Kirjoittaja Aihe: Nais- ja miesseikkailut  (Luettu 17652 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Brutto

• Kantapeikko
Vs: Nais- ja miesseikkailut
« Vastaus #345 : Syyskuu 05, 2022, 13:53:05 »
Tjaa. Onkohan olemassa sellaista ihmissuhdetta että toinen osapuoli elää yksikseen, ja toinen osapuoli aina välillä ilmoittaa tälle toiselle että missä kaikkialla on hänet nähnyt, ja katsellessaan vetänyt käteen.

Tulee mieleen Fingerporin Asko Vilenius....
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Poissa ROOSTER

• Kantapeikko
  • Hän jolla on eniten pixeleitä!
« Vastaus #346 : Lokakuu 17, 2022, 11:01:07 »
Pari mustaihoista miestähän on haukkunut rasistiksi kun olen vastannut että en ole kiinnostunut, kun ovat tarjonneet esim. seksiä.

Ihan mielenkiinnosta, mitä muuta olisi ollut tarjolla? Kahvia&pullaa, kävelyretkiä tjmv.?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

Testatusti eliittiä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Poissa Norma Bates

• Kantapeikko
  • Äärinukkuvien puolue
« Vastaus #347 : Lokakuu 17, 2022, 11:05:34 »
Pari mustaihoista miestähän on haukkunut rasistiksi kun olen vastannut että en ole kiinnostunut, kun ovat tarjonneet esim. seksiä.

Ihan mielenkiinnosta, mitä muuta olisi ollut tarjolla? Kahvia&pullaa, kävelyretkiä tjmv.?

Jaa, enpä tuota tullut kysyneeksi.  :P Nykyään on muuten ihan helvetin huono vaihdantasuhde näissä asioissa. Miehet netissä kuvittelevat että kun naista sanoo kauniiksi, niin heti akka lähtee parittelemaan. Kuinkahan huono itsetunto oikein pitäisi olla, että pelkästä kehusta olisi niin onnesta sekaisin että pitää levittää haarat...
Sopu sijaa antaa, epäsopu suorastaan vaatii.

Poissa ROOSTER

• Kantapeikko
« Vastaus #348 : Lokakuu 17, 2022, 11:32:54 »
Miehet netissä kuvittelevat että kun naista sanoo kauniiksi, niin heti akka lähtee parittelemaan. Kuinkahan huono itsetunto oikein pitäisi olla, että pelkästä kehusta olisi niin onnesta sekaisin että pitää levittää haarat...

Netissä taitaa tosiaan kaikki olla toisin. Yleensä miehiä (suomalaisia sellaisia) on syytetty siitä etteivät kehu tai lepertele tarpeeksi. Sitten jos mies on sellainen mediaanikäyttäytyjä niin se ei kiinnosta naisia ollenkaan. Jotkut esittelee rahojaan ja saa muutamat teeskentelemään kiinnostusta.

Sellainen julmettu ihastuminen, joka menee hulluuden rajamaille, ei taida onnistua kuin murrosikäisiltä ja muutamilta etelämaatempperamenttisilta. On siis ihan tervettä levittää myös vaatimattomimmillakin puheilla, saattaa olla ihan OK ratkaisu, ainakin seurankipeimmille.

Testatusti eliittiä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Poissa Norma Bates

• Kantapeikko
  • Äärinukkuvien puolue
« Vastaus #349 : Lokakuu 17, 2022, 17:26:42 »
Olin miälipualisesti ihastunut lopputalvesta 2019 kesän korvalle 2020. Enkä saanut edes sitä seksiä. Prkl.

Poissa ROOSTER

• Kantapeikko
« Vastaus #350 : Lokakuu 17, 2022, 18:22:32 »
Olin miälipualisesti ihastunut lopputalvesta 2019 kesän korvalle 2020. Enkä saanut edes sitä seksiä. Prkl.

Minulle kävi samoin kerran 70-luvulla. Etelämaatemperamentti taitaa olla mahdollista myös suomalaisugrilaisilla.

Testatusti eliittiä.

