Kirjoittaja Aihe: Seksi ja seksuaalisuus  (Luettu 3328 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla Hippi

• Ikijäärä
  • crazy cat lady
Vs: Seksi ja seksuaalisuus
« Vastaus #150 : Heinäkuu 26, 2023, 15:10:09 »
Kovin erilailla ihmiset ottavat vastoinkäymiset elämässään. Itse en ole jäänyt märehtimään menneitä ihmisiä sen enempää. Voihan siinä aluksi olla harmitusta, jos tulee jätetyksi syystä tai toisesta, mutta eipä siinä pitkäksi aikaa ole kaluttavaa.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Poissa Norma Bates

• Ikijäärä
  • Superkiltti
« Vastaus #151 : Heinäkuu 26, 2023, 17:23:01 »
Kyllä minua ero 2010 söi enemmän kuin viimeisen vanhempani kuolema 2016. Se nyt vaan kyrsii niin että on pitänyt moista kärmestä povellaan, joka tuosta noin vaan dumppaa, kunhan on ensin löytänyt uuden tilalle.

Kuolemalle ei mahda mitään. Erossa on kyse ihmisten valinnoista. On pirun hämmentävää että se jonka kanssa koet parhaiten sopivasi yhteen, ei halua olla kanssasi. Ja alkaa vielä heitellä kaikinlaisia onelinereita joiden perusteella halusi olla vain pari ekaa vuotta yli kahdestatoista vuodesta.

Sitten kun yrität repiä jotain riemua siitä että nythän voi etsiä paremman miehen, niin sellaista ei löydy vaikka verta itkisi.

Paikalla Kopek

• Kantapeikko
« Vastaus #152 : Heinäkuu 26, 2023, 20:25:31 »
Äitini meni naimisiin 18-vuotiaana ja sai minut 20-vuotiaana. Puheistaan tiedän että isäni oli hänen elämässään kolmas mies....

En tiedä vanhempieni "seksi ja seksuaalisuus" -alueen historiasta yhtään mitään. Aiheepiiri on ollut melko lailla "tabu" meidän huushollissamme.

Äitini oli kasvanut lestadiolaisperheessä, jossa lähes kaikki mahdollinen kevytmielisyys katsottiin synniksi. Hän oli itkenyt synnintuskissaan käytyään sisarensa kansa salaa elokuvissa. Nekin kuuluivat kiellettyihin asioihin. Jotain tällaista hän kertoi, jos oikein muistan. Kaiken maailman tanssit ja ravintolat ja muu tämän tyyppinen "kevytmielisyys" on ollut täysin pois laskuista äitini nuoruudessa. Ja koska minäkin olen kasvanut osittain samanlaisessa ilmapiirissä, olen jossakin määrin omaksunut äitini opetukset. Minullekin ravintolat, tanssit, tupakointi, alkoholi ja kiroilu, uhkapeli, pettäminen, esiaviolliset suhteet, ei-toivotut raskaudet ja mitä kaikkea pakettiin kuuluu, ovat tavallaan edustaneet huonoa elämää. Kun otat yhden, todennäköisyys kasvaa, että otat toisenkin. Slippery Slope.

Isäni oli kasvanut toisenlaisessa ympäristössä. Hän puheistaan voi päätellä, että hänellä oli ollut jotain "seikkailuja" nuoruudessaan ja kenties myöhemminkin. Jälkimmäisestä minulla ei ole mitään todisteita, mutta jos jotain tällaista olisi tullut ilmi, en olisi täydellisesti yllättynyt. Ainoa viite johonkin kyseenalaiseen oli isäni auton hansikaslokerossa näkemäni kondomipaketti. Järkytyin siitä aika lailla. Isäni oli tuohon aikaan vähän päälle 40-vuotias ja minä jotain kuudestatoista ylöspäin. En osaa sanoa tarkemmin. Kyseinen auto ostettiin, kun olin 16-vuotias, ja myytiin, kun olin 19-vuotias, eli johonkin tuohon aikavälille tapaus ajoittuu.

Isäni oli liikemies ja matkusti paljon ulkomailla, joten mistä voin tietää, mitä kaikkea matkoilla on tapahtunut.

