Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Pitäisikö Isis-vaimojen saada palata Suomeen?

Aloittaja Amore, maaliskuu 07, 2019, 21:29:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mikainen

Lainaus käyttäjältä: Aave - helmikuu 15, 2020, 14:07:57
Lainaus käyttäjältä: Juuli - helmikuu 14, 2020, 20:16:13
Oliko niin että pitävät meitä koirina varsinkin naisia.
.
Me olemme heille vääräuskoisia ja minun kaltaiseni kaikkein pahinta lajia, koska olen ateisti. Vääräuskoiset saa tappaa tai ottaa orjiksi, elleivät he käänny islaminuskoisiksi. Ateisti tapetaan mukisematta. Myös "maltillisessa islamissa" (Mitä se nyt sitten onkaan) ateistit kuuluisi tappaa.

Maltillinen islam on  sitä, että vaikka Koraani tai hadithit määräisi tappamaan vääräuskoiset niin kummasti minäkin taas selvisin päivän pks-seudulla vaikka aika moni vastaantulija oli muslimi.


safiiri

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 15, 2020, 23:35:06
Isis-vaimot ovat ilmeisesti 13-vuotiaita teinityttöjä kun lapsista jankutetaan toistuvasti ketjun otsikon alaisuudessa.

Mutta niinhän niistä tietysti osa onkin. Kiitos tyttärensä myyneiden Isis-mummojen.

Norma älä viitsi leikkiä tyhmää. Ihan samaan tapaan näiden naisten LASTEN tuloa Suomeen vastustetaan, isisVAIMOJEN perusteella. Nämä asiat nyt vain ovat sidoksissa toisiinsa - riippumatta siitä, pidetäänkö kiinni siitä, että lapsia ei saa erottaa äideistään vai ei. Joka tapauksessa keskustelussa joudutaan puhumaan SEKÄ äideistä ETTÄ lapsista. Itsekin pidät lasten erinomaisen olennaisena ominaisuutena ja taustatietona sitä, että heidän äitinsä ovat ns. isisvaimoja. Olisit pöyristynyt, ellei sitä huomioitaisi päätöksenteossa - tai keskustelussa - millään tapaa.

By the way - oletko tosiaan nyt tässä sitä mieltä. Että jos 13 v. tyttö on myyty isistaistelijan vaimoksi, meidän ei pidä olla asiasta kiinnostuneita millään tapaa? Mitäpä se meille kuuluu - naisten oikeudet jossain muualla? Meidän on syytä olla kiinnostuneita vain suomalaisen naisen oikeuksien toteutumisesta Suomessa, niinkö? Miten mä muistelen sun vaahdonneen siitä, ettet ymmärrä, miten feministeiksi itseään kutsuvat voivat ohittaa ne kaikki kauheudet, joita naiset kohtaavat muualla maailmassa. Olet ollut tuohtunut siitä, ettei niitä nosteta keskusteluissa riittävästi esiin. Ilmeisesti kuitenkin Isis on sellainen taikasana, jolla huoli naisten ja lasten oikeuksista on syytä heti unohtaa. 13-vuotias isisvaimo on terroristi eikä mikään uhri.

kertsi

Lainaus käyttäjältä: mikainen - helmikuu 16, 2020, 01:50:48
Lainaus käyttäjältä: Aave - helmikuu 15, 2020, 14:07:57
Lainaus käyttäjältä: Juuli - helmikuu 14, 2020, 20:16:13
Oliko niin että pitävät meitä koirina varsinkin naisia.
.
Me olemme heille vääräuskoisia ja minun kaltaiseni kaikkein pahinta lajia, koska olen ateisti. Vääräuskoiset saa tappaa tai ottaa orjiksi, elleivät he käänny islaminuskoisiksi. Ateisti tapetaan mukisematta. Myös "maltillisessa islamissa" (Mitä se nyt sitten onkaan) ateistit kuuluisi tappaa.

