Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Krempat

Aloittaja Socrates, tammikuu 03, 2019, 11:00:03

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Aave

Lainaus käyttäjältä: urogallus - maaliskuu 31, 2020, 21:09:53
Selkä alkaa olla kondiksessa. Tänään kävelin 10km osin kohtuu vaikeassakin maastossa. Joskus koipea nostaessa hiukan tuntui selässä, mutta kipua ei enää ole. Illalla tein vielä kuntopiirin.

Huomenna töihin.
Kova oli kolhu, että näinkin kauan otti. Nyt ei sitten mitään coronarypistyksiä heti perään! Hyvä tietää, että olet taas kuta kuinkin kunnossa.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: urogallus - maaliskuu 31, 2020, 21:09:53
Selkä alkaa olla kondiksessa. Tänään kävelin 10km osin kohtuu vaikeassakin maastossa. Joskus koipea nostaessa hiukan tuntui selässä, mutta kipua ei enää ole. Illalla tein vielä kuntopiirin.

Huomenna töihin.

Hyvä homma, kuten eppäilinkin, niin semmoisen kuukauden päivät kunnon muksaus ottaa. Itselläni vieläkin, parin kuukauden jälkeen, jonkunlaisia haamuvihlaisuja tuntuu, mutta niistä ei enää onneksi tarvitse välittää. Paikallistuvat kuitenkin eniten osumaa ottaneisiin kohtiin.

T: Xante

urogallus

Kiitoksia toivotuksista.

Työt menivät ok. Keikka ei tosin ollut raskas, vaikka kyllähän työpäivääni aina raskaiden esineiden siirtelyä sisältyy. Selkä ilmoitteli vaan ei vihoitellut. Hyvä tästä tulee.

MrKAT

Pari päivänä olen oudosti aivastellut. Silti ehkä vain 2-3 kertaa per päivä. Koko eilisen päivän oli ollut lihakset oudon kipeinä erityisesti selästä. Eilen illalla tuli huono olo ja pää kipeäksi. Nytkö se korona iski? Oli mitä vain niin iso pettymys koska olin mielestäni eristänyt itseni ulkomaailmasta jo aika hyvin viimeiset 2-3 viikkoa. Aamullakin vielä kipeä olo mutta virkistyin sitten. Nyt illalla on taas huonompi kipuisa olo, silmämunien pohjasta tuntuu kipeältä kuten influenssassa ja ei meinaa huoneen lämpötila 25,5 C riittää vaan tuntuu kylmältä. Kirjoitan tätä pipo päässä ja kaulaliina kaulalla.
Älä persu äänestä. Se on turhaa, turhempaa kuin Suomen 0,1% osuus ilmastonmuutoksesta. Sun vaikutukses on mitättömät 0,000 000 5 % EU:ssa.
Ota mieluummin olutta rannalla kauniin naisen kanssa ja hiekat nakkaa koko tylsälle byrokraattien EU:lle!

Hippi

^
Joo, koronalta vaikuttaa ja etkös juuri jokunen päivä sitten kertonut mahankin olleen sekaisin. Sehän on myös joillakin niitä ensimmäisiä merkkejä tartunnasta.

Voi voi, ja niin paljon nyt näit turhaa vaivaa  :(
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Jostain luin että tyypillisesti korona menee niin että viikon ajan on vain lievät oireet ja sitten toinen viikko onkin yhtä helvettiä.

Itse koin useana iltana tukehtumisen tunteita. Tänään otin antihistamiinin suhteellisen myöhään ja ilta vaikuttaa paremmalta. Lisäksi siirryin takaisin vahvempaan astmalääkkeeseen. Ehdin olemaan muutamia päiviä miedommalla, ja siihen minut syöksi se että alkoi olemaan vatsakipuja joiden epäilin tulleen vahvemmasta astmalääkkeestä.

Kun ei happi kulje, niin mietityttäähän se, mutta jos lääkityksellä saa röörit auki niin nou hätä.

MrKAT

Minua lohduttaa eilen näkemäni taulukko että aivastelu ei kuulu koronan oireisiin.
Älä persu äänestä. Se on turhaa, turhempaa kuin Suomen 0,1% osuus ilmastonmuutoksesta. Sun vaikutukses on mitättömät 0,000 000 5 % EU:ssa.
Ota mieluummin olutta rannalla kauniin naisen kanssa ja hiekat nakkaa koko tylsälle byrokraattien EU:lle!


Amore

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - huhtikuu 01, 2020, 21:18:58
Pari päivänä olen oudosti aivastellut. Silti ehkä vain 2-3 kertaa per päivä. Koko eilisen päivän oli ollut lihakset oudon kipeinä erityisesti selästä. Eilen illalla tuli huono olo ja pää kipeäksi. Nytkö se korona iski? Oli mitä vain niin iso pettymys koska olin mielestäni eristänyt itseni ulkomaailmasta jo aika hyvin viimeiset 2-3 viikkoa. Aamullakin vielä kipeä olo mutta virkistyin sitten. Nyt illalla on taas huonompi kipuisa olo, silmämunien pohjasta tuntuu kipeältä kuten influenssassa ja ei meinaa huoneen lämpötila 25,5 C riittää vaan tuntuu kylmältä. Kirjoitan tätä pipo päässä ja kaulaliina kaulalla.

