Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Fiilikset ja päivän mietteet

Aloittaja Amore, tammikuu 03, 2019, 18:17:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Brutto - maaliskuu 06, 2019, 11:50:26
Hommattiin porukalla sulle nuori arabi synttärilahjaksi. Rusetin kera.

Rusetti lahjassa olisi hyvä olla 100% kotimainen, tällainen:  https://www.woodie.fi/?gclid=EAIaIQobChMIm-PBwJ_t4AIVDdOyCh2JDgj9EAAYAiAAEgKBefD_BwE

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Kopek - maaliskuu 06, 2019, 08:34:31
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 04, 2019, 17:34:22
Tapahtuisi edes joskus jotakin hyvääkin, mutta nööööööyyyyyy. Ainakin yllätysten pitää aina olla perseestä. Vaikkei tämä niin yllätys ollut, arvasin kyllä että pitkään tyhjillään olleeseen naapurin asuntoon muuttaa joku nimenomaan syntymäpäiväkuukautenani.

Tulen kotiin ja taulussa komeilee ns. arabin sukunimi. Ei tietoa onko mies vai nainen.

Ehkä uusi naapuri merkitsee käännekohtaa NB:n elämässä. Hän tutustuu naapuriin ja kääntyy suvakiksi.

Tuo oli leikkiä, mutta arabinaapuriin tutustuminen, jos se olisi mahdollista, voisi avartaa maailmankuvaa. Hyvähän erilaisia ihmisiä on tuntea. Satojen miljoonien arabien joukossa on ihmisiä moneen lähtöön kuten suomalaisissakin. On mukavia ja vähemmän mukavia. Toivottavasti naapuri kuuluu jälkimmäisiin. Tutustumisessa vieraaseen ihmiseen on tietysti aina riskinsä. Sitä ei voi peruuttaa, jos tyyppi osoittautuu riippakiveksi.

NB on kirjoittanut syntymäpäivästään niin monessa yhteydessä, että päätin osallistua hänen synttäreihinsä etänä lupaa kysymättä. Tarkkaa päivää en tiedä, mutta jonakin päivänä tämän kuukauden aikana aion juoda yhden kakkukahvin tai vastaavan NB:n syntymäpäivän kunniaksi. Tämä tapahtuu ehkä Berliinissä, johon olen menossa kolmeksi viikoksi. Otan kuvan tapahtumasta ja esitän sen. Joka tapauksessa toivotan onnea jo nyt.

Olen vähän ihmetellyt miten yhteen ihmiseen tutustuminen avartaisi kokonaista maailmankuvaa. Itse en ainakaan edusta koko maailmaa enkä edes suomalaisia, että jos minuun tutustuu niin ei tule tuntemaan kuin minut (jos minuakaan).  ;D Toivon että tyyppi on jatkossakin yhtä hissukseen kuin on ollut kuluneen viikon varrella. Oli mistä hyvänsä, mitä sukupuolta hyvänsä etc.

Kiitos kumminkin onnentoivotuksista, onnea tässä jo olisikin tarvis pikkuhiljaa vaihtelun vuoksi...

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Brutto - maaliskuu 06, 2019, 11:50:26
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 04, 2019, 17:34:22
Tapahtuisi edes joskus jotakin hyvääkin, mutta nööööööyyyyyy. Ainakin yllätysten pitää aina olla perseestä. Vaikkei tämä niin yllätys ollut, arvasin kyllä että pitkään tyhjillään olleeseen naapurin asuntoon muuttaa joku nimenomaan syntymäpäiväkuukautenani.

Tulen kotiin ja taulussa komeilee ns. arabin sukunimi.

Hommattiin porukalla sulle nuori arabi synttärilahjaksi. Rusetin kera.

Sepä olisikin dilemma että jos olisi hyvännäköinen ja hyväluonteinen nuori arabi, että merkkaisiko se sitten jotain. Mutta eiköhän ne kiiltokuvapoitsut viihdy vähän isommissa mestoissa eikä muuta hevon kuuseen jossa minä asun. Eli tod.näk. siellä on joku vanha ukko.  ::)

ROOSTER

Ajattelin, miten olin perheeni kanssa autosta kovin riippuvaisia kun lapset olivat pieniä. Kaksi, alle kolmekymppistä asuntovelkaista kolmen lapsen vanhempaa, kävi kymmenien kilometrien päässä töissä, lapset piti viedä aamuisin hoitoon ja autot olivat vanhoja paskoja.