Minua lähinnä inhottivat isäni puheet silloin - onneksi harvoin - kun ne sivusivat otsikossa mainittua aihepiiriä. Muistan hänen mm. kertoneen, että ennen puhuttiin, että paikkakunnan kampaamot/parturit ovat paikkoja, joista saa neuvoja tiettyjä naisten palveluja halutessaan - ellei peräti niitä palveluja. En tiedä, mistä tällainen käsitys on peräisin, ja onko siinä ollut mitään perää. Kyse on ilmeisesti ollut jostakin 1940-luvusta tai 1950-luvusta.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 26, 2023, 21:00:51 kirjoittanut Kopek »

Paikalla Hayabusa

• Kantapeikko
  • dreamer, shaper, singer, maker
« Vastaus #153 : Heinäkuu 26, 2023, 21:00:56 »
^
Parturiliikeiden palveluista on liikkunut huhuja yleisesti.
Kotkan Ruusun legenda elää
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Poissa Toope

• Ikijäärä
« Vastaus #154 : Heinäkuu 27, 2023, 22:44:20 »
^
Parturiliikeiden palveluista on liikkunut huhuja yleisesti.
Kotkan Ruusun legenda elää
Meripäivät Kotkassa tänä viikonloppuna, Punainen talo on paikallaan... 8)

Poissa Toope

• Ikijäärä
« Vastaus #155 : Heinäkuu 27, 2023, 22:54:18 »
En tiedä vanhempieni "seksi ja seksuaalisuus" -alueen historiasta yhtään mitään. Aiheepiiri on ollut melko lailla "tabu" meidän huushollissamme.

Äitini oli kasvanut lestadiolaisperheessä, jossa lähes kaikki mahdollinen kevytmielisyys katsottiin synniksi...
Eikä ongelmaa. Äitini kasvoi lestadiolaisperheessä (7 lasta). Yksikään ei päätynyt aktiiviseksi lestaksi. Ihan normaalihetero aviopareja muodostivat, useimmat lapsetkin...
En lestoja halveksu, arvostan tuota traditionalisuutta. Tiukkaa, muttei liian tiukkapipoista.

Poissa Norma Bates

• Ikijäärä
  • Superkiltti
« Vastaus #156 : Heinäkuu 28, 2023, 09:24:02 »
Tietääkseni sen kummemmin äitini kuin isänikään suvussa ei ole esiintynyt minkäänlaista uskonnollisuutta. Poislukien se että isä yritti jonkin aikaa olla helluntalainen, kun häntä joku uskis siihen vokotteli, ja kuvitteli kai pääsevänsä viinasta eroon sillä tavalla. En tiedä mihin hän uskoi kuollessaan. Mutta enimmän aikaan oli kai ollut rajatieteen fani kuten minäkin.

Uskon että äitini oli hyvin tyypillinen 1960-luvun nuori. Ei hän kai e-pillereitä käyttänyt, kun lapsena vahingossa löysin kondomipaketin (Sultan, muistaakseni). Mutta kumminkaan ei ollut tosiaankaan mikään impi umpilampi. Jos lapset perivät vanhempiensa seksuaalisuuden, niin kai se tuolta kotoani sitten kai tulee ettei seksi ole nou-nou. Mutta rakkaus sen sijaan on, sikäli vahvasti sain käsityksen ettei mitään rakkautta voi olla olemassakaan ainakaan minua kohtaan. Ja jos minä itse haluaisin rakastaa, niin rakkauteni ei kelpaa. Joten miksipä suotta tuntea yhtikäs mitään.

Paikalla Socrates

• Kantapeikko
  • Heh-heh-ukko
« Vastaus #157 : Elokuu 06, 2023, 22:28:44 »
Facessa joku nainen kertoo miten oli asunut Kalliossa ja vastapäisessä verhottomassa asunnossa oli homosteltu vaihtelevilla kokoonpanoilla. Oli nähnyt kaiken, mm kun olivat porukalla leikkineet alastomina hippaa munat pystyssä.

Olisi ollut Norman unelmakämppä ::).
Lupsakka kansanmies.

Paikalla Hayabusa

• Kantapeikko
« Vastaus #158 : Elokuu 13, 2023, 08:51:41 »
Juu. Jos kämpässä on valot ja ulkona pimeää, etäänmältäkin näkee hyvin sisälläolijoiden leikit. Joiltakin unohtuu kiihkossaan, joiltakin tahallaan.  :o

Ei taida homosteluista olla iloa heteronormatiivisille.

