Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Paras ikä: ulkonäkökritiikkiä sanoin ja kuvin

Aloittaja Amore, tammikuu 03, 2019, 22:09:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amore

Julkkiksia ennen ja nyt. Kuka kaunistuu vanhetessaan ja kuka nahistuu ennen aikojaan? Vai kuoriutuiko rumasta ankanpoikasesta joutsen?
All you need is Love

Amore

Ketjun avaa lyhytfilmi ohjaaja Ingmar Bergmanista. Filmin lopussa on kiinnostava valokuvasarja.

Elokuvaohjaaja Ingmar Bergmanin kasvojen oikealle puolelle alkoi kasvaa 1960-luvun alussa rasvapatti. Siitä tuli yhä suurempi, kunnes Hiljaisuus-elokuvan ensi-illan jälkeen se katosi. 1990-luvulla se palasi samalle paikalle, mutta tummempana. Kuinka se aikoinaan hävisi? Ja miksi se palasi?

Kino: Rasvapatti
https://areena.yle.fi/1-4468217#autoplay=true
All you need is Love

ROOSTER

Jotkut sitä vaan näyttävät aina yhtä viehettäviltä vaikka ikääkin kertyisi.

Esimerkiksi aina iki-ihanat Kirsti Wallasvaara ja Elina Salo.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Amore - tammikuu 03, 2019, 22:14:57
Ketjun avaa lyhytfilmi ohjaaja Ingmar Bergmanista. Filmin lopussa on kiinnostava valokuvasarja.
...
Kino: Rasvapatti
https://areena.yle.fi/1-4468217#autoplay=true
Tirsk. "Finska rycket", enpä tuota termiä ennen ole kuullutkaan.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Brutto

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - tammikuu 04, 2019, 11:52:14
Jotkut sitä vaan näyttävät aina yhtä viehettäviltä vaikka ikääkin kertyisi.

Esimerkiksi aina iki-ihanat Kirsti Wallasvaara ja Elina Salo.

Ja Pirkko Mannola on edelleen parhaimpia missejämme. Siis Lolan ohessa.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

kertsi

Jörkka Donnerissa on jotain samaa kuin Ingmar Bergmanissa. Jotain je ne sais quoi, viehätysvoimaa ehkä, henkisestä olemuksesta kumpuavaa. Eivät kovasti rumistuneet vanhempanakaan, tai ehkä jopa paranivat.

Enempi kyllä itse tapaan viehättyä vähän toisenlaisista miehistä.



Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Hippi

 
Lapsen kasvoisesta J. Karjalaisesta on kasvanut vanhemmiten (61v.) varsin karismaattisen näköinen äijä. Ihan hämmästyin, kun katselin telkusta nyt kun tuli hänestä pari dokkaria. Mieleen tuli jossain mielessä Sean Connery, joka myös vanemmiten vain parani.

Mielenkiintoinen juttu tuo, että miehessä voi näkyä ikä ja eletty elämä ilman, että "arvo laskee". En tähän hätään nyt löydä parempia sanoja, joten siksi tuo hipsukoissa oleva. Nainenhan vastaavassa tilanteessa menettää kiinnostavuutensa ja rusinoituu.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

urogallus

Lainaus käyttäjältä: Hippi - tammikuu 04, 2019, 15:16:00
Mielenkiintoinen juttu tuo, että miehessä voi näkyä ikä ja eletty elämä ilman, että "arvo laskee". En tähän hätään nyt löydä parempia sanoja, joten siksi tuo hipsukoissa oleva. Nainenhan vastaavassa tilanteessa menettää kiinnostavuutensa ja rusinoituu.


Tässä vääristää se, että nuorena julkisuuteen päässeet naiset ovat tyypillisesti oikein edustavia ulkomuodoltaan. Heillä suunta on vain yhteen suuntaan.


Tavisten joukosta sitten löytyy naisia, jotka saavuttavat ulkonäkönsä huipun vasta keski-iässä. Nämä naiset ovat oman kokemukseni ja makuni mukaan sellaisia nuorena huomaamattomia hiirulaisia.

Lenny

No siis minähän olen juuri tuollainen seanconnerymainen hyvin säilynyt hahmo (kuten kuvasta näkyy). Kuntoni salaisuus on kovassa treenissä: tänäänkin olen selannut tuntitolkulla SMF:n valikkoja löytämättä oikeastaan mitään :D
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

Xantippa

Lainaus käyttäjältä: Lenny - tammikuu 04, 2019, 15:38:48
No siis minähän olen juuri tuollainen seanconnerymainen hyvin säilynyt hahmo (kuten kuvasta näkyy). Kuntoni salaisuus on kovassa treenissä: tänäänkin olen selannut tuntitolkulla SMF:n valikkoja löytämättä oikeastaan mitään :D

eUrheilu on hei kohta olympialaji!

Tämä on todella huolestuttavaa, että alan olla Urogalluksen kanssa vähän kaikesta samaa mieltä, jotain tälle foorumille on tehtävä...mutta mielestäni juuri noin. Hieman tosin tämä koskee kyllä myös perinteisen kauniita poikia.

Toisaalta yliedustavuus on kyllä hollywood-ongelma, esimerkiksi englantilaisissa näytteijöissä on mielestäni paljon laajempi skaala erilaisia persoonallisuustyyppejä.

T: Xante

Lenny

Poikkeuksiakin aina löytyy, esim. Anne Kukkohovi. Kuulin tuossa yksi päivä radiosta, että Radio Cityn toimittajapoikien studion ovessa lukee "pääsy vain toimittajille ja Anne Kukkohoville".
Lainsäädäntö ennen luontoa (Immanuel Kant)

Steppu

Catherine Deneuve on mielestäni vieläkin kaunis  :)
Largo ma non troppo

MrKAT

Kerttu Kotakorpi oli tänään erityisen sexy. Hame näytti verkkosukilta, joku ovela optinen ilmiö. Uuma oli kapea, hiukset suorana jne. Minun oli vaikea keskittyä säänennustukseen. Ja joskus aiemmin olin itse vielä arvostellut sellaista joka keskittyy säänennustajan pukuun...
Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Kopek

Näyttelijä Emma Thompsonissa on jotain viehättävää. Ehkä se, että hän ei ole missi- tai mallimittareilla mitattuna kaunis vaan enemmänkin työläisnainen -tyyppiä ulkonäöltään.




Norma Bates

#14
Aivan outo ukko nimeltä Rich Roll löytyi netistä, mutta jos 50+ iässä näyttää tuolta niin kyllä voi pollea olla. Tiedä sitten onko se sen ansiota että hän on vegaani.