Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

NS. Luonnonvastaisuus?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, tammikuu 03, 2023, 12:36:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Muisto Keijo Kullervo

En ole 'luonnonvastainen' vaikka lähes kaikki eläimet sotivat oman elintilansa, reviirinsä puolustamisessa.

Niin tekevät useat ns. humaanit ihmisetkin?
Hyvänä esimerkkinä suurvallat jotka reviirinsä tai oletetun reviirinä puolustamisessa unohtavat humaanisuutensa - mutta olevat oikeassa omasta mielestään.
Kun amerikkalainen - tarpeeksi kaukaa - astronautti tai venäläinen kosmonautti ellei myös kiinalainen??? katselevat maahan avaruudesta käsin, eivät he näe mitään rajoja?
Ihmiset tekevät rajat puolustaessaan omia reviirejään.

Minulla ei ole pahemmin reviirejä - en tunne syytä sellaisiin. Nimimerkki kertsi pitäköön reviirinsä...
Itse kerron mikä mielestäni on oikeudenmukaista.

Se minulle riittäköön.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

Norma Bates

Islam on luonnonvastainen koska köyhät haluavat matkia varakkaiden muslimien tapoja, naiset peitetään kiireestä kantapäähän, saavat pohjolassa D-vitamiinivajeen ja autistisia lapsia. Myöskin islamin piirissä suositaan serkkujen parittamista ja lasten parittamista vanhuksille, koska ollaan niin pirun ahneita maallisen mammonan suhteen.

kertsi

#17
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - tammikuu 05, 2023, 15:52:39
En ole 'luonnonvastainen' vaikka lähes kaikki eläimet sotivat oman elintilansa, reviirinsä puolustamisessa.

Niin tekevät useat ns. humaanit ihmisetkin?
Hyvänä esimerkkinä suurvallat jotka reviirinsä tai oletetun reviirinä puolustamisessa unohtavat humaanisuutensa - mutta olevat oikeassa omasta mielestään.
Kun amerikkalainen - tarpeeksi kaukaa - astronautti tai venäläinen kosmonautti ellei myös kiinalainen??? katselevat maahan avaruudesta käsin, eivät he näe mitään rajoja?
Ihmiset tekevät rajat puolustaessaan omia reviirejään.

Minulla ei ole pahemmin reviirejä - en tunne syytä sellaisiin. Nimimerkki kertsi pitäköön reviirinsä...
Itse kerron mikä mielestäni on oikeudenmukaista.

Se minulle riittäköön.
No mikä on sinun mielestäsi oikeudenmukaista? Herjata ja panetella sellaisia vähemmistöjä, joilla on ennestäänkin vaikeaa, eli lisätä heidän taakkaansa entisestään. Lisätä itsemurhia. Lisätä henkistä pahoinvointiaan. Sellaistako pidät oikeudenmukaisena? Oikeesti?

Sekö on armeliasta, hyvän tekemistä, vanhurskasta - ja kristillistä lähimmäisenrakkautta mielestäsi?
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: kertsi - tammikuu 05, 2023, 16:11:45
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - tammikuu 05, 2023, 15:52:39
En ole 'luonnonvastainen' vaikka lähes kaikki eläimet sotivat oman elintilansa, reviirinsä puolustamisessa.

Niin tekevät useat ns. humaanit ihmisetkin?
Hyvänä esimerkkinä suurvallat jotka reviirinsä tai oletetun reviirinä puolustamisessa unohtavat humaanisuutensa - mutta olevat oikeassa omasta mielestään.
Kun amerikkalainen - tarpeeksi kaukaa - astronautti tai venäläinen kosmonautti ellei myös kiinalainen??? katselevat maahan avaruudesta käsin, eivät he näe mitään rajoja?
Ihmiset tekevät rajat puolustaessaan omia reviirejään.

Minulla ei ole pahemmin reviirejä - en tunne syytä sellaisiin. Nimimerkki kertsi pitäköön reviirinsä...
Itse kerron mikä mielestäni on oikeudenmukaista.