Kipu silmissä/silmien takana vaikuttaa kyllä kovasti koronalta. Valitettavasti.
All you need is Love

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Amore - huhtikuu 02, 2020, 03:26:07
Kipu silmissä/silmien takana vaikuttaa kyllä kovasti koronalta. Valitettavasti.

Sitten mulla on ollut korona kaksi kertaa tänä talvena.  :(

Koskahan niihin vasta-ainetesteihin pääsee / uskaltaa mennä?
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Toope

Iho kutisee ihan sikana. Kaulassa on punottava ihottuma, jota on pakko raapia, melkein vereslihalle. Muuallakin kropassa samaa. Pitäisikö käydä lekurilla? Hyvä ajoitus toki, kun juuri nyt tuskin saa aikaa mistään...

Vasemmassa jalassakin varpaiden yläpuolella jokin ihme kipeä patti, jalka vähän turvoksissa. Mitä sekin lienee. Pitäisikö tuonkin takia käydä terveyskeskuksessa.
Mitä, jos tulkitsevat minut koronapotilaaksi ja sulkevat selliin?

Päässä onneksi ei ole ongelmia... :)

MrKAT

#641
Lainaus käyttäjältä: Amore - huhtikuu 02, 2020, 03:26:07
Lainaus käyttäjältä: MrKAT - huhtikuu 01, 2020, 21:18:58
Pari päivänä olen oudosti aivastellut. Silti ehkä vain 2-3 kertaa per päivä. Koko eilisen päivän oli ollut lihakset oudon kipeinä erityisesti selästä. Eilen illalla tuli huono olo ja pää kipeäksi. Nytkö se korona iski? Oli mitä vain niin iso pettymys koska olin mielestäni eristänyt itseni ulkomaailmasta jo aika hyvin viimeiset 2-3 viikkoa. Aamullakin vielä kipeä olo mutta virkistyin sitten. Nyt illalla on taas huonompi kipuisa olo, silmämunien pohjasta tuntuu kipeältä kuten influenssassa ja ei meinaa huoneen lämpötila 25,5 C riittää vaan tuntuu kylmältä. Kirjoitan tätä pipo päässä ja kaulaliina kaulalla.

Kipu silmissä/silmien takana vaikuttaa kyllä kovasti koronalta. Valitettavasti.
Se on myös influenssan tai pahan flunssan oireita. En ole vieläkään parantunut ja olo on voipunut ei jaksa oikein mitään, kävin postiluukulla ja hengästyin kävellessä lumessa, tullessa vielä yskin pari kertaa. 
Yöt on edelleen kivuliaita, muistan heränneeni sorminivelet kipeinä. Hämmästyttävintä oli kun heräsin sitten kunnolla niin käteni oli pystyssä (sängyssä vaaterissa), joten joko suojasin poskea ikkunan viimalta tai pikemmin olkanivel oli niin kipeä että tuo asento vasta lopetti sen.
Rytmihäiriöitäkin ollut jo viikolla ja tänään. Eilen tai toissapäivänä sydänpulssi oli sängyssä levätessä hyvin matala 46. Tänään jo 52. Tässä kirjoittaessa 60.

JK. Olen aivan just saanut tietää että tässä missä nyt lähisukulaistani omaishoitelen, ympärilläni on koronatihentymää ja 2. sukulainen on saanut jotain flunssan oireita. Pahalta näyttää. Jos ens su,ma tai ti alkaa hengitys vaikeutua niin otan yhteyttä terv. keskukseen.
Älä persu äänestä. Se on turhaa, turhempaa kuin Suomen 0,1% osuus ilmastonmuutoksesta. Sun vaikutukses on mitättömät 0,000 000 5 % EU:ssa.
Ota mieluummin olutta rannalla kauniin naisen kanssa ja hiekat nakkaa koko tylsälle byrokraattien EU:lle!

-:)lauri

^toivokaamme nyt kuitenkin, että sinulla olisi vain kevyttä influenssaa.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Vaaraton Norsu

^^ Tänään oli aamuteeveessä, että juuri tällä hetkellä Helsingissä pääsee testeihin matalalla kynnyksellä. Ei välttämättä tosin päde sinun paikkakunnallasi.

MrKAT

#644
Just sain tietää että 3. sukulaiseni on ollut  jo virustestissä (ei vielä tuloksia).
Mutta näin googlaamalla "aivastelu korona" TieKun taulukosta että aivastelu ei kuuluisi koronan eikä influenssan oireisiin. Tää 3. sukulainen tosin sano siihen että hänen influenssansa on alkaneet aivastelulla. Taneli Puumalainen sano että epätyypillinen oire koronalle. Ja verkkouutisissa koronapäiväkirjassa uhri aivastelee. joten tiedä häntä.
  Eipä minua silti hirveesti jännitä jostain syystä. Ihmeen sitkeä tämä flunssaksi nyt on kun taas on silmämunien pohjalla kipua. ja äsken väristi.
  Eilen oli niin hyvä olo että minä hullu lihaskuntovoimistelin pitkästä aikaa. Olis ehkä saanu jäädä tekemättä.
Älä persu äänestä. Se on turhaa, turhempaa kuin Suomen 0,1% osuus ilmastonmuutoksesta. Sun vaikutukses on mitättömät 0,000 000 5 % EU:ssa.
Ota mieluummin olutta rannalla kauniin naisen kanssa ja hiekat nakkaa koko tylsälle byrokraattien EU:lle!