Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Pitäisikö Isis-vaimojen saada palata Suomeen?

Aloittaja Amore, maaliskuu 07, 2019, 21:29:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Sepe

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 08, 2019, 10:10:56
Sen vuoksi jankutankin, että nämä ihmiset pitää saada tuomioistuimeen. Jos he todellakin ovat lähteneet sotimaan ja terroristeiksi, onhan se nyt minun kirjoissani eri asia kuin seurata typeryyksissään rakastuneena toista.

T: Xante


Minkäs luulet selityksen tässä vaiheessa ristiretkeä olevan? Sokea rakkaus?

Kopek

Sepe kysyi, millä perusteella valittaisiin Suomeen autettavat. Vastaan, että humanitaarisin perustein ja kansalaisuuden perusteella.

Vuoden 1918 sodan jälkeen Suomessa oli tilanne, jossa porvarillisissa piireissä tunnettiin epäluuloa "punavaimoja" kohtaan vähän niin kuin nyt Isis-vaimoja kohtaan. Näiden naisten jälkeläiset eivät ole nykyisin vasemmistomitantteja. Voidaan siis olettaa, että jos Isis-vaimoja lapsineen kohdellaan inhimillisesti, heidänkään jälkikasvustaan ei tule terroristeja. Jos näille ihmisille käännetään selkä ja heitä hyljitään ja syrjitään, ennuste jälkeläisten kohdalla heikkenee. Heissä voi olla tulevia terroristeja.

Ihmiset ovat kautta aikojen tehneet vääriä aatteellisia valintoja. On oltu ääri sitä ja ääri tätä. Eivät Isis-vaimot ole sen kummempia kuin taistolaiset aikoinaan. Kannatan sitä, että heille ja heidän lapsilleen annetaan mahdollisuus.

Xantippa

Norma ja miksei muutkin.

Niin, minä en tiedä näistä ihmisistä yhtään mitään. Media pitänee huolta, että jossakin vaiheessa tiedämme enemmän.

Ainakin teoreettisesti ja jokseenkin melkoisen todennäköisestikin siellä kuitenkin on ehkä (niin, me kaikki tässä vielä jossitellemme) myös tapauksia, jotka ovat olleet naiveja, sinisilmäisiä ja vasta matkan varrella paljastunut, mitä on meneillään. Siinä vaiheessa miehen kelkasta ainakaan lapset mukaan saaden ei enää olekaan ollut aivan yksoikoinen temppu tehdä.

Sinä voit olla sitä mieltä, että se on voi voi, kikkeliskokkelis näinpäs lähdit. Minä en. Ainakaan lapsien ei pitäisi kärsiä tästä siten, että heiltä viedään myös äiti.

T: Xante

Kopek


Sepe

Lainaus käyttäjältä: Kopek - maaliskuu 08, 2019, 12:05:40
Sepe kysyi, millä perusteella valittaisiin Suomeen autettavat. Vastaan, että humanitaarisin perustein ja kansalaisuuden perusteella.


Tulkitaanko hakija turvapaikanhakijaksi vai muuten vaan autettavaksi?
Siis aivan riippumatta siitä mitä pyrkijä on tehnyt, mitä rikoksia on kontolla, mitä "kulttuuria" kannattaa - esim. onko sharian kannattaja eli tuoko sharian Suomeen.
Kansalaisuuden perusteella ei tarkoita kai että kaikki irakilaiset jne. ; voisit tarkentaa.

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 08, 2019, 12:12:04

Niin, minä en tiedä näistä ihmisistä yhtään mitään.

Etkö edes sitä, että isis-vaimo on yleensä isis-taistelijan vaimo?

Kun päätät heittäytyä todella yksinkertaiseksi, onnistut siinä lähes poikkeuksetta.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Xantippa

#36
Lainaus käyttäjältä: Brutto - maaliskuu 08, 2019, 13:10:21
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 08, 2019, 12:12:04

Niin, minä en tiedä näistä ihmisistä yhtään mitään.

Etkö edes sitä, että isis-vaimo on yleensä isis-taistelijan vaimo?

Kun päätät heittäytyä todella yksinkertaiseksi, onnistut siinä lähes poikkeuksetta.

En oikeasti tiedä mitään tuollaista. Jos sinä olet niin yksinkertainen, että sinusta jostakin tulee vaimo sen vuoksi, että sellaista nimikettä käytetään, olet onnistunut herttaisen viattoman uskosi maailmaan.

Minulla ei ole tapana heittäytyä kostokiimaan ja haukkumaan ihmisiä, joista en tiedä yhtään mitään. Sinä voit olla ah niin kompleksinen, että sulta onnistuu.

T: Xante

Juuli

#37
Lainaus käyttäjältä: Kopek - maaliskuu 08, 2019, 12:05:40
Sepe kysyi, millä perusteella valittaisiin Suomeen autettavat. Vastaan, että humanitaarisin perustein ja kansalaisuuden perusteella.

