En ymmärrä minkä takia miehen pitäisi voida tai saada menstruoida ja synnyttää, ja silti kyetä kutsumaan itseään mieheksi. Jos sukupuolensa kokee tarpeelliseksi korjata ns. vastakkaiseksi, niin miksi jäädä puoliväliin? Tuollainen näyttäytyy eräänlaisena ahneutena, että pitää saada kaikki. Toki olen kyllä itsekin kussut seisaaltani ja silti pidän itseäni naisena, ja voisihan sitä tästäkin jo joku hikeentyä että miksi teen jotain mikä on "varattu" miehille. Eli periaatteessa ymmärrän ysköksen, mutta kuitenkin taas toisaalta mietityttää.
Miksei voisi olla olemassa se "kolmas sukupuoli" niille jotka haluavat olla kumpaakin, tai ei eivät osaa päättää mitä ovat?
Ja sama tietysti toisinkin päin, että jos ihmisellä on penis ja kivekset, niin miksi ihmeessä hän olisi nainen? Sitten taas toisaalta en itse kykene vaatimaan että leikkauta kaikki pois ja sitten vasta olet nainen. Ehkä olen tässä asiassa jotenkin "toispuoleinen", koska kyllä minua taitaa enemmän ärsyttää ne kohdulliset miehet kuin penikselliset naiset. En tiedä miksi näin. Ehkä en ole koskaan pitänyt kohdusta enkä tasan taatusti kuukautisista, ja pidän omituisina ihmisiä jotka haluavat ne säilyttää vielä mieheksikin ryhtyessään.
Markkinavoimat tietysti ryntäävät mielistelemään jokaikistä uutta tapaa olla ihmiseläin. Taitaa joskus jopa yllyttää ja keksiä kaikenlaista "uutta" että saa myytyä jotain jonninjoutavaa, mitä milloinkin. Kuten nyt vaikka tämä polygamia. Ihmettelin sitä vuosia, kunnes joku sanoi jossain että mediahan sitä rummuttaa ja tyrkyttää. Varmaan sellainen monisuhde eli hullunkurinen perhe ostaa jotain juttuja enemmän, eli kuluttaa kuin viimeistä päivää. En tiedä.