Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Paras ikä: ulkonäkökritiikkiä sanoin ja kuvin

Aloittaja Amore, tammikuu 03, 2019, 22:09:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Norma Bates

Jos kyse oli pelkästään rintaliivittömyydestä, niin mielestäni se ei ole tai sen ei pitäisi olla erityisen provosoivaa mikäli nänni ei nyt sentään kuulla läpi kankaasta visuaalisessa mielessä.

Vai olenko itse muka provosoinut miehiä mitä lie 35v? En muista milloin minulle kasvoi rinnat, kun asia ei minua kiinnostanut millään tavalla. Enkä itsekään tuijottele miesten sepaluksia missä jonkinlaista kohoumaa kai voinee ollakin. Perseitä joskus tsekkaan. Huomaamatta.

Kaikkihan kaikkia edes jonkin verran katselee, mutta seksuaalisesti epäviehättävän huomio vain ahdistaa.

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 06, 2019, 13:15:58
Kaikkihan kaikkia edes jonkin verran katselee, mutta seksuaalisesti epäviehättävän huomio vain ahdistaa.

Ihmisillä lienee jonkinlainen karkea käsitys siitä, ovatko he itse seksuaalisesti viehättäviä vai epäviehättäviä vai jotain siltä väliltä, mutta koska puolet tämän kysymyksen ratkaisemisesta kuuluu katselijoille, voi olla joskus vaikea arvata, onko joku yksilö erityisesti jonkun tietyn ihmisen silmissä seksuaalisesti viehättävä vai epäviehättävä. Makujahan on monenlaisia. Yksi tykkää laihoista, toinen tykkää lihavista.

Oma kysymyksensä on se, mitkä viehättävyyspisteet annetaan silloin, jos osa ihmisestä on seksuaalisesti viehättävää ja osa ei. Joskushan näkee henkilön, jonka kasvot ovat mitä viehättävimmät, mutta vartalo on.. no, ei kovin viehättävä. Ja tietenkin on myös toisin päin, eli täydellisessä vartalossa on "väärä pää" eli vähemmät viehättävät kasvot.

En tietenkään arvioi miehiä viehättävyysnäkökulmasta, koska en kuulu siihen kategoriaan, joka viehättyisi miehistä. Mutta jos yleisesti arvioin, niin uimahallien pesuhuoneissa voi nähdä vanhemmanpuoleisia miehiä, jotka takaapäin katsottuna lantiosta alaspäin ovat kuin 18-vuotiaita urheilijapoikia, mutta lantion yläpuolella on se osa miehestä, jota ei erehdy luulemaan 18-vuotiaaksi urheilijaksi. Tuollaista miestä voisi kuvailla, että hän on kahden tikun varassa oleva iso pallo. Tikut ovat ok, mutta pallo ei.

Sille ei mahda mitään, että ikä kohtelee eri ihmisiä eri tavalla. Joku säilyy paremmin kuin joku toinen. Vaikuttavatko siihen elintavat vai perimä vai kumpikin yhdessä, sitä en osaa sanoa.

Siinä tuntuu olevan jotain maagista, mitä ei pysy sanoilla selittämään eikä kuvilla esittämään, millaisen ihmisen minä koen viehättäväksi tai jopa kiehtovan houkuttelevaksi.

Kuulun ilmeisesti siihen sarjaan ihmisiä, jotka rakastuvat ensi silmäyksellä, jos ovat rakastuakseen. Tällä asialla ei ole tietenkään mitään käytännön merkitystä, koska en haaveile suhteiden solmimisesta. Ja vaikka elämäntilanteeni olisi sellainen, että voisin haaveilla suhteiden solmimisesta, olisi loton päävoittoa pienempi todennäköisyys, että joku haaveiluni kohteista olisi vastavuoroisesti kiinnostunut minusta. Mutta saahan kauniita naisia ihailla siinä missä kauniita autojakin. Se, että ei ole rahaa ostaa Ferraria, ei estä, etteikö voisi mielikuvituksessaan haaveilla sellaisesta.

