Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Maahanmuuttokeskustelu

Aloittaja Edward, huhtikuu 30, 2019, 09:44:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Norma Bates

Jos nyt katsastetaan suomalaistaustaisia maailmalla, niin onko siinä sakissa niin nerokkaita yksilöitä että Suomi on kokenut valtavan menetyksen sen vuoksi että he aikoinaan muuttivat muille maille ja jäivät sinne? Tai jos nyt on jotain menestyneitä suomalaistaustaisia tyyppejä vaikka USA:ssa, niin olisiko hän ikimaailmassa pystynyt menestymään Suomessa vastaavalla tavalla? Olisiko sen paremmin hän itse, kuin Suomikaan, hyötynyt siitä että hän jäikin tänne?

Maahanmuuttajien rikollisuudesta parkuvia on nokitettu sillä että suomalaiset Ruotsissa ovat kitanneet viinaa ja laittaneet porukkaa kylmäksi. Oliko siellä joku Suomesta muuttanut suorittanut kolmoismurhankin?

Itse kun olen kokolailla kriittinen miespuolisia maahanmuuttajia kohtaan, silloin kun eivät muuta rauhallisesti opiskelemaan ja työllisty sen perään siististi ja ongelmitta, niin kyllä se kriittisyyteni koskee kokolailla kaikkia kansoja kaikkialla. Joten uskon kyllä mainiosti että joku suomalainen maahanmuuttaja Ruotsissa on aikoinaan ollut piru ihmiseksi siinä missä täällä sitten jonkun toisen maan muuttaja. Laumoittain levottomia miehiä ei tee hyvää missään kellekään. Ja epämääräisellä aineksellahan polttaa aina maa jalkojen alla sillä tavalla, että hyvinkin kärkkäästi lähdetään maailmankiertueelle. Suomalaisia rikollisiakin pidätetään milloin mistäkin maasta.