Omakin pää.

Poissa Norma Bates

• Kantapeikko
  • Äärinukkuvien puolue
« Vastaus #351 : Lokakuu 28, 2022, 22:22:30 »
On yksi asia missä minua vanhemmat miehet pesevät minua nuoremmat miehet mennen tullen. Musamaku. Kuusikymppinen saattaa kuunnella heviä ja hard rockia, ja nelikymppinen (hyi helvetti:) ISKELMIÄ!!! Ja vielä nuorempi räppiä

Nuoriso on pilalla.

Poissa Toope

• Ikijäärä
« Vastaus #352 : Lokakuu 28, 2022, 22:34:46 »
On yksi asia missä minua vanhemmat miehet pesevät minua nuoremmat miehet mennen tullen. Musamaku. Kuusikymppinen saattaa kuunnella heviä ja hard rockia, ja nelikymppinen (hyi helvetti:) ISKELMIÄ!!! Ja vielä nuorempi räppiä

Nuoriso on pilalla.
Vika osin on siinä, että nuorten musiikki on paskaa. En minäkään oikeasti oman aikani musiikkia nuorena/nykyään kuunnellut, vaan sitä 60-70-lukujen classic-rockia.

Paikalla Melodious Oaf

• Kantapeikko
« Vastaus #353 : Lokakuu 29, 2022, 01:52:57 »
En ole aikoihin ollut erityisen kiinnostunut siitä kriteerinä, millainen musiikkimaku potentiaalisella kumppanilla on.

Huonosti siedän esimerkiksi sitä, että kummankin tapa kokea musiikkia on sellainen, josta toinen ei saa mitään otetta ja tästä seuraus on, että jatkuvasti taistellaan siitä, kumpi on oikeassa. Tai että musiikki alkaa sävyttyä tällaisella happamalla rajaamisella tai muuttuu valtataisteluksi.

Yksi naispuolinen ja nuorempi ystävä kuuntelee aika paljon popimpaa kuin mihin itse eniten tai helpointen sytyn, mutta taustalla on tietynlainen tapa tuntea ja kokea musiikkia, joka on hänelle täysin luontainen, melko kokonaisvaltainen ja vilpitön. Vaikka se poikkeaa omastani tietyissä jutuissa, sitä voi jollain tavalla oppia ymmärtämään tai arvostamaan.
     Tästä lähtökohdasta minua ei haittaa häneltä se, että välillä tulee aika voimakkaitakin tuomiota, kun joku ei vain lähde tai ei toimi. Sen näkee, että hän yrittää kokea musiikkia, päästä siihen kiinni ja tekee tätä tosi ennakkoluulottomasti, mutta jos se ei "tunnu hyvältä", tuomio on usein paljon rajumpi kuin mitä itse sanoisin vastaavassa tilanteessa.

Vallitsee yhteisymmärrys siitä, että hän kokee mitä kokee ja minä koen mitä koen, eikä kummallakaan ole mitään sellaista, että yritettäisiin ampua alas toisen hyvänä pitämää. Erimielisyyttä ei käsitellä niin, että toisen tapa tai kyky kokea musiikkia olisi jollain olennaisella tavalla huono.

Käytännössä se kai ilmenee niin, että suhtaudutaan iloisesti ja suopeasti siihen, että toinen on innoissaan jostakin, mutta raportit omista kokemuksista voi silti pitää rehellisinä. Niitä ei tarvitse välttämättä laukoa joka väliin, ja usein negatiivisia arvioita tavallaan... sulatellaan vähän pitempään ja ne sanotaan usein niin, että kuvataan omaa kokemusta.
       Tollaselta pohjalta ei voi antaa negatiivista arvioita, jonka mukaan rap on perseestä tai bluegrass paskaa.

Totta kai huomaa, että nuoren jenkkimimmin musiikkimaailma poikkeaa omastani, mutta ei se estä sitä, että puolin ja toisin voi löytää uutta tai hyvää.
    Sopivassa mielentilassa jokin voi olla todella jees. Eri asia on, kuuntelisiko sitä omaehtoisesti tai lähteekö siitä joku varsinainen innostus. Tosi harvoin käy näin, ja se on luonnollista.