Siinä ajellessa pimeässä ja loskassa viisitoista vuotta vanhalla autolla puolenyön aikaan mummolasta kotiin, ei voinut olla ajattelematta, että miksi parhaimmat autot ovat niillä jotka niitä vähiten tarvitsevat. Hyvällä tuurilla, kohtuullisella ajotaidolla sekä pikaremonttiosaajana pärjäiltiin nämä vuodet.

Meillä vaimo ajoi paremmalla romulla, ainakin jos lapset olivat kyydissä. Hirvittää joskus katsoa, kun mädällä Puntolla kuljetetaan lapsilaumaa ja yksinäinen pukumies painaa kylkeä viistäen uudella turbollaan ohi, kuraa lennättäen.





Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Brutto

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - maaliskuu 07, 2019, 12:27:20
Hirvittää joskus katsoa, kun mädällä Puntolla kuljetetaan lapsilaumaa ja yksinäinen pukumies painaa kylkeä viistäen uudella turbollaan ohi, kuraa lennättäen.

"Pöly mosurin silmille vaan, perkele. Ei ole pojat pensapulasta tietoa silloin, kun herra ajaa kenttähuoransa kanssa. "
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Hippi

No nyt on tähdet erikoisessa asennossa, kun

SOTE kaatui
Hallitus kaatui
Naistenpäivä

Kaikki samana päivänä :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Sepe


-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

ROOSTER

Naiset! Hyvää päivää.

Hyvää päivää naiset.

Hyvää naistenpäivää. 

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Kiitos ja onpa kaunis kukka-asetelma :)

Kerrankin jotain muuta kuin tavanomainen ruusupuska.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - maaliskuu 08, 2019, 19:01:25
Kiitos ja onpa kaunis kukka-asetelma :)

Kerrankin jotain muuta kuin tavanomainen ruusupuska.

Siinä on perhonenkin  ;D
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - maaliskuu 08, 2019, 19:04:38
Lainaus käyttäjältä: Hippi - maaliskuu 08, 2019, 19:01:25
Kiitos ja onpa kaunis kukka-asetelma :)

Kerrankin jotain muuta kuin tavanomainen ruusupuska.

Siinä on perhonenkin  ;D

No niinpäs on. Kyllä joutui pienen hetken sitä etsimään, kun on niin noiden kukkien värinen ettei erottunut ensin ollenkaan :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Makeutettuja juomia en usein viitsi juoda. Palautusjuomatkin ovat niin imeliä että treenien päälle kun niitä kiskoo, alkaa etoa (veteen tai maitoon sekoitettavat herajauhot kyseessä). Jotain hapanta on tehnyt mieli. Kahvia en saa alas, teetä en voi kovin usein juoda kun vatsa ärtyy. Alkoholin kanssa sama juttu.

Mutta tulikin nyt oivallus kokeilla alkoholitonta punaviiniä. Jos ei vatsa sitäkään siedä, niin jokin muukin ärsyttää sitä kuin vain alkoholi tai kofeiini yms.

Mahtaakohan alkoholittomassa viinissä olla samat terveysedut kuin normaalissa viinissä?

urogallus

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 09, 2019, 11:42:50
Makeutettuja juomia en usein viitsi juoda. Palautusjuomatkin ovat niin imeliä että treenien päälle kun niitä kiskoo, alkaa etoa (veteen tai maitoon sekoitettavat herajauhot kyseessä).

Olen ymmärtänyt, että tavallinen maito on parempi palautusjuoma kuin "oikeat" palautusjuomat.

Norma Bates

Miksiköhän hyllyt sitten pursuaa pussia ja purnukkaa. Toisaalta olen kyllä itsekin käyttänyt niitä vähän sillä mielellä että leikitään nyt tosi sporttia tässä elämänvaiheessa. En tiedä olenko tullut erityisen palautuneeksi.