Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Fiilikset ja päivän mietteet

Aloittaja Amore, tammikuu 03, 2019, 18:17:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 44 Vieraat katselee tätä aihetta.

-:)lauri

#6300
Udemyssä alkoi ale. Ainakin niiden kurssien osalta, joiden alea olen tässä jo tovin odotellut. Sain 79 euron kurssin noin 12 eurolla. Seuraavaksi pääsee siis tutustumaan Electron js -ohjelmointiin. Electron mahdollistaa - jos olen oikein ymmärtänyt - natiivien appsien rakentelun web-työkaluilla. Mitä olen Electronista käytyyn keskusteluun pintapuoleisesti tutustunut, Electronin huono puoli on se, että se toimii Chrome-selaimen arkkitehtuurin päällä tarkoittaen, että varsinkin simppelit Electron-softat sisältäessään Chrome-selaimen, vievät suhteettoman paljon koneen resursseja.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Xantippa

Juhlat on juhlittu. Nykyään mennyt paljon rennommaksi tuokin, paikka oli kaunis ja ruoka hyvää. Plussana oli käyminen tuolla siskon kanssa, eli matkat meni mukavasti, vaikka sitä olikin lähes tunti suuntaansa.

Nyt sitten jo kotivaatteet päällä ja villasukat jalassa!

T: Xante


Hippi

Juhlissa parasta minusta on kotiinpaluu :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️


Norma Bates

Ennevvanhaan 15-vuotiaana päästiin ripille. Nykyään kuuluu viimeistään siinä iässä seota ja puukottaa joku. Uutisten perusteella siis teineillä veitsi vilahtaa tuon tuostakin. Eikö niillä mitään muita harrastuksia enää ole kuin toistensa puukottaminen.

ROOSTER

Miten voi pahiten järkyttää naista? Tietenkin moittimalla jotain kohtaa hänen kehossaan rumaksi. Vaikka olisi muutoin miten kaunis tahansa, se aiheuttaa välittömän itsetunnon romahduksen.

Lainaus käyttäjältä: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/827107e7-d105-4ec8-be0d-03e8556f159bSiitä huolimatta kommentit sattuvat.

– Kun näet sellaista, niin kyllä se sotkee (mielenterveyttä), Rexha sanoo.

Miehelle taas vastaavat kommentit eivät aiheuta useinkaan mitään - pojille ja lapsille ehkä kyllä. Jos miehelle sanoo: Oletpa ruma paskiainen. Hän todennäköisesti vain kohauttaa hartioitaan, naurahtaa ja asia on unohdettu ja merkityksetön.

Sanoppa hänelle: Mokoma pelle! Silloin on heti täysi raivo päällä ja tuo sanominen muistetaan ikuisesti. Kaveruussuhteet se rikkoo heti.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 04, 2023, 11:28:42
Sanoppa hänelle: Mokoma pelle! Silloin on heti täysi raivo päällä ja tuo sanominen muistetaan ikuisesti. Kaveruussuhteet se rikkoo heti.
Entäs jos sanoo "olet Pelle Peloton"? Minulle on sanottu.
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Hippi

^^
Moittimalla tai vääntämällä vitsiä siitä.

Olen tämän ennenkin kertonut, mutta kerronpa uudelleen.
Noin kuusi tuntia ensimmäisen lapseni syntymästä silloinen mieheni tuli sairaalaan meitä katsomaan. Käytävällä hän käveli minua vastaan ja tökkäsi sormensa edelleen pullottavaan vatsaani ja sanoi: Sun vatsa on kuin mätä hedelmä.

Nauroi siihen päälle alleviivatakseen, miten hauska sanomansa oli, mutta minua ei vieläkään naurata, vaan muistan edelleen miltä se tökkäisy tuntui ja miltä lause kuulosti.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Xantippa

Nyt taitaa olla aika. Ajattelin kokeillla VähänKäytetty palvelua. Minulla on esim. kenkiä, joita tuskin on pidetty ja talvitakkeja, jotka kulkee nurkissa. Ne voi kuulemma pakata, lähettää tuonne ja he sitten kuvaa, rahoittelee ja pistää nettimyyntiin. Jos ei mene kaupaksi, kierrättävät hyväntekeväisyyteen.

Sinne vaan, kunhan saa nurkista pois! Onko kukaan sattunut kokeilemaan, eli onko kerrottavaa?

