Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Pitäisikö Isis-vaimojen saada palata Suomeen?

Aloittaja Amore, maaliskuu 07, 2019, 21:29:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Norma Bates

Se että on osannut levittää jalkansa jollekin islamistille ja ajatella kalifaattia ei ole sellainen meriitti että siitä pitää oikein palkita että voi kuule olipa hauska Madventures-reissu sulla ja onnistuin poikimaankin siellä matkan varrella, jätkältä toiselle vaimona kiertäessä.

Nämä naikkoset, nämä islamistien rouva olivat sen verran kusipäistä sakkia aviomiestensä ottamille seksiorjille että heillä ei minun silmissäni ole minkäänlaisia oikeuksia enää mihinkään. Voin kiittää jos suosiolla luovuttavat pentueensa jonkun täyspäisen pariskunnan hoidettaviksi. Jos edes sen verran löytyisi sitä kykyä katua ja hävetä sitä että on osallistunut ihmisoikeusrikkomuksiin.

Kun Saksa hävisi 2. maailmansodassa, varmaan tällä foorumilla olisi väki ollut paijaamassa ja pitelemässä kädestä jokaisen natsin muijaa joka olisi vähän osannut pyöritellä silmiään ja jeesustella että emmää tiennyt mistään mitään että mikäköhän noki se sieltä keskitysleirien uuneista ilmassa leijui niin että oli härregyyde lakanatkin välillä ihan mustat. Isis-väki vertautuu täysin natseihin.

Kopek

Ihmetyttää hieman kiihkeys tässä asiassa. Miksi joidenkin tuntuu olevan vaikea hyväksyä sitä, että ihmiset tuomitaan tekojensa mukaan eikä sen mukaan, mitä he edustavat.

Jos Isis-naisina pidetyt ihmiset ovat Suomen kansalaisia, heillä pitäisi olla oikeus puolueettomaan oikeuskässittelyyn kuten kenellä tahansa muullakin. Toisin sanoen katsottaisiin mitä he ovat tehneet, ja käsiteltäisiin heidän tapauksensa sen mukaisesti. Eivät kaikki Isisin hallintoalueella asuneet katkoneet kauloja.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 08, 2019, 15:19:17
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 08, 2019, 15:14:37
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 08, 2019, 12:12:04
Norma ja miksei muutkin.

Niin, minä en tiedä näistä ihmisistä yhtään mitään. Media pitänee huolta, että jossakin vaiheessa tiedämme enemmän.

Ainakin teoreettisesti ja jokseenkin melkoisen todennäköisestikin siellä kuitenkin on ehkä (niin, me kaikki tässä vielä jossitellemme) myös tapauksia, jotka ovat olleet naiveja, sinisilmäisiä ja vasta matkan varrella paljastunut, mitä on meneillään. Siinä vaiheessa miehen kelkasta ainakaan lapset mukaan saaden ei enää olekaan ollut aivan yksoikoinen temppu tehdä.

Sinä voit olla sitä mieltä, että se on voi voi, kikkeliskokkelis näinpäs lähdit. Minä en. Ainakaan lapsien ei pitäisi kärsiä tästä siten, että heiltä viedään myös äiti.

T: Xante

Olet Kopekin kanssa siis sitä mieltä että vanhemman laadusta viis, pääasia että lapsella on vanhempi. Minulle taas homma menee tasan niin että laatu ennenkaikkea. Biologisessa vanhemmassa ei ole yhtään mitään niin erinomaista että juuri hänen on pakko lapsi kasvattaa.

Kun vanhempi on ihan täyspaska niin... Lapsella on oikeus hyvään vanhempaan, mutta kellään aikuisella ei ole oikeutta noin vain pitää lapsia jos pitää niitä väärin. Lasten ja naisten näkeminen jonkinlaisena omaisuutena jota ei joltakulta saa viedä on juuri sitä samaa paskaa kuin islamismi (osin islamkin).

