Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Pitäisikö Isis-vaimojen saada palata Suomeen?

Aloittaja Amore, maaliskuu 07, 2019, 21:29:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sepe

Jos ihminen ei osaa aritmetiikkaa eikä ymmärrä taloudenpidosta miään, en kaikkien ongelmien yht'aikainen ratkaisu helppoa.

Renttu

Lainaus käyttäjältä: Gingston - huhtikuu 08, 2019, 14:28:04
  Miksi hoitaisimme vankiloissa istuneita vanhuksia, kun maailmalla on miljoonia köyhiä vanhuksia oman onnensa varassa. Onko sillä mitään merkitystä millaista huolta Suomen valtio pitää suomalaisista?
Ikävä tosiseikka on nimen omaan se, että näistä huolta pitämällä me emme pidäkään huolta omistamme. Sen sijaan, että laitetaan kolme miljardia (!) turvisjutskiin, rahat olisivat menneet helvetin paljon paremmin toteen sijoittamalla ne omiimme. Tulkitsen vastaamattomuutesi kysymykseeni siten, että sinulle sopii, että Daeshin jäsenien hyysäämiseen käytetyt rahat otetaan vammaispalveluista. :)

Renttu

Lainaus käyttäjältä: Sepe - huhtikuu 08, 2019, 14:33:07
Jos ihminen ei osaa aritmetiikkaa eikä ymmärrä taloudenpidosta miään, en kaikkien ongelmien yht'aikainen ratkaisu helppoa.
Olisi epäoikeudenmukaista ottaa rahoja sellaisilta, jotka eivät todellakaan halua osallistua Daeshin jäsenten Suomeen paluun mahdollistamiseen ja hyysäämisen rahoittamiseen. Sen vuoksi ehdotan myös, että heidät majoitetaan foorumin hyvelarppaajien koteihin. Saavat hyysätä niin paljon kuin omat kukkaronsa kestävät, kun niin tilanteensa murehduttaa. Päivänä muutamana saattaakin sitten vain herätä siihen, kun omaa kaulaa ollaan katkaisemassa. Mut kaikille kaikkee hyvää vaan, tiätty!

Gingston

Lainaus käyttäjältä: Renttu - huhtikuu 08, 2019, 14:33:28
Lainaus käyttäjältä: Gingston - huhtikuu 08, 2019, 14:28:04
  Miksi hoitaisimme vankiloissa istuneita vanhuksia, kun maailmalla on miljoonia köyhiä vanhuksia oman onnensa varassa. Onko sillä mitään merkitystä millaista huolta Suomen valtio pitää suomalaisista?
Ikävä tosiseikka on nimen omaan se, että näistä huolta pitämällä me emme pidäkään huolta omistamme. Sen sijaan, että laitetaan kolme miljardia (!) turvisjutskiin, rahat olisivat menneet helvetin paljon paremmin toteen sijoittamalla ne omiimme. Tulkitsen vastaamattomuutesi kysymykseeni siten, että sinulle sopii, että Daeshin jäsenien hyysäämiseen käytetyt rahat otetaan vammaispalveluista. :)

  Emme puhu kolmen miljardin summista, emmekä niin suuresta turvallisuusuhasta kuin annat ymmärtää. Jos valtio ottaa yhden viidesmiljoonas osan tästä kustannuksesta minulta, niin ottakoon, jos se on hinta oikeusvaltioperiaatteen noudattamisesta.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Gingston - huhtikuu 08, 2019, 13:16:43
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - huhtikuu 08, 2019, 09:31:16
Lainaus käyttäjältä: Gingston - huhtikuu 07, 2019, 21:52:07
Laki ja suomalaisuus ovat ne syyt joilla ISIS:kseen liittyneilläkin on oikeus tulla Suomeen, turha siinä on muusta kiukutella. Jotenkin tuntuu että sinulle ja Rentulle olisi parempi tappaa ISIS:kseen liittyneiden lapsetkin ongelman ratkaisemiseksi, se ei tosin kuullosta kovin lailliselta tai edes suomalaiselta tavalta toimia.

