta jonakin päivänä puntit kääntyvät, ja valkoset rasistit ovat vähemmistössä. Mitä sitten tapahtuu, sen näyttää aika. Kenties he joutuvat kokemaan jotain tämän tyyppistä...

https://www.dailymail.co.uk/news/article-5534449/South-Africas-white-farmers-likely-killed-police.html

Tällaisen asian esille tuominen on tietenkin rasismia, mutta ketjuhan onkin "minun rasismini".

Pienet vähemmistöthän näitä asioita tekevät puolin ja toisin. Holokaustiinkin osallistui vain pieni osa saksalaisista. Jos muut pelkäävät ja katsovat muualle, pahuus on mahdollinen.

https://www.timeslive.co.za/ideas/2017-11-02-even-in-death-south-africans-are-racially-divided/#google_vignette

Norma Bates

Arman Alizadin tv-sarjassa käytiin läpi jossain jaksossa miten mustat ovat keittäneet elävältä valkoisten vauvoja. Nyt on hämärä mielikuva että mainitsin tästä joskus jossain aiemmin ja heti tuli takkiin.

Mustien ja valkoisten välisissä taistoissa kuuluu olla mustien puolella. Muslimien ja ei-muslimien välisissä muslimien puolella. Vaikeaksi menee jos muslimit ja muslimit ovat vastakkain. Kai se ratkotaan arvalla, tai sitten (jostain ihmeellisestä syystä) kuuluu olla sen raaemman porukan puolella. Kai siinä on ajatuksena se, että "muuten NE tulee ja tuhoaa meidät".

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 11, 2024, 16:47:23Arman Alizadin tv-sarjassa käytiin läpi jossain jaksossa miten mustat ovat keittäneet elävältä valkoisten vauvoja. Nyt on hämärä mielikuva että mainitsin tästä joskus jossain aiemmin ja heti tuli takkiin.

Mustien ja valkoisten välisissä taistoissa kuuluu olla mustien puolella. Muslimien ja ei-muslimien välisissä muslimien puolella. Vaikeaksi menee jos muslimit ja muslimit ovat vastakkain. Kai se ratkotaan arvalla, tai sitten (jostain ihmeellisestä syystä) kuuluu olla sen raaemman porukan puolella. Kai siinä on ajatuksena se, että "muuten NE tulee ja tuhoaa meidät".
Itse en anna periksi. En halua tuota kulttuuria turmelemaan meitä, kuten turmeli heidän kulttuurinsa.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 11, 2024, 13:52:17Ei se kyllä oikein ole siltä vaikuttanut että antisemitismi olisi verbotten.

Jotenkin olen saanut sellaisen mielikuvan että orjien jälkeläiset, mustat amerikkalaiset olisivat jossain vaiheessa samaistuneet juutalaisiin. Ehkä tämä johtuu Bob Marleystä ja Boney M:stä? Nyt kuitenkin olen ympäri nettiä törmännyt siihen että nuoret mustat yliopisto-opiskelijat syytävät antisemitismiä suustaan (sormistaan) someen niin että hirvittää.
Mokaavat tässäkin asiassa, varmaan taas valkoisten vika...!

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - toukokuu 11, 2024, 11:07:57...Itse näen islamin yhtenä nykyisistä maailman suurimmista vaaratekijöistä, joten siinä mielessä en todellakaan ala olemaan hyssynsyssyn joka kerta kun joku heittää tyttärensä päin seinää sen takia että huivia ei huvittaisi pitää. Mitä siitäkin tulisi, jos jokainen pentu tutustutettaisiin lähietäisyydeltä seinään siitä hyvästä että ei laittanut myssyä pakkasella päähän?

Enkä tosiaankaan vaikene jos joku leikkaa kaulan katki eksältään. Tai lähettää lapsensa kotimaahan silvottavaksi. Mutta tietysti toivon että kaikkea tällaista olisi jatkossa vähemmän, eikä enemmän. Enkä minäkään jouda tästä kokoaikaa uutisia päivystämään että mitä siellä nyt on taas tehty kenen toimesta kellekin.

Islam ei ole mikään rotu. Siksi se joutaakin vaikka hävittää Maan päältä kokonaan, jos mahdollista.
Vähän ehkä sovitellummin sanoisin, mutta samaa mieltä tuosta, että islam itsessään on eräs maailman suurimpia ongelmia, eivät vain sen tulkinnat. SE KOKO ISLAM on se ongelma.

Norma Bates

Onko täyskaavutettuja naisia alkanut liikkua enemmän katukuvassa, vai mikä on kun tuntuu että näitä näkee nyt joka kerta kun tulee kaupunkiin? Joko on täysvarustus niin että pelkästään kasvot näkyvät, tai sitten vielä täydempi varustus niin että näkyy vain silmät.