En ole. Älä nyt ala höperehtimään aivan asiasta ohi.

Minä olen sitä mieltä, että puhumme tässä nyt suomalaisista, joilla on suomalaiset oikeudet suomalaiseen oikeusturvaan. Oletko sinä sitä mieltä, että heillä ei pitäisi olla?

T: Xante

Melkeinpä toivoisin että ei ole. Mutta tosiaan ajattelisin ensisijaisesti lasten oikeutta turvallisiin vanhempiin. Esim. sellainen vanhempi jonka olen Youtube-videossa nähnyt ja kerran Jatkumollakin esittelin ei ole turvallinen vanhempi: ukko yritti opettaa pikkuruista poikaansa huitomaan veitsellä vaikka poika juoksi itkien karkuun ja piiloutuu johonkin komeroonkin. Jätkä vaan tuli perästä ja sohi sillä veitsellä kokoajan. (Tokikaan ei ole varmaa että kyseessä oli isäpappa, mutta joku sukulainen varmaan kuitenkin, elleivät sitten vanhemmat olleet pestanneet paikallista puukkujunkkaria tai mitä lie soturia hommeliin. Nuorna vitsa väännettävä.)

Henk.koht. en ymmärrä miksi sinulle on niin tärkeää jonkun ihmispedon oikeudet verrattuna sen lapsiraiskan oikeuksiin jonka hän on onnistunut haarovälistään ulos pusertamaan.

postman

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 08, 2019, 14:35:13
Huomauttaisin vielä, että me puhumme tässä nyt suomalaisista naisista, Suomen kansalaisista ja heidän lapsistaan sekä heidän oikeusturvastaan.

Edelliset kommentit antavat kyllä ymmärtää, millaista hallintoa ja oikeusturvaa tänne tietyt tahot ovat tuomassa, eivät nähtävästi malta edes ISIStä odottaa.

T: Xante

Miten niin ? Muut eivät odota ISIS:tä.

Odotatko sinä ? Yrittäisit nyt kuitenkin olla sen verran solidaarinen sille maalle jossa olet syntynyt, että et haluaisi olla mukana sen MAAN hienoa, sivistyksen, ilmapiirin ja tasa-arvon tuhoamista Islamistisin voimin ?

Menikö perille ? Träffade du punkten ?
........

Allways Yours, Without ISIS, icke sannt ?

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Kopek - maaliskuu 08, 2019, 15:22:41
Ihmetyttää hieman kiihkeys tässä asiassa. Miksi joidenkin tuntuu olevan vaikea hyväksyä sitä, että ihmiset tuomitaan tekojensa mukaan eikä sen mukaan, mitä he edustavat.

Jos Isis-naisina pidetyt ihmiset ovat Suomen kansalaisia, heillä pitäisi olla oikeus puolueettomaan oikeuskässittelyyn kuten kenellä tahansa muullakin. Toisin sanoen katsottaisiin mitä he ovat tehneet, ja käsiteltäisiin heidän tapauksensa sen mukaisesti. Eivät kaikki Isisin hallintoalueella asuneet katkoneet kauloja.

Osa suomalaisista on sellaisia vetelyksiä että ei heitä oikeasti edes kiinnosta selvitellä mitään, kaikki paska saa vapaasti valua tähän maahan takaisin kun on onnistunut täällä syntymään tai saamaan täältä kansalaisuuden. Pelkään että käy vielä kummia kun hampaattomasti vaan sallitaan tulla jonkun "tuhlaajatyttären" ominaisuudessa takaisin vaikkei ole ideologiasta luopunut.

Kyllähän sitä tietysti saa olla vapaasti idioottikin, mutta olen kyllästynyt siihen että peesaajat pääsevät aina luikertelemaan kuin koira veräjästä. Luepa sinäkin vaikkapa jesidinaisten kokemuksista Isis-paskojen parissa.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 08, 2019, 15:25:19

Henk.koht. en ymmärrä miksi sinulle on niin tärkeää jonkun ihmispedon oikeudet verrattuna sen lapsiraiskan oikeuksiin jonka hän on onnistunut haarovälistään ulos pusertamaan.

