Nyt se on sitten tapahtunut, en muista enää kaikkia joiden kanssa olen yhtynyt.
Ehkä minäkään en muista siinä vaiheessa, kun vetelen viimeisiäni Alzheimerin kourissa ja höpisen, että oliko niitä 1 vai 1½ vai 0,5 tai mitä niitä nyt oli. Ehkä yritän muistella, olenko peräti kiksattanut sen hoitajan tai muun lähihenkilön kanssa, joka voinnistani siinä vaiheessa huolehtii.
2021 oli sitten tämä tapailujuttu, en osaa sanoa montako kertaa oli seksiä. Viisi? Mutta oli miten oli, niin epäilen että tämän foorumin naispuolisista jäsenistä kaikki muut ovat saaneet enemmän seksikertoja kohdalleen kuin minä.
Entäs foorumin miehet? He eivät taida olla mitään seksipeikkoja kuin korkeintaan jutuissaan, jos niissäkään. Lasken tietysti itsenikin "heihin".
Jos minulla olisi jokin "tapailujuttu", millaisia ei ole eikä tule olemaan, normaali aikataulu seksiin siirtymiseksi olisi muutama vuosi tapailemisen aloittamisesta. Ehkä sitä ennen jo avioliittokin ehdittäisiin solmia, jos se nyt enää nykyaikana on välttämätöntä. Ikätekijä olisi tietysti otettava huomioon, koska ei sitä enää yhtä kauan ole aikaa odotella kuin joskus nuorempana. Vaikea sanoa, koska tällainen on yhtä etäistä kuvitelmaa kuin jos kuvittelisin, mitä tekisin, jos olisin Ranskan diktaattori.
Ehkä ne "kerratkin" jäisivät mieleen, koska niitä ei taitaisi olla usein.
Kun aikoinaan nuorena seurustelin tyttöystäväni kanssa, ja ensimmäisen kerran "pussasimme", kirjoitin päiväkirjaani tarkan selostuksen tapahtumista. Harmillisesti äiti luki salaa päiväkirjaani ja sain kauheat haukut ja puhuttelun siitä, mitä kauheata olin mennyt tekemään. Pussailu kun vielä oli tapahtunut erään vieraan perheen kodissa perheen vanhempien parisängyssä. Vanhemmat olivat matkoilla, ja tytöt olivat lastenvahteina. Kun lapset olivat menneet nukkumaan, me isommat lapset aloimme omat touhumme.
Edellä kerrotun jälkeen kirjoitin pussailuista ja muista siihen liittyvistä asioista salamerkillä. Näistä merkeistä pystyn vieläkin laskemaan suutelukerrat. Mitään tarkempaa selostusta ei kuitenkaan ole siitä, mitä mahdollista muuta noilla kerrolla tapahtui. Ei mitään seksiä kuitenkaan.
Olen Norma Batesin (ja varmaan muidenkin nykyajan ihmisten) kanssa täysin eri galaksissa näissä asioissa. Jos jompikumpi meistä on kokematon ja harvoin harrastanut, se ei ole ainakaan Norma Bates.
Vanhempi tyttäreni on ollut vähän samoilla linjoilla Norman kanssa, eli aika monia kumppaneita on vuosien aikana ollut. Nuorempi tyttäreni taas taitaa olla yhden aviomiehen uskollinen vaimo. En tiedä kerroista muiden miesten kanssa ennen suhteen alkamisesta enkä tietenkään kysele. Niitä ei ehkä ole.
Aihe olisi mielenkiintoinen, mutta itsesensuuri lyö jarruja päälle.