Se minulle riittäköön.
No mikä on sinun mielestäsi oikeudenmukaista? Herjata ja panetella sellaisia vähemmistöjä, joilla on ennestäänkin vaikeaa, eli lisätä heidän taakkaansa entisestään. Lisätä itsemurhia. Listä henkistä pahoinvointiaan. Sellaistako pidät oikeudenmukaisena? Oikeesti?

Sekö on armeliasta, hyvän tekemistä, vanhurskasta - ja kristillistä lähimmäisenrakkautta mielestäsi?

Kenestä Sinä kirjoitat?

Uteliaana
Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

kertsi

Kirjoitin sinulle, sinusta, ja tästä keskusteluketjusta, joka täyttää vihapuheen tunnusmerkit.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

a4

#20
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 03, 2023, 12:54:04
Lieneekö moista, kun raiskaaminenkin on ihan luonnollista joillekin lajeille. Tosin eivät taida raiskata pentuja, toisin kuin ihmiset?
Telkusta katsoin juuri jotain luontodokkaria ja siinä viikunapistiäisnaaras ryömi viikunan sisään, menettäen siipensä.
Munien viikunan sisällä olevien kukkien luokse ja pölyttäen samalla kukat. Kuollen viikunan sisälle.
Munista kuoriutui ensiksi uroksia jotka alkoivat kolme kertaa itseään pidemmillä peniksillään kopuloimaan munien sisällä yhä olevien siskojensa kanssa jotka samalla pääsivät ulos munistaan naima-aukon kautta. Lopuksi veljet suojelivat hedelmästä ulos tulevia siskojaan näitä syöviltä pedoilta uhrautuen syötäviksi.

Jep.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: a4 - tammikuu 05, 2023, 16:55:04
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 03, 2023, 12:54:04
Lieneekö moista, kun raiskaaminenkin on ihan luonnollista joillekin lajeille. Tosin eivät taida raiskata pentuja, toisin kuin ihmiset?
Munista kuoriutui ensiksi uroksia jotka alkoivat kolme kertaa itseään pidemmillä peniksillään kopuloimaan munien sisällä yhä olevien siskojensa kanssa jotka samalla pääsivät ulos munistaan naimaaukon kautta.

Tuo liene pedofilian äärimmäinen aste. Tunkeudutaan munassa olevaan alkioon.

Ja vielä kolme kertaa itseään pidemmällä peniksellä, mikä tekisi keskimittaisella miehellä elimen pituudeksi 5,40m. Olisi sellaisen hallitsemisessa vaikeuksia...Aatteleppa ite, penis olisi mersuansakin pidempi. Siinä ei luulisi enää jatkoa kaipaavan, saksalaisen premiumin kauppa romahtaisi jos kaikilla olisi sellainen.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

#22
Lainaus käyttäjältä: a4 - tammikuu 05, 2023, 16:55:04
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 03, 2023, 12:54:04
Lieneekö moista, kun raiskaaminenkin on ihan luonnollista joillekin lajeille. Tosin eivät taida raiskata pentuja, toisin kuin ihmiset?
Telkusta katsoin juuri jotain luontodokkaria ja siinä viikunapistiäisnaaras ryömi viikunan sisään, menettäen siipensä.
Munien viikunan sisällä olevien kukkien luokse ja pölyttäen samalla kukat. Kuollen viikunan sisälle.
Munista kuoriutui ensiksi uroksia jotka alkoivat kolme kertaa itseään pidemmillä peniksillään kopuloimaan munien sisällä yhä olevien siskojensa kanssa jotka samalla pääsivät ulos munistaan naimaaukon kautta. Lopuksi veljet suojelivat hedelmästä ulos tulevia siskojaan näitä syöviltä pedoilta uhrautuen syötäviksi.

Jep.