Maltillinen islam on  sitä, että vaikka Koraani tai hadithit määräisi tappamaan vääräuskoiset niin kummasti minäkin taas selvisin päivän pks-seudulla vaikka aika moni vastaantulija oli muslimi.
Minä kävin kerran Helsingin Vuosaaressa, ja olin aivan häpnadilla lyöty eli yyber-hämmästynyt, kun minua ei raiskattu, ryöstetty ja tapettukaan tuolla mukamas pahamaineisella seudulla, vaikka se palstan etnonationalistien äärioikeistolaisten puheen perusteella sellainen olisi muka lähestulkoon satavarmaa. Mutta ehkä jos siellä olisi asunut Isis-vaimoja ja varsinkin näiden lapsia, olisi kohtaloni ollut aivan varmasti toisenlainen?
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Hayabusa

No niin. Hallituksella on näköjään kiire avata terassien lisäksi myös Allahin snackbar.
Ulkoministeriö vahvistaa: Al-Holin leirillä olleita suomalaisia saapuu Suomeen sunnuntaina

Tulee taas lämmin mieli kun verorahat ovat hyvässä käytössä.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Gingston

 Ei ole kyse siitä saavatko ja pitäisikö, vaan he palaavat, enemmin tai myöhemmin, elleivät ehdi sitä ennen kuolla.

Kopek

Lainaus käyttäjältä: kertsi - helmikuu 16, 2020, 10:54:12

Minä kävin kerran Helsingin Vuosaaressa, ja olin aivan häpnadilla lyöty eli yyber-hämmästynyt, kun minua ei raiskattu, ryöstetty ja tapettukaan tuolla mukamas pahamaineisella seudulla, vaikka se palstan etnonationalistien äärioikeistolaisten puheen perusteella sellainen olisi muka lähestulkoon satavarmaa.

Minä olen ajanut ylinopeutta ja selvinnyt siitä hengissä, joten älkää vaan tulko väittämään, että ylinopeus olisi muka vaarallista. Ai tilastotko? Pöh. Mitä niistä.

Vai pelkästään "ääriylinopeusko" on vaarallista, mutta maltillinen on ok. No, maltillistahan minä. Useimmiten. Ainakin omasta mielestäni. Silloin, kun en äärittele.

Sepe

Lainaus käyttäjältä: kertsi - helmikuu 16, 2020, 10:54:12
Minä kävin kerran Helsingin Vuosaaressa, ja olin aivan häpnadilla lyöty eli yyber-hämmästynyt, kun minua ei raiskattu, ryöstetty ja tapettukaan tuolla mukamas pahamaineisella seudulla, vaikka se palstan etnonationalistien äärioikeistolaisten puheen perusteella sellainen olisi muka lähestulkoon satavarmaa.

Yhtään en hämmästynyt vaikkei minua pahoin kohdeltu seuraavissa maissa: Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, Saksa, Ranska, Sveitsi, Hollanti, Portugal, Intia, Nepali, Turkki, Viro...ääh, en muista kaikkia...useissa noista vierailin useammin kuin kerran

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - toukokuu 31, 2020, 16:36:41
No niin. Hallituksella on näköjään kiire avata terassien lisäksi myös Allahin snackbar.
Ulkoministeriö vahvistaa: Al-Holin leirillä olleita suomalaisia saapuu Suomeen sunnuntaina

Tulee taas lämmin mieli kun verorahat ovat hyvässä käytössä.

Päästäänköhän näkemään nyt semmoinen ilmiö että kerrotaan paikkakunnalle tulevan lapsia, ja tuleekin bussillinen aikuisia akkoja?