Tuhansien joka puolella näkemieni naisten joukosta joskus joku yksilö kiinnittää huomioni, ja katson toisenkin kerran hänen peräänsä. Ja joskus haluan nähdä häntä enemmän ja enemmän, joten seurailen häntä vaivihkaa kaupassa kuitenkin niin, että hän ei huomaa eikä arvaa. Tätä ei pidä käsittää minään "stalkkaamisena", koska en sentään kovin aktiivisesti ja kauan seuraa vaan korkeintaan suunnittelen reittini hyllyjen väleissä niin, että tulen nähneeksi hänet vielä uudestaan. En tarkoita, että jokaiseen tuollaiseen erityishuomioni saaneeseen naiseen suin päin ihastuisin. Ei tietenkään. Lisätarkkailu voi tuoda esille yksityiskohtia, jotka latistavat kiinnostukseni.

Maineeni on jo mennyt mm. Jatkumo-foorumilla käsitellyn metrovalokuvakaustin yhteydessä pohjamutiin, joten sama kai on, jos paljastan lisää niljakkaan inhottavia puoliani seuraavassa tarinassa.

Joitakin vuosi sitten (siitä voi olla jo kymmenen vuotta, aika kuluu nopeasti) eräässä kaupassa vastaani käveli nainen, joka katsoi silmiini niin, että hänen katseensa suorastaan pureutui lävitseni. Viehättävällä tavalla kuitenkin. Ehkä hän vähän hymyilikin. Nainen oli tyypiltään vaatimaton ja hillitty toimistonainen tai maatalon tytär. Hänessä oli luonnollista viattomuutta.

Minua alkoi kiinnostaa tuo nainen niin paljon, että kun poistuin kaupasta, ajoin autolla hieman kauempana mäellä olevalle parkkipaikalle, joka on jonkin verran puiden suojassa, ja jäin sinne odottamaan sitä, kun nainen tulee kaupasta. Minulla oli "zoomikamera" mukana, ja otin sen esille. Halusin saada kuvia naisesta muistoksi.

Kun nainen ilmestyi ovesta ja käveli autolleen, painoin kameran nappia ja otin sarjan kuvia. Niitä katsellessani en ihmettele, miksi olin kiinnittänyt kaupassa häneen huomiota. Hänellä oli kesäinen mekko, ja hän käveli viettelevästi jäätelötuutti kädessään, jota hän välillä nuolaisi. Luulen, että jos esittäisin kuvat ja pyytäisin arvioimaan niissä näkyvää naista yhdellä sanalla, se sana alkaisi s-kirjaimella.

Tuollaisia ne ovat. Yhtäkkiä vain jostakin tuhansien naisten joukosta pöllähtää esille joku yksilö, johon kiinnitän huomioni. Sen jälkeen tulee taas tuhansia, joihin en kiinnitä huomiota. Fyysinen kauneus ei ole ainoa ratkaiseva asia, koska onhan maailmassa kauniita naisia. Voin todeta, onpa tuossa kaunis nainen, mutta silti en koe minkäänlaista kiinnostusta tai viehättymistä häntä kohtaan. Mutta sitten tulee taas se yksi tuhansista, joka saa kellot soimaan.

Taikuuttahan tuo on. Ei sitä pysty selittämään.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 06, 2019, 01:22:20
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/75390ddc-cfbf-4017-9c75-c519ad7b6f46
Onko nyt oikein "loukkaantumisen" aihe, kun raksaäijät viheltävät perään? Onko tarkoituksellista loukkaantumista ja marttyyriutumista?

Laitetaan muodot esille siten, jotta kaikki ne näkevät. = Loukkaudutaan, kun kaikki ne näkevät...

Tai - möläytellään kaikenlaista mahdollisimman ärhäkkää ja alatyylistä = uhriudutaan "sananvapauden rajoittamisesta", kun pahimpiin sanavalintoihin puututaan.

Norma Bates

Noista Kopekin stalkkausjutuista juolahti mieleen että mitäs sitten jos stalkkauksen kohde osoittaisikin kiinnostusta stalkkaajaansa kohtaan...

Hah. Itsellänihän on juuri se tilanne. En tiedä olisiko moista eli omaa kiinnostusta syntynyt jos en olisi alunperin itse katsonut minua myöhemmin kyttäämään alkanutta tyyppiä sillä silmällä että onpas pantavan näköinen. Puhun tietenkin "Kauniista Pojasta" jota näen salilla. Onhan se tullut moneen kertaan märehdittyä että etten nyt vaan jotenkin olisi keksinyt koko juttua omasta päästäni, mutta kyllä tämä herra minua vahtaa ja hyvinkin tarkkaan rekisteröi mitä teen, kenen kanssa ja onko se toinen liian komea taikka salilla uusi tyyppi. Ja jos on komea tai uusi, niin sitten seuraa paimentamistoimenpiteitä tavalla tai toisella.

