Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Sannan bileputken jatkot

Aloittaja Edward, maaliskuu 02, 2022, 12:06:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Laika - elokuu 18, 2022, 22:51:03
...Ja jos kysyisivät miksi, sanoisin etten muuten kestä Toopen kaltaisia hinttapuleja.
Itse olen toki aika negatiivinen homo/queer-kulttuuria kohtaan, joten älä kutsu minua hinttapuliksi.

Toope

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - elokuu 18, 2022, 23:39:09
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 18, 2022, 23:36:13
Kai se on helpompaa syytellä Toopeja, jotka esittävät kritiikkiä.
Tunteellinen trolliarmeija ei ole kritiikkiä. Ei vastailla, ei perusteluja,ei keskusteluja. Öyh öyh.
Enkös juuri perustellut sitä, miksi Marin on huono? Hän ei osaa karsia valtion menoja, hän kasvattaa niitä, vaikka valtio on alijäämäinen? Luetko yhtään, mitä toiset kirjoittavat?

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 18, 2022, 23:40:05
Lainaus käyttäjältä: Laika - elokuu 18, 2022, 22:51:03
...Ja jos kysyisivät miksi, sanoisin etten muuten kestä Toopen kaltaisia hinttapuleja.
Itse olen toki aika negatiivinen homo/queer-kulttuuria kohtaan, joten älä kutsu minua hinttapuliksi.
Emmehän me tiedä sitä, jopa monet negatiiviset.. konserv. politiikot on paljastunee hinteiksi ja hinttapuleiksi.
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Toope

Professori selittää, miksi Sanna Marinin bilevideoista nousi kohu:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009012135.html
Niin, tai sitten pissis mokasi, koska on epäpätevä tehtävässään?

Toope

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - elokuu 18, 2022, 23:42:41
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 18, 2022, 23:40:05
Lainaus käyttäjältä: Laika - elokuu 18, 2022, 22:51:03
...Ja jos kysyisivät miksi, sanoisin etten muuten kestä Toopen kaltaisia hinttapuleja.
Itse olen toki aika negatiivinen homo/queer-kulttuuria kohtaan, joten älä kutsu minua hinttapuliksi.
Emmehän me tiedä sitä, jopa monet negatiiviset.. konserv. politiikot on paljastunee hinteiksi ja hinttapuleiksi.
Liberaaleissa queer-porukkaa on enemmän.

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 18, 2022, 23:41:57
Lainaus käyttäjältä: MrKAT - elokuu 18, 2022, 23:39:09
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 18, 2022, 23:36:13
Kai se on helpompaa syytellä Toopeja, jotka esittävät kritiikkiä.
Tunteellinen trolliarmeija ei ole kritiikkiä. Ei vastailla, ei perusteluja,ei keskusteluja. Öyh öyh.
Enkös juuri perustellut sitä, miksi Marin on huono? Hän ei osaa karsia valtion menoja, hän kasvattaa niitä, vaikka valtio on alijäämäinen? Luetko yhtään, mitä toiset kirjoittavat?
Et. Juhliminen ei liity budjettiin eikä tee irvikuvaa. Et perustellut vaan tunteilet typerästi.

Sitä paitsi, Fasisteja villisevä puolueenne kirjoitti likimain yhtä paksun =velkaisen, varjobudjetin kuin hallitus. Missä ero? Emme näe, emmehän.. ;D
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Toope

Fasistit muuten valtiojohtoisuudellaan ovat lähellä sosialisteja/sosialidemokraatteja.
Myönnän sen, että PS:n tulisi talouspolitiikaltaan olla oikeistolaisempi, pienemmän valtion ajaja. Ihan vain siksi, että valtiotamme on paisutettu/sosialisoitu liikaa.

MrKAT

#52
Minä uskon sotatieteiden dosentti Jalosta siinä että Suomi on nyt sotataloudessa, jossa pitää hyväksyä isommat velat: Olemme sodassa sekä Covidia että Venäjää vastaan. Covid on melkein nujerrettu. Mutta sitten tuli Venäjä...

Tässä mielessä katsoen:
- WW2:n sotien aikaan Suomessa tanssi oli synnillisen sopimaton ja kielletty huvi (vaikka tätini kyllä salaa kyläläisten kanssa..).
--> Pääministerin tanssi tällä hetkellä vois olla synnillisen tuntuista wanhemman  ja usk-konserv. väen silmissä?

Olemme Liberaalimpia, olemmehan, ja hyväksymme tanssin nykypäivänä pääministerillekin?
Myös sen että takana harrastetaan pientä blowjobbia.

Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - elokuu 18, 2022, 23:31:35
MUTTA nyt näyttää pahalta, koska asiantuntijat:

Nyt se on varmaa: Marin-videolla lauletaan jauhojengistä...
- https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6028179-18c5-44d1-a6b7-caac4e655c7f

Toisaalta rikostutkija:
MIBI @MikaelRuneberg
Tänään olen seurannut kun kaikkien alojen asiantuntijat selittävät suu vaahdossa jotakin jauhoista. Pakko sanoa että vaikka minulla on aika pitkä kokemus aiheen rikostutkinnasta, niin ikinä en ole kuullut kenenkään puhuvan kokkelista jauhona. Mutta kait täällä se viisaus asuu.

