Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Treenaus, kuntoilu ja muu hyvän mielen liikunta

Aloittaja Norma Bates, tammikuu 03, 2019, 11:25:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 07, 2022, 16:28:59
Lainaus käyttäjältä: kertsi - syyskuu 07, 2022, 15:40:09

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - tammikuu 08, 2019, 12:23:37
Tämä mies on kuulema 50+. En tiedä onko makuni jotenkin muuttunut kun lihaskimput eivät yleensä ole silleen napsuneet, mutta tämä kyllä on herkkupala mieheksi.

https://www.instagram.com/p/BsMKo6Oh6ga/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=17im1hiahk4q4&fbclid=IwAR34LQD6DA-7V0A5EyEgb0LHk9hC56vCgJH2g_khO5WC6zcSGhqhzrXEB5k
Ei nävy, kun ei ole Instaa, eikä noilla tiedoin voi oikein hakeakaan.

Kyllä näkyi näemmä vieläkin ja ihan ilman instaa. Mutta kesti pidempään kuin sekunnin että kuva tuli.
Eijjnävy. Tietsikalla siis. Kokeilin Edgellä, Firefoxilla ja Chromella. Jokaisessa tulee esiin vain Instan login-ikkuna.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

MrKAT

^Outoa, minulla näkyi, katselin chromen incognito-tilassa. Instagram ja Meta oli siinä useita sekunteja sitten kysyi evästeluvan jonka annoin ja sitten näkyi. En ole FB:ssä enkä Instassa.
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

kertsi

Mää kielsin evästeet muistaakseni. Sen jälkeen se aina vaatii sisäänkirjautumista.

Ja että tuollainen heppu. Tulee mieleen, että miksihän miehet treenaavat liikaa yläkäsivarsia ja olkia, mutta liian vähän alakäsivarsia, kyynärpäästä alaspäin. Tulee aika epäsuhtaisen näköistä jälkeä. Minusta vahvat alakäsivarret ovat seksikkäät miehellä.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Norma Bates

On hänellä kyllä liikaa lihasta käsissä. En tykkää mistään suhteettomista pullistumista. Olin 2019 sekaisin päästäni kun olin lääpälläni yhteen mieheen, ja hän ilmeisesti alkoi nostelemaan rautaa.

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Socrates - syyskuu 07, 2022, 13:04:35
Tässä bodauksen kultaisten aikojen helmi, kaikkien aikojen tyylikkäin bodari:

https://youtu.be/rgl-t-IFh9Y

2000 vatsaliikettä joka aamu ja muutenkin valtava volyymi kevyillä painoilla teki tehtävänsä.

Kokeilin äsken salilla tuossa videolla olevaa liikettä, missä Nubret makaa selällään penkillä ja tekee päänylivetoa suorin käsin levytangolla. Aika perhanan hyvä liike, tuntui selässä aivan mahtavasti.

Sain kadonnutta treeni-intoa takaisin. Tunsin hetken aikaa olevani kuin Serge Nubret.
Kävelevä kremppakertymä

Norma Bates

https://www.youtube.com/watch?v=xRjogvl84pw

Krav Maga - Side Kick with Advance (Most Common Mistake to Avoid)

Tätä täytyy katsoa vielä paremmalla ajalla, koska olen tässä potkussa aivan paska. Mutta videolla harmaisiin pukeutunut tyyppi edustaa nyt sitä kehotyyppiä jota arvostan miehellä. Sopusuhtainen, jäntevä. Sanoisin mielelläni että "normaali", mutta nykyään normaaliksi mielletään ylipainoinen keho, joten ei voine sanoa että normaali.

Socrates

^ Niin paljon löysiä vaatteita, että eihän noista näe onko body kondiksessa.
Kävelevä kremppakertymä

Norma Bates

Ja HÖPÖ HÖPÖ. Näkee aivan mainiosti että hyvä roppa, eikä joku luonnoton. Noin ylipäätään kamppailulajien opasvideoissa näkee hyvännäköisiä miehiä.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 08, 2022, 10:25:37
Ja HÖPÖ HÖPÖ. Näkee aivan mainiosti että hyvä roppa, eikä joku luonnoton. Noin ylipäätään kamppailulajien opasvideoissa näkee hyvännäköisiä miehiä.

