Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Suoria keikkoja netissä

Aloittaja Amore, helmikuu 23, 2019, 19:57:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Amore

Suoraan striimattuja keikkoja.

Alkajaisiksi Elvis Show ISTV:ssä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006000066.html
All you need is Love

Aave

Keikalla.fi

"Muusikkojen liitto, Lippu.fi ja Rockway yhdistivät voimansa ja perustivat Keikalla.fi-livestream-palvelun esiintyjiä ja kuluttajia palvelemaan".

Vaikeat ajat vaativat uusia ratkaisuja, pitääpä seurata saittia!
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Hippi

^
Tuohan on hienoa vaikka nyt listalla ei ollut yhtään itseäni kiinnostavaa nimeä.

Mutta olen nykyään niin laiska lähtemään täältä kehäkolmosen ulkopuolelta mihinkään enää ilta myöhällä, että aivan normaalioloissakin olisi ihan kiinnostava juttu. Kotonakeikkailu olisi introvertin märkä päiväuni :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - maaliskuu 17, 2020, 09:07:43Kotonakeikkailu olisi introvertin märkä päiväuni :D

Nyt menee hieman otsikosta sivuun, anteeksi. En voi sille mitään, minulla on rönsyilevä pää joskus.

Voiko miehellä olla märkä päiväuni? Eikö se ole alunperin vain naisiin suunnattu kielikuva?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Aave

Lainaus käyttäjältä: Hippi - maaliskuu 17, 2020, 09:07:43
^
Tuohan on hienoa vaikka nyt listalla ei ollut yhtään itseäni kiinnostavaa nimeä.

Mutta olen nykyään niin laiska lähtemään täältä kehäkolmosen ulkopuolelta mihinkään enää ilta myöhällä, että aivan normaalioloissakin olisi ihan kiinnostava juttu. Kotonakeikkailu olisi introvertin märkä päiväuni :D
Pidetään peukkuja hankkeelle, vaikka ei siellä minullekaan toistaiseksi mitään riittävän kiinnostavaa ollut. Tästähän saattaa myös vielä ilmaantua jokin vastaava  kansainvälinen versio, jossa on todella isoja toimijoita taustalla...

Monissa paikoissa soittoajankohtia on aikaistettu jo vuosia sitten, myös Kehä kolmosen ulkopuolella. Ennen bändit ja artistit aloittivat tyypillisesti jossain 23.00-24.00 välillä, nykyisin jotain 22.15 viimeistään. Se helpottaa merkittävästi myös heidän omaa elämäänsä. Koko Suomen laajuinen ilmiö silti on, että bändin lopetettua klubi tyhjenee saman tien. Se on tosi surku tapahtumajärjestäjien tulojen näkökulmasta - kaikki myynti pitää tapahtua keikan aikana. Osin sen vuoksi isoja paikkoja ja yökerhoja on mennyt nurin siellä sun täällä, Helsingissäkin on enää lähinnä Tavastia. Se ei oikein mairittele, jos halutaan muka leikkiä suurkaupunkia!
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Xantippa

#5
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - maaliskuu 17, 2020, 09:53:59
Lainaus käyttäjältä: Hippi - maaliskuu 17, 2020, 09:07:43Kotonakeikkailu olisi introvertin märkä päiväuni :D

Nyt menee hieman otsikosta sivuun, anteeksi. En voi sille mitään, minulla on rönsyilevä pää joskus.

Voiko miehellä olla märkä päiväuni? Eikö se ole alunperin vain naisiin suunnattu kielikuva?

Kyllä minä olen ymmärtänyt, että märkä uni liitetään miehiin, ja erityisesti nuoriin poikiin. Päiväuni siitä on tullut vasta, kun sitä on alettu käyttämään hieman halventavana ilmaisuna toivomiseen.

T: Xante

Muoksis: vähän aiheestakin: Aamulehti/Moro on järjestänyt jo useita erilaisia live stream-keikkoja.

Hippi

HS näytti Mokoman loppuunmyydyn keikan Tavastia-klubilta helmikuussa, konsertin tallenne on nyt HS:n digitilaajien nähtävissä

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006414949.html

Kesto näyttäisin olevan noin tunti 20 minsaa.

Sorry, tuo nyt ei sitten ole suora  :-[
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hippi


Battle Beast esiintyy tänään treenikämpällään – suora lähetys ISTV:ssä kello 21:30
Koronavirus peruutti konsertit ja yleisötapahtumat. Moni artisti esiintyy nyt etäyhteyksien avulla. Battle Beastin keikkaa pystyy seuraamaan ISTV:stä perjantai-iltana.

Battle Beastin keikka on nähtävissä perjantaina 22.5. klo 21:30 ISTV:ssä.

Lähetys siirtyi Ruutu+-palveluun klo 22:00.



En tiedä, mite tuo sekoilu tuossa tekstissä tarkoittaa. "Siirtyi" - siis milloin siirtyi? Vai tarkoittaako tuo, että IS näyttää vain puoli tuntia ja sen jälkeen se on jossain maksukanavalla tmv. Minulla ei ole aavistustakaan, mikä on Ruutu+ -palvelu.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Aave

Tuolla keikalla.fi -palvelussa ei ollut edelleenkään mitään minua riittävästi kiinnostavaa mutta huomionarvoista oli se, että sinne voi käyttää Smartum-saldoa. Kun on saldo täynnä mutta kulttuuririennot vähissä niin sitä soisi, että tänä vuonna ostetulle saldolle annettaisiin jatkoaikaa.
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Hayabusa

Tämäkään ei ole suora, mutta striiminä vain pari päivää: Led Zeppelin - Celebration Day
Kaksi tuntia sitä parasta itseään!

Linkki löytyy artikkelista
https://www.soundi.fi/uutiset/nyt-tarkkana-yksi-kaikkien-aikojen-odotetuimmista-rock-konserteista-on-katsottavissa-ilmaiseksi-mutta-vain-rajoitetun-ajan/
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

Digihesarin tilaajille tänään tarjolla:

Tasavallan Presidentti on legendaarinen yhtye, jonka muusikoiden soittotaitoa ihailtiin maailmallakin – HS näyttää jäähyväiskokoonpanon keikan suorana lähetyksenä kello 21.30

...
Keikka kuvataan G Livelabissa. Jäähyväiskokoonpanossa keikalla soittavat muun muassa Vesa Aaltonen, Juhani Aaltonen, Esa Kotilainen, Jukka Tolonen, Jukka Gustavsson sekä Jere Haakana, Jari Heino, Juha Kuoppala ja Ilmari Rönkä. Konsertin järjestää yhteistyössä HS:n ja Helsingin juhlaviikonlopun kanssa Viapori Jazz, jossa yhtyeen piti alun perin esiintyä.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️