Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Sekalaisia kysymyksiä ylläpidolle

Aloittaja Edward, helmikuu 06, 2019, 14:16:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hibiscuc

#45
Lainaus käyttäjältä: Sepe - kesäkuu 30, 2019, 11:08:56
Vaikea sanoa suositaanko uskovaisia. Kaikki eivät tuo esiin uskoaan, saati tyrkytä.
Keijo on suosiossa, hänellä on foorumilla suojelusenkelinsä jonka kanssa ei tee mieli "otella".

Taidat jälleen viitata tapasi mukaan selvästi minuun, vaikket sitä nytkään luultavasti myönnä. Ymmärrän hyvin, miksi et halua käydä mutapainia kanssani höyhensarjassa. Kaikilla on tasavertainen oikeus tuoda esiin uskomuksiaan, mielipiteitään ja näkemyksiään. Keijollakin kuten myös sinulla. Esimerkiksi multiuniversumeista, säieteorioista, ateismista,  buddhalaisuudesta, muista uskonnoista sekä uskovaisista, feministeistä, vihervasureista ja suvaitsevaisista. Myönnän auliisti, että viittaan sinuun.

Erilaiset mielipiteet ja näkemykset ovat keskustelupalstojen suola. Ne herättävät keskustelua. Muiden mielipiteiden komppaaminen ja hyväksymisensä kertominen on yhtä vaikuttavaa kuin peukuttaminen.

Sepe

Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - kesäkuu 30, 2019, 13:27:22
Kaikilla on tasavertainen oikeus tuoda esiin uskomuksiaan, mielipiteitään ja näkemyksiään. Keijollakin kuten myös sinulla.

On, eikä sinun tarvitse esittää ylintä kirjoitusoikeuden jakajaa.
Keijon ja minun ero on siinä. ettei minulla ole suojelusenkeliä joka jokaisesta saamastani kritiikistä ruikuttaisi ja nillittäisi ja huutelisi ylläpidon suuntaan. Joudun kirjoittamaan ihan luottaen sanomaani ja lukijoiden arvostelukykyyn.
Siihenhän sinä et Keijon kohdalla luota, Keijon arvostelu kompromettoidaan.

Tuolla arvostelukyvyttömällä suojelusenkelillä tarkoitan todellakin sinua. 
Kumpikin meistä tietää että Keijon suojelusenkeliksi heittäytyminen on astalo jolla käyt kimppuuni. Kun et muuten pärjää.

Norma Bates

Jos esim. satanisti avaisi uuden ketjun jokaikistä uusinta oivallustaan ja pähkäilyään varten, niin mitä tästä touhusta tulisi? Sitähän voisi yhtenä päivänä kovastikin askarruttaa mitä Anton LaVey on tarkoittanut sillä ja tällä, ja sitten viikon päästä olisi ihan pakko päästä puhumaan nurinpäinkäännetystä pentagrammista.

Toisinaan on hyvä koota saman väriset munat yhteen ja samaan vasuun. Sitten taas toisinaan kannattaa hahmottaa kuuluuko lehtopöllö samaan vasuun kiivinmunaläjän kanssa. Jolla on korva se varmaan kuulee ja vielä parempi on kun on peräti kaksi korvaa.

Lenny

Linja on mahdollisimman tasapuolinen. Mikä tarkoittaa sitä, että uskovaiset saavat availla ketjuja. Keijon sanakirjatouhuthan jo moderoitiin omaan päiväkirjaansa. Varmaan voi olla aiheellista siistiä muitakin ketjuja. Se, että kaikki ei tapahdu välittömästi (tai koskaan) ei tarkoita muuta kuin sitä, että syystä toisesta ei ehditä tai jakseta. Mitään suosimista se ei ole.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

Sepe

Lainaus käyttäjältä: Lenny - kesäkuu 30, 2019, 16:57:24
Varmaan voi olla aiheellista siistiä muitakin ketjuja. Se, että kaikki ei tapahdu välittömästi (tai koskaan) ei tarkoita muuta kuin sitä, että syystä toisesta ei ehditä tai jakseta. Mitään suosimista se ei ole.


Koetanpa muistaa ja olla kärsivållinen.

Norma Bates

Ok. Ikäviä kokemuksia modeista eräällä foorumilla... Jäi ikuinen epäluulo.

Lenny

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - kesäkuu 30, 2019, 19:36:30
Ok. Ikäviä kokemuksia modeista eräällä foorumilla... Jäi ikuinen epäluulo.

Tämä on niin pieni foorumi, että yksikin "aktivisti" voi aiheuttaa päivässä sellaisen tilanteen, joka näyttää vääristyneeltä, aivan kuin koko foorumi olisi pelkästään yhtä ja samaa.

No mitä siinä sitten pitäisi tehdä? Kieltää olemasta aktiviinen?