T: Xante

Toope

Eilen kysyttiin, onko minulla tyttöystävää. Vastasin suoraan, etten tiedä, koska taaskaan en tiedä mitä naiset ajattelevat. Haluaisin, mutta onko liian häiriintynyt minulle?

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 04, 2023, 11:38:49
Nauroi siihen päälle alleviivatakseen, miten hauska sanomansa oli, mutta minua ei vieläkään naurata, vaan muistan edelleen miltä se tökkäisy tuntui ja miltä lause kuulosti.

Uh.. ei voi muuta sanoa.

Ei tulisi ikipäivänä mieleen sanoa mitään tuollaista eikä ylipäätään esittää  loukkaavia kommentteja toisen kehosta. Hipin kuvaamassa ilanteessa ihminen taitaa olla emotionaalisesti puolustuskyvyttömimmillään, joten sitäkin hienotunteisempi pitää olla.

(Tarkoitukseni ei ole ottaa ulkopuolisena kantaa tämän tyyppiseen "sisäpiirin" asiaan eikä arvostella ketään tai mitään. Esitin vain, että minulle ei tulisi vastaavassa tilanteessa eikä muissakaan tilanteissa mieleen sanoa tuolla tavalla. Todennäköisesti tulen esittäneeksi joskus jotain muuta sopimatonta. Kukapa meistä on täydellinen.)

Socrates

Onpas Rainbowin lonkerotölkki ohutta metallia. Siihen tuli pieni reikä, kun kaupan ulkopuolella kassi kolahti johonkin.

Reiästä sihisi lonkerosumua ja valuikin vähän. Tölkki kyljellään pyöränkorissa onnistuin säästämään yli puolet kallisarvoisesta saunajuomasta kotiin asti.
Kävelevä kremppakertymä

Brutto

Kävin äsken hakemassa pikku kyläkaupasta 1,5 litran lonkeropullon. Hinta 3 euroa.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Hippi

Mietin juuri, pitäisikö laittaa miesystäville viestiä, että kaipaan seuraa päivälenkille jäätelön ostoon :)

Noista juomaostoksista. Sain hyvän vinkin "raikkaasta kesäjuomasta", siis ihan vain raikkaasta limusta ja ostinkin sellaisen. Kertaostoksi jäi sekin, kuten useimmiten vain tölkitetyt juomat. Minun suuhuni ne on aina maistuneet metalliselle ihan riippumatta siitä, mitä juomaa tölkistä tulee suuhun sama kalvakka metallinmaku on mukana.

Pari kesää takaperin yritin totutella Noccoa juomaan. Niitä oli tuolloin ehkä puolisen tusinaa eri makua, mutta eipä se makuaine paljoa erottunut joipa niitä mitä tahansa. Lopetin pettyneenä harjoittelun.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Kopek - kesäkuu 08, 2023, 22:23:00
Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 04, 2023, 11:38:49
Nauroi siihen päälle alleviivatakseen, miten hauska sanomansa oli, mutta minua ei vieläkään naurata, vaan muistan edelleen miltä se tökkäisy tuntui ja miltä lause kuulosti.

Uh.. ei voi muuta sanoa.

Ei tulisi ikipäivänä mieleen sanoa mitään tuollaista eikä ylipäätään esittää  loukkaavia kommentteja toisen kehosta. Hipin kuvaamassa ilanteessa ihminen taitaa olla emotionaalisesti puolustuskyvyttömimmillään, joten sitäkin hienotunteisempi pitää olla.

(Tarkoitukseni ei ole ottaa ulkopuolisena kantaa tämän tyyppiseen "sisäpiirin" asiaan eikä arvostella ketään tai mitään. Esitin vain, että minulle ei tulisi vastaavassa tilanteessa eikä muissakaan tilanteissa mieleen sanoa tuolla tavalla. Todennäköisesti tulen esittäneeksi joskus jotain muuta sopimatonta. Kukapa meistä on täydellinen.)
Ei ehkä tule, mutta kuitenkin sinulla tulee mieleen esittää kanssakeskustelijat murhanhimoisina  isännälleen uskollisina ja vailla omaa tahtoa olevina kulkukoirina, jotka pureskelevat ihmisiltä sormet irti. Sellaista "sivistystä" ja loukkaamattomuutta sinulla on. Ja lihavien ihmisten kehoista olet myöskin kirjoitellut loukkaavia. Ja monista muunlaisistakin ihmisistä.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️