Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Paras ikä: ulkonäkökritiikkiä sanoin ja kuvin

Aloittaja Amore, tammikuu 03, 2019, 22:09:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

a4

#90
^ Ei ollut Drib-dokkarin mieskään kiinnostunut energiajuomista. Nääh ja plääh.
Laittoi kyllä funtsailemaan energiajuomabisnestä ja kulutuskulttuuria.

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - heinäkuu 20, 2019, 08:08:00
Mikä on seksikästä pukeutumista ja mikä ei? Miten sinä säädät tuon rajan ja milloin voidaan jotenkin objektiivisesti todeta, että nyt meni yli?
En voi säätää rajoja sen enempää kuin sinäkään. Siksihän häveliäisyysasioista kiistellään.

Toope

#92
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 20, 2019, 09:48:25
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 20, 2019, 00:31:50
Yksikään nainen tässä ketjussa ei tosissaan kiistä sitä, etteikö sexikäs pukeutuminen olisi tarkoitushakuista, myös huomionhakemista miehiltä.
Itse kai pitää saada määritellä se mukava huomio? No, maailma ei toimi noin. Miehet eivät toimi noin.

Vai ei miehet hae huomiota? Johan vitsin murjaisit.
Ymmärsit väärin. En puhunut miehistä. Tottakai miehetkin huomiota hakevat, mutta tämä ei ollut pointtini. Tarkoitin sitä, että naisten kaarien katseleminen on miehille refleksi, ei tietoinen valinta. Naiset tietävät tämän. Mies aina katselee naisten vartaloa, vaikka olisi firmassa neuvottelut tai konkka tulossa, tai asteroidi syöksymässä maahan, silti katse siirtyy naisten vartaloon. Refleksi, ei valinta.

ps. Kyllä minä kesästä nautin. Minihameet, korkkarit, heiluvat peput ja nätit sääret. En koe syrjiväni ketään, jos noista nautin.
Saara Särmältäkään en anteeksi pyydä.

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 21, 2019, 01:46:59
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 20, 2019, 09:48:25
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 20, 2019, 00:31:50
Yksikään nainen tässä ketjussa ei tosissaan kiistä sitä, etteikö sexikäs pukeutuminen olisi tarkoitushakuista, myös huomionhakemista miehiltä.
Itse kai pitää saada määritellä se mukava huomio? No, maailma ei toimi noin. Miehet eivät toimi noin.

Vai ei miehet hae huomiota? Johan vitsin murjaisit.
Ymmärsit väärin. En puhunut miehistä. Tottakai miehetkin huomiota hakevat, mutta tämä ei ollut pointtini. Tarkoitin sitä, että naisten kaarien katseleminen on miehille refleksi, ei tietoinen valinta. Naiset tietävät tämän. Mies aina katselee naisten vartaloa, vaikka olisi firmassa neuvottelut tai konkka tulossa, tai asteroidi syöksymässä maahan, silti katse siirtyy naisten vartaloon. Refleksi, ei valinta.

Mutta se on valinta, miten mies käyttäytyy. Sen säätelemistä on toivottu. Jotain menee pahasti tuossa säätelyssä pieleen, jos mies ei kykene firman neuvotteluissa keskittymään asiaan, vaan vain neuvottelukumppanin vartalon kaariin. Vielä hullumpaa on, jos se mukapätevä mies siellä neuvottelussa tekee business-päätöksiä sen mukaan, kuinka hekumallisia kaaria neuvottelukumppanilla sattuu olemaan. Ogelma on siinä miehessä, joka ei osaa säädellä käyttäytymistään ja keskittyä asiaan, ei siinä naisen vaatetuksessa. Ihan turha vierittää omasta säätelykyvyn heikkoudesta syytä muiden niskaan. Kyseessä voi olla myös kasvatuksellinen ongelma, sillä useinhan pojilta ei perinteisesti säätelyä ja käyttäytymisensä kontrollointia oikein pyydetä ja vaadita, vaan hyväksytään hölmöilyt "pojat on poikia" -lausahduksin. Heidät opetetaan vain käyttäytymään suuremman voiman edessä ja arvioimaan sitä, pärjäisivätkö tappelussa. Käytöstään he kyllä osaavat säädellä usein väkivallan uhan edessä tai viimeistään, kun sillä heidät on ruotuun laitettu.

Lainaaps. Kyllä minä kesästä nautin. Minihameet, korkkarit, heiluvat peput ja nätit sääret. En koe syrjiväni ketään, jos noista nautin.
Saara Särmältäkään en anteeksi pyydä.