Tätä se feminismi teettää. Itsekin olen feminismini omaksuneena uhrautunut ja tarvittaessa myös uhriutunut palstan naaraiden puolesta laiskottelemaan, jotta heidän ei tarvitse pilata päivän aikana keräämäänsä stressiään pyhällä joutilaisuudella.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Norma Bates

On siis luonnollista että urokset uhraavat itsensä ja naaraat saavat jäädä eloon.

Luin juuri jostain tiedejulkaisusta että eskimoilla oli tapana huonoina aikoina dumpata tyttölapset kuolemaan. Kyllä ihminen on viisas...

urogallus

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 05, 2023, 18:47:07
On siis luonnollista että urokset uhraavat itsensä ja naaraat saavat jäädä eloon.

Ja lisääntymättömät naaraat ovat myös uhrattavissa, kuten muurahaisilla.

Lainaa
Luin juuri jostain tiedejulkaisusta että eskimoilla oli tapana huonoina aikoina dumpata tyttölapset kuolemaan. Kyllä ihminen on viisas...

Niukoissa oloissa tuo on tapa säännöstellä syntyvyyttä. Eskimomiesten elämä lienee sen verran vaarallista, että sukupuolijakaumakaan ei liikaa vääristy.

Niukoista oloista löytyy myös ne harvat esimerkit polyandrisista avioliitoista. Polygynisyys taas lienee kaikkein yleisintä tropiikin maanviljelyskulttuureissa.

Norma Bates

Väkimäärää voi säännöstellä sieltä vanhusten päästäkin. Joillain intiaaniheimoilla olikin tapana tuupata vanhukset hankeen. Vai oliko siinäkin naispuoliset ensimmäisenä jonossa, en tiedä.

Kaikkein suosituinta tosin lienee ollut vammaisten hylkääminen susien syötiksi.

urogallus

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 05, 2023, 19:27:28
Väkimäärää voi säännöstellä sieltä vanhusten päästäkin. Joillain intiaaniheimoilla olikin tapana tuupata vanhukset hankeen.

Eskimoista tällaista on ainakin kerrottu.

Noin yleisesti ottaen ihmiskulttuureissa naisten elämää on arvostettu korkeammalle kuin miesten. Tai pitäisi ehkä sanoa, että miesten elämää on pidetty vielä vähäarvoisempana kuin naisten...

Hippi

Onko ne sitten romantisoituja intiaanikertomuksia, että vanhukset menevät vuorille, kun lähdön aika koittaa. Eli ei jälkipovi heitä kaltoinkohtele, vaan poistuvat itse muonavahvuudesta, kun voimat ei riitä enää täyttämään osaansa arjessa. Noin minä asian olen joskus kuullut ja ihan tuossa uskossa ollut aina.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Muistaakseni Mies hevosena -elokuvassa vanha nainen olisi saanut kuolla pakkaseen, ellei kukaan olisi huolinut häntä omaisekseen tms. Minulla on käsitys että leffa on melko todenmukainen?

https://www.google.fi/amp/s/www.bbc.com/news/business-50673645.amp

Etelä-Amerikassa näemmä achet iskevät mummoja kirveellä päähän.

kertsi

#29
Karvaisilla lähisukulaisillamme esiintyy mm. kannibalismia. Ne saattavat metsästää ryhmässä naapurilauman jäsenet yksi kerrallaan ja popsia heidät, tai jotkut simpanssit voivat popsia oman laumankin pienokaisia, jos kiinni saavat ja jos äidin silmä välttää. Onko kyseessä luonnollinen toiminta, jos sitä kerran esiintyy luonnossa? Pitäisikö Keijon mielestä luonnossa esiintyviä asioita pitää luonnollisina? Niin kuin esimerkiksi sitä, että hämähäkkiuros vie (yleensä? aina?) naaraalle ruokaa, jotta pääsee naimaan. Naaras usein syö uroksen aktin päätteeksi, ja itse asiassa usein aloittaa jo aktin ollessa käynnissä, uroksen päästä. Aktia sellainen ei estä, pikemminkin päinvastoin, parittelu onnistuu paremmin.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️