Parisuhteessa ei välttämättä haittaisi, jos toinen ei kuuntelisi musiikkia ollenkaan tai jos mieltymykset poikkeaisivat merkittävästi. Haitallisena koen ilmapiirin, jossa toista liiaksi ohjaillaan tai rajoitetaan, oli syy siihen mikä hyvänsä.

Jos tietää ettei pystyisi olemaan tätä tekemättä esimerkiksi toisen rap-musiikkiin kohdistuvan innostuksen kohdalla, on täysin järkevää ja oikein käyttää sitä rajaavana kriteerinä.

Mulla kriteerihomma helposti kusee siinä, että jos toiselle selkeästi on hiton tärkeää, että meidän suosikeissa on samoja juttuja, tästä voi melko suurella todennäköisyydellä päätellä, ettei ilmapiiri musiikin suhteen tule olemaan minulle suotuisa.

Toi kuulostaa aivan vammaiselta :D Mutta kai toikin voi olla joku havaintoihin perustuva yleistys.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 29, 2022, 02:30:58 kirjoittanut Melodious Oaf »

Poissa Norma Bates

• Kantapeikko
  • Äärinukkuvien puolue
« Vastaus #354 : Lokakuu 29, 2022, 10:30:06 »
Minullahan on tämä "äärikokemus" siitä kun musamaut kolahtavat vastakkain. Tapahtuma josta olen varmaan täälläkin raportoinut. Eli että eksä soitti autossa marssimusaa, meni hermo ja huusin että en kestä tuota, jolloin hän suuttui ja teki autolla syöksähdyksen sillanpilaria kohti että tappaa sitten meidät molemmat kun ei kerta musa kelpaa. Jos hän ei olisi korjannut auton kurssia, jompikumpi tai molemmat olisi kuollut vain makueron takia. Sairasta.

Kun en halua enää Asperger-herran vuoksi käyttää nimikettä Asperger, pitänee sanoa että autistispiirteisenä minulla on herkät aistit, ja musa josta en tykkää, riipii hermoni eräänlaiselle virtuaaliselle vereslihalle. Joskus musa josta tykkään, mutta jota en sillä hetkellä jaksa, voi käydä hermoon sekin.

Itse en edes soita kovinkaan usein kotonani mitään, mutta on tullut mielikuva että miehet soittavat ja paljonkin. Sen takia joudun vähän valkkaamaan senkin suhteen että mitä mies kuuntelee. On olemassa musaa jota siedän, vaikken sitä itse varsinaisesti harrastakaan. Blues, jotkut rokkibändit joiden levyjä en sitten syystä tai toisesta itse kerää hyllyyn, yms. Mutta iskelmä ja nykyinen suomipoppi, hyi saatana. Ja räppi, antakaa mun kaikki kestää. Mitä musaa se on että ihminen höpöttää? Erityisen ärsyttävää on jos höpöttää jonkun oikeasti ansioituneen biisin päälle.

Iskelmä mielessäni ymppäytyy helposti kaikenlaiseen muuhunkin joka ei voisi vähempää kiinnostaa, kuten esim. tosi-tv-paskaan. Jos mies sanoo että hänellä on aina telkka päällä, tai kertoo katselevansa sieltä jotain Temptation Islandia, niin kyllä minun on hiukkasen vaikea häntä kunnioittaa - sori siitä. (Vuosi sitten tapailemani mies tuijotteli tuota temppistä, ja en sanonut mitään ääneen, mutta ajattelin kyllä että miksi täytyy katsoa täyttä sontaa... Hänelle se oli kai tapa rentoutua.)

Lueskelin tässä juuri Apu-lehdestä Andy McCoyn pienoishaastattelun, ja hän toteaa näin:

(Vihaan sydämeni pohjasta) suomalaista iskelmää. Se on perseennuolemismusaa. Sama koskee ruotsalaisia ja saksalaisia schlaagereita. Niissäkään ei ole sydäntä mukana.

