Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Kehopositiivisuus

Aloittaja Norma Bates, joulukuu 02, 2022, 11:53:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Socrates - huhtikuu 19, 2023, 18:53:31
Äsken saunassa oli huomattavan kaunis nainen. Olin lujana enkä vilkaissut kertaakaan häneen päin ja juttelin vain rumien ihmisten kanssa.

Kauneuden havaitsin vain ikkunasta, kun hän käveli saunan ulkopuolella.

Terv Saunamajuri

Hyvä että pysyit kovana. Kyllä sitä muijaa nyt nyppii.

Socrates

^ Varmasti oli ihmeissään, kun kohtasi Saunamajurin hirvittävän tahdonvoiman.

Mä olen tiukoissa paikoissa armoton jäbä.
Kävelevä kremppakertymä

Norma Bates

https://www.is.fi/urheilu/art-2000009529827.html

Tässä se nyt nähdään että erityisesti naisten viljelemä "kehopositiivisuus" ei kata kaikkia ja varsinkaan hyvännäköisiä naisia. Kun urheilja läpällä hiihtelee simmareissa keskellä talvea, häntä syytetään raiskauskulttuurin edistämisestä.

Niin äkkiä unohtuivat rintojensa vapauttajat ja slut-aktivistit. Nyt en valitettavasti muista itsekään mikä niiden häppeningien nimi oli. Mutta toinen oli slut-jotain ja toisessa ollaan rinnat paljaina.

Ei maar, olisikohan ollut lutkamarssi se toinen. Pointtina kuitenkin että pitää voida pukeutua miten lystää, ilman että syyllistetään.

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Socrates - huhtikuu 19, 2023, 18:53:31
Äsken saunassa oli huomattavan kaunis nainen. Olin lujana enkä vilkaissut kertaakaan häneen päin ja juttelin vain rumien ihmisten kanssa.

Kauneuden havaitsin vain ikkunasta, kun hän käveli saunan ulkopuolella.

Terv Saunamajuri

Lyhyeen loppui naistenvilkuilulakko. Nyt oli saunassa vielä pari luokkaa kauniimpi nainen ja sorruin vilkaisemaan hölmistyneenä häntä parikin kertaa. Onneksi ei ehkä huomannut, kun jutteli poikaystävänsä kanssa. Muistutti jotain tunnettua huippumallia.

Junttimaista tämmönen, olen pettynyt itseeni :-[. Pitäisi saada jostain ryhtiä olemiseen.
Kävelevä kremppakertymä

urogallus

Herra koettelee Socrua.

urogallus

Barbie on daunis.

LainaaYhdysvaltalainen leluyhtiö Mattel on julkistanut ensimmäistä kertaa Barbie-nuken, jolla on Downin syndrooma.

Mattel sanoo luoneensa nuken yhteistyössä yhdistyksen kanssa, joka edustaa ihmisiä, joilla on Downin syndrooma.

Leluyhtiön mukaan tavoitteena on tarjota myös kehitysvammaisille lapsille mahdollisuus leikkiä nukella, joka näyttää heiltä itseltään.

Yhtiö sanoo tavoittelevansa myös sitä, että kaikki lapset oppisivat leikkimään sellaisillakin nukeilla, jotka eivät näytä heiltä itseltään.

Nuken vaatteissa ja asusteissa on symbolisia viittauksia Downin syndroomaan. Tällainen on esimerkiksi mekon perhoskuvio.
https://yle.fi/a/74-20028899

Täytyy sanoa, että itseäni ei Down-B pistä yhtään silmään. Luonnollisemmalta se näyttää kuin oikea Barbie.

Norma Bates

^ Samaa mieltä.

Lieneeköhän eka vammaisbarbie ollut pyörätuolibarbie, meinaan näin sellaisen 1990-luvun loppupuolella Anttilassa. 2009 sain jonkun keski-ikäisen naisen villityksen ja aloin keräilemään Barbie- ja Integrity-nukkeja (jotain muitakin, tuntemattoman merkkisiä, kertyi). Villitys oli öpaut vuodessa ohi ja ehdin keräilemään vain joku 50 kpl. Luonnollisesti oleskelin samaan saumaan asiaa käsittelevällä keskustelufoorumilla, ja siellähän oli ikätovereilla vaikka minkämoisia määriä näitä nukkeja. Itse olin alunperin halunnut keräillä oikeastaan vain yhden johon iskin silmäni juurikin tuolla Anttilan reissulla muinoin, mutta innostuin sitten keräämään enemmän. Halusin siihen aikaan jotain kaunista ympärilleni.