Mutta siltikään ei halua tutustua minuun eikä mitään oikeaa äksöniä minun kanssani. Joko varattu tahi hullu, mutta herää myös kysymys että voisiko jollekulle stalkkaus olla niin kaikki kaikessa että ei oikeasti mitään suhdetta tai seksiä haluakaan, kunhan vain tunteen siitä että tavallaan hallitsee jotakuta naista. Joko ottaa hänestä kuvia tai kyttää häntä ihan silmämääräisesti. Miksi hyvännäköinen tyyppi kilahtaisi tuommoiseksi sekopääksi on sitten kyllä arvoitus.

Ilmeisesti ei kuitenkaan koskaan voi olla liian vanha tulla stalkatuksi.

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 06, 2019, 18:36:06
Miksi hyvännäköinen tyyppi kilahtaisi tuommoiseksi sekopääksi on sitten kyllä arvoitus.

Jotkut sarjamurhaajatkin ovat olleet hyvännäköisiä tyyppejä.

Norma Bates

No kaippa juu. Mutta tilanne on aivan pöljä. Minä kuolaan miestä ja mies vahtii touhujani silmämuna kovana ja siinä se sitten onkin. WTF.

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - heinäkuu 06, 2019, 18:01:02
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 06, 2019, 01:22:20
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/75390ddc-cfbf-4017-9c75-c519ad7b6f46
Onko nyt oikein "loukkaantumisen" aihe, kun raksaäijät viheltävät perään? Onko tarkoituksellista loukkaantumista ja marttyyriutumista?

Laitetaan muodot esille siten, jotta kaikki ne näkevät. = Loukkaudutaan, kun kaikki ne näkevät...

Tai - möläytellään kaikenlaista mahdollisimman ärhäkkää ja alatyylistä = uhriudutaan "sananvapauden rajoittamisesta", kun pahimpiin sanavalintoihin puututaan.
Ihan kun eivät muka olisi varautuneet kommentteihin.

Yksi elämän iloja miehille on toki vähän vihellellä minihameiden perään. Naiset kyllä tietävät tämän.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 08, 2019, 00:34:15
Lainaus käyttäjältä: safiiri - heinäkuu 06, 2019, 18:01:02
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 06, 2019, 01:22:20
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/75390ddc-cfbf-4017-9c75-c519ad7b6f46
Onko nyt oikein "loukkaantumisen" aihe, kun raksaäijät viheltävät perään? Onko tarkoituksellista loukkaantumista ja marttyyriutumista?

Laitetaan muodot esille siten, jotta kaikki ne näkevät. = Loukkaudutaan, kun kaikki ne näkevät...

Tai - möläytellään kaikenlaista mahdollisimman ärhäkkää ja alatyylistä = uhriudutaan "sananvapauden rajoittamisesta", kun pahimpiin sanavalintoihin puututaan.
Ihan kun eivät muka olisi varautuneet kommentteihin.

Yksi elämän iloja miehille on toki vähän vihellellä minihameiden perään. Naiset kyllä tietävät tämän.

Niin - ihan kuin Halla-aho tai Huhtasaari eivät olisi varautuneet kommentteihin ja rikosilmoituksiin. Halveksittavia uhriutujia moiset. Ihan kuin persunuoret eivät olisi tienneet etsivänsä rajaa, jonka ylittäminen tietää rahojen menetyksiä. Nyt sitten itketään, kun maito on jo kaatunut. Uhriutujia ja tyhjän vollottajia kaikki nuo. "Yhyy, ei saa haukkua ja loukata muita vapaasti eli seuraamuksetta. On se niin väärin, että mun maine tahriintuu siitä, että harrastan alatyylistä möläyttelyä ja hankin huutojoukoiltani huomiota suoltamalla ns. rohkeita juttuja. Eppaa, etten saa sekä olla kunnioitusta herättävä ja vakavasti otettava valtakunnanpoliitikko, mutta samalla harrastaa sellaista lähibaaritason mölinää ja uhoamista julkisesti."