Voin minä jotain Katri-Helenaa kuunnella muutaman biisin verran. Jotain La Palomaa, ja mikähän tämä oli joku varmaankin italohitistä tehty cover. Vasten auringonsiltaa? Muuten meneekin sitten enempi Sliippari-osastolle iskelmien sieto. Missäs sitä ollaan oltu, ja näin päin pois.

Poissa Socrates

• Kantapeikko
  • Meilahden Zhirinovski
« Vastaus #355 : Marraskuu 19, 2022, 14:56:17 »
Hyviä neuvoja hääyölle, mutta kannattaa soveltaa myös  miesseikkailuihin:

https://historianet.fi/yhteiskunta/haayo-oli-entisajan-naisten-pahin-pelko
Hautausmaalegenda

Poissa Norma Bates

• Kantapeikko
  • Äärinukkuvien puolue
« Vastaus #356 : Marraskuu 24, 2022, 16:37:01 »
Erinomaisen kyllästyneenä loputtomaan kremppailuun olen katsastellut jotain poitsua ilokseni. Vaikken yleensä ulkomaalaisiin sekaannukaan, tuli kuitenkin keskusteltua deittisovelluksessa yhden alta 30 v ulkkiksen kanssa. Kansallisuutta en kerro, mutta muslimista tuskin oli kyse.

Mieheltä vimmainen kuulustelu miksi nuoremmasta kiinnostun. (Hän itse oli laittanut ekana tykkäyksen, mutta kai se sitten oli järkytys että tykkäsin takaisin.) Itse hän sitten keskusteli melkeinpä itsensä kanssa, kun en heti ehtinyt joka kysymykseen vastaamaan, että seksi käy "jos osaat hommasi".

Jep jep. Että minun olisi pitänyt häntä alkaa tyydyttelemään? Laitoin keskustelun poikki. Minä mikään huora ole. Pitää varmaan etsiä sub tai orja, että asiat menee oikeinpäin.

Siinä taas vinkkiä siitä mitä ulkkismiehet ajattelevat naisista. Ei jatkoon.

Poissa Kopek

• Kantapeikko
« Vastaus #357 : Marraskuu 24, 2022, 17:08:10 »
Blues, jotkut rokkibändit joiden levyjä en sitten syystä tai toisesta itse kerää hyllyyn, yms. Mutta iskelmä ja nykyinen suomipoppi, hyi saatana. Ja räppi, antakaa mun kaikki kestää. Mitä musaa se on että ihminen höpöttää? Erityisen ärsyttävää on jos höpöttää jonkun oikeasti ansioituneen biisin päälle.

Iskelmä mielessäni ymppäytyy helposti kaikenlaiseen muuhunkin joka ei voisi vähempää kiinnostaa, kuten esim. tosi-tv-paskaan. Jos mies sanoo että hänellä on aina telkka päällä, tai kertoo katselevansa sieltä jotain Temptation Islandia, niin kyllä minun on hiukkasen vaikea häntä kunnioittaa - sori siitä. (Vuosi sitten tapailemani mies tuijotteli tuota temppistä, ja en sanonut mitään ääneen, mutta ajattelin kyllä että miksi täytyy katsoa täyttä sontaa... Hänelle se oli kai tapa rentoutua.)

Ei sitä eikä tätä eikä tuota. Hyvä on. Vähän jäin miettimään, millaista musiikkia Norma Bates kuuntelee silloin, kun ei ole mitään ulkoista pakkoa kuunnella tai olla kuuntelematta jotain.

Oma musiikin kuunteluni on vähäistä, ja kriteerinä on useimmiten nostalgisen tunnelman saavuttaminen musiikin kautta eikä niinkään itse musiikki. Selaan Youtubesta kaikenlaista vanhaa eri vuosikymmeniltä, harvemmin myöhemmältä ajalta kuin 1970-luvulta.