Muistaakseni esitin lasten huostaanottoa. Ajattelepa tilannetta että jossain uskovaisperheessä aletaan täällä Suomessa saarnaamaan että nämä ja nuo pitää tappaa ja se on ihan ok että isukki ottaa nyt seksiorjan jonka voi sitten vaikka polttaa takapihalla kun se ei enää olekaan autuas pantava. Vankilaanhan tuollaisesta laitettaisiin nämä porukat ja lapset lähtisivät hyvin äkkiä huostaan.

Mutta annas olla kun suomalainen ämmä on tehnyt noita asioita ulkomailla ja on ah niin pyhänpyhänpyhä muslimi, niin sitten me nyyhkimme tällä foorumilla että toteutuvatko nyt tuon muijan oikeudet, laki ja kaikki muu.

Ei voi todeta kuin voi pyhä yksinkertaisuus, sekä voi laps'parkoja. Sinustakin oli varmaan ihan ok että Isis-Sanna paritti tyttärensä jonkun taistelijan panopuuksi. Olikos se tyttö 13 vai 14 v? Yli-ikäinen suorastaan, 9-vuotiaanahan se parittaminen olisi jo pitänyt tapahtua, härregyyde.

   No minkä luulet olevan seuraus silloin, kun lasten isä on kuollut ja äiti on vankilassa? Niin ja eikö sinun mielestäsi oikeuksilla ja lailla ole merkitystä, että pyyhitään niillä persettä tarpeen tullen, niinkö meinaat?

Asettaisin lasten lainmukaiset oikeudet ensisijalle vanhempiensa oikeuksiin nähden. Lain tulee suojella heikointa. Ei se viaton ihmistaimi mahda siinä mitään kun ämmä vaahtoaa jotain islamismiä sitäkin kiihkeämmin kun isukista on tullut liikkeen marttyyri...

Netissä olen jokusenkin kerran nähnyt miesten kiukuttelevan sen takia että heiltä on otettu lapset huostaan. Naisten en ole nähnyt vastaavaa tekevän, mutta kaippa heissäkin on yksilöitä jotka eivät kertakaikkiaan kykene kasvattamaan lastaan järjellisesti ja terveesti, ja sitten porataan narsistisesti loukkaantuneena kun yhteiskunta on puuttunut siihen perhe-elämän irvikuvaan minkä ihmishirviö on aikaiseksi saanut.

En yhtään ihmettele jos tässä maassa vielä jotkut poraavat Isis-ämmienkin oikeuksia siinä vaiheessa kun asiat on tutkittu ja lapset lähteneet sekopään luota turvaan. Mutta koskei täällä lestojenkaan lapsia pelasteta, niin eipä sitten kai muslimienkaan. Vai lienenkö kyyninen.

Renttu

Lainaus käyttäjältä: Gingston - huhtikuu 08, 2019, 15:05:28
  Emme puhu kolmen miljardin summista, emmekä niin suuresta turvallisuusuhasta kuin annat ymmärtää. Jos valtio ottaa yhden viidesmiljoonas osan tästä kustannuksesta minulta, niin ottakoon, jos se on hinta oikeusvaltioperiaatteen noudattamisesta.
Sinä et ehkä puhu, minä sen sijaan tiedän mistä kirjoitan. Minulla ei ole kirjoitustesi perusteella mitään syytä olettaa, että yhteiskunnallinen hahmotuskykysi olisi edes auttavalla tasolla. Minun puolestani Daeshin jäsenet voisi jättää paikallisten tuomioistuinten käsiteltäviksi - kunhan ei anneta kuolemanrangaistusta, niin sekä omien että kansainvälisten lakien puitteissa se on täysin mahdollista. En halua heistä tänne ketään. Arvelen, että valtaosa suomalaisista on kanssani samaa mieltä.

Oikeusvaltioperiaate? Salli minun nauraa - lakimme nimittäin ovat olleet erittäin puutteelliset suhteessa tällaiseen tilanteeseen. Se ei todellakaan ole sama asia, kuin oikeusvaltioperiaatteen toteutuminen tai toteutumattomuus. Lainsäädäntöä rukataan parhaillaan.

