Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Fiilikset ja päivän mietteet

Aloittaja Amore, tammikuu 03, 2019, 18:17:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 32 Vieraat katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Olen ajellut moottoripyörällä holtittomasti ja hurjasti.

Auton kanssa olen kolaroinut prätkällä kahdesti, toisessa syy oli auton, toinen case oli ehkä 50-50. Omia aikojani olen kaatunut muutaman kerran, onneksi pienellä vauhdilla, ilman vakavia seurauksia.

Autolla kolarointeja on vyöllä varmaan viisi joista syyllinen en ole tainnut olla yhteenkään. Ojaanajoja ja suistumisia lienee saman verran joista yksi oli suistumiseen johtanut väistö ja loput urheiluhengen tai ääriolosuhteiden tuotosta.

Jos olisin uskovainen, sanoisin että varjelusta on ollut mukana. Luultavasti minulla on ollut kasapäin onnea ja nopeat refleksit. Enhän minä tätä muuten kirjoittaisikaan.

Minkä takia nuorena pitää ajaa kuin hullu?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

^
Nuorethan on vähän hulluja ja nyt tarkoitan positiivisessa mielessä sitä rajojen hakemista. Nuorena taitaa myös selvitä niistä onnettomuuksistakin vähän helpommalla, kun elimistö on vielä freesi. Vanhuus ja hulluus on aika vaarallinen yhdistelmä :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - maaliskuu 05, 2023, 13:06:16Vanhuus ja hulluus on aika vaarallinen yhdistelmä :)

Jokaisen autoilijan pitäisi analysoida omaa ajokuntoaan ja tehdä itse tarvittavat johtopäätökset. Olen ollut kanssaihmisistä huomaavinani, että 80-ikävuoden jälkeen itsepäisyys saattaa kasvaa uskomattomiin mittoihin samalla kun ympäristön havainnointi- ja uudenoppimiskyky heikkenevät rajusti. Autoilijoita on paljon vielä sen ikäisiä mutta moottoripyöräilijöitä vähemmän. Mistähän se voisi johtua. ;D

Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1cf42c04-2d7a-46ec-9a0c-5acca671eddb– Pappa vain jatkoi ajamista. Hänet saatiin kiinni pitkän takaa-ajon jälkeen. Hän kertoi, että huomasi kyllä jotakin tapahtuneen, mutta ei viitsinyt pysähtyä,...
...
Liikenneturvan mukaan iäkkäät ovat yliedustettuina vakavissa liikenneonnettomuuksissa. Onnettomuusriski lähtee tasaiseen nousuun noin 70 vuoden iässä.
Kun pää ei käänny
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Socrates

Kevyttä perseilyä tänään: toinen kävelysauva hajosi lenkin loppupuolella. Paiskasin osat muurin yli jonkun laitoksen pihamaalle.

Roskaaminen on hyvää soft perseilyä.
Kävelevä kremppakertymä

Hippi

^
Minulla olisi yhdet itselleni liian lyhyeksi ruuvatut teleskooppisauvat, jotka joutaisi komerosta käyttöön jollekin :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Socrates

^ menin saman tien Toriin ja eikös joku siellä kauppaa just yhtä saman mallin sauvaa, kun toinen on hänellä vääntynyt.

Sattuma on ihmeellinen asia.
Kävelevä kremppakertymä

Hippi

Oli kyllä vähän hankala lenkki pitkän tauon jälkeen, kun lenkin varrella oli hiekkaista asvalttia, kovaa jäätä ja vielä tallaantunutta lunta. Noista viimeksi mainittu oli kyllä paras, kun ei sauvat lipsuneet. Mutta kaiken kaikkiaan hyvä lenkki tuli tehtyä ja koko 45 minuuttia pysyi rytmi päällä noista pienistä hankaluuksista huolimatta. Aika passelisti oli vaatettakin, että en läkähtynyt.

Tuo on kyllä ehdottomasti, hieronnan jälkeen, niska- ja hartiakireyden avaaja. Vaatii vain omaa aktiivisuutta ja liikkeelle lähtöä, mikä ei aina ole kivaa.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Socrates

Huono keli sauvakävellä. Jäisiä kohtia ja sitten lumetonta ja jäätöntä asvalttia, jossa on älyttömästi hiekkaa eli joutuu kopsuttelemaan piikeillä nekin kohdat, kun tassu ei pidä.
Kävelevä kremppakertymä

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

^
Ei nyt ihan noin vähissä pärjännyt, sillä täällä oli viitisen astetta pakkasta ja paikoin tuulikin oli aika pureva. Poikkeuksellisesti koko lenkin ajan oli ohuet neulesormikkaat kätösissä, kun monesti ne joudun ottamaan pois jo alkumatkasta.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Norma Bates

On nyt foorumi niin henkitoreissaan muutenkin, että lienee sopiva paussin paikka. Yritän tukkia turpani joksikin ajaksi.

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Awws Kiitos :)

Sain jo aamusella pihalla naistenpäiväonnittelut huoltomieheltä, joka tuli auraamaan pihaa siltä osin, kun en ollut vielä ehtinyt kolata. Tällä kertaa tuo oikein pysäytti traktorinsa siihen kohdalleni, kun olin rappusyvennyksessä syrjässä, ettei hänen tarvitse olla huolissaan siitä, että ryntäisin koneen alle.

Siinä hetken aikaa rupateltiin ja hän päivitteli, mitä kovan työn olen talven aikana tehnyt, kun niin tarkoin olen putsannut aina pihaa. Kysäisin siinä samalla, että onko ne tulossa hiekoittamaan vai mätänkö hiekat rappujen eteen ennen kuin lopetan. Oli kuulemma koko kalusto lumilla ja vasta iltapäivällä tulee hiekat, joten sanoin hoitavani saman tien rapun edustat. Lopuksi hän vielä toivotteli hyvät naistenpäivät ja jatkoi sitten hommia.

Juuri, kun olin rappujen edustat hiekoittanut ja laittamassa kamoja kasaan, niin pihaan tuli pikkutraktori tmv. huristin ja kiersi pihan kertaalleen ja pysähtyi kohdalleni. Kuskina ollut nuorimies sanoi, että ajoi nyt kapeasti hiekat, että on noin metrinen kulkuväylä hiekoitettu, mutta myöhemmin tulee varsinainen hiekoittaja. Oli se lumimies soittanut, että pihassa on liukkautta, niin tuollainen ylimääräinen palvelu tuli.

Noin meillä huolto toimii :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

kertsi

Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️