Jokainen voi tietysti harrastaa sitä moderointia ihan itsekin ja miettiä sitä omaa kirjoittelua. Tuleeko avattua paljon ketjuja aiheesta joka on pitkälti sitä yhtä ja samaa? No ehkä kannattaa avata joku oma yleisketju. Ja aina kannattaa etsiä aluksi jo olemassa oleva ketju. Ihan perusjuttuja.

Tämä ei ole kannanotto aktiivisuutta vastaan. Avatkaa ihmeessä vain uusia ketjuja jos ette löydä vanhoista sopivia. Ja kyllä, täällä voi kirjoitella mistä hyvänsä aiheesta kunhan se ei ole laitonta.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

-:)lauri

#52
Miksi sepe ja saares saavat täällä haukkua minua mutta minä en selvästi saa haukkua heitä? Voisiko ylläpito kertoa miksi meille keskustelijoille on täällä kahdet eri säännöt? Minä en esimerkiksi ole missään antanut edes etäisesti ymmärtää olevani hävittäjäteknologian asiantuntija tai perustellut näkökulmiani mahdollisella asiantuntijuudellani (jos olisin, asiantuntijuuteni arviointi kuuluisi keskusteluun), mutta silti minun asiantuntijuuteni saadaan kyseisessä ketjussa pilkata noiden kahden toimesta surutta. Minä en kuitenkaan saa pilkata heitä (en ainakaan sepeä). Miksi tätä ristiriitaista moderointilinjaa ei ole kirjattu minnekään vaikka se on osoittautunut pastan moderointilinjaksi? Olisi hyvä tietää keillä on täällä oikeus loukata muita ja keillä ei ole oikeutta loukata takaisin.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Lenny

Lainaus käyttäjältä: Vihervasemmisto - heinäkuu 01, 2019, 04:48:50
Voisiko ylläpito kertoa miksi meille keskustelijoille on täällä kahdet eri säännöt?

Ei takuulla ole eri sääntöjä. Jos joku kokee, että toiset kirjoittajat saavat sikailla enemmän kuin toiset, kysymys ei ole ylläpidon tietoisesta pyrkimyksestä sietää eri asteista sikailua, vaan enemmän siitä, että sikailun aste-eroja, tai sikailua ylipäätään on välillä hankala havaita. Ei täällä kukaan moderoi työkseen.

Tämän palstan tarkoitus ei ole olla mikään aikuisten lasten leikkipuisto jossa voi sikailla, mellastaa ja kiusata toisia. En ihmettele tosin yhtään, jos tämä ei ole mennyt perille. Eihän kaikki edes tiedä kenen foorumi tämä on, joten tuskin tätäkään linjausta kovin moni lukee.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

Sepe

#54
Anna nyt Lenny Vihervasemmistolle oikeus pilkata minua jos se kerran on Vihervasemmiston foorumilla olon tarkoitus.
Sitähän tasa-arvo tarkoittaa.

Ja voisit harkita nimitätkö viestejäni sikailuksi.

Lenny

Lainaus käyttäjältä: Sepe - heinäkuu 01, 2019, 09:00:24
Anna nyt Lenny Vihervasemmistolle oikeus pilkata minua jos se kerran on Vihervasemmiston foorumilla olon tarkoitus.
Sitähän tasa-arvo tarkoittaa.

Ja voisit harkita nimitätkö viestejäni sikailuksi.

Joopa joo. Kirjoitin vain sen perusteella, mikä oli Vihervasemmiston väittämä: että te nimittelette toisianne.

Nyt en jaksa tätä tämän enempää. Lopetatte vain sen nimittelyn niin asia ratkeaa.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

Sepe

Lainaus käyttäjältä: Lenny - heinäkuu 01, 2019, 09:44:43

Joopa joo. Kirjoitin vain sen perusteella, mikä oli Vihervasemmiston väittämä: että te nimittelette toisianne.


Se on varma tapa tehdä virhe.

Ymmärrän että et kaikkeen ehdi paneutua. Vasta kokemus kertoo ketä uskoo ja ketä epäilee.

mikainen

Tuolta ylhäältä on hävinnyt vaihtoehdot Näytä lukemattomat viestit ja näytä edellisen käynnin jälkeiset viestit. Vai miten se sanamuoto olikaan. Olenko ainut?

Hippi

Kyllä minulla näkyy:

Hei Hippi
Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit.
Näytä uudet vastaukset viesteihisi.
Heinäkuu 05, 2019, 20:31:16
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Jaska

Juu, näkyy. (ks liite)

Tilapäisen häiriön korjannee F5-näppäimellä

Riippuu tietenkin kertomatta jätetystä ympäristöstä: mikä laite, käyttöjärjestelmä, käytetty ohjelma