Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Fiilikset ja päivän mietteet

Aloittaja Amore, tammikuu 03, 2019, 18:17:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Brutto - kesäkuu 21, 2022, 09:46:42
Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 21, 2022, 09:37:47
No, nyt ollaan huomenissa menossa kohti syksyn pimeyttä hyvää vauhtia :D

Kesäpäivänseisauksena päivä on pisimmillään

Pitää ruveta jo miettimään mitä joulupöytään laittaisi ja viettääkö uudenvuoden kotona vai mökillä...?

Tilasin k-marketista varmuuden vuoksi vajaan kuuden kilon kinkun.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

^
No hyi helvetti, etkö ikinä kyllästy tuohon kinkun mässytykseen?

Minulle riittää hyvinkin se muutaman päivä peräkkäin jouluna ja sen lisäksi jämistä tehtyä hernekeittoa ehkä noin 5-6 pakkausta pakastimesta vuoden aikana otettuna. Kussakin pakkauksessa on noin kaksi ruoka-annosta, ehkä kolmekin. Mutta en kyllä kinkkuateriaa kesähelteillä haluaisi., joten ei kannata kutsua kylään. Sen kakun tiimoilta voisin tullakin :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 23, 2022, 09:51:44
^
No hyi helvetti, etkö ikinä kyllästy tuohon kinkun mässytykseen?

Minulle riittää hyvinkin se muutaman päivä peräkkäin jouluna ja sen lisäksi jämistä tehtyä hernekeittoa ehkä noin 5-6 pakkausta pakastimesta vuoden aikana otettuna. Kussakin pakkauksessa on noin kaksi ruoka-annosta, ehkä kolmekin. Mutta en kyllä kinkkuateriaa kesähelteillä haluaisi., joten ei kannata kutsua kylään. Sen kakun tiimoilta voisin tullakin :D

Vaikka minä syön kinkkua enemmän kuin sinä, joulukuuta lukuun ottamatta minä syön sitä harvemmin kuin sinä 8)
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

^
Eihän se hernekeittoon dumpattuna maistu kinkulta ollenkaan, saati sitten kinkkuaterialta :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

^
selittelyn makua, ja se on selvästi kinkkua.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 23, 2022, 08:35:13
Lainaus käyttäjältä: Brutto - kesäkuu 23, 2022, 07:52:29
Lainaus käyttäjältä: Socrates - kesäkuu 22, 2022, 11:40:49
Epätoivoinen taistelu hellettä vastaan aloitettu. Asensin ilmastointilaitteen valmiiksi tulevaa kärsimystä vastaan.

Sama ongelma. Kaupunkiasunnossa ei voi pitää edes ikkunoita öisin auki kun koko kaupunki ja puolet muusta Suomesta juhlii ikkunani alla aamuun asti lähes joka yö. Onneksi sentään maaseutuasunnossani on yörauha ja tehokkaat ilmalämpöpumput.

Nyt olen jäänyt miettimään, että ei kai Brutto ole jättänyt rakasta Tamperettaan ja muuttanut lähemmäs maaseutuasuntoa esim. Helsinkiin?


Tampereella tietyt palvelut ja tapahtumat ovat keskittyneet melko suppealle alueelle, joten ihmistiheys niissä on monesti suurempi kuin missään pääkaupunkiseudulla. Ja jostakin syystä se ikkunoitteni alle sijoittautunut ihmismassa tuntuu olevan jatkuvasti juhlatuulella.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Brutto - kesäkuu 23, 2022, 12:38:16
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 23, 2022, 08:35:13
Lainaus käyttäjältä: Brutto - kesäkuu 23, 2022, 07:52:29
Lainaus käyttäjältä: Socrates - kesäkuu 22, 2022, 11:40:49
Epätoivoinen taistelu hellettä vastaan aloitettu. Asensin ilmastointilaitteen valmiiksi tulevaa kärsimystä vastaan.

Sama ongelma. Kaupunkiasunnossa ei voi pitää edes ikkunoita öisin auki kun koko kaupunki ja puolet muusta Suomesta juhlii ikkunani alla aamuun asti lähes joka yö. Onneksi sentään maaseutuasunnossani on yörauha ja tehokkaat ilmalämpöpumput.