Gingston

Lainaus käyttäjältä: Renttu - huhtikuu 08, 2019, 15:20:35
Lainaus käyttäjältä: Gingston - huhtikuu 08, 2019, 15:05:28
  Emme puhu kolmen miljardin summista, emmekä niin suuresta turvallisuusuhasta kuin annat ymmärtää. Jos valtio ottaa yhden viidesmiljoonas osan tästä kustannuksesta minulta, niin ottakoon, jos se on hinta oikeusvaltioperiaatteen noudattamisesta.
Sinä et ehkä puhu, minä sen sijaan tiedän mistä kirjoitan. Minulla ei ole kirjoitustesi perusteella mitään syytä olettaa, että yhteiskunnallinen hahmotuskykysi olisi edes auttavalla tasolla. Minun puolestani Daeshin jäsenet voisi jättää paikallisten tuomioistuinten käsiteltäviksi - kunhan ei anneta kuolemanrangaistusta, niin sekä omien että kansainvälisten lakien puitteissa se on täysin mahdollista. En halua heistä tänne ketään. Arvelen, että valtaosa suomalaisista on kanssani samaa mieltä.

Oikeusvaltioperiaate? Salli minun nauraa - lakimme nimittäin ovat olleet erittäin puutteelliset suhteessa tällaiseen tilanteeseen. Se ei todellakaan ole sama asia, kuin oikeusvaltioperiaatteen toteutuminen tai toteutumattomuus. Lainsäädäntöä rukataan parhaillaan.

  Mahdatko hahmottaa sellaistakaan asiaa, että jotku saattavat jopa nauttia sinun suuttumuksen ja kiukuttelun seuraamisesta.

Renttu

Lainaus käyttäjältä: Gingston - huhtikuu 08, 2019, 15:53:28
  Mahdatko hahmottaa sellaistakaan asiaa, että jotku saattavat jopa nauttia sinun suuttumuksen ja kiukuttelun seuraamisesta.
Enpä oikeastaan, kun en ole vihainen.

Eihän sille mitään voi, että suomalaisissakin on... Aivan erityisiä ihmisiä. Heitä sitten päätyy myös tämmöisille foorumeille tekemään tihrusilmäisiä tulkintoja. Tosiasiat eivät heitä juurikaan hetkauta - mitä pahemmin he ovat väärässsä, sen huonompi todellisuudelle! :)

Norma Bates

Eli monet suvaitsevaisena esiintyvät joita aina kummasti jää kiinnostamaan juurikin niiden tahojen oikeudet sun muut seikat jotka eivät satu olemaan "populistisen" fanituksen kohteena, ovatkin valinneet suosikkisäälikkeensä nimenomaan ja vartavasten ärsyttääkseen ihmisiä. Hyvä kun joku vihdoin myöntää tämän ihan suoraan.

Tämän takia Isis-muijan oikeudet ovat tärkeämpiä kuin sen seksiorjan jonka oikeuksille ämmä itse käänsi selkänsä, tai kenties jopa veteli käteen tyydytystä tuntien kun kuuli miten orja rääkyi hänen rakkaan puolisonsa käsittelyssä siellä jossain seinän takana.

Eipä tässä sitten kai muuta.

Xantippa

^

Eikä mulla muuta kuin että huolimatta siitä, miten vilkkaasti täällä mielikuvitukset työskentelevät kullekin kiihottavien aihioiden ympärillä, en ole tippaakaan valmis tinkimään suomalaisesta oikeusjärjestyksestä.

Jos on perustuslaillinen oikeus palata kotimaahansa, se sitten on. Käyttäkää sekin aika, minkä nyt kiimailette väkivallan ja raiskauksien ympärillä, lakimuutoksiin.