Vuoden 1918 sodan jälkeen Suomessa oli tilanne, jossa porvarillisissa piireissä tunnettiin epäluuloa "punavaimoja" kohtaan vähän niin kuin nyt Isis-vaimoja kohtaan. Näiden naisten jälkeläiset eivät ole nykyisin vasemmistomitantteja. Voidaan siis olettaa, että jos Isis-vaimoja lapsineen kohdellaan inhimillisesti, heidänkään jälkikasvustaan ei tule terroristeja. Jos näille ihmisille käännetään selkä ja heitä hyljitään ja syrjitään, ennuste jälkeläisten kohdalla heikkenee. Heissä voi olla tulevia terroristeja.

Ihmiset ovat kautta aikojen tehneet vääriä aatteellisia valintoja. On oltu ääri sitä ja ääri tätä. Eivät Isis-vaimot ole sen kummempia kuin taistolaiset aikoinaan. Kannatan sitä, että heille ja heidän lapsilleen annetaan mahdollisuus.

Jaah,,, on se sitten annettava tulla. Kun oikein humanitaarisin perustein sinne isiksiin lähtivätkin. He ovat tynnyrissä kasvaneita niin paljon kun on tietoa levitetty   isiksen teoista. Nämä isismiehet eivät hyväksy sanaa isisvaimo vaan pitää tittelistä kajahtaa mikä on ansioluettelo isiksen leivissä. Eikö liene kidutusrouva, tappaja-ämmä. Miehensä veroinen tappaja. Jos ei parempikin kun ei halua isismiehensä silmissä toiseksi jäädä. On Suomessa jäänyt miestä vaille ja olettaa että isikseen kelpaa kaikki hylkiöt ja vinksahtaneet.
Ei voi rinnastaa Suomen sisällissotaan. Meillä sitä tapeltiin keskenään. Nämä isismiehet ynnä murhaaja-akkansa tahtovat hävittää shariallaan koko maailman. Tappavat ja kiduttavat kiinni saamansa länsimaiset joiden kaikkien katsovat ansaitsevat kidutuksen ja tappamisen. Näitä isismurhaajia pitäisi meidän sitten humanitäärisin perustein suosia niin puhtain asein kun nämä ämmät isikseen lähtivät.
Jotta shariaa vaan koulussa pänttäämään. Ja vanhempi väki, niinkuin edellinen taivasosuuskirjoittaja mukuloilta tivaamman mikä se sharia oikein on. Kun kuuluu kovasti olevan sille käyttöä. Noin ylipäätään koko maailmassa.

yökyök,,,

postman

#38
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 08, 2019, 13:37:34
Minulla ei ole tapana heittäytyä kostokiimaan ja haukkumaan ihmisiä, joista en tiedä yhtään mitään. Sinä voit olla ah niin kompleksinen, että sulta onnistuu.

T: Xante


Itsekään en tiedä yhtään mitään niistä ISIS - tappajista jotka reuhaavat siellä vuosikausia tappaen jopa toimittajia:

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/lahi-ita/isis-terroristit-ilmoittivat-tappaneensa-toisen-toimittajan/

Luultavasti Xante tietää ja tuntee sen ilmapiirin paremmin, missä näitä asioita tapahtui.

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: postman - maaliskuu 08, 2019, 13:45:26
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 08, 2019, 13:37:34
Minulla ei ole tapana heittäytyä kostokiimaan ja haukkumaan ihmisiä, joista en tiedä yhtään mitään. Sinä voit olla ah niin kompleksinen, että sulta onnistuu.

T: Xante


Itsekään en tiedä yhtään mitään niistä ISIS - tappajista jotka reuhaavat siellä vuosikausia tappaen jopa toimittajia:

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/lahi-ita/isis-terroristit-ilmoittivat-tappaneensa-toisen-toimittajan/

Luultavasti Xante tietää ja tuntee sen ilmapiirin paremmin, missä näitä asioita tapahtui.

Heti, kun annat linkin, joka todistaa, että tuolla oli mukana tekemässä tekoa kaikki suomalaiset naiset, joista nyt puhutaan, muutan oitis mieleni.

Siihen saakka maltan sen.

T: Xante

Xantippa

Huomauttaisin vielä, että me puhumme tässä nyt suomalaisista naisista, Suomen kansalaisista ja heidän lapsistaan sekä heidän oikeusturvastaan.

Edelliset kommentit antavat kyllä ymmärtää, millaista hallintoa ja oikeusturvaa tänne tietyt tahot ovat tuomassa, eivät nähtävästi malta edes ISIStä odottaa.

T: Xante

Sepe

Tietty nainen ei kyllä säästele kehujaan siitä yhteiskunnasta jossa turvassa ja hyvinvoivana elelee.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 08, 2019, 12:12:04
Norma ja miksei muutkin.

