Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Lukihäiriöitä

Aloittaja Brutto, tammikuu 09, 2019, 15:02:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Norma Bates

Räkävesiputki. P.o. päävesiputki.

ROOSTER

Kun lukee ilman ikänäkölaseja: Tuhmimmat urheilulajit

Piti tietysti olla: Turhimmat urheilulajit

Heti tuli mieleen naisten beach-volley, vaikka eihän se tuhmaa ole, vain viehkeää
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - helmikuu 28, 2024, 16:18:48Kun lukee ilman ikänäkölaseja: Tuhmimmat urheilulajit

Piti tietysti olla: Turhimmat urheilulajit

Heti tuli mieleen naisten beach-volley, vaikka eihän se tuhmaa ole, vain viehkeää

Ikä lisää tuhmia ajatuksia... ;D
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - helmikuu 28, 2024, 20:38:44
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - helmikuu 28, 2024, 16:18:48Kun lukee ilman ikänäkölaseja: Tuhmimmat urheilulajit

Piti tietysti olla: Turhimmat urheilulajit

Heti tuli mieleen naisten beach-volley, vaikka eihän se tuhmaa ole, vain viehkeää

Ikä lisää tuhmia ajatuksia... ;D

Yeah, mitä enemmän tulee ikälisää, sitä vähemmän on aikaa, sitä enemmän keskittyy olennaisuuksiin ja jättää turhuudet pois.  :P 
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Kopek

Iltalehti:

Dome Karukoski avautuu tänään tv:ssä – Hylkäsi perheensä ja perusti uuden

Jos olisin lukaissut vain otsikon, olisin jäänyt siihen käsitykseen, että Dome on aika paha poika.

Päätin kuitenkin vilkaista myös varsinaista juttua, josta kävi ilmi, että Domen isä oli aikoinaan hylännyt perheensä. Juttua lukiessani muistin, että olen joskus kuunnellut radiosta Dome Karukosken haastattelun, jossa hän kertoo elämästään. Ohjelma saattoi kuulua sarjaan "Miten minusta tuli minä".

Katsoin otsikkoa uudestaan, ja siinähän lukikin, että...

Dome Karukoski avautuu tänään tv:ssä julkkisisästään – Hylkäsi perheensä ja perusti uuden

Olin hypännyt yli sanan "julkkisisästään".

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/23e9da9b-977e-4755-890b-a82affba2712

MrKAT

Luin YLEltä:
Nyt puhuvat entiset konsultit: Hoitajat ja lääkärit piti "siruttaa" uudistusta varten, jotta heidät saataisiin luhistumaan

Ja ajattelin jo että salaliittoteoriaako YLE levittää?!

Oli:
Nyt puhuvat entiset konsultit: Hoitajat ja lääkärit piti "säröttää" uudistusta varten, jotta heidät saataisiin luhistumaan

Ja se on melkein yhtä paha, tuo todellisuus.(Huh-huh).
Älä persu äänestä. Se on turhaa, turhempaa kuin Suomen 0,1% osuus ilmastonmuutoksesta. Sun vaikutukses on mitättömät 0,000 000 5 % EU:ssa.
Ota mieluummin olutta rannalla kauniin naisen kanssa ja hiekat nakkaa koko tylsälle byrokraattien EU:lle!

Hayabusa

Norma on näköjään vihdoin toteuttamssa Socrun fantasiat.  :o
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 14, 2024, 09:50:41Jossain toisessa ketjussa voisi pohjia kakkoseen jättipenistäkin. Jos jaksaa.

Olikin ihan normaalia pohdintaa. Sitä minäkin - Norma on siveä tyttö.  :)
Jossain toisessa ketjussa voisi pohtia kakkososan jättipenistäkin. Jos jaksaa.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hayabusa

Toopella on kova luotto esi-isiin (ja -äiteihin).
Siis fyysisesti heikommat naisetkin kantoivat suurriistaa? Itse vahvasti epäilen. Uskon naisten kantaneen pienempää riistaa miesten hoitaessa mammutteja ja härkiä tms...

Kova suoritus kaikesta huolimatta.
Lainaus käyttäjältä: Toope - maaliskuu 22, 2024, 19:20:44Siis fyysisesti heikommat naisetkin kaatoivat suurriistaa? Itse vahvasti epäilen. Uskon naisten kaataneen pienempää riistaa miesten hoitaessa mammutteja ja härkiä tms...
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

^


"Kantoivat" minäkin sen luin enkä edes huomannut lukevani mitään kummallista. Normaalia toopeajattelua, että elukka kannetaan kokonaisena kotipesään ja vasta siellä pilkotaan paloiksi.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - maaliskuu 23, 2024, 09:01:47Toopella on kova luotto esi-isiin (ja -äiteihin).
Siis fyysisesti heikommat naisetkin kantoivat suurriistaa? Itse vahvasti epäilen. Uskon naisten kantaneen pienempää riistaa miesten hoitaessa mammutteja ja härkiä tms...

Kova suoritus kaikesta huolimatta.
Lainaus käyttäjältä: Toope - maaliskuu 22, 2024, 19:20:44Siis fyysisesti heikommat naisetkin kaatoivat suurriistaa? Itse vahvasti epäilen. Uskon naisten kaataneen pienempää riistaa miesten hoitaessa mammutteja ja härkiä tms...

Nyt meni pointti ohi? Selitä!

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Toope - maaliskuu 23, 2024, 21:21:28Nyt meni pointti ohi? Selitä!

Lue Hipin kommentti, jos vaikka auttaisi.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

Internetin alkuaikoinahan netissä kiersi koosteita lääkäreiden hauskoista saneluista. Nykyisin lääkärit kirjoittavat itse potilaan tietoihin kaiken tarvittavan informaation, mutta eipä laatu siitä ole parantunut. Tässä malliksi eiliseltä nuorimmaisen käynnistä päivystyksessä.

Esitiedot
.... nainen, ei perussarauksia. Tänään päivällä keittiössä mandariiniin sormet menneet vuoksi etusormesta pala irronnut.


Muut kohdat muistiinpanoista olikin ihan ymmärrettäviä ja asiallisia.

Saattaa olla, että mandoliini oli kirjoittajalle tuntematon keittiöväline, niin tuli kirjoitettua tutumpi sana tilalle. Olisi ehkä polilaskin voinut käyttää helpompia sanoja, jotta kuvaus olisi myöhemminkin ymmärrettävissä.

.... nainen, ei perussairauksia. Tänään päivällä sormet menneet viipalointilaitteeseen, jonka vuoksi etusormesta irronnut pala.

(myös keskisormesta oli ihoa viipaloitunut pois ja molemmat sormet on paketoituna, mutta onneksi ei luihin asti tullut osumaa)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

^
Täytyy myöntää, että itsellekin maniskasta ei tule mieleen sormien viipaloida, vaan soittopeli.



Tuolla ahkera harjoittelija voisi saada sormivamman helpommin kuin hedelmällä...
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

Syyllinen oli vähän tämäntyyppinen kapine



jota myydään nimikkeellä Monitoimileikkuri/mandoliini

Mandoliinin nimellä on paljon erilaisia malleja ja mandoliinista on kai tullut jonkinlainen uusi yleisnimi noille kyökkigiljotiineille.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Brutto

- Suomi vähentää tuhansia vihamiehiä, vaikka tarve olisi vähentää 200-300 000 vihamiestä

- Toope -
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."