T: Xante

Juuli

Lainaus käyttäjältä: Renttu - huhtikuu 08, 2019, 15:20:35
Lainaus käyttäjältä: Gingston - huhtikuu 08, 2019, 15:05:28
  Emme puhu kolmen miljardin summista, emmekä niin suuresta turvallisuusuhasta kuin annat ymmärtää. Jos valtio ottaa yhden viidesmiljoonas osan tästä kustannuksesta minulta, niin ottakoon, jos se on hinta oikeusvaltioperiaatteen noudattamisesta.
Sinä et ehkä puhu, minä sen sijaan tiedän mistä kirjoitan. Minulla ei ole kirjoitustesi perusteella mitään syytä olettaa, että yhteiskunnallinen hahmotuskykysi olisi edes auttavalla tasolla. Minun puolestani Daeshin jäsenet voisi jättää paikallisten tuomioistuinten käsiteltäviksi - kunhan ei anneta kuolemanrangaistusta, niin sekä omien että kansainvälisten lakien puitteissa se on täysin mahdollista. En halua heistä tänne ketään. Arvelen, että valtaosa suomalaisista on kanssani samaa mieltä.

Oikeusvaltioperiaate? Salli minun nauraa - lakimme nimittäin ovat olleet erittäin puutteelliset suhteessa tällaiseen tilanteeseen. Se ei todellakaan ole sama asia, kuin oikeusvaltioperiaatteen toteutuminen tai toteutumattomuus. Lainsäädäntöä rukataan parhaillaan.

Olen samaa mieltä. Miten niitä isismuijien tekoja enää voi löytää.  Jonkinmoinen aavistus, aika vahvakin on muttei se riitä syyttämiseen. Paikallinen oikeus, mikäli sitä on voisi enemmän tietää mitä näiden terroritekojen välillä tapahtui.
Vieläkö se yksi musta mies istuu kansanmurhasta Turussa. Se jonka tekoja muutama vuosi sitten lähtivät oikeuden jäsenet Somaliaan tutkimaan. Kun Somaliassa ei kukaan puhunut mentiin naapurimaahan jos siellä oltaisiin avomielisempiä. En muista miten jupakka päättyi.
Rusketus ainakin tuli kansan piikkiin.
.

Gingston

Lainaus käyttäjältä: Juuli - huhtikuu 08, 2019, 16:48:42
Lainaus käyttäjältä: Renttu - huhtikuu 08, 2019, 15:20:35
Lainaus käyttäjältä: Gingston - huhtikuu 08, 2019, 15:05:28
  Emme puhu kolmen miljardin summista, emmekä niin suuresta turvallisuusuhasta kuin annat ymmärtää. Jos valtio ottaa yhden viidesmiljoonas osan tästä kustannuksesta minulta, niin ottakoon, jos se on hinta oikeusvaltioperiaatteen noudattamisesta.
Sinä et ehkä puhu, minä sen sijaan tiedän mistä kirjoitan. Minulla ei ole kirjoitustesi perusteella mitään syytä olettaa, että yhteiskunnallinen hahmotuskykysi olisi edes auttavalla tasolla. Minun puolestani Daeshin jäsenet voisi jättää paikallisten tuomioistuinten käsiteltäviksi - kunhan ei anneta kuolemanrangaistusta, niin sekä omien että kansainvälisten lakien puitteissa se on täysin mahdollista. En halua heistä tänne ketään. Arvelen, että valtaosa suomalaisista on kanssani samaa mieltä.

Oikeusvaltioperiaate? Salli minun nauraa - lakimme nimittäin ovat olleet erittäin puutteelliset suhteessa tällaiseen tilanteeseen. Se ei todellakaan ole sama asia, kuin oikeusvaltioperiaatteen toteutuminen tai toteutumattomuus. Lainsäädäntöä rukataan parhaillaan.

Olen samaa mieltä. Miten niitä isismuijien tekoja enää voi löytää.  Jonkinmoinen aavistus, aika vahvakin on muttei se riitä syyttämiseen. Paikallinen oikeus, mikäli sitä on voisi enemmän tietää mitä näiden terroritekojen välillä tapahtui.
Vieläkö se yksi musta mies istuu kansanmurhasta Turussa. Se jonka tekoja muutama vuosi sitten lähtivät oikeuden jäsenet Somaliaan tutkimaan. Kun Somaliassa ei kukaan puhunut mentiin naapurimaahan jos siellä oltaisiin avomielisempiä. En muista miten jupakka päättyi.
Rusketus ainakin tuli kansan piikkiin.
.