Niin, minä en tiedä näistä ihmisistä yhtään mitään. Media pitänee huolta, että jossakin vaiheessa tiedämme enemmän.

Ainakin teoreettisesti ja jokseenkin melkoisen todennäköisestikin siellä kuitenkin on ehkä (niin, me kaikki tässä vielä jossitellemme) myös tapauksia, jotka ovat olleet naiveja, sinisilmäisiä ja vasta matkan varrella paljastunut, mitä on meneillään. Siinä vaiheessa miehen kelkasta ainakaan lapset mukaan saaden ei enää olekaan ollut aivan yksoikoinen temppu tehdä.

Sinä voit olla sitä mieltä, että se on voi voi, kikkeliskokkelis näinpäs lähdit. Minä en. Ainakaan lapsien ei pitäisi kärsiä tästä siten, että heiltä viedään myös äiti.

T: Xante

Olet Kopekin kanssa siis sitä mieltä että vanhemman laadusta viis, pääasia että lapsella on vanhempi. Minulle taas homma menee tasan niin että laatu ennenkaikkea. Biologisessa vanhemmassa ei ole yhtään mitään niin erinomaista että juuri hänen on pakko lapsi kasvattaa.

Kun vanhempi on ihan täyspaska niin... Lapsella on oikeus hyvään vanhempaan, mutta kellään aikuisella ei ole oikeutta noin vain pitää lapsia jos pitää niitä väärin. Lasten ja naisten näkeminen jonkinlaisena omaisuutena jota ei joltakulta saa viedä on juuri sitä samaa paskaa kuin islamismi (osin islamkin).

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Kopek - maaliskuu 08, 2019, 12:18:55
Samaa mieltä.

En halunnut koskaan lapsia, enkä erikoisemmin ole niistä muutenkaan kiinnostunut. Mutta lapsista kasvaa aikanaan aikuisia ja mitä paskemmissa olosuhteissa he ovat kasvaneet, sitä ilkeämpiä ihmisiä heistä itsestään tulee, ja voi sanoa että silloin ei ole enää kivaa kellään (jos on koskaan ollutkaan). Asian tärkeyden takia vien tämä nyt henkilökohtaiselle tasolle ja kysyn:

Olet kuvaillut tyttärellesi lapsen siittänyt miestä niin että on muodostunut kuva kusipäisestä jätkästä. Oletko sitä mieltä että tällä miehellä on täysi, pyhä, 100 % oikeus lapseensa mistään mitään välittämättä koska on onnistunut sukusolun siitokseen luovuttamaan? Oletko sitä mieltä että lapselta ei saa viedä isää, ei siinäkään vaiheessa jos hän alkaa pahoinpitelemään lapsen äitiä tai jopa lasta?

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - maaliskuu 08, 2019, 15:14:37
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - maaliskuu 08, 2019, 12:12:04
Norma ja miksei muutkin.

Niin, minä en tiedä näistä ihmisistä yhtään mitään. Media pitänee huolta, että jossakin vaiheessa tiedämme enemmän.

Ainakin teoreettisesti ja jokseenkin melkoisen todennäköisestikin siellä kuitenkin on ehkä (niin, me kaikki tässä vielä jossitellemme) myös tapauksia, jotka ovat olleet naiveja, sinisilmäisiä ja vasta matkan varrella paljastunut, mitä on meneillään. Siinä vaiheessa miehen kelkasta ainakaan lapset mukaan saaden ei enää olekaan ollut aivan yksoikoinen temppu tehdä.

Sinä voit olla sitä mieltä, että se on voi voi, kikkeliskokkelis näinpäs lähdit. Minä en. Ainakaan lapsien ei pitäisi kärsiä tästä siten, että heiltä viedään myös äiti.

T: Xante

Olet Kopekin kanssa siis sitä mieltä että vanhemman laadusta viis, pääasia että lapsella on vanhempi. Minulle taas homma menee tasan niin että laatu ennenkaikkea. Biologisessa vanhemmassa ei ole yhtään mitään niin erinomaista että juuri hänen on pakko lapsi kasvattaa.

Kun vanhempi on ihan täyspaska niin... Lapsella on oikeus hyvään vanhempaan, mutta kellään aikuisella ei ole oikeutta noin vain pitää lapsia jos pitää niitä väärin. Lasten ja naisten näkeminen jonkinlaisena omaisuutena jota ei joltakulta saa viedä on juuri sitä samaa paskaa kuin islamismi (osin islamkin).

En ole. Älä nyt ala höperehtimään aivan asiasta ohi.

Minä olen sitä mieltä, että puhumme tässä nyt suomalaisista, joilla on suomalaiset oikeudet suomalaiseen oikeusturvaan. Oletko sinä sitä mieltä, että heillä ei pitäisi olla?

T: Xante