Saares



Julkaistu: 29.5. 21:45 IS.
"Valmistelut ja suunnitelmat lasten kotouttamiseksi Al-Holin leiriltä on jouduttu pistämään koronan vuoksi jäihin.
Mikäli koronavirus nyt alkaisi riehumaan Koillis-Syyriassa sijaitsevalla al-Holin pakolaisleirillä, ei Suomella olisi ulkoministeri Pekka Haavisto (vihr) mukaan mitään keinoa auttaa kansalaisiaan turvaan.
– Meillä ei ole nyt mitään nopeaa keinoa auttaa leirillä olevia. Totta kai pyrimme koko ajan seuraamaan tilannetta ja erityisedustaja jatkaa työtään. Tilanne pysyy vaikeasti ennakoitavana. Haavisto kertoo Ilta-Sanomien haastattelussa."

UM:" Ministeri Haavisto tiesi suomalaisia paenneen al-Holin leiriltä kevään aikana – kommentoi vielä torstaina, että suunnitelmat al-Holin lasten kotiuttamisesta jäissä"
Jälleen paljastuu Haaviston luotettavuuden aste. Vähentyä se ei enää voi.

Karikko

Hieman ihmetyttää- ovatko päässeet pakenemaan holikin leiriltä ja miten.?
Mahtaako heitä olla aktiivisesti kehotettu (yllytetty) ja autettu?

Vaikko, onko siellä ollut joku isompi joukkopako, jota ei aiemmin ole kerrottu.

Varmaan tuosta vielä tulee sanomisia, varsinkin jos suomalaiset ovat olleet siinä jotenkin aktiivisia.

En oikein jaksa uskoa, että tuo nostaa kenenkään "osakkeita" suoranaisesti ja tuskin kannatustakaan.

Karikko

Lainaus käyttäjältä: Sepe - toukokuu 31, 2020, 20:16:06
Lainaus käyttäjältä: kertsi - helmikuu 16, 2020, 10:54:12
Minä kävin kerran Helsingin Vuosaaressa, ja olin aivan häpnadilla lyöty eli yyber-hämmästynyt, kun minua ei raiskattu, ryöstetty ja tapettukaan tuolla mukamas pahamaineisella seudulla, vaikka se palstan etnonationalistien äärioikeistolaisten puheen perusteella sellainen olisi muka lähestulkoon satavarmaa.

Yhtään en hämmästynyt vaikkei minua pahoin kohdeltu seuraavissa maissa: Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, Saksa, Ranska, Sveitsi, Hollanti, Portugal, Intia, Nepali, Turkki, Viro...ääh, en muista kaikkia...useissa noista vierailin useammin kuin kerran

Kertsin hämmentyneisyys on hieman outo, lieneekö hän toivonut jotain tapahtuvaksi ja siksi pettynyt, kun ei tapahtunutkaan?

Outoja toiveita toisinaan, mutta "maailmahan on kaunis ja kiva elää sille jolla on aikaa ja tilaa unelmille."

kertsi

#1556
Lainaus käyttäjältä: Karikko - kesäkuu 01, 2020, 10:24:34
Lainaus käyttäjältä: Sepe - toukokuu 31, 2020, 20:16:06
Lainaus käyttäjältä: kertsi - helmikuu 16, 2020, 10:54:12
Minä kävin kerran Helsingin Vuosaaressa, ja olin aivan häpnadilla lyöty eli yyber-hämmästynyt, kun minua ei raiskattu, ryöstetty ja tapettukaan tuolla mukamas pahamaineisella seudulla, vaikka se palstan etnonationalistien äärioikeistolaisten puheen perusteella sellainen olisi muka lähestulkoon satavarmaa.

Yhtään en hämmästynyt vaikkei minua pahoin kohdeltu seuraavissa maissa: Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, Saksa, Ranska, Sveitsi, Hollanti, Portugal, Intia, Nepali, Turkki, Viro...ääh, en muista kaikkia...useissa noista vierailin useammin kuin kerran

Kertsin hämmentyneisyys on hieman outo, lieneekö hän toivonut jotain tapahtuvaksi ja siksi pettynyt, kun ei tapahtunutkaan?

