Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Perussuomalaisten muodonmuutos?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, maaliskuu 13, 2019, 10:18:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MrKAT

Vähän erilainen "kuntavaalimainos" ;D

(Alin oik on Hirvisaari joka lensi ulos PS:stä natsitervehdyksen jälkeen).
"Hyväosaiset ja korkeapalkkaiset osaavat jopa kadehtia minimitoimeentulolla sinnittelevien tukia! Se minusta on ihan erityisesti suomalainen kateuden laji." - Minna Pärssinen, YLE:n ulkomaantoimittaja

MrKAT

SS:n sivulla. Huudettiinko siinä ihan persunatsina että "𝕾𝖎𝖊𝖌 𝕳𝖊𝖎𝖑 𝕾𝖈𝖍𝖆𝖚𝖒𝖆𝖓𝖓!" :D

"Hyväosaiset ja korkeapalkkaiset osaavat jopa kadehtia minimitoimeentulolla sinnittelevien tukia! Se minusta on ihan erityisesti suomalainen kateuden laji." - Minna Pärssinen, YLE:n ulkomaantoimittaja

Toope

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - joulukuu 29, 2024, 23:51:25SS:n sivulla. Huudettiinko siinä ihan persunatsina että "𝕾𝖎𝖊𝖌 𝕳𝖊𝖎𝖑 𝕾𝖈𝖍𝖆𝖚𝖒𝖆𝖓𝖓!" :D

Hieman photoshopia, vain hieman...!

a4

Laitaoikeistolaisessa kokoontumisessa nostettiin ilmaan vain nyrkkejä ja huudettiin isänmaalle kolmasti "Eläköön!"

Ainakin radikaalioikeistolaisten Suomen Sisun edustajan ja perussuomalaisen Keskisarjan lisäksi joku näytti videolla pukeutuneen äärioikeistolaisen ja julkifasistisen Sinimustan liikkeen väreihin.
Kumma ettei fasistista liikettä ole vielä kielletty Suomessa.
https://faktabaari.fi/fakta/perussuomalaiset-on-osa-laitaoikeistoa-toisin-kuin-sebastian-tynkkynen-vaittaa/
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sinimusta_liike

Toope

Suomen Sisu on kansallismielinen. Media väittää sen olevan äärioikeistolainen, mitä termi nyt sitten ikinä tarkoittaakaan.

MrKAT

Persuista Halla-aho ja Eerola pitivät Suomen Sisua hävettävän äärioikeistolaisena.

Kopek

Lainaus käyttäjältä: a4 - joulukuu 30, 2024, 21:23:31Laitaoikeistolaisessa kokoontumisessa nostettiin ilmaan vain nyrkkejä ja huudettiin isänmaalle kolmasti "Eläköön!"

Keskisarja piti a4:n esittämällä videolla suorastaan liikuttavan puheen.

Lainaus käyttäjältä: a4 - joulukuu 30, 2024, 21:23:31Kumma ettei fasistista liikettä ole vielä kielletty Suomessa.

Ei kai a4 kaipaa takaisin Neuvostoliiton, Kekkosen ja suomettumisen aikakauteen? Tuolloinhan fasisteja jahdattiin innolla kaikkialta, vaikka heitä ei juuri ollutkaan.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=6087674948027694&set=a.132842730177642&type=3&ref=embed_post

a4

Lainaus käyttäjältä: Kopek - tammikuu 01, 2025, 21:57:28Ei kai a4 kaipaa takaisin Neuvostoliiton, Kekkosen ja suomettumisen aikakauteen? Tuolloinhan fasisteja jahdattiin innolla kaikkialta, vaikka heitä ei juuri ollutkaan.
Julkifasisteja ei tarvitse jahdata.
Yhtä vähän haluan Isisin julkista toimintaa Suomeen.
Demokratian vastaisuutta ei kannata hyväksyä demokratiassa.
Ei myöskään äärivasemmistolta.
Suvaitsevaisuuskaan ei voine suvaita suvaitsemattomuutta.

Xantippa

Onhan se aika erikoista, että Toope voi fanittaa puoluetta, joka rajoittaa sananvapautta ja erottaa ihmisen, joka sisäisesti, siis sähköpostilla suoraan henkilölle, arvostelee johtoa:

Kataja arvioi itse, että hänen asemansa heikkeni liian suorasanaisesta kritiikistä puolueen sisäisessä viestinnässä. Hän kertoo nostaneensa esiin kasvavan kritiikin puolueen johtoa kohtaan perussuomalaisten äänestäjien keskuudessa.
https://kuntalehti.fi/uutiset/paatoksenteko/pekka-kataja-kertoi-puoluejohdolle-aanestajien-kritiikista-ennen-kuin-hanet-erotettiin-perussuomalaisista-valtiovarainministerin-tekoa-pidettiin-erittain-ylimielisena/?fbclid=IwY2xjawHj47FleHRuA2FlbQIxMQABHfuVaRwISr6Xcc5erBmcJQAcngILlRiTsB_KL0wNuUCOh-oKIO90Zg77tg_aem_prb2JxtNdOSSp8ELo8Vx1A

Kaveri on siis kiertänyt maakuntia ja kertoi, mitä siellä muilta kuuli. Siitä hyvästä erottaminen puolueesta ja oman kaupungin valtuustosta.

