Kirjoittaja Aihe: Pitäisikö Isis-vaimojen saada palata Suomeen?  (Luettu 54881 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mikainen

• Kantapeikko
Vs: Pitäisikö Isis-vaimojen saada palata Suomeen?
« Vastaus #1545 : Helmikuu 16, 2020, 01:50:48 »
Oliko niin että pitävät meitä koirina varsinkin naisia.
.
Me olemme heille vääräuskoisia ja minun kaltaiseni kaikkein pahinta lajia, koska olen ateisti. Vääräuskoiset saa tappaa tai ottaa orjiksi, elleivät he käänny islaminuskoisiksi. Ateisti tapetaan mukisematta. Myös "maltillisessa islamissa" (Mitä se nyt sitten onkaan) ateistit kuuluisi tappaa.

Maltillinen islam on  sitä, että vaikka Koraani tai hadithit määräisi tappamaan vääräuskoiset niin kummasti minäkin taas selvisin päivän pks-seudulla vaikka aika moni vastaantulija oli muslimi.

Poissa safiiri

• Kantapeikko
« Vastaus #1546 : Helmikuu 16, 2020, 08:29:39 »
Isis-vaimot ovat ilmeisesti 13-vuotiaita teinityttöjä kun lapsista jankutetaan toistuvasti ketjun otsikon alaisuudessa.

Mutta niinhän niistä tietysti osa onkin. Kiitos tyttärensä myyneiden Isis-mummojen.

Norma älä viitsi leikkiä tyhmää. Ihan samaan tapaan näiden naisten LASTEN tuloa Suomeen vastustetaan, isisVAIMOJEN perusteella. Nämä asiat nyt vain ovat sidoksissa toisiinsa - riippumatta siitä, pidetäänkö kiinni siitä, että lapsia ei saa erottaa äideistään vai ei. Joka tapauksessa keskustelussa joudutaan puhumaan SEKÄ äideistä ETTÄ lapsista. Itsekin pidät lasten erinomaisen olennaisena ominaisuutena ja taustatietona sitä, että heidän äitinsä ovat ns. isisvaimoja. Olisit pöyristynyt, ellei sitä huomioitaisi päätöksenteossa - tai keskustelussa - millään tapaa.

By the way - oletko tosiaan nyt tässä sitä mieltä. Että jos 13 v. tyttö on myyty isistaistelijan vaimoksi, meidän ei pidä olla asiasta kiinnostuneita millään tapaa? Mitäpä se meille kuuluu - naisten oikeudet jossain muualla? Meidän on syytä olla kiinnostuneita vain suomalaisen naisen oikeuksien toteutumisesta Suomessa, niinkö? Miten mä muistelen sun vaahdonneen siitä, ettet ymmärrä, miten feministeiksi itseään kutsuvat voivat ohittaa ne kaikki kauheudet, joita naiset kohtaavat muualla maailmassa. Olet ollut tuohtunut siitä, ettei niitä nosteta keskusteluissa riittävästi esiin. Ilmeisesti kuitenkin Isis on sellainen taikasana, jolla huoli naisten ja lasten oikeuksista on syytä heti unohtaa. 13-vuotias isisvaimo on terroristi eikä mikään uhri.

Poissa kertsi

• Kantapeikko
« Vastaus #1547 : Helmikuu 16, 2020, 10:54:12 »
Oliko niin että pitävät meitä koirina varsinkin naisia.
.
Me olemme heille vääräuskoisia ja minun kaltaiseni kaikkein pahinta lajia, koska olen ateisti. Vääräuskoiset saa tappaa tai ottaa orjiksi, elleivät he käänny islaminuskoisiksi. Ateisti tapetaan mukisematta. Myös "maltillisessa islamissa" (Mitä se nyt sitten onkaan) ateistit kuuluisi tappaa.

Maltillinen islam on  sitä, että vaikka Koraani tai hadithit määräisi tappamaan vääräuskoiset niin kummasti minäkin taas selvisin päivän pks-seudulla vaikka aika moni vastaantulija oli muslimi.
Minä kävin kerran Helsingin Vuosaaressa, ja olin aivan häpnadilla lyöty eli yyber-hämmästynyt, kun minua ei raiskattu, ryöstetty ja tapettukaan tuolla mukamas pahamaineisella seudulla, vaikka se palstan etnonationalistien äärioikeistolaisten puheen perusteella sellainen olisi muka lähestulkoon satavarmaa. Mutta ehkä jos siellä olisi asunut Isis-vaimoja ja varsinkin näiden lapsia, olisi kohtaloni ollut aivan varmasti toisenlainen?
PYSYKÄÄ KOTONA.