1960-luvulla erilaisissa "pop-kappaleissa" oli yleensä sen verran yksinkertainen melodia, että minunkin kaltaiseni epämusikaalinen tyyppi tajuaa siinä olevan sävelen. Nykymusiikki, joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta, kuulostaa korvissani lähinnä voimakkaalta meteliltä ja äänisaasteelta. Rap on rappiomusiikkia niin kuin nimikin antaa ymmärtää.

Sain jonkinlaisen läpikyllästymisen levyihin, kun soittelin niitä aikoinaan paikallisradiossa lähinnä pitääkseni radion pystyssä niin kauan, että se saadaan myytyä. Täytyihän jotain ohjelmaa olla.

Minulla ei taida olla mitään varsinaista mielimusiikkia muuta kuin korkeintaan julkaisuajankohdan suhteen. Mikä tahansa käy, jos se kuulostaa hyvältä. Silläkin on väliä, missä tilanteessa kuunteleminen tapahtuu. Iltakävelyllä ei tulisi mieleenikään kuunnella kännykällä ja kuulokkeilla musiikkia. Panen mieluummin Kalle Haatasen paasaamaan.

Ah, vasta nyt huomasin otsikon. Eihän minulla ole tuosta aiheesta oikein mitään sanottavaa. Olen seikkaillut naisten kanssa korkeintaan unissani ja kuvitelmissani.

Jokin tietty 1960-luvun musiikkikappale autossa kuunneltaessa voi saada ajatukset harhailemaan, jolloin tulee miettineeksi, että auto voisi oikeastaan olla Cadillac, ja tyhjällä istuimella vieressäni voisi olla viehättävä nainen, ja vieressä vilisevä metsä voisi olla Saint-Tropezin merimaisema. Autoradiosta kuuluva musiikki tuntuisi sopivan paremmin tuollaiseen tunnelmaan kuin siihen, että ajan yksinäni pimeän talvisen metsän keskellä vanhalla Peugeotilla.

Musiikki palvelee jonkinlaisena virtuaalisena siltana aikojen ja paikkojen välillä. Täytyy vain antaa mielikuvitukselleen vapaus liihotella.

Paikalla a4

• Kantapeikko
« Vastaus #358 : Marraskuu 25, 2022, 08:11:25 »

Siinä taas vinkkiä siitä mitä ulkkismiehet ajattelevat naisista. Ei jatkoon.

Itse en edes soita kovinkaan usein kotonani mitään, mutta on tullut mielikuva että miehet soittavat ja paljonkin.
Päivän parhaat yleistykset. Huikeita.

Poissa Norma Bates

• Kantapeikko
  • Äärinukkuvien puolue
« Vastaus #359 : Marraskuu 25, 2022, 10:28:12 »
Itseasiassahan minä olen halunnut ns. musamiehen, eli miehen joka tavalla tai toisella kytkeytyisi musiikkiin. Se kun ei ole minun ykkösharrastukseni millään tavalla, enkä ole musikaalisesti lahjakas, niin siinähän sitä sitten olisi sitä erilaisuuden eksotiikkaa. Kun vaikuttaa siltä että 100 % itsestäni eroava mies ei viehätä minua, mutta 100 % itseni kanssa identtinen mies johtaa kyllästymisen tunteisiin. 50/50 on paras annostelu ominaisuuksia. Tokalla eksälläni oli pari kitaraa, yksi suuri ihastukseni oli soittanut jotain vempelettä bändissä, ja yksi josta olin jonkin aikaa kiinnostunut on intohimoinen hevari.

En muista olenko ketjussa maininnut - taisin mainita - että minua miellyttävä musamaku löytyy yleensä itseäni iäkkäämmiltä miehiltä. Tämä on harmi, kun ei ne minua reilusti vanhemmat miehet sitten muuten oikein kiinnosta. Se mistä nämä ikäihmiset siis ovat kiinnostuneet on juurikin hard rock, hevi ja blues.

Itse sanon yleensä että kuuntelen vähän kaikenlaista laidasta laitaan. Yksi ihminen kerran vilkaisi cd-kokoelmaani ja totesi että on vaihteleva maku. On heviä ja on poppia. Vanhaa ja (melko vähän) uutta.