Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Lemmikkejä, eläimiä, heltymistä

Aloittaja Renttu, helmikuu 24, 2019, 14:17:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aave

^^^
Se ei tarvittaessa ainoastaan pure, sylje ja raavi vaan pahempaa - se tuomitsee. :)
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Aave

Englannin Hampshiressa pelastettiin pieni piski nousuvedeltä drooniin sidotun makkaran avulla: The Guardian.

Ehkä minutkin voisi pelastaa jostain samalla tavalla. Seuraisin hurmattuna makkaradroonia! :)
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Norma Bates


Hippi

^
No, eihän se rääkkää pentua, vaan on itse peloissaan ihan selvästi ja siksi torjuu pennun läpsien sitä.
Värityksestä voisi jopa päätellä, että olisi isäkissa, mutta vasta nyt tapaa pennun ensimmäistä kertaa.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Minulla aikoinaan 1990-luvulla kaksi enokissaa eivät reagoineet muistaakseni millään tavalla siskonsa pentuihin. Pennut eivät ainakaan minun nähden menneet kyllä kertaakaan enojaan lähelle. Siskolleen jompikumpi kolleista kyllä murisi tuona aikana, epäilen että siksi että sisko haisi jotenkin erikoiselle ja täten vieraalle tuolloin.

Hippi

Joo, kissat on persoonia tuossakin, miten suhtautuvat pentuihin. Kuten olen kertonut reilun vuoden ikäinen Aatu sai kaverikseen pienen pennun ja päivän ihmettelyn jälkeen adoptoi pennun niin, että piti siitä huolta kuin emo konsanaan. Imettämään ei tietenkään pystynyt, mutta pesi, hoivaili ja päästi jopa ruokakupille ennen itseään :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Aave

"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000008409384.html...Wickholmin luonteesta ei ole löydy paljonkaan mainintoja, mutta mikään mukava mies hän tuskin oli. Luonnetta määrittivät vastuuntuntoisuus ja säntillisyys, lapsilleen hän oli ankara ja äreä isä.

"Koirista hän sentään piti."

Pientä heltymistä.

Koirat alistuvat, tottelevat ja ihailevat. Isäntäänsä.

Samaa piirrettä on nähtävissä diktaattoreihin suhtautumisessa. Vaikka tapattaa kansaansa estottomasti, orjat kannattavat ja rakastavat, ehdoitta.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Aave

Ai mikä kissa?! Ai tämäkö kissa.gif

Katti on näreissään kun unoset keskeytyivät, ja lämpö kaikkosi. :)
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Aave

"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

ROOSTER

Kiva tarina kaiken synkkyyden keskelle.



Minusta kyseessä on karkeakarvainen, kolmivärinen kettuterrieri. Jotain viisivuotias.

Olenko oikiasa vai vääräsä?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi


Fight every day But we have to sleep Together (YT)

Tuo minusta oli aika hauska ja jäin miettimään, että ankkakin voi kai sitten olla leikkisä. Jos tuon lyhyen pätkän nimeäminen pitää paikkansa, niin nuo leikkivät ja painivat päivittäin ja ovat kavereita keskenään. Harvoin tulee ajatelleeksi, että linnuillakin on tuon suuntaisia tunteita. Oma rajoittunut ajatteluni on nähnyt linnut jokseenkin yksinkertaisina otuksina. Poikkeuksena kai papukaijat ja varikset, joista on ollut enemmän juttuja ja kerrottu niiden taidoista.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Aikamoinen saavutus, ensisynnyttäjältä.

Lainaus käyttäjältä: https://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/art-2000009401483.htmlKun kultainennoutaja Malin alkoi tammikuussa synnyttää, kukaan ei osannut arvata, että se saisi kuin liukuhihnalta 14 elinvoimaista pentua.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Brutto

Nuo pentukuvat pitää laittaa linkin taakse piiloon ja varoitus vielä otsikkoon.

Joudun nyt sitomaan itseni sängynjalkaan kiinni etten lähtisi pentukaupoille Kangasalle.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Aave

"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy