Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Paras ikä: ulkonäkökritiikkiä sanoin ja kuvin

Aloittaja Amore, tammikuu 03, 2019, 22:09:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Amore

#15
^Voisitko taas pienentää kuvaa?

ensimmäiseen img-sulkuun tulee siis width=400 (tai joku muu numero, maun mukaan), [img width=400]
All you need is Love

Norma Bates

#16
Lainaus käyttäjältä: Amore - helmikuu 02, 2019, 22:11:40
^Voisitko taas pienentää kuvaa?

ensimmäiseen img-sulkuun tulee siis width=400 (tai joku muu numero, maun mukaan), [img width=400]

Voi kun minä en haluaisi.  :'( Jossain vaiheessa tein tuota pienennystä ja sitten siinä oli joku ongelma taas siinäkin, mutta en nyt kirveelläkään muista että mikä. Mutta lopputulos kumminkin se että se pienentäminenkään ei hyödyttänyt. Mahtuihan se ukko ruudulle. Mutta avautuuko se kuva tosi hitaasti jos käyttää kännykkää (olen nyt koneella)? Jos hitaus on ongelma, niin yritän sitten jaksaa tuota pienennystä tehdä, vaikka se todella tympäise. (En siis ole koodi-ihmisiä ollenkaan.)

Edit. Tsekkasin puhelimella. No, on se aika osissaan sen kanssa. Yritän näpertää sitä pienennystä.

Edit2. Onnistuihan se onneksi. Mutta mikähän himpskatti se oikein oli mistä toisella foorumilla porukat sanoivat että se pienentäminen ei hyödytä...?

Melody

Minulle on kerran teininä käynnyt niin, että olen viennyt luokan takaseinälle jättikokoisen julisteen. Se oli peräisin Suosikista ja kyseessä oli Jim Morrison. Olin matikkalinjalla, ja vastakailua ei pahemmin tullut. En sen jälkeen ole pahemmin hehkutellut ulkonäköjä vaan keskittynyt sisältöön.

Norma Bates

Itse tykkään hyvännäköisistä miehistä ja on herttaisen yhdentekevää ovatko minun silmääni hyvännäköiset hyvännäköisiä joidenkin muiden mielestä. En tajua sellaista että pitäisi jotenkin alistua joukkovoiman edessä silloin kun on kysymys omista mieltymyksistä.

Amore

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 22:37:26
Lainaus käyttäjältä: Amore - helmikuu 02, 2019, 22:11:40
^Voisitko taas pienentää kuvaa?

ensimmäiseen img-sulkuun tulee siis width=400 (tai joku muu numero, maun mukaan), [img width=400]

Voi kun minä en haluaisi.  :'( Jossain vaiheessa tein tuota pienennystä ja sitten siinä oli joku ongelma taas siinäkin, mutta en nyt kirveelläkään muista että mikä. Mutta lopputulos kumminkin se että se pienentäminenkään ei hyödyttänyt. Mahtuihan se ukko ruudulle. Mutta avautuuko se kuva tosi hitaasti jos käyttää kännykkää (olen nyt koneella)? Jos hitaus on ongelma, niin yritän sitten jaksaa tuota pienennystä tehdä, vaikka se todella tympäise. (En siis ole koodi-ihmisiä ollenkaan.)

Edit. Tsekkasin puhelimella. No, on se aika osissaan sen kanssa. Yritän näpertää sitä pienennystä.

Edit2. Onnistuihan se onneksi. Mutta mikähän himpskatti se oikein oli mistä toisella foorumilla porukat sanoivat että se pienentäminen ei hyödytä...?

Joo, kännykällä on tosi hankalaa näprätä muokkauksia, ja ihan vain kirjoittaa tekstiäkin usein. Sitten on myös niin, että jotkut kuvat ovat muodossa, joihin pienennysyritykset eivät pure.
All you need is Love

Melody

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 22:54:12
Itse tykkään hyvännäköisistä miehistä ja on herttaisen yhdentekevää ovatko minun silmääni hyvännäköiset hyvännäköisiä joidenkin muiden mielestä. En tajua sellaista että pitäisi jotenkin alistua joukkovoiman edessä silloin kun on kysymys omista mieltymyksistä.

Jos olet onnellinen noin, niin ei siinä mitään. Parisuhteessa olevat eivät laita kaikkea painoa kumppanin ulkonäköön - alkavat nähdä jopa kulahtaneissa särmää, kun tutustuvat pintaa syvemmälle.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Melody - helmikuu 02, 2019, 23:23:12
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 22:54:12
Itse tykkään hyvännäköisistä miehistä ja on herttaisen yhdentekevää ovatko minun silmääni hyvännäköiset hyvännäköisiä joidenkin muiden mielestä. En tajua sellaista että pitäisi jotenkin alistua joukkovoiman edessä silloin kun on kysymys omista mieltymyksistä.

