Silloin tällöin näkee sanan "feissarimoka" kuten edellä Norma Batesin linkissä. Harrastan mokailua enemmän kuin tarpeeksi, joten en ole ollut kiinnostunut lukemaan kenenkään mokista. Olen ajatellut, että feissarimoka tarkoittaa töpeksimistä jossakin festivaalilla, esimerkiksi rockfestivaalilla. Feissarinhan voisi ajatella olevan lyhenne sanasta festivaali.
Ajattelin, että katsonpa, mitä iso G sanoo asiasta.
Sen se ainakin sanoo, että arvaukseni festivaalimokasta on ollut ilmeisesti väärä. Google ei kuitenkaan antanut niin selkeätä vastausta kuin mitä olin odottanut. Onko feissari sittenkin lyhenne Facebookista. Google antaa vain tuloksia feissarimokat, feissarimokat, feissarimokat, mutta ei kerro mitä ne ovat.
Entäs iso W? Onko sillä jotain sanottavaa.
Ei mitään?
Enpä siis edelleenkään tiedä, mitä feissarimoka tarkoittaa, ja mikä on feissari.
Pitäisikö tässä kertoa jotain sikailusta, että ei menisi ohi otsikon?
Sikailin auton kanssa. Ajoin Saksassa käydessäni moottoritiellä kahtasataa vanhalla autonromullamme. Olen aina haaveillut, että saisin ajaa kahtasataa. Nyt oli uudet renkaat, joten temppua voi yrittää silläkin uhalla, että auto voi hajota. Ihmeen kaupalla vanha automme kulki noin kovaa. Jonkin aikaa oli pidettävä kaasua pohjassa. Nopeus mitattiin kännykkänavigaattorista, koska auton nopeusmittari sekosi 180 km/h kohdalla.
Missä se sikailu on? Eikös autobahnilla saa ajaa niin kovaa kuin auto kulkee ellei rajoitus toisin määrää. Enkö siis ajanut laillisesti kahtasataa? Nopeusrajoituksen puuttumisen puolesta kyllä, mutta... kännykän käyttö ja videokameralla kuvaaminen samanaikaisesti taitaa viedä homman laittoman puolelle. Olkoon tämä se sikailu. Kaiken lisäksi kuvaaminen epäonnistui. Videolle tuli vain tärisevä auton vaihdekeppi, vaikka yritin kuvata kännykkänavigaattorin näyttöä. No, kyllä kuvassa vilahtaa kaksi nollaa, ja samanaikaisesti kuuluu huudahdukseni "haa", joten kai todisteet murhaoikeudenkäynnissä riittäisivät.
Jos jollakin nyt sormet syyhyävät moraalisaarnan ja moitteiden kirjoittamisen suuntaan, pyydän huomioimaan otsikon.