Mutta - älä kuolaa, älä huutele perään, älä tuijota ja keskity käsillä olevaan asiaan. Onko liikaa vaadittu? Kuten sanottua - et sä herkkukaaraakaan voi ottaa koeajolle, et edes jäädä potkimaan sen renkaita, ellet saa omistajan lupaa. Vaikka nainen pukeutuisi sexysti, hän tuskin pukeutuu juuri sinua varten, ellet satu olemaan hänen poikaystävänsä. Ennemminkin ehkä kandee ajatella, että hän suorastaan näyttää, mikä jää taas kerran ulottumattomiisi. Kuten sen upean auton äveriäs kuljettaja haluaa näyttää, millaiseen autoon sulla ei varat riitä. Näpit siis irti ja tuijotus kuriin. Osasi on hiljaa ja huomaamatta surra sitä, mitä et koskaan saa. Ulospäin näkyvä kuolaaminen upean naisen perään onkin itse asiassa oman surkeutesi alleviivaamista: tekis mieli, mutta on vain taas jotakin, johon ei pysty, ei ylety.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 21, 2019, 01:46:59
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 20, 2019, 09:48:25
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 20, 2019, 00:31:50
Yksikään nainen tässä ketjussa ei tosissaan kiistä sitä, etteikö sexikäs pukeutuminen olisi tarkoitushakuista, myös huomionhakemista miehiltä.
Itse kai pitää saada määritellä se mukava huomio? No, maailma ei toimi noin. Miehet eivät toimi noin.

Vai ei miehet hae huomiota? Johan vitsin murjaisit.
Ymmärsit väärin. En puhunut miehistä. Tottakai miehetkin huomiota hakevat, mutta tämä ei ollut pointtini. Tarkoitin sitä, että naisten kaarien katseleminen on miehille refleksi, ei tietoinen valinta. Naiset tietävät tämän. Mies aina katselee naisten vartaloa, vaikka olisi firmassa neuvottelut tai konkka tulossa, tai asteroidi syöksymässä maahan, silti katse siirtyy naisten vartaloon. Refleksi, ei valinta.

ps. Kyllä minä kesästä nautin. Minihameet, korkkarit, heiluvat peput ja nätit sääret. En koe syrjiväni ketään, jos noista nautin.
Saara Särmältäkään en anteeksi pyydä.

Luuletko ettei meikäläiseltä erity kuolaa kun näkee oikein hyvännäköisen miehen?  ;D Luulenpa että kyllä monikin nainen tarkastelee miehiä myös sillä silmällä. Mutta koska ainakin Suomessa suuri osa miehistä on ulkonäkörajoitteisia, niin aika harvoin sitä katseenkestävää materiaalia tulee vastaan, joten ei ole kokoajan viettiensä vietävänä.

Itseäni on kyllä aina ihmetyttänyt että kun vuosisatojen varrella miehet ovat korostaneet olevansa järjellinen, älykkäämpi sukupuoli, niin mihin se kyky älykkäisiin ja tietoisiin valintoihin katoaa kun naisia pyörii ympärillä? Miksi puolijumalasta tuleekin yhtäkkiä sonni? Johtuuko se vain siitä että kun tietää olevansa se osapuoli jolla on valta, niin silloin antaa itselleen oikeuden porsastella sen minkä lystää?

Toope

#95
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 21, 2019, 10:52:25
Luuletko ettei meikäläiseltä erity kuolaa kun näkee oikein hyvännäköisen miehen?...
Olen itse työskennellyt nuorna miehenä naisvaltaisilla työpaikoilla ja tullut nipistellyksi ja kutsutuksi "herkkupepuksi". 25 vuotta ja 15 kiloa sitten...
Ihan samalla tavalla naiset arvioivat miehiä, tekopyhää lässytystä feministeiltä on syytellä miehiä jostain naisten arvioinnista, kun itsekin tekevät samaa.
Se on normaalia. Saa tehdä, kunhan ollaan hienotunteisia!
Värttinä - Marilaulu:

https://www.youtube.com/watch?v=h12s1uwwX6g
Miinan laulu:

https://www.youtube.com/watch?v=uB4-XzFes9s
Mistähän noissa lauletaan?
Miehen esineellistämisestäkö? Pitäisikö minun loukkaantua nyt kuin Saara Särmän Tulvapiirien kaltaiset oliot? :)