Henk.koht minulle on tärkeää, että en nimittele ihmisiä tai puhu heidän lapsistaan tällä tavalla, ennen kuin tiedän tippaakaan mitään heistä, heidän elämästään, valinnoistaan tai tilanteista, joissa he ovat olleet.

Kolmannen kerran: minulla ei ole aavistustakaan, minkälaisia kohtaloita näiden naisten tilanteen takana on. Minulle ei riitä tiedoksi se, että heitä nimitetään lehdistössä ISIS-vaimoiksi. Ennen kuin mitään enemmän tiedän, pidän vastenmielisenä kouhkaamistasi heistä.

T: Xante

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 08, 2019, 15:22:19
Kun Saksa hävisi 2. maailmansodassa, varmaan tällä foorumilla olisi väki ollut paijaamassa ja pitelemässä kädestä jokaisen natsin muijaa joka olisi vähän osannut pyöritellä silmiään ja jeesustella että emmää tiennyt mistään mitään että mikäköhän noki se sieltä keskitysleirien uuneista ilmassa leijui niin että oli härregyyde lakanatkin välillä ihan mustat. Isis-väki vertautuu täysin natseihin.

Niin, kieltämättä tämä oli mielessäni. Niiden naisten julma kohtelu, jotka menivät rakastumaan - tai mikä tunne siellä olikaan - saksalaisiin miehiin. Pahitenhan kävi heille, jotka mukaan lähtivät, kuvitelmissaan perhe Saksassa.

En usko, että joku tavallinen suomalainen ihminen osasi aikanaan kuvitella julmuuksia Saksassa (eivät näes olleet lähelläkään uuneja, jos maantiedosta jotain ymmärrät), ynnä uskon, että niin naiveja ihmisiä löytyy tänäänkin Suomesta, että rakastuneena heille on helppo uskotella asioita.

Lisäksi pidän hieman epätodennäköisenä sitä ajatusta, että juuri nämä parisenkymmentä suomalaista naista olisivat kaikki onnistuneet nappaamaan itselleen ISIS-hierarkiassa korkeassa asemassa olevat tappajaterroristikenraalit. Pikemminkin epäilen, että áika low key-kavereiden kanssa siellä on taidettu pyöriä. Kenties tämäkin ajatukseni on epäisänmaallinen, etteikö nyt suomineito rynnistäisi ylimmälle rapulle miehensä orjia nöyryyttämään!

Eli todellakin ottaisin nyt selvää, ketä sielllä on ja miksi, ennen kuin alkaisin hekumoimaan heidän patjahommistaan.

T: Xante

postman

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 08, 2019, 15:55:35
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 08, 2019, 15:22:19
Kun Saksa hävisi 2. maailmansodassa, varmaan tällä foorumilla olisi väki ollut paijaamassa ja pitelemässä kädestä jokaisen natsin muijaa joka olisi vähän osannut pyöritellä silmiään ja jeesustella että emmää tiennyt mistään mitään että mikäköhän noki se sieltä keskitysleirien uuneista ilmassa leijui niin että oli härregyyde lakanatkin välillä ihan mustat. Isis-väki vertautuu täysin natseihin.

Niin, kieltämättä tämä oli mielessäni. Niiden naisten julma kohtelu, jotka menivät rakastumaan - tai mikä tunne siellä olikaan - saksalaisiin miehiin. Pahitenhan kävi heille, jotka mukaan lähtivät, kuvitelmissaan perhe Saksassa.

