Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Fiilikset ja päivän mietteet

Aloittaja Amore, tammikuu 03, 2019, 18:17:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hippi

Huh, taisi aamulla mennä kylmä "luihin ja ytimiin". Olen aina ihmetellyt, mitä tuo tarkoittaa tai miltä se tuntuu. Nyt luulen tietäväni.

Vein ensin roskat ihan vain verkkareissa ja hupparissa vain nuuhkiakseni, millainen ilma on lähteä kolaamaan pihaa. Oli todella leppeä pikkupakkanen, joten kävin hakemassa vain kuoritakin ja musiikkivehkeet mukaan. Puuhailin parin tunnin session ja palasin lounaalle. Vasta jonkin ajan kuluttua, kun heitin torkkupeiton päälle ja aloin katsoa Netflixiä, kuomasin, että jalat oli vielä aivan kylmät, vaikka olin käynyt lämpöisessä suihkussa, syönyt ja oleillut sisällä pitkän tovin ulkoilun jälkeen. Vasta nyt alkaa tuntua kunnolla lämpimältä, mutta veikkaan, että ensi yöksi joudun vielä laittamaan univillasukat jalkaani.

Hiukan hämmästyin, kun vasta nyt tarkistin, että juuri siihen aikaan, kun olin ulkona, oli lämpötilassa notkahdus -13 asteeseen. Ehkä olisi kannattanut vilkaista mittariinkin eikä luottaa pikaisen piipahduksen antamaan vaikutelmaan vaatetusta miettiessä.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Jos pitäisi jostain syystä olla salaisissa agenttitehtävissä englanninkielisellä nimellä, valitsisin nimekseni Rooster Badhamin.

Sanaleikkinä siitä tulisi Booster Radham. Ei huono sekään.

edit: Googlasin Rooster Booster - ei jatkoon. Sehän on olemassaoleva kanojen lisäravinnebrändi.

https://www.roosterboosterproducts.com/our-products

Yleinen mielipide on aina väärässä.

"Yhteiskunta hyötyy traumatisoituneista huippuosaajista, ..."
Valtteri Lindholm

Käsitteet ja sanat ovat ajattelun välineitä ja jos niitä ei hallita, saati että niitä käytetään väärin, vääristyy ajattelukin.   Antti Kuosmanen

Hippi

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 04, 2025, 11:29:07Rooster Booster - ei jatkoon. Sehän on olemassaoleva kanojen lisäravinnebrändi.

Tuosta kyllä tulisi mieleen enemmänkin kukon siniset pillerit kuin tipujen herkku :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - tammikuu 04, 2025, 12:03:23
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 04, 2025, 11:29:07Rooster Booster - ei jatkoon. Sehän on olemassaoleva kanojen lisäravinnebrändi.

Tuosta kyllä tulisi mieleen enemmänkin kukon siniset pillerit kuin tipujen herkku :D

Hehhe. Kaikkea sitä mieleen juolahtaakin.  ;)

Toisaalta, kova homma se on jo parinkin tusinan kanan lauman hoiteleminen. Ehkä siinä lisäapu on tarpeen.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

"Yhteiskunta hyötyy traumatisoituneista huippuosaajista, ..."
Valtteri Lindholm

Käsitteet ja sanat ovat ajattelun välineitä ja jos niitä ei hallita, saati että niitä käytetään väärin, vääristyy ajattelukin.   Antti Kuosmanen

MrKAT

HS:n tilausta harkitsen nyt vakavasti, onhan Trump-myllerryskin tulossa.
HS:n tarjous on lyhentynyt viikon ajan, enää 30.1 asti olisi ilmainen. Ne kostaa kun en heti tarttunut tarjoukseen.
  Mutta hauskasti Incognito-tilassa tarjous on toinen: ilmainen Hesari tulisikin 17.3. saakka! Ja ½ hintaan syyskuulle asti. ;D

JK. HS-tilaus on tehty! 2 kuukautta ilmainen! :D
"Kännissä mouhonnut Tomi Immonen teki toisenkin järkyttävän virheen – Tämän takia persu uhriutuu ja syyttää muita" - Sanna Ukkola IL 16.1.25

Hippi

Voi hitto, oli pitkin päivää vähän säätelyä, että mitä teen. Kun vihdon päätin, että nyt pitää katsoa pitkästä aikaa Eduskunnan kyselytunti, niin eihän sitä tule. Höh, piti tarkistaa Eduskunnan sivuilta, niin vasta viikolla 6 alkaa täysistunnot ja ensimmäinen kyselytunti siis 6. helmikuuta.

Onko ne siihen asti joululomalla vai mitähän ne tekee vai tekeekö mitään?

Tuubien katselu siis jatkuu  :-\

Hiha

Lainaus käyttäjältä: Hippi - tammikuu 16, 2025, 16:05:10Onko ne siihen asti joululomalla vai mitähän ne tekee vai tekeekö mitään?

Yrittävät päästä Bangkokiin... 🤣🤣🤣

Toope

Määräaikainen työsuhde päättyi tänään. Vähän haikea fiilis, kun oli mukava paikka. Takaisin en silti mene, koska ei ole paikassa tulevaisuutta. Nyt pitää lähteä positiivisin mielin kohti uusia nöyryytyksiä ja pettymyksiä.

Hippi

Ärsyttää, kun ainakin FB:n kommentoinnissa, Mesessä ja WhatsAppissa viesti lähtee kuin ammuttuna Enteriä painaessa, vaikka noissa on erillinen käkätin viestin lähettämiselle.

Ainakin minulle käy monesti niin, että kesken oleva viesti karkaa julkisuuteen, kun olen sitä vasta kirjoittamassa. Rivinvaihtohan noissa tehdään Shift+Enter, jotan jos on vähän huonosti shiftiä painanut niin viesti sinkoutuu matkaan. Sanoin, jos sormi osuukin Backspacen sijaan Enteriin, niin sama juttu.

Tietty viisaampaa on aina kirjoittaa Notepadilla viestit valmiiksi ja vasta sitten siirtää ne lähetysalustalle. Mutta sekin tuntuu välillä turhalta, jos aikoo kirjoittaa vain lyhyen viestin. Minulla vaan tuppaa kirjoittaessa viesti pitenemään aika usein ja sitä myöten virhemahdollisuus kasvaa.