- https://twitter.com/MikaelRuneberg/status/1560316463424184322

Ja kommentissa lainattu:
Aimo Flaeming @aikasliekeis
En oo ikinä kuullut kenenkään huumeita vetävän puhuvan "jauhoista", ja oon aika paljon tuntenut huumeita käyttäviä ihmisiä kaikenlaisista taustoista elämäni aikana :D


Vielä on mahiksen rako: Eri sukupolvet käyttää erilaista kieltä...?
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 19, 2022, 00:18:29
Fasistit muuten valtiojohtoisuudellaan ovat lähellä sosialisteja/sosialidemokraatteja.
Myönnän sen, että PS:n tulisi talouspolitiikaltaan olla oikeistolaisempi, pienemmän valtion ajaja. Ihan vain siksi, että valtiotamme on paisutettu/sosialisoitu liikaa.

Minkä osan Suomesta luovuttaisit pois, jotta saisimme pienemmän valtion?

T: Xante

Xantippa

#55
Jos Marin osoittaa huonoa harkintaa siinä, että ei vaadi läsnäolonsa ehdoksi sitä, että bileitä ei kuvata, niin osoittaa kyllä media samaa kertaa sata etsiessään vidoista jauhoja ja suikkareita.

T: Xante

Muoksis: aika outoa sekin, että kukaan julkkiksista ei ole julkisuudessa - en minä ainakaan tuolta ketään tunnistanut. Viimeksi tuli heti koko lista.

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - elokuu 18, 2022, 19:07:05
Lainaus käyttäjältä: Aave - elokuu 18, 2022, 17:45:11
Lainaus käyttäjältä: Kopek - elokuu 18, 2022, 17:20:46
Nyt taisin nähdä sen videon vanhasta uutisesta. Eihän se ole mitään siitä syntyneeseen kohuun nähden.
Ihan tavallinen ja tyypillinen tallenne jatkoilta, ei mitään ihmeellistä. Ketään järkevää eivät haittaa pääministerin satunnaiset juhlinnat lainkaan, mutta niistä levitetyt tallenteet ovat kyllä perseestä. Ja mielestäni Sannan kannattaisi edelleenkin hankkia parempaa ryyppyseuraa. Josko vähitellen oppisi. :)

Itse ihmettelen eniten sitä, että Marin ei sanonut, että kamerat hei heti pois, vaan paineli innolla kuviin mukaan.

Jos siis todella olisi kuvattu salaa, olisikin asia eri. Tässä asiassa siis Aaveen kanssa samaa mieltä, parempaa seuraa ja harkintaa.

T: Xante

Toivottavasti Marin ei ole katkaissut välejään niinhin, joiden kanssa hän ryyppäsi nuoruudessaan. Nämä uusystävät ovat osoittautuneet epäluotettaviksi. Joten vanhassa vara parempi. Ne ihmiset, joiden kanssa on kasvanut aikuisuuteen kokien kaameat kännit ja nuoruuden mokailut ovat uskollisia ja myös suoria. Marin tarvitsisi ympärilleen heitä, jotka tarvittaessa kertovat milloin joku tekee typeryyksiä ja peittelevät väsyneen juhlijan nukkumaan ja eivät varmasti someta sopimattomia otoksia julkisuuteen.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Socrates

Saa nähdä miten kansa suhtautuu kuviin baarikierrokselta. Sanna mm tanssinut "intiimisti" kolmen miehen kanssa, istunut kahden sylissä ja pitänyt yhtä kiinni rinnasta. Varmaan äijät onnessaan  :).
Kävelevä kremppakertymä

Hippi

^
Aika hillitöntä touhua, jos tuo pitää paikkansa. Mietityttää, josko Marinille ei oikein viina sopisi, jos täysin poistaa estot ja kontrollin. Ei varmaan tunnu perheestäkään mukavalta lukea tuollaisista toilailuista. Voi hyvinkin vaikuttaa myös kansaan, ainakin iäkkäämpään osaan (=Demarien nuorisojaostoon). Mutta miksipä ei myös osaan nuoremmista, sillä viinan kanssa läträämisen suosio on melkoisesti hiipunut.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

MrKAT

#59
Nyt myös MTV:n nimettömän asiantuntijan mukaan videolla lausutaan "jauho" eikä "jallu".
Kuuntele ääniasiantuntijan siivoama ääniraita: Sanottiinko Marinin bilevideolla "jauho" vai "jallu" – vastaus on täysin yksiselitteinen
-MTV
(Mukana video joka paranneltu ja kohusanaa toistettuna.)
Mutta MTV+asiantuntija ei sano mitä on se jälkisana. Ja minulta se kuulostaa "jenny"ltä eikä "jengi"ltä".
Eli minusta ->"Jauho jenny"

Paaaljon pahempi todistus tuli YLEn Aamun Jälkiviisaissa
https://areena.yle.fi/1-63215796?autoplay=true  (n. 8 min - )
jossa kielitieteilijä Janne Saarikivi tulkitsi että videolla selkeästi käytetään huumeita, Saarikivi kuuli videolta "Tuus kokeileen tätä!"... "Vittu tästä tulee hyvä olo!".. "Jauhojengi".

MTV tavoitti radiojuontaja Karoliina Tuomisen joka näkyi videolla ja oli mukana bileissä:
Tuomisen mukaan pari viikkoa sitten järjestetyissä juhlissa nautittiin vain alkoholia.
– Kyllä näyn videolla. Alkoholia siellä juotiin, mutta mitään muuta en ole itse siellä nähnyt, Tuominen kertoo MTV Uutisille.


Jos siellä käytettiin huumeita ja jäänteitä löytyy Tuomisesta ja Marinista niin sitten tilanne alkaa muistuttaa Boris Johnsonin kohutapausta: Poliittinen ym eliitti rikkoo lakia hienoissa yksityisissä eliitin käyttöhuoneissa, mutta kansalle ei tahdota tarjota edes hengen pelastavia käyttöhuoneita.
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!