Nyt olen jäänyt miettimään, että ei kai Brutto ole jättänyt rakasta Tamperettaan ja muuttanut lähemmäs maaseutuasuntoa esim. Helsinkiin?


Tampereella tietyt palvelut ja tapahtumat ovat keskittyneet melko suppealle alueelle, joten ihmistiheys niissä on monesti suurempi kuin missään pääkaupunkiseudulla. Ja jostakin syystä se ikkunoitteni alle sijoittautunut ihmismassa tuntuu olevan jatkuvasti juhlatuulella.

Huh helpotus, sillä Tampere on ehdottomasti yksi lempikaupungeistani, eikä sen ajatteleminen olisi enää samaa ilman Bruttoa!

No, ties vaikka minäkin taas kesällä olen siellä mökäämässä ja Bruton unet pilaamassa ;D

T: Xante

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 23, 2022, 12:46:17
No, ties vaikka minäkin taas kesällä olen siellä mökäämässä ja Bruton unet pilaamassa ;D

Jälleen yksi Kantis-miitin paikka!  8)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

^
Tampereelle en lähde, en. Asemalla olen käynyt useammankin kerran joko ajamassa läpi tai vaihtamassa toiseen junaan.
En tiedä, mistä syystä Tampere on aina minua ärsyttänyt ja se on vähän nolo kaupunki mielestäni. Tapparassakin on ihan paskoja pelaajia ollut aina.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 22, 2022, 10:58:40
Nyt sitten huomenna stressaa, kun odotan sen söpön lääkärin soittoa. Siinä kyllä menee koko päivä pilalle, kun en halua vastata puhelimeen ollessani jossain menossa. Tai ehkä ei koko päivää, jos tuo soittasi jo aamupäivästä.

Olin unohtanut, että minulla oli tänään hammastarkastus, johon oli mentävä. En siis voinut vahtia puhelinta kaiken aikaa ja mennen tullen matkan ajan puhelin oli äänettömällä, kun en halua ulkona puhua. Sitä paitsi, vaikka olisi ollut äänellisenäkin, niin tuskin olisin ehtinyt pysähtyä, hypätä fillarin selästä ja kaivaa puhelimen repusta ennen kuin soittaja olisi jo lopettanut yrittämisen.

Miten voikin onnistua niin, että palattunani kotiin, vaihdoin kotivaatteet päälle ja istahdin läppärin ääreen, niin puhelin soi ja söpö lääkäri soitti. Ei olisi voinut olla onnistuneempi ajoitus ja nyt minulle jää koko loppupäivä vapaaksi ilman stressiä :)

Voisin fillaroida vielä kaupoille ostamaan jotain herkkuja, niin juhlittaisiin Aatun nimipäivää <3
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

TSS

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - kesäkuu 23, 2022, 12:49:45
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 23, 2022, 12:46:17
No, ties vaikka minäkin taas kesällä olen siellä mökäämässä ja Bruton unet pilaamassa ;D

Jälleen yksi Kantis-miitin paikka!  8)

Onko muuten koskaan järjestetty tai edes puolitosissaan suunniteltu miittiä akselilla Näkkäri-Jatkumo-Kantapaikka?

-:)lauri

Zalandon vaatelähetyslaatikko oli hieman liian iso käsissä kannettavaksi. Sain onneksi siskon autokuskiksi, mutta tulevaisuuden varalta pitäisi varmaan sijoittaa olutkärryihin, niin onnistuisi tuo isokokoisten laatikoiden kotiin roudaaminen.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

^
Mitä mitä, eikö ne siellä viikkaa vaatteita lähetyslaatikkoon sopivaksi  :o
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: TSS - kesäkuu 23, 2022, 13:19:13
Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - kesäkuu 23, 2022, 12:49:45
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - kesäkuu 23, 2022, 12:46:17
No, ties vaikka minäkin taas kesällä olen siellä mökäämässä ja Bruton unet pilaamassa ;D

Jälleen yksi Kantis-miitin paikka!  8)

Onko muuten koskaan järjestetty tai edes puolitosissaan suunniteltu miittiä akselilla Näkkäri-Jatkumo-Kantapaikka?

Näkkärin aikaan kai olikin muutama miitti ja siellä Tampereen suunnassa ainakin yksi. Olin melkein  jo menemässä, mutta sitten tuli joku muu pakko.

T: Xante