Hyvännäköisiä Krav Maga-miehiä.



Pahannäköinen Maga-mies.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 08, 2022, 10:25:37
Ja HÖPÖ HÖPÖ. Näkee aivan mainiosti että hyvä roppa, eikä joku luonnoton. Noin ylipäätään kamppailulajien opasvideoissa näkee hyvännäköisiä miehiä.

Noihan on ihan taviksia. Jo on kumma maku.
Kävelevä kremppakertymä

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Socrates - syyskuu 08, 2022, 10:59:29
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - syyskuu 08, 2022, 10:25:37
Ja HÖPÖ HÖPÖ. Näkee aivan mainiosti että hyvä roppa, eikä joku luonnoton. Noin ylipäätään kamppailulajien opasvideoissa näkee hyvännäköisiä miehiä.

Noihan on ihan taviksia. Jo on kumma maku.

Mutta nyt tiedät miksi en preferoi itseään nukeksi leikelleiden ihmisten muovista olemusta. Koska makuni on ihan eri. Ja useamman kerran hehkutellut miten 1960-luvun suomalaisessa arkistofilmissä miehet näyttivät mieluisilta. Hoikilta ja jänteviltä. Heinäpeltopoitsuja.

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Socrates - syyskuu 08, 2022, 09:37:39
Lainaus käyttäjältä: Socrates - syyskuu 07, 2022, 13:04:35
Tässä bodauksen kultaisten aikojen helmi, kaikkien aikojen tyylikkäin bodari:

https://youtu.be/rgl-t-IFh9Y

2000 vatsaliikettä joka aamu ja muutenkin valtava volyymi kevyillä painoilla teki tehtävänsä.

Kokeilin äsken salilla tuossa videolla olevaa liikettä, missä Nubret makaa selällään penkillä ja tekee päänylivetoa suorin käsin levytangolla. Aika perhanan hyvä liike, tuntui selässä aivan mahtavasti.

Sain kadonnutta treeni-intoa takaisin. Tunsin hetken aikaa olevani kuin Serge Nubret.

Ai se tuntuu selässäkin? Itse teen 2,3 kg käsipainoilla tuon tapaista puolimakaavassa asennossa pään yli liikettä, ja mulla se tuntuu enemmän pienissä rintalihaksissa. (Ja suoraan sivuille, jolloin se tuntuu isoissa rintalihaksissa.) Ehkä asennolla on väliä, ja painon pienuudella/suuruudella? Pitää kokeilla isommilla painoilla. En kyllä muista minkä painoiset ne ovat (5-7 kg?), enkä voi nyt tarkistaa, kun en ole kotona.

Onhan hän kaunis katsella. Omaan makuuni kyllä liian isolihaksinen. Tumma iho varmaankin saa lihakset erottumaan kauniisti.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Socrates

^ Jossain kainaloitten seudussa tuntui upeasti. Aivan eri liike kuin pullover käsipainolla, mitä olen välillä tehnyt.
Kävelevä kremppakertymä

kertsi

Ai niin, heppu teki tangolla, joten leveämpi ote, vars. verrattuna yhteen painoon, jota pidellään molemmilla käsillä, tai kahdella käsipainolla, jota pidetään vierekkäin.

Tällä videolla väitetään, että pullover vaikuttaisi latseihin, ja rinnalle, serratukselle (kylkiin) ja jopa ojentajille.
Jep, ja mitä kapeampi ote, sitä enemmän tuntuu rinnassa:
Hulkin treenikorneri: pullover-variaatiot

(Mua vähän hirvittää, kun tyyppi roikottaa päätään penkin ulkopuolella.)
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Socrates

^ Toi pää roikotus on minusta turhaa, ei se tuo mitään lisää liikerataan.

Arska teki tuon serratusliikkeenä poikittain penkillä, mutta niin ettei pelkkä pää roikkunut, vaan yläselkä oli voimakkaalla kaarella, jolloin hänen mukaansa sai paremmin tuntumaan serratuksessa. Toki ottaa moneen muuhunkin lihakseen.
Kävelevä kremppakertymä