Paremminkin niin että sisäisen mieheni vuoksi minua vituttaa että miehissä on kusipäitä, kun haluaisin että he kaikki (eikä vain osa) käyttäytyisivät hyvin ja oikeudenmukaisesti.
On tossa tällä tavalla tarkasteluna sellaista missä näen tosi paljon arvoa ja hyvää
Maailmahan ei ketään meistä sillä tavalla palvele, että naiset olisivat esimerkiksi minulle pelkästään sitä mitä toivoisin eivätkä koskaan mulkkuja tai satuttaisi tai jättäisi vajareihin tai tekisi jotain, mikä tuntuu epäoikeudenmukaiselta.
Osa ihmisistä on sellaisia, että vaikka he tietyssä mielessä ovat arvokkaita ja hyvään kykeneviä, eivät he ehkä juuri minulle tai sinulle kokonaisuutena katsoen ole hyvää tekeviä.
Nekin jotka ovat hyvää tekeviä ovat silti rajallisia ja puutteellisia, ja se on vaan... pakko jotenkin luovia maailmassa ja yrittää löytää sellaista jonka kanssa pärjää ja voi suht hyvin noin keskimäärin välillä vaikeistakin hetkistä huolimatta.
Itse näen tossa ehkä suurimpana vaikeutena tai haasteena sen, että mistä tietää, varsinkaan vaikka joku nepsy-piirteinen ihminen, mitä sen oikeasti kannattaisi elämässä tehdä ja mikä on sille hyvää tekevää tai mikä rikkovaa tai liikaa.
Lopulta siinä täytyy vaan tehdä omia subjektiivisia arvoita siitä, että joku toinen ihminen todella arvostaa sua tai kohtelee hyvin tai vastaa samalla mitalla sun hänelle antamaan.
Esimerkiksi jonkun miehen ulkonäkö ja fyysinen olemus saattaa tehdä sut iloiseksi tai onnelliseksi sinänsä, ja se on ihan hieno ja hyvä asia. Se helpottaa tällaisen ihmisen kohtelemista arvostasti, kunnoittavasti ja hyvin.
Mutta sama homma saattaa kääntyä ongelmaksi, jos et itse saa tätä vastapalloon ja toi muuttuukin jonkinlaiseksi orjuudeksi tai luokuksi josta on vaikea irtautua.
Ei mulla ole tohon muuta vastausta kuin että kannattaa varmaan ottaa se ulkoinen olemus huomioon mutta lopulta perustaa päätöksiä enemmän siihen että teillä yhdessä asiat onnistuu ja tulee sellaisia onnenhetkiä jotka lähtee siitä että on hyvä ja turvallinen ja selkeä olo, kummatkin vastaatte toistenne tarpeisiin ja se on mahdollisimman vastavuoroista ylipäätään.
Ihastuksen huumassa tollaset asiat saattaa toimia hetkellisesti, ja paras olis nähdä, mitä se on ilman mitään ihastumista tai suuria tunteita ensin.
Mutta ei tollasessa ole mitään takuita siitä, etteikö hommat vois mennä vaikeaksi tai pieleen teit ihan mitä tahansa.
Mun mielestä sitä ei auta määräänsä enempää murehtia edes vaan tehdä vaan parhaansa ja yrittää kehittää jotain itsetuntemusta ja itseluottamusta ilman että menettää avoimuutta ja arvostavaa asennetta toisia kohtaan.