Oikeastaahan nämä tyypit vain demoaa, miten olisi heidän OMA ETUNSA, että joutuisivat alistamaan viestintänsä ennakkosensuurille tai edes harkinnalle. Persunuorillakin saattais olla tuet ennallaan. Valittamisen siis voi tulkita myös katkeruutena siitä, ettei kukaan pitänyt huolta ja estänyt tekemästä typeryyksiä. (Sitähän itse nyt esität naisille: Setä kertoo, että tietenkin sedät viheltelee, jos minihameen puet. Ole siis tyttö pieni viisas ja pue säkki päällesi, niin saat olla siveästi rauhassa. Setä tässä viheltää perääsi, jotta oppisit. Ihan vain omaksi parhaaksesi.)

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 08, 2019, 00:34:15
Lainaus käyttäjältä: safiiri - heinäkuu 06, 2019, 18:01:02
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 06, 2019, 01:22:20
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/75390ddc-cfbf-4017-9c75-c519ad7b6f46
Onko nyt oikein "loukkaantumisen" aihe, kun raksaäijät viheltävät perään? Onko tarkoituksellista loukkaantumista ja marttyyriutumista?

Laitetaan muodot esille siten, jotta kaikki ne näkevät. = Loukkaudutaan, kun kaikki ne näkevät...

Tai - möläytellään kaikenlaista mahdollisimman ärhäkkää ja alatyylistä = uhriudutaan "sananvapauden rajoittamisesta", kun pahimpiin sanavalintoihin puututaan.
Ihan kun eivät muka olisi varautuneet kommentteihin.

Yksi elämän iloja miehille on toki vähän vihellellä minihameiden perään. Naiset kyllä tietävät tämän.

Minullehan siis on kerran vihelletty perään nuorten taholta, mutta kumma kun en koskaan ole osunut hollille tilanteeseen jossa jollekin naiselle olisi vihelletty hänen minihameensa takia (itse en moisia käytä, koska ne ovat epäkäytännöllisiä verrattuna shortseihin). Jos ilmiö on niin yleinen että "naiset kyllä tietävät tämän" niin miksei sitä sitten tapahdu koskaan kun itse liikun kaupungilla? Rakennustyömaitakin osuu matkan varrelle tuon tuostakin. Ja nuorta naista kirmaa ympäriinsä vaikka minkämoisissa kuteissa.

Toope

Yksikään nainen tässä ketjussa ei tosissaan kiistä sitä, etteikö sexikäs pukeutuminen olisi tarkoitushakuista, myös huomionhakemista miehiltä.
Itse kai pitää saada määritellä se mukava huomio? No, maailma ei toimi noin. Miehet eivät toimi noin.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 20, 2019, 00:31:50
Yksikään nainen tässä ketjussa ei tosissaan kiistä sitä, etteikö sexikäs pukeutuminen olisi tarkoitushakuista, myös huomionhakemista miehiltä.
Itse kai pitää saada määritellä se mukava huomio? No, maailma ei toimi noin. Miehet eivät toimi noin.

Mikä on seksikästä pukeutumista ja mikä ei? Miten sinä säädät tuon rajan ja milloin voidaan jotenkin objektiivisesti todeta, että nyt meni yli? Keiden huomiota miehet muuten tavoittelevat pukeutumisellaan? Sillä ei kukaan mies ole tässä ketjussa kiistänyt sitä, etteikö miesten toiminta olisi tarkoitushakuista ja huomion hakemista naisilta.

Minä väitän, että nainen todellakin saattaa pukeutua vähemmän peittävästi vaikkapa siksi, että ilma on lämmin ja helteinen. Naiset myös pukeutuvat monasti tarkoituksellisen peittävästi, jotta he eivät saisi ei-toivottua huomiota miehiltä. Mutta todistettavasti se ei estä sitä, etteikö sittenkin tällaista huomiota saisi ajoittain osakseen. Lisäksi ei taida sellaista naista ollakaan, joka edes seksikkäillä vaatteillaan haluaisi kenen tahansa miehen huomiota ja todella toivoisi, että tätä "huomiota" myös kaikki antavat pidäkkeettömästi. Mikähän kumma siinä on, että miehet kyllä ymmärtää erinomaisen helposti sen, että vaikka autokaupassa onkin vaikka mimmoisia menopelejä, joiden arkoitus on vain houkutella ihmisiä niitä ostamaan, niin siltikään niiden ottaminen käyttöön tai edes koeajoon ei nyt vain ole vapaasti sallittua. Eikä ole mikään selitys, että "se auto oli niin hieno ja viimosen päälle kiiltäväksi vahattukin, etten pystynyt hillitsemään itseäni".