Nyt suurin osa on varastossa, kun ei oikein ole paikkaa minne nämä pystyttäisi (tuen varassa seisomaan).

Norma Bates

https://www.findance.com/uutiset/63989/instagramaiti-21-kohtasi-kehosheimausta-salilla-kukaan-ei-halua-katsoa-ulkona-roikkuvia-rintojasi

Eli keho saa näyttää ihan miltä hyvänsä, kunhan ei näytä kehoaan. Mäkättäjälle olisi kyllä voinut sanoa että oletkos vähän lesbo, kun kyttäät.

kertsi

^
LainaaNaisten kuntosalipukeutuminen on monimuotoista, ja eri naiset valitsevat erilaisia asuja treenatessaan. Yleisimpiä kuntosalivaatteita ovat urheiluliivit, t-paidat, topit, leggingsit, sortsit ja lenkkitossut. Kuntosalipukeutumisen tarkoitus on tarjota mukavuutta, tukea ja liikkumavapautta harjoittelun aikana. On tärkeää muistaa, että jokaisella naisella on oikeus pukeutua haluamallaan tavalla ja tuntea olonsa mukavaksi treenatessaan.

Itse en menisi salille pelkissä shortseissa ja rintsikoissa/urheiluliivissä. Pitäisin sitä muita ihmisiä kohtaan epäkunnioittavana.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Hayabusa

Ensi lauantaina on eräänlainen kehopositiivisuuspäivä.
https://ls24.fi/uutiset/lauantaina-ei-laihduteta-eika-kayda-puntarilla
Tulevana lauantaina 6.5. vietetään kansainvälistä Älä laihduta -päivää. Suomessa päivän vieton takana on Syömishäiriöliitto.

– Älä laihduta -päivä on olemassa, jotta laihdutuskulttuurin vahingollisuus ja sen laajuus ymmärrettäisiin. Kyse ei ole vain syömishäiriöasiasta – kyse on ihan jokaisen kyseenalaistamattomasta oikeudesta syödä, liikkua, levätä, olla olemassa ja huolehtia itsestään kehon koosta riippumatta, liiton tiedotteessa todetaan.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Norma Bates

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hyvinvointivaikuttajan-haapaivan-terveellinen-menu-suututti-somessa/8698722#gs.xyofyj

Jos ei hääpäivän pöperöistä tule ähky, saa häitä ivata syömishäiriöhäiksi. Itse zuumailin mikä oli pääruoka. Näemmä lohta. Kyllä mulle kelpaisi. Viimeaikojen hintojen vuoksi en ole ostanut.  :'(

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Kopek

Facebookissa eräässä ryhmässä kommentoitiin 1970-luvun valokuvaa. En lukenut kaikkia kymmeniä kommenttaja, ja se onkin nykyisin vaikeaa, kun Facebook lajittelee niitä. Joku oli ilmeisesti kirjoittanut, että ihmiset olivat aikoinaan hoikempia. Olisiko hän peräti maininnut ruman sanan "läski". No, senhän arvaa, mitä siitä seurasi.

Norma Bates

Oliko ryhmä joka näkyy koko maailmalle? Jos ei, nimet pitäisi sensuroida. Ja kuvat. Parempi olisi sensuroida vaikka olisikin julkinen ryhmä.

Kopek

Nyt on sensuroitu. En ymmärrää Facebookin julkisuusperiaatteita. Olen kuvitellut, että kaikki, mikä on Facebookissa, on julkista - tai jopa niin, että kaikki, mikä on internetissä, on julkista. No, oppia ikä kaikki. En tietenkään tahallani ja pahantahtoisuuttani julkaise sellaista, mitä ei saisi.

Tällainen selostus löytyy kyseisestä ryhmästä:

Helsinki vanhoissa kuvissa on kaikille asiasta kiinnostuneille avoin ryhmä, jossa jokainen ryhmän jäsen saa julkaista vanhoja ennen
vuotta 1990 otettuja valokuvia (Max 3 kuvaa/vuorokausi) legendaarisesta pääkaupungistamme ja tietysti keskustella sivistyneesti ja asiallisesti itse aiheesta ja historian tapahtumista.

Ryhmä (Julkinen)
109,6 t. jäsentä