Poissa Norma Bates

• Ikijäärä
  • Superkiltti
« Vastaus #159 : Elokuu 13, 2023, 09:10:17 »
Kyllähän yhden hyvännäköisen miehen sijasta katselisi ennemmin useampaa hyvännäköistä miestä. Vaikka suutelemassa. Mutta mitään homoaktia en välttämättä halua nähdä.

Nyt se on sitten tapahtunut, en muista enää kaikkia joiden kanssa olen yhtynyt. Ei sillä että näitä nyt läjäpäin olisi, vaan en kuvaan muista. Aloin miettimään että oliko minulla 2011 aktiviteettia vai ei. Jos oli, niin sitten sanoisin että vuosien 2011 - 2019 välillä yhdyin 7 - 9 krt yhteensä. 2021 oli sitten tämä tapailujuttu, en osaa sanoa montako kertaa oli seksiä. Viisi? Mutta oli miten oli, niin epäilen että tämän foorumin naispuolisista jäsenistä kaikki muut ovat saaneet enemmän seksikertoja kohdalleen kuin minä. Laskeminen on lähinnä miesten juttu, ja minäkin (vaikken järin naismainen liene) panostaisin enemmän laatuun kuin määrään. Mutta noista kerroista erityisen laadukkaiksi mieltäisin lähinnä ne mitä oli 2012 yhden miehen kanssa johon olisin voinut ihastuakin, jos olisi ollut lupa. Osoittautui näet tavatessa että meillä oli yhteistä ja kykenimme jopa keskustelemaan asioista. Tämähän ei ole mikään itsestäänselvyys. Seksuaalisestikin sopi yhteen. Mutta onko se niin seksuaalinen yhteen sopiminen johtaa tykästymiseen, vai johtaako tykästyminen seksuaaliseen yhteen sopimiseen? Tuo on sellainen muna vai kana -leikki että en nyt ihan satavarma ole miten on.

Koska tuota tykästymistä on niin pirun harvoin tarjolla, en jaksa sitä seksitouhua viritellä kuin niin että on aina 1 - 3 v väliä ed. kerrasta. Minusta se on vaan niin helvetin väärin että seksiä pitäisi harrastaa kuin jotain jumppaa terveyssyistä.

Paikalla Kopek

• Kantapeikko
« Vastaus #160 : Elokuu 13, 2023, 11:31:01 »
Nyt se on sitten tapahtunut, en muista enää kaikkia joiden kanssa olen yhtynyt.

Ehkä minäkään en muista siinä vaiheessa, kun vetelen viimeisiäni Alzheimerin kourissa ja höpisen, että oliko niitä 1 vai 1½ vai 0,5 tai mitä niitä nyt oli. Ehkä yritän muistella, olenko peräti kiksattanut sen hoitajan tai muun lähihenkilön kanssa, joka voinnistani siinä vaiheessa huolehtii.

Lainaus

2021 oli sitten tämä tapailujuttu, en osaa sanoa montako kertaa oli seksiä. Viisi? Mutta oli miten oli, niin epäilen että tämän foorumin naispuolisista jäsenistä kaikki muut ovat saaneet enemmän seksikertoja kohdalleen kuin minä.

Entäs foorumin miehet? He eivät taida olla mitään seksipeikkoja kuin korkeintaan jutuissaan, jos niissäkään. Lasken tietysti itsenikin "heihin".

Jos minulla olisi jokin "tapailujuttu", millaisia ei ole eikä tule olemaan, normaali aikataulu seksiin siirtymiseksi olisi muutama vuosi tapailemisen aloittamisesta. Ehkä sitä ennen jo avioliittokin ehdittäisiin solmia, jos se nyt enää nykyaikana on välttämätöntä. Ikätekijä olisi tietysti otettava huomioon, koska ei sitä enää yhtä kauan ole aikaa odotella kuin joskus nuorempana. Vaikea sanoa, koska tällainen on yhtä etäistä kuvitelmaa kuin jos kuvittelisin, mitä tekisin, jos olisin Ranskan diktaattori.

Ehkä ne "kerratkin" jäisivät mieleen, koska niitä ei taitaisi olla usein.