Netissä pyörii juttu, jossa nainen esittelee ahmattimaisen pitbullinsa, jonka nenän eteen hän asettaa herkkumakkaran. Silti ja herkun kiihottavuudesta huolimatta koira ei siihen koske. Ei, koska se on OPPINUT, että herkku on herkullisuudestaan huolimatta kielletty siihen saakka kunnes sen syömiseen annetaan lupa. Jos koira kykenee oppimaan tämän, niin mikä ihme estää miehiä pystymästä samaan?

Mutta - lopultakaan asia ei edes vielä typisty tähän "saako katsoa, saako koskea" -tasoon. Pohjimmiltaan kyse on siitä, että naiset ovat kokonaisia ihmisiä sen sijaan, että he olisivat vain ulkonäkönsä ja sopivuutensa seksipartneriksi. Olennaista onkin, että kanssaihmisten pitää pystyä näkemään heidät niiden ominaisuuksiensa kautta, jotka kulloinkin ovat tilanteen kannalta olennaisia. Eli - työntekijänä sen työntekemisen tai työkaveruuden kannalta, asiakaspalvelijana sen palvelutilanteen kannalta, satunnaisena ohikulkijana vain satunnaisen tuntemattomana ohikulkijana. Tämä suhtautumisen tapa on se, joka siltä mieheltä naista kohtaan saa näkyä ulospäin. Sillä tapaa suhtaudutaan miespuolisiin näissä tilanteissa, joten sama tapa käyttöön myös naisia kohtaan. Omassa päässään voi tietenkin mittailla vaikkapa sen toisen hemmon hauista tai arvioida hänen fyysistä suorituskykyään, mutta tämä tehdään visusti vain omassa päässä, eikä huudella kadulla perään, vaikka kuinka on muskelimiehellä hauista korostavaa tatskaa ja kireän paljastavaa paitaa yllä. Puhumattakaan siitä, että ryhdyttäis kourimaan ja oikein kokeilemaan sen lihaksen tiukkuutta. Näin, vaikka kuulemma keskinäinen kilpailu ja toisista mitan ottaminen on suorastaan miesten geneettinen ominaisuus. Näin, vaikka ihan varmasti niiden lihasten kasvattaminen ja esitteleminen on täysin tarkoituksellista ja suuntautuu naisten lisäksi satavarmasti myös toisia miehiä kohtaan. "Ihan itelleni nää tatskat otin ja pumppaan rautaa vain oman terveyteni takia." Joopa, joo.

a4

#86
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 20, 2019, 00:31:50
Yksikään nainen tässä ketjussa ei tosissaan kiistä sitä, etteikö sexikäs pukeutuminen olisi tarkoitushakuista, myös huomionhakemista miehiltä.
Itse kai pitää saada määritellä se mukava huomio? No, maailma ei toimi noin. Miehet eivät toimi noin.
Jos mies pukeutuu nahkatakkiin koska saa siitä hyvän fiiliksen itselleen, ei se oikeuta pitämään häntä kaikkien kanssa riitaa haastavana koviksena joka luonnollisesti ärsyttää erityisesti muita miehiä ja jonka kanssa pitääkin haastaa riitaa, ainakin kännissä jos ei muuten uskalla.
Nahkatakkisia miehiäkin pitää kohdella asiallisesti.
Miehekäs pukeutuminen on tarkoitushakuista.
Moderni heteromies voi pukeutua miehekkäästi vaaleanpunaiseen paitaan ja saada siitä hyvän fiiliksen.
Mutta ei siitä jos häntä tullaan homottelemaan tai käydään käsiksi.
Miehiäkin pitää kohdella asiallisesti.

Maailma ei aina toimi asiallisesti, mikä ei ole hyvä peruste lopettaa asiallisen toiminnan harjoittaminen ja kehittäminen myös lansimaissa.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 20, 2019, 00:31:50
Yksikään nainen tässä ketjussa ei tosissaan kiistä sitä, etteikö sexikäs pukeutuminen olisi tarkoitushakuista, myös huomionhakemista miehiltä.
Itse kai pitää saada määritellä se mukava huomio? No, maailma ei toimi noin. Miehet eivät toimi noin.

