Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Jukebox

Aloittaja Hayabusa, tammikuu 02, 2019, 19:49:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 8 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hippi

Tässä vielä toinen. Hassua, että äänestä kuultu mielikuva toteutui myös silmin nähtynä :D

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

https://m.youtube.com/watch?v=PeMvMNpvB5M&pp=ygUJQmFycmFjdWRh

Perhanan Barracuda jäi soimaan päähän. (Heart.)

https://m.youtube.com/watch?v=lT7I40wWYAQ&pp=ygUNeW91cmUgc28gdmFpbg%3D%3D

Välillä soi sentään myös You're So Vain (Carly Simon).

Aave

Lainaus käyttäjältä: Hippi - toukokuu 27, 2023, 20:21:53
Tässä vielä toinen. Hassua, että äänestä kuultu mielikuva toteutui myös silmin nähtynä :D
Kävi jo mielessä, ovatko herrat lähteneet folkrock-teille suomalaisen Steve'n'Seagullsien hengessä, mutta näyttää olevan yli 10-vuotias pumppu tämäkin. Mainiota menoa!
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Melodious Oaf

Täytyy taas sanoa, että tämä on ollut tosi mieluisa ja antoisa ketju.

Nyt ei ole oikein assosiatiivinen olo, tai tekisi mieli iskeä kehiin jotain puolituttujen raakoja demoja tai jotain mikä ei nyt sovi tähän.

Mutta laitetaan välittömien mielihalujen ohi Viivin jo aika vanha biisi, joka junnaavuudestaaan huolimatta joskus vähän iski tajuntaan mm. sen takia, että puhuja ottaa omakseen myös aika ilmeisesti ei niin ylväitä juttuja:


Hayabusa

^
Mä oon sekasin ku USA
Sopisi hyvin tuonne Yhteiskunta-osioon.  ;D

Noista samalla äänellä laulavista nuorista naisista Viivi kuitenkin hieman erottuu ja hän hyvinkin voi olla se pitkän uran artisti.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

Deeser taas yllätti. Olen suosikeiksi merkannut joitain suomeksi esiintyviä suomalaisia hevibändejä ja kai joku tekoäly nyt päättelee, että mikä tahansa kelpaa. Tämän päivän yllätys ole kyllä todellinen yllätys, kun piti oikein pysähtyä katsomaan, jotta mikä ihme bändi tuo on. Ensin katsoin, että se on Eläkeläiset, mutta ei ollut. Virheellinen vaikutelma tuli biisin alusta :D



Pari muuta suomirockin hirvitystä peltirumpuineen tuli tuon jälkeen, mutta sitten päästiin Idän Pikajunankyytiin ja sitten olikin pihahommat jo tehty ja palasin kotiin hyvillä mielin :)



Ja kun Eläkeläiset tuli mainittua, niin pakkohan sekin vielä oli laittaa soimaan. Mahtaako nuo vielä olla eläkkeellä vai joko ovat menneet oikeisiin töihin?


If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

^Katsoin ensin, että onpas Eläkeläiset löytäneet hienon Hammondin, mutta video olikin originaalista. Joten sama kuva, mutta eri ääni.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

kertsi

^
Minä puolestani katsoin, että olipas laulajalla suomalaiseksi huomattavan vahva tukka, eikä ollenkaan maantienvärinen.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Hayabusa

Kaikille matkustavaisille.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - kesäkuu 08, 2023, 13:58:04
Kaikille matkustavaisille.

Juice ei ole koskaan pahaksi kenellekään.

Tuo Ninth Gate- leffan teema on kamalan ihastuttava:
The Ninth Gate OST ( Wojciech Kilar ) - Opening Titles:
https://www.youtube.com/watch?v=7APF2mUo7bE&list=LLEtY3r3DMqdtf_58PZj70LQ&index=11
Luo leffaan kauhua ja toivoa...


Hayabusa

Lisää matkamusiikkia - vievät kiskot sitten Lahteen tai Mäntsälään. Huomatkaa VR:n dicovaunu.  ;)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Aave

Nyt on oikeasti paha! Korvamatojen aatelia! Olen pahoillani kaikesta, vaikka kappale on kiistatta samalla hyvä; vaan kun se ei sovi korviini!


"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy

Hippi

Pitipäs sattua, että joitain viikkoja sitten olin napannut talteen myöhemmin selvitettäväksi, kun musiikkipalveluni oli tarjonnut soittolistalla alla olevan kuunneltavaksi. Jäi sitten selvittäminen, kunnes nyt sen muistin. En nimittäin aiemmin ollut kuullutkaan koko Lindemannista ennen kuin nämä kohut nyt alkoivat, niin muistin talteen pistämäni. Tietty Rammstein on ollut iät ja ajat tuttu, mutta ei ole kuulunut minun soittolistoilleni lainkaan. En osaa sanoa siitäkö johtuu, että ne Suomessa hitiksi nousseet pari biisiä on olleet yksitoikkoisen tympeitä kuunneltavia. Monesti hittisoitto peittää bändin tai artistin monipuolisuuden. En tiedä onko Rammsteinin kohdalla näin. Joka tapauksessa tämä Lindemann oli ainakin sen verran tuolta soittolistalta poikkeava, että erottui tarkistettavaksi asti, mutta ensimmäistä kertaa kuullessani en osannut yhdistää Rammsteiniin. Sama äijä lienee kuitenkin kyseessä.

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Rammsteinin "Te quiero puta" on ollut ko. laulu- ja soitinorkesterin suosikkini. Johtuu osittain ensimmäisestä kuuntelukerrasta. Olin kyyditettävänä ja pärähti soimaan autoradiosta. Ihmettelin kuskin musiikkimakua. Tämä ei tunnustanut, vaan kertoi biisin tulevan radiosta. Siinä ihmettelimme, että kuulostaa Rammsteinilta, mutta kieli ei ole saksaa. Kappaleen loputtua radiojuontaja kertoi mistä on kyse.

Johdatuksen jälkeen assosiaatio Iberian niemimaalle. Siellä on yllättävän samanlainen musiikimaku kuin täällä Pohjolassa. Eli kun mätetään, niin mätetään kunnolla. Terveisiä erityisesti tämän bändin kotiseudulle!

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur