Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Sekalaisia kysymyksiä ylläpidolle

Aloittaja Edward, helmikuu 06, 2019, 14:16:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sepe

Lainaus käyttäjältä: Jaska - huhtikuu 17, 2019, 16:57:49

Eli ilmiö on pelkistetysti, että sama kirjoittaja levittää suppeaa näkemystään moniin ketjuihin kykenemättä saamaan sille ymmärrystä ja hyväksyntää. .

Ilmiö on vastenmielinen.Tässä ketjussa siitä syytetään vain Toopea, minä lisään listalle Muisto Keijo Kullervon.
Toope sentään vastaa kommentteihin.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Sepe - huhtikuu 17, 2019, 17:38:00
Lainaus käyttäjältä: Jaska - huhtikuu 17, 2019, 16:57:49

Eli ilmiö on pelkistetysti, että sama kirjoittaja levittää suppeaa näkemystään moniin ketjuihin kykenemättä saamaan sille ymmärrystä ja hyväksyntää. .

Ilmiö on vastenmielinen.Tässä ketjussa siitä syytetään vain Toopea, minä lisään listalle Muisto Keijo Kullervon.
Toope sentään vastaa kommentteihin.

Vastaan nyt.

Oletko ajatellut, että kommenteissasi halvennat tarkoituksellisesti minua ja ajattelumaailmaani?

Ko. mielipiteesi olen lukenut jatkuvasti viesteistäsi.

Laajenna ajatteluasi - äläkä laita minua jalustalle jonne voit sylkäistä kaiken sen mitä mielessäsi liikkuu.

Minusta olet vastenmielinen minua kohtaan ja sanon sen juuri niin kuin ajattelen.

Olet ottanut otteen jo Näkökulmalta lähtien syyllistämällä minua harhoistasi.

Lopeta ja ala elää ihmiseksi. Osaat sen ihmisiksi olemisen olethan keskustellut toisten kanssa joskus järkevästikin.

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

Sepe

Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - huhtikuu 17, 2019, 18:37:36
Lainaus käyttäjältä: Sepe - huhtikuu 17, 2019, 17:38:00

Ilmiö on vastenmielinen.Tässä ketjussa siitä syytetään vain Toopea, minä lisään listalle Muisto Keijo Kullervon.
Toope sentään vastaa kommentteihin.

Vastaan nyt.

Oletko ajatellut, että kommenteissasi halvennat tarkoituksellisesti minua ja ajattelumaailmaani?

Muisto Keijo Kullervo

Halveksin evankelioimistasi, halveksin näyttelemääsi omahyväistä "tutkijaa". Sanon näin koska koen vastenmielisen hurskastelusi niin.
Hurskaus on toki sallittua, mutta jatkuva asiattomuus ja ketjun aiheesta poikkeaminen on törkeää Ylläpidon suvaitsevuuden väärinkäyttöä.

Muisto Keijo Kullervo

Lainaus käyttäjältä: Sepe - huhtikuu 17, 2019, 18:55:31
Lainaus käyttäjältä: Muisto Keijo Kullervo - huhtikuu 17, 2019, 18:37:36
Lainaus käyttäjältä: Sepe - huhtikuu 17, 2019, 17:38:00

Ilmiö on vastenmielinen.Tässä ketjussa siitä syytetään vain Toopea, minä lisään listalle Muisto Keijo Kullervon.
Toope sentään vastaa kommentteihin.

Vastaan nyt.

Oletko ajatellut, että kommenteissasi halvennat tarkoituksellisesti minua ja ajattelumaailmaani?

Muisto Keijo Kullervo

Halveksin evankelioimistasi, halveksin näyttelemääsi omahyväistä "tutkijaa". Sanon näin koska koen vastenmielisen hurskastelusi niin.
Hurskaus on toki sallittua, mutta jatkuva asiattomuus ja ketjun aiheesta poikkeaminen on törkeää Ylläpidon suvaitsevuuden väärinkäyttöä.

Nyt et ole äärimmäisen kiltti...

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

MrKAT

#34
Sepe, tuot mieleen uskonnonopettajani. Hänen jatkuva "hsst" -(hiljaa nyt) -puuttumisenssa häiritsi enemmän kuin se jonka ope luuli luokkaa häiritsevän. Eli alat olla itse tämmönen häirikkö.
Muisto ei häiritse mua olleskaan.

Käytä profiilistasi löytyvää estolistaa niinkuin muutkin ärsyyntyneet. Pyydä neuvoa jos et osaa.



Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Lenny

Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

Norma Bates

Trans-äänestys-ketjussa keskustellaan ilmeisesti täyttä häkää homoista ja Pridesta. Kannattaisikohan perustaa esim. Seksuaalivähemmistöt-niminen ketju johon sijoitettaisiin homojutut. Tai Seksuaalivähemmistöt ja muunsukupuoliset, koska seksuaalisuushan ei ole täsmälleen sama asia kuin sukupuoli.

Norma Bates

Tarkennetaan nyt vielä jos jäi epäselväksi.

Ketjussa

https://kantapaikka.net/index.php/topic,414.0.html

oli tarkoitus käsitellä kirurgisia operaatioita transihmisten kohdalla. Tämä ei mielestäni ole lainkaan homoutta taikka Prideakaan koskevan keskustelun ketju, joten mitä yp aikoo tehdä asialle?