Vai ei miehet hae huomiota? Johan vitsin murjaisit. Ei tarvitse kuin somea räplätä jonkin aikaa niin siellähän ne huomiohuoraa miehet siinä missä naisetkin. Erona tosin voi olla se että ainoastaan ns. katseenkestävät miehet hakevat huomiota ulkonäöllään, naisista ns. vaatimattomammankin näköiset yrittävät ulkonäköään edes jotenkin kohentaa ennen kuin sitä esittelevät. Jälkimmäisessä tapauksessa voi kysyä että mitä muutakaan naiset voivat tehdä, kun miesten seksuaalisuus on hyvin visuaalispainotteista, ja kai meidän kuitenkin on tarkoitus vielä lisääntyäkin. Ja jos ei kiljukaulat kiinnosta, niin seksistä on kaikenlaista muutakin hyötyä.

Kunhan vain miehet tajuaisivat sen ettei naisia kiinnosta panna kaikkien kanssa kaiken aikaa kaikkialla. Nakusaitillakin pelkän peniskuvan kanssa esiintyvät miehet tulevan kysymään että "kiinnostaako". Ja vastaukseni voisi olla joka kerta että mistä helvetistä minä tiedän. En kiihotu penisten katselusta. Mutta kaippa se seisokkiin räplätty penis sitten on se pääasiallisin visuaalinen kiihoke minkä miehet haluavat tarjota, ja penistähän ei tarvitse pukea eikä meikata, että sikäli helppoa.

Ulkonäkörajoitteiset miehet hakevat huomiota muuta kautta kuin pärstävärkillään tai lihaksillaan. Ehkä noista penistä seisottavista valtaosa on noita vähemmän komeita?


a4

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 20, 2019, 09:48:25
Kunhan vain miehet tajuaisivat sen ettei naisia kiinnosta panna kaikkien kanssa kaiken aikaa kaikkialla. Nakusaitillakin pelkän peniskuvan kanssa esiintyvät miehet tulevan kysymään että "kiinnostaako". Ja vastaukseni voisi olla joka kerta että mistä helvetistä minä tiedän. En kiihotu penisten katselusta. Mutta kaippa se seisokkiin räplätty penis sitten on se pääasiallisin visuaalinen kiihoke minkä miehet haluavat tarjota, ja penistähän ei tarvitse pukea eikä meikata, että sikäli helppoa.
Katsoin juuri Yle Areenalta hauskan dokkarielokuvan Drib, jossa norjalainen koomikko ja anarkistinen performanssitaiteilija seikkailee kulutuskulttuurissamme kieli poskessa.

Sinäkin voisit ilmoittaa seuraavalle kiinnostaako heppini-kyselijälle että todellakin kiinnostaa, jos vain puet sen ja laitat vähän meikkiä hepin päähän.
Tiedä vaikka aloittaisit seuraavan somevillityksen. #viraalipenis

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: a4 - heinäkuu 20, 2019, 10:01:13
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 20, 2019, 09:48:25
Kunhan vain miehet tajuaisivat sen ettei naisia kiinnosta panna kaikkien kanssa kaiken aikaa kaikkialla. Nakusaitillakin pelkän peniskuvan kanssa esiintyvät miehet tulevan kysymään että "kiinnostaako". Ja vastaukseni voisi olla joka kerta että mistä helvetistä minä tiedän. En kiihotu penisten katselusta. Mutta kaippa se seisokkiin räplätty penis sitten on se pääasiallisin visuaalinen kiihoke minkä miehet haluavat tarjota, ja penistähän ei tarvitse pukea eikä meikata, että sikäli helppoa.
Katsoin juuri Yle Areenalta hauskan dokkarielokuvan Drib, jossa norjalainen koomikko ja anarkistinen performanssitaiteilija seikkailee kulutuskulttuurissamme kieli poskessa.

Sinäkin voisit ilmoittaa seuraavalle kiinnostaako heppini-kyselijälle että todellakin kiinnostaa, jos vain puet sen ja laitat vähän meikkiä hepin päähän.
Tiedä vaikka aloittaisit seuraavan somevillityksen. #viraalipenis

Nääh. Vaikka seksi onkin iloinen asia, niin ns. pelleilyseksuaalisuudesta en ole koskaan ollut kiinnostunut. Näistä norsunkärsäalkkareista ja helikopteriheilutteluista ja sen sellaisista.

Sitä voisi joku kyllä funtsailla että esineellistääkö mies itsensä esiintymällä pelkkänä peniksenä.