En usko, että joku tavallinen suomalainen ihminen osasi aikanaan kuvitella julmuuksia Saksassa (eivät näes olleet lähelläkään uuneja, jos maantiedosta jotain ymmärrät), ynnä uskon, että niin naiveja ihmisiä löytyy tänäänkin Suomesta, että rakastuneena heille on helppo uskotella asioita.

Lisäksi pidän hieman epätodennäköisenä sitä ajatusta, että juuri nämä parisenkymmentä suomalaista naista olisivat kaikki onnistuneet nappaamaan itselleen ISIS-hierarkiassa korkeassa asemassa olevat tappajaterroristikenraalit. Pikemminkin epäilen, että áika low key-kavereiden kanssa siellä on taidettu pyöriä. Kenties tämäkin ajatukseni on epäisänmaallinen, etteikö nyt suomineito rynnistäisi ylimmälle rapulle miehensä orjia nöyryyttämään!

Eli todellakin ottaisin nyt selvää, ketä sielllä on ja miksi, ennen kuin alkaisin hekumoimaan heidän patjahommistaan.

T: Xante

Patjahommatko ne kaikkein tärkeimpiä ?

Sepe

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 08, 2019, 15:45:21
Kolmannen kerran: minulla ei ole aavistustakaan, minkälaisia kohtaloita näiden naisten tilanteen takana on. Minulle ei riitä tiedoksi se, että heitä nimitetään lehdistössä ISIS-vaimoiksi. Ennen kuin mitään enemmän tiedän, pidän vastenmielisenä kouhkaamistasi heistä.

T: Xante

Minkälaiset kohtalot ja historia olisivat mielestäsi sellaisia jotka merkitsisivät estettä näiden naisten Suomeen tulolle?

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Sepe - maaliskuu 08, 2019, 16:12:50
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 08, 2019, 15:45:21
Kolmannen kerran: minulla ei ole aavistustakaan, minkälaisia kohtaloita näiden naisten tilanteen takana on. Minulle ei riitä tiedoksi se, että heitä nimitetään lehdistössä ISIS-vaimoiksi. Ennen kuin mitään enemmän tiedän, pidän vastenmielisenä kouhkaamistasi heistä.

T: Xante

Minkälaiset kohtalot ja historia olisivat mielestäsi sellaisia jotka merkitsisivät estettä näiden naisten Suomeen tulolle?

Käsittääkseni laki sanoo, että tälläisiä esteitä ei voi olla. En ole muuttamassa kansalaisuutta koskevaa perustuslakia tässä asiassa näiden parinkymmenen (luvusta tosin en ole varma, jostain tarttunut korvaan) naisen vuoksi - mikä on oma kantasi, pitäisikö?

T: Xante

urogallus

Mikäköhän osuus Suomesta lähteneistä Isisin tytöistä on Suomen kansalaisia? Oletan, että suurin osa ei ole etnisesti suomalaisia ja että huomattavalla osalla ei ole kansalaisuuttakaan. Kansalaisuutta omaamattomat voisi kyllä pistää maahantulokieltoon ainakin minun puolestani.

Jotenkin minusta on naiivia pitää lähtijöitä naiiveina. Kurkunleikkauksien hehkuttaminen oli yksi Isisin propagandakeino.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: urogallus - maaliskuu 08, 2019, 16:36:13
Mikäköhän osuus Suomesta lähteneistä Isisin tytöistä on Suomen kansalaisia? Oletan, että suurin osa ei ole etnisesti suomalaisia ja että huomattavalla osalla ei ole kansalaisuuttakaan. Kansalaisuutta omaamattomat voisi kyllä pistää maahantulokieltoon ainakin minun puolestani.

Jotenkin minusta on naiivia pitää lähtijöitä naiiveina. Kurkunleikkauksien hehkuttaminen oli yksi Isisin propagandakeino.

No sanotaanpa tämä asia näin päin: kumpi on todennäköisempää, että nainen jättää maansa, kotinsa, perheensä, jne. rakkauden takia vaiko sen vuoksi, että hän niin tahtoo katkoa kurkkuja?

