Kirjoittaja Aihe: Jukebox  (Luettu 182214 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Hippi

• Ikijäärä
  • crazy cat lady
Vs: Jukebox
« Vastaus #1860 : Syyskuu 19, 2023, 12:29:21 »
Eetulle sinne jonnekin sateenkaaren tuolle puolen ❤️

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Poissa Hayabusa

• Kantapeikko
  • dreamer, shaper, singer, maker
« Vastaus #1861 : Syyskuu 19, 2023, 14:53:03 »
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Poissa Hippi

• Ikijäärä
  • crazy cat lady
« Vastaus #1862 : Syyskuu 19, 2023, 16:22:16 »
Kiitos, Elvistä ajattelin itsekin ensin laittaa, mutta sanotaan, että kissat pääsevät sateenkarisillalle, niin siitä tuo oma valintani Eetulle.

Luulen, että Elvistä tulee soimaan täällä lähipäivinä ja erityisesti nuo gospelbiisit, jotka ovat minulle tulleet jonkinlaiseksi voimamusiikiksi. Ei siis mikään yksittäinen kappale, vaan kaikki mitä olen löytänyt. Niistä olen koonnut oman listan, jonka laitan soimaan aina, kun siltä tuntuu. Niissä on käsittämätöntä voimaa myös sellaiselle, joka ei noihin jumaliin usko. Tunne sen tekee.

Minultakin vietiin "baby boy", jostain syystä Eetua tuli kutsuttua Eetu-pojaksi. En muista mistä se on alkanut. Saattoi olla syynä jopa se, että se oli liian kaunis pojaksi. Tämäkin vuori tullaan ylittämään.

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Poissa Hippi

• Ikijäärä
  • crazy cat lady
« Vastaus #1863 : Syyskuu 20, 2023, 08:45:14 »
Eilen oli toisaalla puhetta luukuttamisen vahinkoa tekevästä vaikutuksesta. En siihen kyllä usko, mutta jäipä mieleen ja tämä vitsi vai miksi sitä nyt sanoisi, tuli nyt aamusta vastaan:

Niin olihan se laitettava soimaan, tosin naapureille en tällä kertaa jakanut :)

Poissa Hayabusa

• Kantapeikko
  • dreamer, shaper, singer, maker
« Vastaus #1864 : Syyskuu 20, 2023, 12:30:06 »
Kehopositiivisuusketjun innoittamana.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Poissa Hippi

• Ikijäärä
  • crazy cat lady
« Vastaus #1865 : Syyskuu 20, 2023, 14:05:16 »
Kauan piti minunkin elää, ennen kuin tällaiseen tietoon törmäsin, että Mick Jaggerilla on pitkän muusikonuran tehnyt pikkuveli :D

https://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Jagger