Kun aikoinaan nuorena seurustelin tyttöystäväni kanssa, ja ensimmäisen kerran "pussasimme", kirjoitin päiväkirjaani tarkan selostuksen tapahtumista. Harmillisesti äiti luki salaa päiväkirjaani ja sain kauheat haukut ja puhuttelun siitä, mitä kauheata olin mennyt tekemään. Pussailu kun vielä oli tapahtunut erään vieraan perheen kodissa perheen vanhempien parisängyssä. Vanhemmat olivat matkoilla, ja tytöt olivat lastenvahteina. Kun lapset olivat menneet nukkumaan, me isommat lapset aloimme omat touhumme.

Edellä kerrotun jälkeen kirjoitin pussailuista ja muista siihen liittyvistä asioista salamerkillä. Näistä merkeistä pystyn vieläkin laskemaan suutelukerrat. Mitään tarkempaa selostusta ei kuitenkaan ole siitä, mitä mahdollista muuta noilla kerrolla tapahtui. Ei mitään seksiä kuitenkaan.

Olen Norma Batesin (ja varmaan muidenkin nykyajan ihmisten) kanssa täysin eri galaksissa näissä asioissa. Jos jompikumpi meistä on kokematon ja harvoin harrastanut, se ei ole ainakaan Norma Bates.

Vanhempi tyttäreni on ollut vähän samoilla linjoilla Norman kanssa, eli aika monia kumppaneita on vuosien aikana ollut. Nuorempi tyttäreni taas taitaa olla yhden aviomiehen uskollinen vaimo. En tiedä kerroista muiden miesten kanssa ennen suhteen alkamisesta enkä tietenkään kysele. Niitä ei ehkä ole.

Aihe olisi mielenkiintoinen, mutta itsesensuuri lyö jarruja päälle.

Poissa Norma Bates

• Ikijäärä
  • Superkiltti
« Vastaus #161 : Elokuu 13, 2023, 12:01:31 »
Olin vähällä sanoa jo tuossa aiemmin, mutta oletin että se rittää kun viittaan foorumin muihin naisiin. Että minä olen vihon viimeinen taho johon kannattaa lähteä vertailemaan sillä mentaliteetilla kuka on saanut paljon seksiä. Kun EN OLE SAANUT!!!

Enkä nimittäisi kumppaniksi ketään muita kuin kahta eksääni. Sekin vähän niin ja näin. Ekan kanssa melkein enempi kaveri, ja toka alensi minut takautuvasti kaveriksi kun löysi uuden. En tiedä onko minulla ollut ehtaa kumppania kovin montaa vuotta ollenkaan. Enkä ole ollut aviossa, enkä laittanut lapsia, joten ei ole lapsenlapsiakaan. Siinä mielessä, jos pitää lapsista, ei tarvitse yhtään esittää että minulla olisi mennyt jotenkin paremmin, jos kaikki elämässä on jotain ihme kilpailua.

Uskon että melkein kaikki foorumin miehetkin ovat pelehtineet enemmän kuin minä.

Poissa Brutto

• Kantapeikko
« Vastaus #162 : Elokuu 14, 2023, 07:58:53 »

Nyt se on sitten tapahtunut, en muista enää kaikkia joiden kanssa olen yhtynyt. Ei sillä että näitä nyt läjäpäin olisi, vaan en kuvaan muista. Aloin miettimään että oliko minulla 2011 aktiviteettia vai ei. Jos oli, niin sitten sanoisin että vuosien 2011 - 2019 välillä yhdyin 7 - 9 krt yhteensä.

Oliko kyseessä 7-9 näkkiä...? ::)
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Paikalla Hayabusa

• Kantapeikko
« Vastaus #163 : Elokuu 14, 2023, 09:47:40 »

Nyt se on sitten tapahtunut, en muista enää kaikkia joiden kanssa olen yhtynyt. Ei sillä että näitä nyt läjäpäin olisi, vaan en kuvaan muista. Aloin miettimään että oliko minulla 2011 aktiviteettia vai ei. Jos oli, niin sitten sanoisin että vuosien 2011 - 2019 välillä yhdyin 7 - 9 krt yhteensä.

Oliko kyseessä 7-9 näkkiä...? ::)

Eihän tuota voi tietää, koska olemme anonyymipalstalaisia.  ;D

Poissa Norma Bates

• Ikijäärä
  • Superkiltti
« Vastaus #164 : Elokuu 14, 2023, 11:08:44 »
Joku muu merkki, mutta kaikki eivät omiani. En tiedä mitä tekisi vuonna 2012 vanhentuneilla kumeilla.