Se taas, että tiettyyn naistyyppiin vetoaa pahikset ja kurkunkatkojat, on toinen juttu, eikä valitettavasti laitonta. Enkä toivoisi tunteiden fiilistelevän lain edelle tässäkään asiassa.

T: Xante

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 08, 2019, 15:22:19

Kun Saksa hävisi 2. maailmansodassa, varmaan tällä foorumilla olisi väki ollut paijaamassa ja pitelemässä kädestä jokaisen natsin muijaa joka olisi vähän osannut pyöritellä silmiään ja jeesustella että emmää tiennyt mistään mitään että mikäköhän noki se sieltä keskitysleirien uuneista ilmassa leijui niin että oli härregyyde lakanatkin välillä ihan mustat. Isis-väki vertautuu täysin natseihin.

Nämä isis-vaimot rinnastuisivat lähinnä sellaiseen natsimorsiameen, joka palaa luhistuneesta Saksasta natsiunivormua ylpeästi kantaen ja selittää toimittajille naama totisena että "tottakai alempirotuiset kuuluu kaasuttaa hengiltä koska Hitler sanoo niin. Ja tämän aion opettaa lapsillenikin!"

Mutta ihan niin typerää suomalaisnaista ei tainnut palaajien joukossa olla.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Sepe

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 08, 2019, 16:26:46
Lainaus käyttäjältä: Sepe - maaliskuu 08, 2019, 16:12:50
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 08, 2019, 15:45:21
Kolmannen kerran: minulla ei ole aavistustakaan, minkälaisia kohtaloita näiden naisten tilanteen takana on. Minulle ei riitä tiedoksi se, että heitä nimitetään lehdistössä ISIS-vaimoiksi. Ennen kuin mitään enemmän tiedän, pidän vastenmielisenä kouhkaamistasi heistä.

T: Xante

Minkälaiset kohtalot ja historia olisivat mielestäsi sellaisia jotka merkitsisivät estettä näiden naisten Suomeen tulolle?

Käsittääkseni laki sanoo, että tälläisiä esteitä ei voi olla. En ole muuttamassa kansalaisuutta koskevaa perustuslakia tässä asiassa näiden parinkymmenen (luvusta tosin en ole varma, jostain tarttunut korvaan) naisen vuoksi - mikä on oma kantasi, pitäisikö?

T: Xante

Kysyin mielipidettäsi, en lakia. Jatketaan siitä.
Kysymykseen "pitäisikö muuttaa perustuslakia (po. laki ei sano kansalaisuudesta juuri mitään)" vastaan "ei"; muuttaminen voidaan tehdä muussa lainsäädännössä helpommin, mm. kansalaisuuslakia muuttamalla.

Gingston

  Varmaankin suurin osa on täälläkin sellaisia koiranpennun paijaaja empaatikkoja, jotka eivät kuitenkaan pysty tuntemaan empatiaa pahan tekijää kohtaan, en noteraa tuollaisten ihmisten väitettyjä empatia kykyjä. Ihmiset voivat tehdä vääriä valintoja ja hurahtaa hulluihin lahkoihin, mutta heidän kohtaloa ei voida kuitata vain sillä että itsepä ovat valintansa tehneet. Voiko Neuvostoliittoon lähteneiden suomalaisten kohtalon kuitata sillä, että itsepähän lähtivät?

  Voin sanoa ihan suoraan, että monta kertaa olen ISIS:ksen teoista järkyttyneenä ajatellut, että konekiväärillä kaikki matalaksi. Kuitenkin nyt kun kaikki se paska on ohitse, taisteluista paenneet ISIS:läiset on lyöty. Ne ISIS:kseen liittyneet, joilla on vain Suomen kansalaisuus on otettava vastaan ja laittaa oikeuden eteen mahdollisista sotarikoksista, kun eivät ne voi Syyriankaan vastuulla olla.