Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Syntymäpäivä

Aloittaja ROOSTER, maaliskuu 06, 2019, 11:20:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Tänään täyttää vuosia ystäväni Aspirin.

Lainaus käyttäjältä: wiki1800-luvun lopussa Bayerilla työskennelleet Felix Hoffmann ja Arthur Eichengrün osallistuivat molemmat merkittävällä panoksella asetyylisalisyylihapon teollisen synteesimenetelmän kehittämiseen, joka valmistui vuonna 1897. 6. maaliskuuta 1899 Bayer sai tuotteelle patentin kauppanimellä Aspirin ja tuote saatiin markkinoille.

Onnitteluni!
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Juuli


Hippi


Onnea, Lennu! Tasavallan ykköskoira viettää syntymäpäiväänsä – suloiset kuvat vuosien varrelta



Minusta tuo on yksi parhaista kuvista, jossa Lennu ja isäntänsä kumpikin ovat todella ilmeikkätä :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Barbie-nukke on nyt 60-vuotias. Miltähän se näyttäisi ikärealistisena. Tai olenhan jotain isovanhempinukkeja tainnut nähdäkin.

Renttu

Lennu johtaa tätä maata. Tämä on tarkkaan varjeltu valtiosalaisuus. Lennu on - näennäisestä harmittomuudestaan ja hilpeydestään huolimatta - leppymätön, ja aina valveilla. Voi sitä, joka Lennun tielle asettuu!

ROOSTER

Ihanainen Marilyn on syntynyt kesäkuun 1. päivänä. Täyttäisi tänään 94 vuotta jos ei...

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Anders Anderes Magobläts

Tänään koronavirus, sellaisena kun me sen tunnemme, täyttää 1 vuotta. Onnea taaperolle!

"Tuotannon nopeuttaminen on vähän sama asia kuin jos sanon kissalle, että istu. Ei se noin vain istu", Rämet sanoo.

Hippi

Nostetaanpa meidän synttäriketju esiin tällä:

Lainaus käyttäjältä: a4 - tammikuu 08, 2022, 12:04:38
Laitan tämän tänne kun en löytänyt synttäriketjua. Päädytäänhän me kaikki lopulta tähän ketjuun.

Hyvää 87. syntymäpäivää, Elvis!
https://www.lansi-savo.fi/paikalliset/4430144 (maksumuurin tuolla puolen)

Tää on ihan yksi parhaista liveistä ikinä :D :D :D

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Tänään on myös 75 v David Bowien syntymästä. Tuli Elvarista mieleen että Taavetti omaa saman päivämäärän 8.1.

a4


Toope

Minulla on sama syntymäpäivä kuin eräällä suurella säveltäjänerolla. Onko sattumaa?

Hippi

Lainaus käyttäjältä: a4 - tammikuu 08, 2022, 21:13:28


Tuo oli ihan hauska ja ehkä hieman yllättäväkin. Olin kuvitellut Lotin paljon muhkeampiääniseksi jopa oopperatyypiksi, mutta varmaan olen sekoittanut johonkin toiseen. Jännästi aika monen biisin alussa hän tavoitti elvismäistä äänenväriä, mutta jatko meni aina ihan omiin nimiin. Ei tuota kuitenkaan miksikään imitaatioksi ollut edes tarkoitettu.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Tammikuun alku näyttää olevan kultakurkkujen maailmaan putkahtamisen sesonkiaikaa. Roderick 77v.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Anders Anderes Magobläts - tammikuu 10, 2021, 12:05:04
Tänään koronavirus, sellaisena kun me sen tunnemme, täyttää 1 vuotta. Onnea taaperolle!



Näyttäisi tulleen 2 vuotta täyteen.

Melko kehittynyt ikäisekseen - levittänyt itseään jo miljardiin ihmiseen ja leviää nykyisin ilman ihmisen apuakin.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS