Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Treenaus, kuntoilu ja muu hyvän mielen liikunta

Aloittaja Norma Bates, tammikuu 03, 2019, 11:25:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Socrates

Kävelevä kremppakertymä

Socrates

Todella laadukas säädettävä kahvakuula:

www.facebook.com/share/v/2jXZ3qfgMHyVtUh9/

Tuollainen kun olisi aikoinaan ollut, olisin säästänyt melkoisen summan rahaa. Nyt on turhaan yli 20 kuulaa.
Kävelevä kremppakertymä

Hippi

En olisi kuvasta tunnistanut tätä naista. Kävin silloin ennen koronaa samalla salilla. Miehensä tunsin vähän paremmin, mutta Satun kanssakin tuli aina joskus muutama sana vaihdettua. On nämä kisakuntoisena ihan eri näköisiä kuin tavallisena päivänä salilla. Vaikka tuli silloinkin kyllä välillä tunne, että kuka ei kuulu joukkoon  :-\



Ilman rusketusrasvoja kuva on aika paljon vähemmän viehättävä.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

^ Onko hän 50 v, kun tuolla ylemmässä kuvassa sellainen numero komeilee? (Minulla on paha tapa vertailla itseäni ikäisiini naisiin, joskin tietty 50 alkaa olemaan jo "ulottumattomissani" - öpaut plus miinus kaksi tai kolme vuotta oma ikäni, ja sellaisiin vertaan aina kun osuu lehdissä tai muualla vastaan.)

Äh, se 50 taitaa olla jonkun tapahtuman luku?

Hippi

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

kertsi

Kehonrakennuksessa taitaa tosin myös vanhemmat ihmiset saada hyviä tuloksia, kun lihasten erottuvuus kai lisääntyy vanhemmite? Tosin krempatkin lisääntyvät, mikä voi heikentää kykyä treenata.

Mutta ei kuulosta itsetuntoa ylläpitävältä verrata itseään huippu-urheilijaan, joka lisäksi urheilee ja kilpailee aivan toisessa lajissa. Ei kannata kadehtia esim. isoja tai erottuvia lihaksia, jos itse ei treenaa kuntosalilla sellaisella painotuksella. (Tai no, en tiedä, treenataanko erottuvuutta erikseen, ehkä se "shredded look" aikaansaadaan vain alhaisen rasvaprosentin avulla.)
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Socrates

Lainaus käyttäjältä: kertsi - huhtikuu 07, 2024, 13:20:33Kehonrakennuksessa taitaa tosin myös vanhemmat ihmiset saada hyviä tuloksia, kun lihasten erottuvuus kai lisääntyy vanhemmite? Tosin krempatkin lisääntyvät, mikä voi heikentää kykyä treenata.

Albert Beckles oli huipun tuntumassa vielä kuusikymppisenä ja Mr Olympian voitti muutama vuosi sitten 43v kaveri, joka tosin kuoli pian sen jälkeen.

Koska kaikki ammattilaisbodarit douppaavat rajusti, ikääntymisen vaikutus ei ole niin selvä kuin vähän puhtaammissa lajeissa, mutta toki siinäkin seinä tulee vastaan jossain vaiheessa.
Kävelevä kremppakertymä

Norma Bates

#427
Lainaus käyttäjältä: Hippi - huhtikuu 07, 2024, 12:10:27^
1989 syntynyt, joten ei kannata verrata :)

Ohhoh. Sanotaan nyt sitten vaikka näin että hyvät hampaat, muuten tykkään enemmän omasta kehostani.  8)  Toki ok kasvot myös, mutta muuten ilmeisesti minun silmääni tuollaiset lihakset vanhentavat ihmistä.

Hippi

"Luonnontilassa", jos niin nyt voi sanoa, eli salilla normaalioloissa silloin, kun keho ei ole kisaa vartena kuivatettu, niin hän on ihan sievä ainakin minun silmin katsottuna ja jopa ikäistään nuoremman näköinenkin. Mielikuvat on kylläkin, mitä tästä nyt tulee, kolmen? vuoden takaa vai kahden?
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Olen viimeaikoina nähnyt mm. Instassa niin erinomaisessa kondiksessa olevia kuusi- ja seitsenkymppisiä miehiä, nimenomaan lihaksikkaita, että sikäli ei tietty ihme jos minulla menee helposti iän kanssa arvuutteluksi kun lihaksia esitellään.

Tullut myös tapailtua miestä jonka viisikymppinen kroppa oli kuin selkeästi nuoremmalla, ja yksi 60 v täyttänyt tuttuni näyttää nelikymppiseltä.

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - huhtikuu 07, 2024, 21:31:01Olen viimeaikoina nähnyt mm. Instassa niin erinomaisessa kondiksessa olevia kuusi- ja seitsenkymppisiä miehiä, nimenomaan lihaksikkaita,

Instan vanhat kaapit käyttävät vähintään lääkärin määräämää hormonikorvaushoitoa, mutta useimmat douppaavat omatoimisesti. Toki joukossa voi olla joku geneettinen luomuihmekin.

Myös tuloksia liioitellaan. 70-luvun huippubodari Robby Robinson väittää edelleen 73v ottavansa etukyykyssä 20x500 paunaa. Ottaakohan sitä kukaan maailmassa?
Kävelevä kremppakertymä

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - huhtikuu 07, 2024, 15:56:26Ohhoh. Sanotaan nyt sitten vaikka näin että hyvät hampaat, muuten tykkään enemmän omasta kehostani.  8)  Toki ok kasvot myös, mutta muuten ilmeisesti minun silmääni tuollaiset lihakset vanhentavat ihmistä.

Tuossa naisessa pistää silmään alakroppa, joka on luomuksi tavattoman massiivinen ja hiukan epäsuhteessa yläosastoon. Tulee mieleen Tom Platz, mutta lajihan ei ole bodaus vaan fitness.
Kävelevä kremppakertymä

Hippi

Satun pakarat on ollut vielä tänäänkin uutisena.

https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/8dda1fea-b763-407a-8702-8d94b095af06


Näin Satu Takamaan fysiikka on kehittynyt kahdeksan vuoden aikana. Ensimmäinen kuva on otettu 2016, toinen 2024. TOMI TAKAMAA
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hippi

Tämähän olisi kova juttu pepun ja takareisien treenaukseen ja osansa tulisi myös vatsallekin. Ainoa paha, että tuolla ajellessa kyllä erottuisi porukoista ja olisi satunnaisesti ohi kulkevan foorumilaisen tunnistettavissa :D

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Socrates - marraskuu 19, 2023, 15:04:29Talven liikuntaviikko voisi olla vaikka:
-1 lyhyt kova salitreeni
-2 pitempää hyvin kevyttä salia, lähinnä kuntouttavaa keskivartalojumppaa
-2 lyhyttä hiihtolenkkiä, toinen hiljaa ja toinen vauhdikkaampi
-2 sauvailua uimahallille

Tilanteen ja fiiliksen mukaan kevyitä salitreenejä voidaan vaihtaa johonkin muuhun.

Suunnitelma toteutui ja sikälikin, että  nuo kevyet salitreenit jäivät kerran viikoon eri syistä.

Lihasmassaa on saattanut tulla aavistuksen lisää. Voimasta vaikea sanoa, kun olen tehnyt enemmän laiteharjoittelua ja selkäkipu on estänyt monet levytankoliikkeet.
Kävelevä kremppakertymä