Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Paras ikä: ulkonäkökritiikkiä sanoin ja kuvin

Aloittaja Amore, tammikuu 03, 2019, 22:09:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MrKAT

MMM 2019 vuosikirjassa oli häkellyttävän nätti kuva kirjailija Maggie Nelsonista. Mustavalkoinen kuva oli,
mutta tässä alla myös pienempi ja värillinen sama kuva:

Google kuva Maggien Nelson mv
Google-kuva Maggie Nelson värillinen pieni
Hän on puolisonsa kanssa "queer" (~muunsukupuolinen).
"Voi poikaseni, niin vähällä tiedolla leikkaajat ja potkijat luulevat hallitsevansa maailmaansa" - Kaarle Suuri somea seurattuaan
Suureen typeryyteen tarvitaan toopemaisen tyhmiä (moderoitavia) persuja.


Magdaleena



Facebookissa ällistyin niin seesteistä ja kaunista naista, joka oikeastaan on jo kohta vanhus. Ihan pysäyttävän hyvän näkönen ja jäin pitemmäksi toveksi analysoimaan, että mikä hänessä on niin mielenkiintoista.

Lopetetaanko tytöt tukan värjääminen ja vanhetaan kunnialla?!
Sitä hän neuvoo hyvän elämänohjeissaan.

"Live from the heart of yourself. Seek to be whole, not perfect." - Oprah Winfrey

ROOSTER


^
Onhan hän vetävän näköinen kasikymppinen.

Hyvin on säilynyt vaikka monenlaista on kokenut. Isä löi, näytellyt kera Rodney Harringtonin  ;D, nai Steve McQueenin kanssa ja ollut alkoholisti. Sitkeää sorttia, luulen.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

wade

Vähän nuorempaa sorttia, 47-vuotias Keiju Vihreäsalo oli jossakin selaamassani iltapäivälehdessä. Olin vakuuttunut. Googlasin myöhemmin naisen, kuin varmistuakseni asiasta - ja sain varmistuksen. Hurmaava ilmestys.

Googlen kuvahaku.


safiiri

Lainaus käyttäjältä: Magdaleena - kesäkuu 09, 2019, 13:02:50


Facebookissa ällistyin niin seesteistä ja kaunista naista, joka oikeastaan on jo kohta vanhus. Ihan pysäyttävän hyvän näkönen ja jäin pitemmäksi toveksi analysoimaan, että mikä hänessä on niin mielenkiintoista.

Lopetetaanko tytöt tukan värjääminen ja vanhetaan kunnialla?!
Sitä hän neuvoo hyvän elämänohjeissaan.



Mä lopetin nimenomaan tukan värjäämisen, kun siinä alkoi näkyä harmaata.

Magdaleena


Ja minä aloitin värjäämisen, kun siihen alkoi tulla valkoista, ei harmaata.
Kummitäti yli 90 v. on vitivalkoinen ja minusta taitaa tulla ihan samanlainen, jos niin kauan elän.
Löytyi jopa ihan oma sävykin, Garnier Nutrisse, on muuten hyvin hiusystävällinen merkki.
"Live from the heart of yourself. Seek to be whole, not perfect." - Oprah Winfrey

Norma Bates

En tajua noita iän vuoksi värjäämistouhuja. Näkyyhän se ikä kumminkin pärstävärkistä oli tukka minkä värinen hyvänsä. Vaihtelunhalun vuoksi värjäämisen ymmärrän. Mutten itse sitä enää harrasta kun oli pahasta ohuelle, hauraahkolle tukalleni. Minähän en esim. saa hiuksia ikinä kasvamaan hartiamittaa pidemmäksi, kun se vaan hapertuu latvoista ja katkeilee. Ja kasvu pysähtyy näin ollen aina siihen samaan kohtaan. Mutta ei minulla parikyppisenäkään tukka ikinä niin pitkäksi kasvanut että olisi saanut esim. rinnat piiloon kuin Lady Godiva konsanaan. Muutoin kasvu oli kyllä reippaamaan ja tukka tuuhkeampi.

Toope

"Magdaleena" toki kaikki vanhenevat eri tavoin, enkä sanoisi, ettei olisi säilynyt hänkään pieneltä kasvojenkiristykseltä.
Mutta samaa mieltä, että iäkäs ihminenkin voi olla varsin kaunis.

Norma Bates

Ikävä kyllä minullekin on alkanut tulemaan siellä täällä liikkuessani sellainen tunne että miksi täällä on vain rumia ihmisiä, missä ovat kaikki hyvännäköiset ihmiset. Samaan aikaan oma naamakin taas tympii.

Mutta miksi meidän pitäisi näyttää muovista tehdyltä tai humanoideilta? Tässä videossa on todella pointtia:

https://www.facebook.com/ProjectNightfall/videos/1025371074520830/

Toope

#70
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/75390ddc-cfbf-4017-9c75-c519ad7b6f46
Onko nyt oikein "loukkaantumisen" aihe, kun raksaäijät viheltävät perään? Onko tarkoituksellista loukkaantumista ja marttyyriutumista?

Laitetaan muodot esille siten, jotta kaikki ne näkevät. = Loukkaudutaan, kun kaikki ne näkevät...

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 06, 2019, 01:22:20
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/75390ddc-cfbf-4017-9c75-c519ad7b6f46
Onko nyt oikein "loukkaantumisen" aihe, kun raksaäijät viheltävät perään? Onko tarkoituksellista loukkaantumista ja marttyyriutumista?

Laitetaan muodot esille siten, jotta kaikki ne näkevät. = Loukkaudutaan, kun kaikki ne näkevät...