   Ihan turha Persumuijien tai miestenkään kitistä tästä aiheesta, ihme mutua ja toisten mollaamista asioista joista ei ole kyse. Tuleehan siitä kuluja kun oikeudessa murhaajillekin pitää löytyä puolustusasianajaja, mutta ei näitä tapauksia niin usein ole etteikö valtiolla olisi varaa järjestää näitä. Mitähän kertoo Rentukin yhteiskunnallisesta hahmotuskyvystä, jos kuvittelee Suomen talouden menevät pilalle jokusen kantasuomalaisen ISIS:kseen liittyneen palauttamisesta ja oikeuden eteen saattamisessa.

Juuli

#432
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - huhtikuu 08, 2019, 16:36:34
^

Eikä mulla muuta kuin että huolimatta siitä, miten vilkkaasti täällä mielikuvitukset työskentelevät kullekin kiihottavien aihioiden ympärillä, en ole tippaakaan valmis tinkimään suomalaisesta oikeusjärjestyksestä.

Jos on perustuslaillinen oikeus palata kotimaahansa, se sitten on. Käyttäkää sekin aika, minkä nyt kiimailette väkivallan ja raiskauksien ympärillä, lakimuutoksiin.

T: Xante

Nämä aihiot eivät uskoakseni kiihoita ketään. Saati nosta kiimaan. Jos jotain saa aikaan niin suuttumuksen ja  pahimmat yökkäilyn. Se mitä olen lukenut aiheuttaa joskus peräti ihmettelyn miten rajaton on ihmisen mielikuvitus kidutuskeinoja keksiessä.
yökkk,,
.


Renttu

#434
Lainaus käyttäjältä: Gingston - huhtikuu 08, 2019, 17:51:21
Ihan turha Persumuijien tai miestenkään
"Ihme mutua"?
Lainaus käyttäjältä: Gingston
kitistä tästä aiheesta,
Sinähän täällä jihadistimammojen ja heidän aivopestyjen muksujensa vuoksi kitiset, lol!
Lainaus käyttäjältä: Gingston
ihme mutua
"Persumuijien tai miestenkään"?
Lainaus käyttäjältä: Gingston
ja toisten mollaamista
"Persumuijien tai miestenkään"? Ne persumuijat ja -miehet tosin eivät ole tuottaneet tälle maalle mitään vahinkoa, toisin kuin nyt Kokoomus ja Keskusta. "Turvapaikanhakijoista" puhumattakaan.
Lainaus käyttäjältä: Gingston
asioista joista ei ole kyse.
Kota sekku te? Saisko selkosuomea?
Lainaus käyttäjältä: Gingston
Tuleehan siitä kuluja kun oikeudessa murhaajillekin pitää löytyä puolustusasianajaja, mutta ei näitä tapauksia niin usein ole etteikö valtiolla olisi varaa järjestää näitä. Mitähän kertoo Rentukin yhteiskunnallisesta hahmotuskyvystä, jos kuvittelee Suomen talouden menevät pilalle jokusen kantasuomalaisen ISIS:kseen liittyneen palauttamisesta ja oikeuden eteen saattamisessa.
Meh, huomaa että et ole edes lukenut ketjua - minä nimittäin toin heti ensimmäisenä esiin, miten maa niin kutsusti näissä suhteissa makaa. Koskien sekä vallitsevaa lainsäädäntöä, että näiden paska-aivoisten ämmien määrää. Heidän vaarallisuuttaan en liioittele lainkaan, kuten kyytipojaksi laittamistani artikkeleistakin voidaan huomata.

Sen sijaan sinäkin olet hauska mies, kun leikit fiksumpaa kuin olet. Katsos kun se oikeusvaltioperiaatekin (Suuri ja tärkeän oloinen sana, vai mitä?!) tarkoittaa vain sitä, että toimitaan tarkasti lakien mukaan. Lakien varsinaiseen sisältöön käsitteessä ei oteta kantaa. Eli jos Suomessa olisi voimassa kuolemanrangaistus, oikeusvaltioperiaate totetuisi täysin silloinkin, kunhan kuolemantuomio pantaisiin täytäntöön tarkasti lakien mukaan toimien. Mut hei, ääni väristen ja sydän pakahtuen, vaikka et edes ymmärrä, mitä käyttämäsi käsite tarkoittaa! :)