Kirjoittaja Aihe: Twitter  (Luettu 70 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Eläimen kokoinen möhkäle

• Kantapeikko
Twitter
« : Helmikuu 15, 2020, 00:20:53 »
Olen yrittänyt seurata twitterkeskusteluita nyt jo jonkin aikaa. Varsinkin kun en itse osallistu keskusteluun siellä, säilyy ainakin sellainen ulkopuolisuuden tunne, mutta toivon mukaan myös riittävä etäisyys itse keskusteluun. Olen hämmentynyt. Päälimmäisenä tunteena on epäusko. Onelinereillä ei yksinkertaisesti voi käydä rakentavaa keskustelua kenenkään muun kuin jo valmiiksi 100% samaa mieltä olevan kanssa, mutta ikään kuin porukka siellä ei tätä hoksaisi. Ei se kommunikaatio onnistu muuallakaan, jos positiot ovat riittävän kaukana toisistaan, mutta Twitterissä pienikin ryppy rakkaudessa eskaloituu välittömästi kosmisiin mitasuhteisiin. Menee välillä päiviä, etten viitsi Twitteriä avata siellä vallitsevan apokalyptisen tunnelman vuoksi. Kaikki ovat siellä toistensa kurkuissa kiinni.

Onko muilla Twitteristä muunlaisia kokemuksia?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 15, 2020, 01:03:05 kirjoittanut Kansan syvät rivit »

Poissa MrKAT

• Kantapeikko
  • Hit high - not below, PS!
Vs: Twitter
« Vastaus #1 : Helmikuu 15, 2020, 01:09:34 »
Syksyllä aloin seurata, passiivisesti "ulkopuolisena". Minä(kin) olin luulossa että
 - eliitti, siis asiallinen ja poliittinen, on twitterissä ja puhuu asiaa, mutta viihteen, tavisten, turhanhölöttäjät FB:ssä
 - Ville Niinistön muistelmat viimeistään aukaisi silmäni: Twitter on pahempi, vihaisempi, ilkeämpi meno, kuin FB.
    (En seuraa FB joten en voinut tietää eroja).

Mutta ei se minusta suorastaan apokalyptistä ole. Se on ehkä kourallinen mätä omena -trolleja jotka koittaa häiriköidä ja pilata. Asiallisiakin löytyy (löytyi niitä suomi24:ssäkin), mutta tahtoo hukkua massaan.
Burka onkin yhtäkkiä terveystuote. - MTV:n juontaja Ivan Puopolo 20.3.
Tämä korona-aika on kuin käänteinen Mad Max: Ihmiset on sisällä ja öljyä on liikaa. (Twitteristä nähtyä)