Tummansiniseen kaapuun verhoutuneella naisella oli nimittäin samanvärinen kangasapala ripustettuna kasvojen alaosan eteen. En tiedä mikä tämän virityksen nimi on. Onko SE se kuuluisa huntu? Minulle ei kyllä tule huntu mieleen tuollaisesta kankaanpalasta, ehkä siksi että huntu minulle tarkoittaa länsimaisia harsoja. Tai mitä lie hyttysverkkoja. Mutta ei oajsua, läpinäkymätöntä kankaanplätkää.

En pidä siitä että kaavuttautuminen lisääntyy, koska pelkään että se vahvistaa syyllistämiskulttuuria jossa nainen on vastuussa ahdistelluksi ja raiskatuksi joutumisestaan.

Muslimiksi kääntyneen suomalaisen naisen haastattelussa nainen korosti kuinka miehiä täytyy varoa johdattamasta kiusaukseen. Voi hellandyydeli.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - kesäkuu 04, 2024, 17:46:51Onko täyskaavutettuja naisia alkanut liikkua enemmän katukuvassa, vai mikä on kun tuntuu että näitä näkee nyt joka kerta kun tulee kaupunkiin? Joko on täysvarustus niin että pelkästään kasvot näkyvät, tai sitten vielä täydempi varustus niin että näkyy vain silmät.

Tummansiniseen kaapuun verhoutuneella naisella oli nimittäin samanvärinen kangasapala ripustettuna kasvojen alaosan eteen. En tiedä mikä tämän virityksen nimi on. Onko SE se kuuluisa huntu? Minulle ei kyllä tule huntu mieleen tuollaisesta kankaanpalasta, ehkä siksi että huntu minulle tarkoittaa länsimaisia harsoja. Tai mitä lie hyttysverkkoja. Mutta ei oajsua, läpinäkymätöntä kankaanplätkää.

En pidä siitä että kaavuttautuminen lisääntyy, koska pelkään että se vahvistaa syyllistämiskulttuuria jossa nainen on vastuussa ahdistelluksi ja raiskatuksi joutumisestaan.

Muslimiksi kääntyneen suomalaisen naisen haastattelussa nainen korosti kuinka miehiä täytyy varoa johdattamasta kiusaukseen. Voi hellandyydeli.
On olemassa rakentavia kulttuurimalleja samoin kun on olemassa taannuttavia/tuhoisia kulttuurimalleja... :-X

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - kesäkuu 04, 2024, 17:46:51Onko täyskaavutettuja naisia alkanut liikkua enemmän katukuvassa, vai mikä on kun tuntuu että näitä näkee nyt joka kerta kun tulee kaupunkiin? Joko on täysvarustus niin että pelkästään kasvot näkyvät, tai sitten vielä täydempi varustus niin että näkyy vain silmät.

Tänään vaatehtimon kassalla oli tuollainen "täysvarustus"-henkilö. Oikein ystävällinen ja nätisti hymyilevä.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Norma Bates

Minäkin olen apteekissa ja olisiko ollut kaupan kassallakin kohdannut oikein ystävällisiä musliminaisia. Ei siinä mitään, mutta nätistihän hymyilevät nekin naiset joita heidän miehensä panee kotona turpaan, ihan riippumatta siitä että onko perhe missään uskossa. Naisen käyttäytymisestä ei välttämättä voi päätellä onko hänellä hyvä vai paha olla.

Nämä tällaiset kaavut ja varsinkin kasvojen peittäminen vertautuvat itselläni täysin siihen miten natsit pakottivat juutalaiset käyttämään Daavidin tähteä, ja homot (muistaakseni) kolmiota. Jos muslimimiehet olisivat oikeasti tosi hurskaita, heille olisi täydellisen yhdentekevää mitä naisen päällä on. Naisten ei tarvitsisi paapoa ja lelliä miehiä, huolestua siitä että mitä tuntemuksia näillä sattuu olemaan.

Tässä kun nyt hurskaudesta tuli mieleen lapsia panevat katoliset papit, niin eipä niiden lasten kaavuttaminen taitaisi siihen vaikuttaa yhtään mitään, mitä pedofiilit saavat päähänsä tehdä. Ja niinhän, televisiosta kuulemani mukaan, Egyptin torilla miehet yrittävät repiä naisilta kaapuja yltä. Eli paljonpa se hurskas, siveä pukeutuminen auttaa, kun miehiä ei osata kasvattaa hillitsemään itseään, ja silloin heillä ei ole oikein mitään muuta ikinä mielessä kuin se että mitä siellä kaavun alla on ja pääsisikö vähän koittamaan.