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 22, 2019, 01:00:03
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 21, 2019, 10:52:25
Luuletko ettei meikäläiseltä erity kuolaa kun näkee oikein hyvännäköisen miehen?...
Olen itse työskennellyt nuorna miehenä naisvaltaisilla työpaikoilla ja tullut nipistellyksi ja kutsutuksi "herkkupepuksi". 25 vuotta ja 15 kiloa sitten...
Ihan samalla tavalla naiset arvioivat miehiä, tekopyhää lässytystä feministeiltä on syytellä miehiä jostain naisten arvioinnista, kun itsekin tekevät samaa.
Se on normaalia. Saa tehdä, kunhan ollaan hienotunteisia!
Värttinä - Marilaulu:

https://www.youtube.com/watch?v=h12s1uwwX6g
Miinan laulu:

https://www.youtube.com/watch?v=uB4-XzFes9s
Mistähän noissa lauletaan?
Miehen esineellistämisestäkö? Pitäisikö minun loukkaantua nyt kuin Saara Särmän Tulvapiirien kaltaiset oliot? :)

Loukkaannu ihmeessä! Mutta muista kuitenkin - jos miehisyytesi haluat säilyttää - ettet vain mene loukkaantumaan muilta miehiltä saamistasi homotteluista, mammanpoikakommenteista jne. Niihin pitää suhtautua kasvatuksellisina neuvoina ja ystävällismielisenä opastuksena kohti oikeaa miehuutta. Mies se sentään mies, vaikka lis miesten hierarkiassa se kaikkein alin ja päähänpotkituin pää vessanpönttöön työnnettynä. Onhan sekin kunnia, kun saa siinä huomoita tunkion ylimpänä kekkaloivalta mieheltä.

(Siis - kaikenlainen alistava, esineellistävä ja toisen ihmisen koskemattomuutta rikkova käyttäytyminen olisi suotavaa sekä todeta huonoksi että pyrkiä sen kaltaisesta mallista pois. Ihan sama, onko sellaista harjoittavalla kromosomit XX vai XY.)

hibiscuc

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 22, 2019, 01:00:03
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 21, 2019, 10:52:25
Luuletko ettei meikäläiseltä erity kuolaa kun näkee oikein hyvännäköisen miehen?...
Olen itse työskennellyt nuorna miehenä naisvaltaisilla työpaikoilla ja tullut nipistellyksi ja kutsutuksi "herkkupepuksi". 25 vuotta ja 15 kiloa sitten...
Ihan samalla tavalla naiset arvioivat miehiä, tekopyhää lässytystä feministeiltä on syytellä miehiä jostain naisten arvioinnista, kun itsekin tekevät samaa.
Se on normaalia. Saa tehdä, kunhan ollaan hienotunteisia!
Värttinä - Marilaulu:

https://www.youtube.com/watch?v=h12s1uwwX6g
Miinan laulu:

https://www.youtube.com/watch?v=uB4-XzFes9s
Mistähän noissa lauletaan?
Miehen esineellistämisestäkö? Pitäisikö minun loukkaantua nyt kuin Saara Särmän Tulvapiirien kaltaiset oliot? :)

Toope on ollut epäilemättä vetävän näköinen ja kiihottava nuori mies. Hän on usein kertonut tuon saman hekumallisen muistonsa kuten myös sen, että homoseksuaalit miehet olivat myös hänestä kiinnostuneita. Tuo homojen Toopea kohtaan tuntema kiinnostus tai kuviteltu kiinnostus aiheutti pysyvän trauman, mikä ilmenee vieläkin ahdistavana homofobiana. Rekkalesbot ja femakkoämmätkin saavat Toopelta kyytiä. Vaivanneeko tuo herkkupeputtelu ja perseestä nipistely Toopea sekin postraumaattisena painajaisena. Onneksi hänen ei tarvitse hankkiutua terapiaan, kun Toope saa täältä vertaistukea ja myötätuntoa.

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 22, 2019, 01:00:03
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 21, 2019, 10:52:25
Luuletko ettei meikäläiseltä erity kuolaa kun näkee oikein hyvännäköisen miehen?...
Olen itse työskennellyt nuorna miehenä naisvaltaisilla työpaikoilla ja tullut nipistellyksi ja kutsutuksi "herkkupepuksi". 25 vuotta ja 15 kiloa sitten...
Ihan samalla tavalla naiset arvioivat miehiä, tekopyhää lässytystä feministeiltä on syytellä miehiä jostain naisten arvioinnista, kun itsekin tekevät samaa.
Se on normaalia. Saa tehdä, kunhan ollaan hienotunteisia!
Värttinä - Marilaulu:

https://www.youtube.com/watch?v=h12s1uwwX6g
Miinan laulu:

https://www.youtube.com/watch?v=uB4-XzFes9s
Mistähän noissa lauletaan?
Miehen esineellistämisestäkö? Pitäisikö minun loukkaantua nyt kuin Saara Särmän Tulvapiirien kaltaiset oliot? :)

Joo, kaikkihan me emme siis käy käsiksi. En tiedä mikä siinä oikein on että jos mainitsee iloitsevansa vastakkaisen sukupuolen hyvännäköisyydestä, niin tuotapikaa keskustelu kääntyy lääppimiseen, kourimiseen ja muuhun ronkkimiseen.