***

Suositaanko foorumilla uskovaisia? Sen ehkä jotenkuten ymmärrän että ihan aidosti esittämäni ehdotus että joku menisi Prideen tietyllä tavalla pukeutuneena (kts. saksitut) poistettiin. Ehkä olen käsittänyt väärin että Pride olisi myös mielenosoitus.

Mutta se minua ihmetyttää että Keijon aloitukset ovat levällään ympäriinsä, kun ne kaikki käsittelevät samaa asiaa. Varmaankin suurimman osan hänen aloituksistaan voisi sijoittaa esim. Raamattu- ja Jeesus-nimisiin ketjuihin. Minulla ei ole mitään Keijoa vastaan ihmisenä, mutta tulee sellainen vaikutelma kuin foorumilla saisi suorittaa lähetys- tai käännytystyötä kun availee "jänskiä" vaikkapa yksittäiseen lauseeseen perustuvia ketjuja ja tarkoitus kai sitten olisi että lukija tarpeeksi pähkäiltyään pamahtaakin uskoon. Kaikenlaisilla kirkkokunnilla on tapana heitellä milloin mitäkin lausahduksia joista lukija- tai kuulijakunnan sitten tulisi sen verran hämmentyä, ahditua tai innostua että alkaa se kääntyminen tapahtumaan.

***

Näyttää ne sakset tällä foorumilla sikäli tiuhaan viuhuvan, että langan ja neulankin käyttö luonnistunee. Eli ketjujen tai kommenttien yhdistely.

Sepe

Vaikea sanoa suositaanko uskovaisia. Kaikki eivät tuo esiin uskoaan, saati tyrkytä.
Keijo on suosiossa, hänellä on foorumilla suojelusenkelinsä jonka kanssa ei tee mieli "otella".

Karikko

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - kesäkuu 29, 2019, 09:40:54
Trans-äänestys-ketjussa keskustellaan ilmeisesti täyttä häkää homoista ja Pridesta. Kannattaisikohan perustaa esim. Seksuaalivähemmistöt-niminen ketju johon sijoitettaisiin homojutut. Tai Seksuaalivähemmistöt ja muunsukupuoliset, koska seksuaalisuushan ei ole täsmälleen sama asia kuin sukupuoli.

Ei ihan sama asia, mutta melkein. Tuskin ilman sukupuolisuutta on tarvetta seksuaalisuuteenkaan. Ihmiskropassa ne samat toiminnat liittyvät toisiinsa ja sitä varten luojakin on siihen "vehkeet kehittänyt.

Usa:n naisjalkapallojoukkueen yksi tähtönen totesi, ettei maailmamestaruutta voiteta ilman homoja- varmaan se oli jonkinlainen kannanotto, mutta ehkä pitäisi tutkia samalla tiukalla seulalla, kuin eteläafrikkalainen naisjuoksija.

Norma Bates

No, jos minä olisin homo, niin kyllä minua nyppisi että homoudesta keskustellaan transketjussa. On homoja joilla ei ole minkäänlaista tarvista rukata sukupuoltaan uusiksi. Ettei peräti enemmistö heistä.

Koen omituisena leväperäisyytenä tämän kun viimeaikoina sakset ovat suihkineet milloin mistäkin syystä.

Karikko

^

Joo varmaan noin, eivät kuulu samaan, vaikka saatetaan usein sekoittaa keskenään.

Vivahdehan on usein se, ettei transut itse voi siihen vaikuttaa mitenkään. Ihmisethän leimaavat jommaksi kummaksi kuten kirkonkirjoissa määrätään.

Tietävätkö he itsekään haluavatko olla kumpaa sukupuolta, vai kumpaakaan. Ilmeisesti jompaa kumpaa kuitenkin melkein aina, joskus joku ääripää voi olla aatteissaan kehonsa kanssa vaikeuksissa, jos yrittää olla ihan "ulkopuolinen."  Sellaisistakin uutiset kertovat.

Niin siitä ketjusta, varmaan olet oikeassa, että niistä voisi puhua eri ketjussa.

Norma Bates

Piiskaa voisi tietysti antaa sille joka oli niin laiska ettei viitsinyt aloittaa homoketjua. Mutta tietty ainahan ei ole aikomus alkaa sivukaupalla juttelemaan jostain minkä kerran mainitsee. En nyt ole minäkään asiaan jaksanut perehtyä, alkoi vaan ihmetyttää.

Norma Bates

#43
Loin yhteiskuntapalstalle käyvän otsikon. Käyttäkää sitä jos on muuta asiaa kuin transujen operointi.

Häpeän. Olisi pitänyt luoda tuo ketju eikä mennä siihen retkuun että uusia ketjuja ei uskalla luoda kun muka kuuluu mussuttaa siellä missä keskustelua jo väärässä paikassa käydään. Tuohon laumakäyttäytymiseen ei pitäisi langeta.

Aikoinaan tosin tullut nähtyä että ihmiset eivät siirry oikeanlaiseen ketjuun kuin moden ruoskimina...

kertsi

#44
Mun(kin) mielestä pitäisi joko Trans-ketjua siivota rankalla kädellä siirtäen suurimman osan siitä tähän Norman luomaan ketjuun. Tai vielä parempi olisi lämätä molemmat yhteen, ja muuttaa otsikko tällaiseksi laveaksi: Seksuaali- ja sukupuoliväehmmistöt, ja poistaa Toopen typerä gallup huitsin nevadaan.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️