Millähän tavalla rintaliivit oikeastaan eroavat burkasta? Jos ei suoranaisesti esittele paljaita nännejä ja genitaalejaan (kukahan senkin on päättänyt että miehet saavat olla nännit paljaina ja naiset eivät?!) niin yhtä naista alistava ja lokeroon tunkeva on kumpikin asuste. Elä miesten pelossa ja piilottele kehoasi ettei vaan kukaan jonkun teinirunkkarin asteelle jäänyt saa erektiota ja päätä että nyt on semmoinen seksuaalinen hätätila että periaatteessa pitäisi panna, mutta kun ei sentään tohdi, niin tyytyy verbaaliikkaan...

Itselleni kerran pojat vislasivat perään kun oli tiukemmat farkut jalassa. Otin sen kohteliaisuutena. Mutta jos he olisivat alkaneet huutelemaan mitä haluavat minulle tehdä, sen olisin kokenut ahdistavana. Sellainen länkytys kuuluu vartavasten erotiikkaan keskittyneille nettisivustoille ennemmin, eikä se sielläkään välttämättä ilahduta jos sanojana on joku jota ei itse pidä viehättävänä. Muutoin se kuuluu intiimiin kohtaamiseen jossa kumpikin osapuoli on halulla mukana.

Jos sinulla olisi tiukemmat housut jalassa ja kävelisit jonkun porukan ohi jonka keskeltä huudeltaisiin että uuh peipi haluan panna sua perseeseen, niin kokisitko että asiallista käytöstä ja oma syysi?

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 06, 2019, 11:18:48
Jos sinulla olisi tiukemmat housut jalassa ja kävelisit jonkun porukan ohi jonka keskeltä huudeltaisiin että uuh peipi haluan panna sua perseeseen, niin kokisitko että asiallista käytöstä ja oma syysi?

Olisihan se järkyttävää.

Jos olen vahingossa pukeutunut provosoivasti, en kokisi sitä omaksi syyksi (tai ansioksi). Jos taas eläisin julkisuudessa sekä julkisuudesta, levittelisin viikottain alastonkuviani nettiin ja esiintyisin yleensä muutenkin ylen seksuaalisesti, olisi se omakin syyni.

Asiallista käytöstä se ei toki ole, julkisella paikalla. Hyvin harva yliseksuaalinenkaan vastaa julkisella paikalla esitettyyn perspanotoivomukseen heti : "Ai kiva, pannaan vaan." Kahden kesken tilanne voi olla toinen ja ilmaisu hyväksyttävämpi. Julkisesti lausuttuna se on eräänlainen provokaation ja kehumisen zymbioosi.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - heinäkuu 06, 2019, 11:36:00
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 06, 2019, 11:18:48
Jos sinulla olisi tiukemmat housut jalassa ja kävelisit jonkun porukan ohi jonka keskeltä huudeltaisiin että uuh peipi haluan panna sua perseeseen, niin kokisitko että asiallista käytöstä ja oma syysi?

Olisihan se järkyttävää.

Jos olen vahingossa pukeutunut provosoivasti, en kokisi sitä omaksi syyksi (tai ansioksi). Jos taas eläisin julkisuudessa sekä julkisuudesta, levittelisin viikottain alastonkuviani nettiin ja esiintyisin yleensä muutenkin ylen seksuaalisesti, olisi se omakin syyni.

Asiallista käytöstä se ei toki ole, julkisella paikalla. Hyvin harva yliseksuaalinenkaan vastaa julkisella paikalla esitettyyn perspanotoivomukseen heti : "Ai kiva, pannaan vaan." Kahden kesken tilanne voi olla toinen ja ilmaisu hyväksyttävämpi. Julkisesti lausuttuna se on eräänlainen provokaation ja kehumisen zymbioosi.

Nyanssit taitaa olla vähän hankalia miehille. Jos netissä on alastonkuvia, niin eikö niiden kommentoiminen kuulu nettiin? Minkä takia tuolla ulkomaailmassa olisi velvollisuus kuunnella jotain uhkailuita panemisesta sen takia mitä teki netissä?

En tiedä mikä olisi hyvä vertailukohde. No jos esim. harrastaisi pitsinnypläystä niin minkä takia pitäisi olla 24/7 muiden nyplääjien käytettävissä kun he haluaisivat retostella omilla pitseillään?

Kun on kyse seksuaalisuudesta, miehillä ei tunnu olevan mitään rajoja. Kaiken aikaa kaikkialla naisten pitäisi olla käytettävissä. Mutta autapa armias jos nainen haluaisikin suhteen, niin johan alkaa rajoituksia ilmenemään. Ensimmäiseksi saattaa iskeä vaikka impotenssi.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 06, 2019, 12:46:50
Nyanssit taitaa olla vähän hankalia miehille.

...

Mutta autapa armias jos nainen haluaisikin suhteen, niin johan alkaa rajoituksia ilmenemään. Ensimmäiseksi saattaa iskeä vaikka impotenssi.

Totta, eikä ihan vähän hankalia. Jos ei kiinnitä mitään huomiota naisiin on joko homo tai impotentti. Jos kiinnittää niin on irstailija. Tässä kapeassa, alati muuttuvassa välissä toimitaan, vaarana vielä yhtäkkinen ei-toivottu somejulkisuus.

Pidän sellaista käytöstä, jossa seksuaalisesti provokatiisisesti pukeutuneena rampataan rakennusmiesten edessä sometussormi valmiina, nyansseiltaan hieman tarkoitus- ja julkisuushakuisena.

Mahdollisesti olen väärässä, nämä nyanssitulkintani eivät ehkä vastaa enää nykypäivän standardeja. Mitä ne sitten lienevätkään.

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS