Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Ärsyttäviä pikkujuttuja, joita ilman päivä olisi parempi

Aloittaja Hippi, tammikuu 30, 2019, 21:45:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Xantippa

Itsellänikin tämä oli ainut oikeasti ärsytystä herättävä

15. Kun yrität löytää kulkuväylän ulos bussista, mutta kyytiin haluavat ihmiset tukkivat sinun ja kaikkien muidenkin tien.

Eikä kohdistu vain kyytiin pyrkiviin. Joskus bussi on niin täynnä, että sieltä ei meinaa millään päästä pois ja ihmiset vain tönöttävät keskellä käytävää reput selässä hievahtamattakaan. 

Myös rautatieasema on aivan viheliäinen, kun junalta tuleva lauma jyllästää eteenpäin, etkä pääse raiteille laisinkaan, kun tämä kännykkäkouraklaani ei näe ei kuule ja kävelee päin.

T: Xante

-:)lauri

Eestiläisillä on niin kaunis kieli, että oikein hävettää, kun me Suomesssa (tarkemmin minä itse) emme tiedä siitä mitään.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: Brutto - tammikuu 24, 2025, 09:47:51
Lainaus käyttäjältä: Kopek - tammikuu 23, 2025, 19:58:25Yksi ärsyttävä pikkuasia on se, kun joku ihminen nuoleskelee sormiaan ja koskee sylkisillä sormillaan kaikkiin mahdollisiin paikkoihin kuten jääkaapin ovenkahvaan ja lehden reunoihin ja vesiraanoihin ja muuhun. ...

Joskus näistä Kopekin jutuista tulee mieleen Adrian Monk :) .
Monkista taas joskus :"En kait vain minäkin...".  ;D
"Even if you don't believe in COVID, COVID believes in YOU." - N. J. Gallegos

Norma Bates

Kun minulta poistettiin 2005 neljä hammasta, yksi näistä oli kiilautunut niin kahden hampaan väliin ettei purupintakaan ollut käytettävissä. Se poistettiin, ja siihen kohtaan jääneeseen koloon änkeytyy milloin mitäkin. Heti ensimmäiseksi rypäleen siemen tuolloin aikoinaan.  >:(

ROOSTER

LainaaHän kasvoi Brasiliassa Tupi-Guarani -heimossa ja muutti Suomeen 1986.

Juvenal-Korhonen meni naimisiin suomalaisen miehen kanssa. Vuonna 2008 mies kuoli sydämen vajaatoimintaan.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000010965985.html

Kiva juttu mutta hieman häritsee ristiriitainen tieto miehen kuolinsyystä.

LainaaVuonna 2008 aviomies kuoli sydämen vajaatoimintaan. Hän jäi kasvattivanhemmaksi myös edesmenneen aviomiehen kahdelle lapselle, jotka tällä oli aiemmasta liitosta.

"Olimme naimisissa yli 25 vuotta. Hän oli hyvä minulle ja kohteli minua hyvin"

Valtakunnan päälehdessä, maksullisessa versiossa vielä, olettaisi hieman suurempaa tarkkuutta faktoissa.

Miksi kuolinsyy pitää edes mainita jos ei sitä varmaksi tiedä?

Ärsyttää...
Yleinen mielipide on aina väärässä.

"Yhteiskunta hyötyy traumatisoituneista huippuosaajista, ..."
Valtteri Lindholm

Käsitteet ja sanat ovat ajattelun välineitä ja jos niitä ei hallita, saati että niitä käytetään väärin, vääristyy ajattelukin.   Antti Kuosmanen