Semmoista parempaa oikeistolaista sananvapautta!

T: Xante

Karikko

Persut sai uuden jäsenen, nimi taisi olla joku "Maanvaiva" tai jotain sellaista. Kristillisistä loikkinut, toteuttamaan Purran "orjana" leikkauksia tuleviin sosiaalietuuksiin, ilmeisesti mielenkiintoinen työmaa, kun häpäisi entisen puolueuskollisuutensa tuon homman vuoksi.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Xantippa - tammikuu 03, 2025, 10:44:38Onhan se aika erikoista, että Toope voi fanittaa puoluetta, joka rajoittaa sananvapautta ja erottaa ihmisen, joka sisäisesti, siis sähköpostilla suoraan henkilölle, arvostelee johtoa:

Kataja arvioi itse, että hänen asemansa heikkeni liian suorasanaisesta kritiikistä puolueen sisäisessä viestinnässä. Hän kertoo nostaneensa esiin kasvavan kritiikin puolueen johtoa kohtaan perussuomalaisten äänestäjien keskuudessa.
https://kuntalehti.fi/uutiset/paatoksenteko/pekka-kataja-kertoi-puoluejohdolle-aanestajien-kritiikista-ennen-kuin-hanet-erotettiin-perussuomalaisista-valtiovarainministerin-tekoa-pidettiin-erittain-ylimielisena/?fbclid=IwY2xjawHj47FleHRuA2FlbQIxMQABHfuVaRwISr6Xcc5erBmcJQAcngILlRiTsB_KL0wNuUCOh-oKIO90Zg77tg_aem_prb2JxtNdOSSp8ELo8Vx1A

Kaveri on siis kiertänyt maakuntia ja kertoi, mitä siellä muilta kuuli. Siitä hyvästä erottaminen puolueesta ja oman kaupungin valtuustosta.

Semmoista parempaa oikeistolaista sananvapautta!

T: Xante
Melkoinen "uutinen". Jos kaveri ei sopeudu puolueeseen, hänen pitää lähteä. Niin se on kaikissa puolueissa. Häiriköitä ei suvaita missään puolueessa. Kataja oli siis täysin häirikkö puolueen sisällä! Ei tuollaisia voida hyväksyä, ei mikään puolue niin tee.

Toope

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - tammikuu 01, 2025, 21:23:41Persuista Halla-aho ja Eerola pitivät Suomen Sisua hävettävän äärioikeistolaisena.
Höpöhöpö. Joskus kritisoivat joidenkin jäsenten käytöstä.

MrKAT

Halla-ahoa ja Eerolaa äärioikeistolainen SS-jäsenyys hävetti ja siksi halusivat erota äärioikeistolaisessta SS-jäsenyydestä. Ja erosivat.=Fakta!

MrKAT

"Ettekö Te tiedä kuka minä olen?"-tyypit lentoasemalla tai lentokoneessa kielii siitä että sanoja katsoo kuuluvansa eliittiin, joka ansaitsee erityskohtelun. Myös persu:

Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi: Poliisi poisti koneesta
 - ... Hän itse kertoi kovaan ääneen olevansa kansanedustaja ja entinen upseeri Tomi Immonen, lukija kertoo.
Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen kuuluu perussuomalaisten eduskuntaryhmään.

- https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/70f97e35-0044-4eec-85e3-9f74d419ce9f

Hiha

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - tammikuu 12, 2025, 18:20:39"Ettekö Te tiedä kuka minä olen?"-tyypit lentoasemalla tai lentokoneessa kielii siitä että sanoja katsoo kuuluvansa eliittiin, joka ansaitsee erityskohtelun. Myös persu:

Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi: Poliisi poisti koneesta
 - ... Hän itse kertoi kovaan ääneen olevansa kansanedustaja ja entinen upseeri Tomi Immonen, lukija kertoo.
Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen kuuluu perussuomalaisten eduskuntaryhmään.

- https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/70f97e35-0044-4eec-85e3-9f74d419ce9f

Hauskinta persulaisessa kaksoisviestinnässä on, että samaan aikaan lähti toinen viesti: - Ei helvetti, tunnistatteko te kuka minä olen kun liikun sönkäten ja jankaten?

Tomi Immosen Facebook-päivitys katosi – tällainen se oli

"– Olen siis lomamatkalla ja ystäväni kanssa ihan samat drinkit otettiin loman alkajaisiksi. Hänellä ei ole persunaamaria, joten hän koneeseen ja minut ulos."

Ja joskus yön aikana lähti sitten edellinen viesti pois kansanedustajan Facebookista. Sekin on toiminnallisessa katsannossa erillinen viesti. – Mitään en saa enää sanoa, en edes omasta mielestäni.