Outoja toiveita toisinaan, mutta "maailmahan on kaunis ja kiva elää sille jolla on aikaa ja tilaa unelmille."
Ai lienenkö toivonut tulevani raiskatuksi, tapetuksi, kilon paloiksi hakatuksi? Olipas taas imbesilli kommentti sinulta. Tervemenoa ignorelistalleni.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Muisto Keijo Kullervo

Johan Isis-vaimoja on palannut - ainakin osa jo - Suomeen...

Jäädään odottamaan niin eiköhän ne loputkin tule tänne ja voidaan tämä vitja lukita sen jälkeen tarpeettomana - otaksun.

Tätä mieltä

Muisto Keijo Kullervo
"Tie, Totuus ja Elämä."
  60x60x60 =216000

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Karikko - kesäkuu 01, 2020, 10:24:34
Lainaus käyttäjältä: Sepe - toukokuu 31, 2020, 20:16:06
Lainaus käyttäjältä: kertsi - helmikuu 16, 2020, 10:54:12
Minä kävin kerran Helsingin Vuosaaressa, ja olin aivan häpnadilla lyöty eli yyber-hämmästynyt, kun minua ei raiskattu, ryöstetty ja tapettukaan tuolla mukamas pahamaineisella seudulla, vaikka se palstan etnonationalistien äärioikeistolaisten puheen perusteella sellainen olisi muka lähestulkoon satavarmaa.

Yhtään en hämmästynyt vaikkei minua pahoin kohdeltu seuraavissa maissa: Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, Saksa, Ranska, Sveitsi, Hollanti, Portugal, Intia, Nepali, Turkki, Viro...ääh, en muista kaikkia...useissa noista vierailin useammin kuin kerran

Kertsin hämmentyneisyys on hieman outo, lieneekö hän toivonut jotain tapahtuvaksi ja siksi pettynyt, kun ei tapahtunutkaan?

Outoja toiveita toisinaan, mutta "maailmahan on kaunis ja kiva elää sille jolla on aikaa ja tilaa unelmille."

Ei vaan tämä visio on perussuomalaisten, jotka omasta mielestään tietävät, että itä-Helsinki on NoGo-aluetta myös poliiseille, jonne jos kukaan valtaväestöön kuuluva uskaltautuu, joutuu hän välittömästi ankaran väkivallan kohteeksi ja naiset vähintäänkin joukkoraiskataan.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

#1559
Lainaus käyttäjältä: Saares - toukokuu 31, 2020, 23:40:44


Julkaistu: 29.5. 21:45 IS.
"Valmistelut ja suunnitelmat lasten kotouttamiseksi Al-Holin leiriltä on jouduttu pistämään koronan vuoksi jäihin.
Mikäli koronavirus nyt alkaisi riehumaan Koillis-Syyriassa sijaitsevalla al-Holin pakolaisleirillä, ei Suomella olisi ulkoministeri Pekka Haavisto (vihr) mukaan mitään keinoa auttaa kansalaisiaan turvaan.
– Meillä ei ole nyt mitään nopeaa keinoa auttaa leirillä olevia. Totta kai pyrimme koko ajan seuraamaan tilannetta ja erityisedustaja jatkaa työtään. Tilanne pysyy vaikeasti ennakoitavana. Haavisto kertoo Ilta-Sanomien haastattelussa."

UM:" Ministeri Haavisto tiesi suomalaisia paenneen al-Holin leiriltä kevään aikana – kommentoi vielä torstaina, että suunnitelmat al-Holin lasten kotiuttamisesta jäissä"
Jälleen paljastuu Haaviston luotettavuuden aste. Vähentyä se ei enää voi.

Enemmän tässä paljastuu oma luotettavuutesi aste. Haaviston poppoo on auttanut vain rajan ylityksessä ja matkustusasiakirjojen tekemisessä (joissa avun saaminen Suomen valtiolta kuuluu Suomen kansalaisten oikeuksiin) Turkin rajalla. Eli matka al-Holista Turkin rajalle ja matka Turkin rajalta Suomeen on tehty ilman Suomen valtion apuja.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.