Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Sekalaisia kysymyksiä ylläpidolle

Aloittaja Edward, helmikuu 06, 2019, 14:16:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toope

Millä toiminnalla yleensä kuvat laitatte tänne? Mikä on se paras keino? Olen itse käyttänyt tuota postimagea, mutta se nyt ilmeisesti on alhaalla.

kertsi

Miksiköhän Rasismi Suomessa -ketju on lukittu?
Jos vaakkuu kuin fasisti, jos marssii fasistien riveissä, jos fanittaa fasistilehteä, on fasisti.

Hippi

^
Ilmoitustaulla on selityksenä:

Lukittu ketju Rasismi Suomessa. Jäljelle jää edelleen Rasismi, yleisketju ja Minun rasismini.
- rajanveto aiheiden välillä liukuva
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Edelleen kysyn, miksi vihervasemmistoa kritisoivia tai pale-islam vastustavia kommentteja kovasti poistetaan? Onko moderaatio hieman (Heh!) politisoitunut?

Lenny

Lainaus käyttäjältä: Toope - tammikuu 10, 2025, 23:26:29Edelleen kysyn, miksi vihervasemmistoa kritisoivia tai pale-islam vastustavia kommentteja kovasti poistetaan? Onko moderaatio hieman (Heh!) politisoitunut?

Tämä vastaus pätee edelleen yleisesti tähän meidän piirileikkiin nimeltä Toope vs. moderointi: https://kantapaikka.net/index.php/topic,23.msg210066.html#msg210066

Kannattaa lukea tuota ketjua muutenkin ja ehkä itse kunkin reflektoida tätä tilannetta. Selaat vain tuosta viestistä sivuja taake ja eteen. Loputtomasti samaa jauhamista. Eihän tässä mitään järkeä ole.
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)