Toope

Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - heinäkuu 22, 2019, 08:27:20
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 22, 2019, 01:00:03
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 21, 2019, 10:52:25
Luuletko ettei meikäläiseltä erity kuolaa kun näkee oikein hyvännäköisen miehen?...
Olen itse työskennellyt nuorna miehenä naisvaltaisilla työpaikoilla ja tullut nipistellyksi ja kutsutuksi "herkkupepuksi". 25 vuotta ja 15 kiloa sitten...
Ihan samalla tavalla naiset arvioivat miehiä, tekopyhää lässytystä feministeiltä on syytellä miehiä jostain naisten arvioinnista, kun itsekin tekevät samaa.
Se on normaalia. Saa tehdä, kunhan ollaan hienotunteisia!
Värttinä - Marilaulu:

https://www.youtube.com/watch?v=h12s1uwwX6g
Miinan laulu:

https://www.youtube.com/watch?v=uB4-XzFes9s
Mistähän noissa lauletaan?
Miehen esineellistämisestäkö? Pitäisikö minun loukkaantua nyt kuin Saara Särmän Tulvapiirien kaltaiset oliot? :)

Toope on ollut epäilemättä vetävän näköinen ja kiihottava nuori mies. Hän on usein kertonut tuon saman hekumallisen muistonsa kuten myös sen, että homoseksuaalit miehet olivat myös hänestä kiinnostuneita. Tuo homojen Toopea kohtaan tuntema kiinnostus tai kuviteltu kiinnostus aiheutti pysyvän trauman, mikä ilmenee vieläkin ahdistavana homofobiana. Rekkalesbot ja femakkoämmätkin saavat Toopelta kyytiä. Vaivanneeko tuo herkkupeputtelu ja perseestä nipistely Toopea sekin postraumaattisena painajaisena. Onneksi hänen ei tarvitse hankkiutua terapiaan, kun Toope saa täältä vertaistukea ja myötätuntoa.
Kiitos ymmärtämisestä, olenkin jo pitkään kokenut tarvetta purkautua, siis henkisesti, sinulle. Elämä ei ole helppoa ex-seksuaalisen mielenkiinnon kohteelle. Onneksi nykyään 20 kiloa isompana vältyn näiltä ongelmilta. :)

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 24, 2019, 23:46:15
Lainaus käyttäjältä: hibiscuc - heinäkuu 22, 2019, 08:27:20
Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 22, 2019, 01:00:03
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - heinäkuu 21, 2019, 10:52:25
Luuletko ettei meikäläiseltä erity kuolaa kun näkee oikein hyvännäköisen miehen?...
Olen itse työskennellyt nuorna miehenä naisvaltaisilla työpaikoilla ja tullut nipistellyksi ja kutsutuksi "herkkupepuksi". 25 vuotta ja 15 kiloa sitten...
Ihan samalla tavalla naiset arvioivat miehiä, tekopyhää lässytystä feministeiltä on syytellä miehiä jostain naisten arvioinnista, kun itsekin tekevät samaa.
Se on normaalia. Saa tehdä, kunhan ollaan hienotunteisia!
Värttinä - Marilaulu:

https://www.youtube.com/watch?v=h12s1uwwX6g
Miinan laulu:

https://www.youtube.com/watch?v=uB4-XzFes9s
Mistähän noissa lauletaan?
Miehen esineellistämisestäkö? Pitäisikö minun loukkaantua nyt kuin Saara Särmän Tulvapiirien kaltaiset oliot? :)

Toope on ollut epäilemättä vetävän näköinen ja kiihottava nuori mies. Hän on usein kertonut tuon saman hekumallisen muistonsa kuten myös sen, että homoseksuaalit miehet olivat myös hänestä kiinnostuneita. Tuo homojen Toopea kohtaan tuntema kiinnostus tai kuviteltu kiinnostus aiheutti pysyvän trauman, mikä ilmenee vieläkin ahdistavana homofobiana. Rekkalesbot ja femakkoämmätkin saavat Toopelta kyytiä. Vaivanneeko tuo herkkupeputtelu ja perseestä nipistely Toopea sekin postraumaattisena painajaisena. Onneksi hänen ei tarvitse hankkiutua terapiaan, kun Toope saa täältä vertaistukea ja myötätuntoa.
Kiitos ymmärtämisestä, olenkin jo pitkään kokenut tarvetta purkautua, siis henkisesti, sinulle. Elämä ei ole helppoa ex-seksuaalisen mielenkiinnon kohteelle. Onneksi nykyään 20 kiloa isompana vältyn näiltä ongelmilta. :)