Jos olet onnellinen noin, niin ei siinä mitään. Parisuhteessa olevat eivät laita kaikkea painoa kumppanin ulkonäköön - alkavat nähdä jopa kulahtaneissa särmää, kun tutustuvat pintaa syvemmälle.

Vastaan Parisuhdeketjussa.


Amore

Skavlanissa oli vieraana ruotsalainen julkkis (bloggaaja) Bianca Ingrosso äitinsä kanssa, joka on laulaja. Molemmat esiintyvät jossakin tosi-tv-ohjelmassa, jossa kuvataan kai heidän arkielämäänsä (vrt. Osbournen perhe USA:ssa). Tv:ssä Ingrosso näytti (ja vaikutti) kolmekymppiseltä, mutta hän onkin vasta 24-vuotias. Tällaiset kasvot koen täysin epäkiinnostaviksi. Hän edustaa jotakin ulkonäkötyyppiä, sellaista persoonattoman "hyvännäköistä", jollaisia on jokaisella koululuokalla. Huomasin, että minulle tulee heti tylsistynyt olo kun vain näen tällaiset kasvot. Silmissä hänellä on vanha katse. Oli talk-showssa pikkuvitsikäs, mutta ei sanonut mitään, mikä olisi jäänyt mieleen.



https://www.baaam.se/bianca-ingrosso-det-har-finns-alltid-i-sminkvaska
All you need is Love

MrKAT

Ana de Armas, kuubatar.





Mutta eihän näissä ikää tiedä. On nyt 30 joten korkeintaan se.
Missä perussuomalainen törttöilemässä, siellä Jokisipilä puolustelemassa.
                    - Vanha turkulainen sananlasku (by Antti Gronow)

Toope

#25
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - helmikuu 02, 2019, 22:54:12
Itse tykkään hyvännäköisistä miehistä ja on herttaisen yhdentekevää ovatko minun silmääni hyvännäköiset hyvännäköisiä joidenkin muiden mielestä. En tajua sellaista että pitäisi jotenkin alistua joukkovoiman edessä silloin kun on kysymys omista mieltymyksistä.
Juu, mistä tykkää, on oikein.
Hetero olen, on pakko sanoa, mutta Gregory Peck oli komia mies. Pakko sanoa. Ehkä yli 40-vuotiaana?
https://www.google.fi/search?q=gregory+peck&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiW_IvKnoXhAhUryaYKHceeBS8Q_AUIDigB&biw=1920&bih=916#imgrc=_
Klassisista naistyypeistäkin pidän (ehkä joskus nukkumaanmennessäkin), eroottisuudessa vain on jotain paljon enemmän kuin suoranaisessa seksuaalisuudessa... ;)

Toope

Lainaus käyttäjältä: kertsi - tammikuu 04, 2019, 12:21:23
Jörkka Donnerissa on jotain samaa kuin Ingmar Bergmanissa. Jotain je ne sais quoi, viehätysvoimaa ehkä, henkisestä olemuksesta kumpuavaa. Eivät kovasti rumistuneet vanhempanakaan, tai ehkä jopa paranivat.

Enempi kyllä itse tapaan viehättyä vähän toisenlaisista miehistä.
Riittävän moni ei, kun Donnerilla on useampia lapsia, jotka eivät häntä halua tavata, ja joita hän kieltää. Melkein vuoden isä.
Tuollaiset paskiaiset toki saavat naisia.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - maaliskuu 16, 2019, 01:05:53
Lainaus käyttäjältä: kertsi - tammikuu 04, 2019, 12:21:23
Jörkka Donnerissa on jotain samaa kuin Ingmar Bergmanissa. Jotain je ne sais quoi, viehätysvoimaa ehkä, henkisestä olemuksesta kumpuavaa. Eivät kovasti rumistuneet vanhempanakaan, tai ehkä jopa paranivat.

Enempi kyllä itse tapaan viehättyä vähän toisenlaisista miehistä.
Riittävän moni ei, kun Donnerilla on useampia lapsia, jotka eivät häntä halua tavata, ja joita hän kieltää. Melkein vuoden isä.
Tuollaiset paskiaiset toki saavat naisia.

Oletko siis Toope sitä mieltä, että jos suhtautuu*askasti muihin ihmisiin ja käyttäytyy ikävästi, se tekee ulkonäön epämiellyttäväksi ja pilaa sen?