Kunhan muistat, etteivät lihavat saa pukeutua miten tahansa ja muutoinkin heidän on alati mietittävä, millaisissa askareissa he julkisesti näyttäytyvät. Uimarannoille ja lenkkipoluille ei ole asiaa ja julkisesti saa syödä pelkkää heinää. Vielä seksikkäiden kurvien esittelyä pahempi sosiaalinen virhe on nimittäin näyttää ylipainoiselta. Se on asia, johon kenen tahansa ohikulkijan on oikeus esittää kommenttinsa ja paheksuntansa siitä, että joku on päästänyt itsensä hedonismissaan moiseen tilaan.

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - heinäkuu 25, 2019, 08:48:13
Kunhan muistat, etteivät lihavat saa pukeutua miten tahansa ja muutoinkin heidän on alati mietittävä, millaisissa askareissa he julkisesti näyttäytyvät. Uimarannoille ja lenkkipoluille ei ole asiaa ja julkisesti saa syödä pelkkää heinää. Vielä seksikkäiden kurvien esittelyä pahempi sosiaalinen virhe on nimittäin näyttää ylipainoiselta. Se on asia, johon kenen tahansa ohikulkijan on oikeus esittää kommenttinsa ja paheksuntansa siitä, että joku on päästänyt itsensä hedonismissaan moiseen tilaan.
Raivoaisit minulle kuin Rosa Meriläinen, jos minä esittäisin tuollaisia näkemyksiä. (Toki en tykkää xxl-kokoisista naisista :-X, muiden fetissejä ovat).

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 26, 2019, 00:56:18
Lainaus käyttäjältä: safiiri - heinäkuu 25, 2019, 08:48:13
Kunhan muistat, etteivät lihavat saa pukeutua miten tahansa ja muutoinkin heidän on alati mietittävä, millaisissa askareissa he julkisesti näyttäytyvät. Uimarannoille ja lenkkipoluille ei ole asiaa ja julkisesti saa syödä pelkkää heinää. Vielä seksikkäiden kurvien esittelyä pahempi sosiaalinen virhe on nimittäin näyttää ylipainoiselta. Se on asia, johon kenen tahansa ohikulkijan on oikeus esittää kommenttinsa ja paheksuntansa siitä, että joku on päästänyt itsensä hedonismissaan moiseen tilaan.
Raivoaisit minulle kuin Rosa Meriläinen, jos minä esittäisin tuollaisia näkemyksiä. (Toki en tykkää xxl-kokoisista naisista :-X, muiden fetissejä ovat).

Niin no - sitten vois tietty olla sellainen täysin utopistinen idea, että annetaan kaikkein olla sen näköisiä kuin ovat ja kunnioitetaan heidän henkilökohtaisia rajojaan. Ihan sama, onko kyse vetävän näköisestä miehestä / naisesta tai sitten lihavasta, laihasta tai jollain tavalla pukeutuvasta. Mutta eihän se nyt käy, eihän?

(JOs et huomannut, niin tuo edellinen viestini oli ironinen.)

Toope

Kuka naisia pakottaa kalahuuliin, silikoneihin ja kehonmuokkaukseen?
Miehetkö, vai naisten omat ihanteet?

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Toope - heinäkuu 27, 2019, 23:28:23
Kuka naisia pakottaa kalahuuliin, silikoneihin ja kehonmuokkaukseen?
Miehetkö, vai naisten omat ihanteet?

Ei kukaan pakota. Saavat ihan itse sellaiseen ryhtyä, jos tekee mieli. Mutta yritätkö nyt itse pakottaa meille mielipiteen, että tuollainen on jotenkin paheksuttavaa ja negatiivista? Tai onko mielestäsi yleensäkin oltava yhteisesti jaettu mielipide tällaisista asioista sen sijaan, että jokainen nyt vain tekee omat ratkaisunsa ja muodostaa oman mielipiteensä?

Miehilläkin on tässä omat kotkotuksensa, joista vastaavia kysymyksiä voi asetella. Kuka pakottaa miehet kehonmuokkaukseen jopa terveydelle haitallisten aineiden avulla? Naisetko vai miesten omat ihanteet? Ja mikä on se ratkaiseva ero, jos vastaus on naiset siihen, jos vastaus on miehet?